Verlanglijstje van LEquote:Op zondag 20 december 2015 21:07 schreef L-E het volgende:
[..]
OMG ik hoop ZO op een gehaakte Darth Vader-string
EEN DARTH VADER-STRING!!!1111!!quote:Op zondag 20 december 2015 21:22 schreef Skittles het volgende:
Het lijkt me heel tof! Alleen zit ik er een beetje mee wat er in hemelsnaam in een envelop pastBehalve een kaartje dan.
een gehaakte darth vader string? Je staat er van te kijken wat je in een gleuf van 3,2 cm gepropt krijgtquote:Op zondag 20 december 2015 21:22 schreef Skittles het volgende:
Het lijkt me heel tof! Alleen zit ik er een beetje mee wat er in hemelsnaam in een envelop pastBehalve een kaartje dan.
Damn.quote:Op zondag 20 december 2015 21:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
een gehaakte darth vader string? Je staat er van te kijken wat je in een gleuf van 3,2 cm gepropt krijgt
Ik wil geen envelop in mijn gleufquote:Op zondag 20 december 2015 21:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
een gehaakte darth vader string? Je staat er van te kijken wat je in een gleuf van 3,2 cm gepropt krijgt
Dus ik kan een gedragen string erin frotten, even de envelop langs m'n zure sloot halen en iemand is daar blij mee?quote:Op zondag 20 december 2015 21:25 schreef L-E het volgende:
Wat nog meer in een envelop past: het manuscript dat je 12 jaar geleden schreef maar nooit iets mee deed, je gedragen onderbroek, je iphone, snotjes, stukgeslagen kerstballen, flosdraad, chlamydia, en kattenkots.
liever een envelop in je gleuf dan een gleuf in... Oh, wachtquote:Op zondag 20 december 2015 21:26 schreef Skittles het volgende:
[..]
Ik wil geen envelop in mijn gleuf
quote:Op zondag 20 december 2015 21:27 schreef Skittles het volgende:
[..]
Dus ik kan een gedragen string erin frotten, even de envelop langs m'n zure sloot halen en iemand is daar blij mee?![]()
WAAR KAN IK ME INSCHRIJVEN?
LET THE GAMES BEGINquote:Op zondag 20 december 2015 21:27 schreef Skittles het volgende:
[..]
Dus ik kan een gedragen string erin frotten, even de envelop langs m'n zure sloot halen en iemand is daar blij mee?![]()
Je bent hier waarschijnlijk al op de juiste plek.quote:Op zondag 20 december 2015 21:27 schreef Skittles het volgende:
[..]
Oh, ok. Dankuwel.quote:Op zondag 20 december 2015 21:29 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Je bent hier waarschijnlijk al op de juiste plek.
Bron?quote:Op zondag 20 december 2015 21:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je weet dat de betrouwbaarheid van bubbelenveloppen maar ongeveer 20% is he?
brownies! Die passen ook!quote:Op zondag 20 december 2015 21:40 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Nouja, als Bol.com en Brownies per post het kunnen, dan moet ik ook wel wat kunnen verzinnen.
Ik doe mee!
Ik pm mijn adres wel.quote:Op zondag 20 december 2015 22:26 schreef Chanty het volgende:
Ik ben goed in zwoel en vunzig... Als jullie mannen waren geweest
Ik ga wel even terug lezen in het topic van vorig jaar
Daar rol je vanzelf in dequote:Op zondag 20 december 2015 22:08 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Vunzig is niet zo mijn dingmisschien eerst even de vorige editie teruglezen..
ook gebruikt dan toch. Ik heb er een in de kast die volgende week geplaatst wordt, en de verpakking is groter dan me kintquote:
Ah kan best! Gewoon de cadeaus in t voren halenquote:Op maandag 21 december 2015 07:19 schreef Sicilia het volgende:
Oe na het op de voet volgen van Secret Santa lijkt het mij erg leuk om met deze mee te doen! Maaaaarrr met een UD op 19 februari is dat niet zo heel handig he
Het is je derde! Die glijdt er zo uit man. Even niezen, knippen en je kunt weer naar de winkel toe om verder te winkelenquote:Op maandag 21 december 2015 07:19 schreef Sicilia het volgende:
Oe na het op de voet volgen van Secret Santa lijkt het mij erg leuk om met deze mee te doen! Maaaaarrr met een UD op 19 februari is dat niet zo heel handig he
heldquote:Op maandag 21 december 2015 08:47 schreef Sicilia het volgende:
Hahaha jullie hebben een punt..oke, count me in![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 december 2015 09:04 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
heldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
+1quote:Op maandag 21 december 2015 09:23 schreef kwakz0r het volgende:
Zwoel is leuker dan vunzig ook.
Ik ben helaas niet zwoel
Deze even gemist!quote:Op maandag 21 december 2015 09:07 schreef Cwen het volgende:
Ik ben zwoel, niet vunzig... Maar er wil vast wel iemand een zelfgeschreven kasteelrommannetje, nietwaar?
Ik doe mee!
Tot wanneer aanmelden? 3 januari of is dat te laat?
Niet als er zulke spelfouten in zittenquote:Op maandag 21 december 2015 09:07 schreef Cwen het volgende:
Ik ben zwoel, niet vunzig... Maar er wil vast wel iemand een zelfgeschreven kasteelrommannetje, nietwaar?
Ik doe mee!
Tot wanneer aanmelden? 3 januari of is dat te laat?
Juist wel, met een rode pen erbij! Ik word van minder al hitsig hoor.quote:Op maandag 21 december 2015 15:42 schreef L-E het volgende:
[..]
Niet als er zulke spelfouten in zitten
jij bent een jonge blonde stootquote:Op maandag 21 december 2015 19:04 schreef Loj het volgende:
Ik ben gewoon een vies oud vrouwtje
Mag je dan ook meedoen
Allemachtig..quote:Op maandag 21 december 2015 16:52 schreef Fazzoletti het volgende:
en meteen weer doorrrrrr
Zowel vunzig als zwoel ben ik nietIk heb wel goed geoefend met knuffels maken voor SS dus misschien lukt deze me ook wel
![]()
[ afbeelding ]
Ik denk er nog even over na
Je kan ook wachten tot iedereen is weggestreeptquote:Op maandag 21 december 2015 21:45 schreef MevrouwCactus het volgende:
Hier moet je zeker ook raden wie jou iets heeft gestuurd he...![]()
![]()
Dan weet je zeker dat het ware liefde isquote:Op maandag 21 december 2015 21:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je kan ook wachten tot iedereen is weggestreept
Niet zo goed met dingen in gleuven frotten?quote:Op maandag 21 december 2015 21:49 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Dan weet je zeker dat het ware liefde is![]()
Nee, hier doe ik niet mee. Ik ben niet zo creatief als ik zou willen zijn, dus dit is niets voor mij
Teleurstellend dit. Ik had juist van Cactus meer verwachtquote:Op maandag 21 december 2015 21:50 schreef Skittles het volgende:
[..]
Niet zo goed met dingen in gleuven frotten?
Daar ben ik goed in hoorquote:Op maandag 21 december 2015 21:50 schreef Skittles het volgende:
[..]
Niet zo goed met dingen in gleuven frotten?
Of makkelijke hints uitlokken.quote:Op maandag 21 december 2015 21:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je kan ook wachten tot iedereen is weggestreept
ik zou me even inlezenquote:Op maandag 21 december 2015 22:14 schreef faptist het volgende:
hints uitlokken? Is het ook nog een wie-is-het-spel?
maar.. maar.. men ziet je username toch?
Ik heb nu al zo'n lol door de intro post dat ik niet kan wachten om te beginnen.quote:Op maandag 21 december 2015 22:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zou me even inlezen
OUD / Secret Valentine 2015 - We zijn begonnen!
sq kun je LuDann voor mij uitsluiten?quote:Op maandag 21 december 2015 21:57 schreef LuDann het volgende:
Zou je met PostNL wel insecten mogen versturen?
*op lijstje zet.quote:Op maandag 21 december 2015 23:14 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
voor minder dan een hupsende chocokikker doe ik het niet
Het was nog vroegquote:Op maandag 21 december 2015 15:42 schreef L-E het volgende:
[..]
Niets is wat het lijktquote:Op dinsdag 22 december 2015 11:30 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Ik ben er helemaal klaar voor, ik heb het vorige uitpaktopic bekeken, protips opgeslagen in een apart document, een lijst van relevante winkels opgesteld, en de voorbereidingen voor de Wie-is-de-Mol/SV opgestart.
Voldoet dit ook aan je eisen?quote:Op maandag 21 december 2015 15:42 schreef L-E het volgende:
[..]
Iedereen die mij een béétje kent, weet: dit is ty-pisch L-E!quote:
Gisteravond?quote:Op woensdag 23 december 2015 12:29 schreef Loj het volgende:
Oké, ik heb echt inspiratie gekregen gisterenavond!
Doe toch maar mee
quote:Op zondag 20 december 2015 23:52 schreef dobbey het volgende:
Vunzigheid? U riep![]()
Tegen die tijd heb ik genoeg dagen gehad om de idioterie van kerst, oud en nieuw en al die ellendige verplichte, sociale gedoetjes te verwerken dus als het mag, count me in
quote:Op woensdag 23 december 2015 12:29 schreef Loj het volgende:
Oké, ik heb echt inspiratie gekregen gisterenavond!
Doe toch maar mee
Nou vooruit. Ik wil ook iets in iemands gleufje duwen. Iets met glittersquote:
Nee hoor, ik verzin wel wat voor je gleufjequote:Op maandag 28 december 2015 17:46 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Ik moet ook nog wat dingen invullen op het lootje zekers he?
Ja ja.. En dan als eerste een kloon maken zeker..quote:Op maandag 28 december 2015 17:47 schreef BlueEyes het volgende:
Wel even wachten met klonen maken ensow straks he![]()
Zit namelijk in de nachtdienst en moet nog slapen straks voor weer een nacht en ben duf en weet ik wat
Die is net een beetje hersteldquote:Op maandag 28 december 2015 18:01 schreef Skittles het volgende:
[..]
Nee hoor, ik verzin wel wat voor je gleufje
Met SS had ik wel de eerste trouwensquote:Op maandag 28 december 2015 18:24 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Ja ja.. En dan als eerste een kloon maken zeker..
VERDACHT!!
Pas maar op anders prik ik je met m'n spuitquote:Op maandag 28 december 2015 18:26 schreef Skittles het volgende:
Nachtbagger = Blue
In de zorg doe je toch geen flikker in de nacht
quote:Op maandag 28 december 2015 19:04 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Met SS had ik wel de eerste trouwens![]()
*trots*
ja. Schiet op, je mailadres!quote:Op maandag 28 december 2015 18:59 schreef ingee het volgende:
Hohoho wacht! Mag ik er nog tussen glibberen?
Jammer, je was zo'n leuke Valentijnquote:Op maandag 28 december 2015 19:24 schreef _Ophelia_ het volgende:
SVIk ga gewoon voor het eerst niet meedoen
maar ik heb er echt de fut even niet voor. Des te meer tijd om mee te lezen.
En toen werd ik weer eens emotioneel incontinentquote:Op maandag 28 december 2015 19:34 schreef L-E het volgende:
[..]
Jammer, je was zo'n leuke Valentijn
(En ik moet steeds denken aan hoe je een jaar geleden tegen me in dit topic zei dat je me een zwangerschap toewenste zo gelukzalig als een regenboogkleurige eenhoorn die glitter piste (ofzoiets) en hoewel dat niet bepaald is uitgekomen voel ik me wel af en toe zo gelukzalig als die eenhoorn
![]()
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja nou, ik jou ook niet maar daar moet ik het ook maar mee doen hèquote:Op maandag 28 december 2015 20:26 schreef BlueEyes het volgende:
Wie wil mijn lootje?
Ik wil Skittles niet
Ze doet wellicht sarcastisch, dus onstreep maar weer.quote:Op maandag 28 december 2015 20:32 schreef BlueEyes het volgende:
* BlueEyes streept Cholula af van de verdachtenlijst
Ik heb geen verlanglijstje nog
De welbekende anusstop die vroegah gehaald moest worden door leerlingen op een een andere afdelingquote:Op maandag 28 december 2015 20:32 schreef Skittles het volgende:
[..]
Ja nou, ik jou ook niet maar daar moet ik het ook maar mee doen hè![]()
Pas maar op anders gebruik ik m'n stethoscoop bij je als buttplug of tampon
Dinsdag bij mij in de brievenbus?quote:Op maandag 28 december 2015 20:36 schreef MevrouwCactus het volgende:
*maakt planning*
Morgen winkelen
Woensdag lijm spuiten
Donderdag macaroni en rijst op enveloppe plakken
Vrijdag slipje dragen
Zaterdag slipje vacuüm verpakken en in enveloppe doen
Zondag scheren en haartjes opvangen
Maandag gedroogde haartjes vacuüm verpakken en in enveloppe doen
Yes, Fap heeft mijquote:Op maandag 28 december 2015 21:05 schreef faptist het volgende:
ermagherd what the fuckz
teh internetz has dun itz again!
Mijn lot is mijn ware internetliefde.
Hopelijk geen catfish. Dit is te goed om waar te zijn.![]()
*streept Fap van lijstje*quote:Op maandag 28 december 2015 21:07 schreef faptist het volgende:
jij zou toch niet mee doen omdat je niet goed was in raden?
Ik ben nooit sarcastisch, ik begrijp niet zo goed hoe dat werkt.quote:Op maandag 28 december 2015 20:33 schreef L-E het volgende:
[..]
Ze doet wellicht sarcastisch, dus onstreep maar weer.
Yes ik heb een kloonquote:Op maandag 28 december 2015 21:43 schreef Lunasweetheart het volgende:
Liefde is gratis, raar dat sommigen er dan nog zo zuinig mee zijn
![]()
Maar ik ben niet zuinig hoor Luna, je zult worden overspoeld met mijn liefde
Oh helleau! Kom je hier vaker?quote:Op maandag 28 december 2015 22:14 schreef lievelingee het volgende:
Ja! Kom maar door met die verlangens!!!
Romantisch roschmantischquote:
Don't worry, I'll be gentle.quote:Op maandag 28 december 2015 21:07 schreef Sicilia het volgende:
Jaaaa ik heb ook een lootje![]()
Mijn eerste keer...SV ontmaagdingspannend hoor!
Oee ik heb een kloonquote:Op dinsdag 29 december 2015 08:24 schreef Siciliefda het volgende:
[..]
Don't worry, I'll be gentle.
[ afbeelding ]
De spanning werd me bijna teveel toen ik zag dat ik jouw SV was! Wat heb jij mij blij gemaakt met dit fantastische lootje!quote:
Ohhh dit wordt dampen en stomenquote:Op dinsdag 29 december 2015 08:58 schreef Storgasme-queen het volgende:
[..]
De spanning werd me bijna teveel toen ik zag dat ik jouw SV was! Wat heb jij mij blij gemaakt met dit fantastische lootje!
Lieverd, dit worden een paar fantastische weken!
Wil je dit NOOIT weer zeggen trouwens.quote:Op maandag 28 december 2015 18:26 schreef Skittles het volgende:
Nachtbagger = Blue
In de zorg doe je toch geen flikker in de nacht
Zal het niet meer doenquote:Op dinsdag 29 december 2015 14:23 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Wil je dit NOOIT weer zeggen trouwens.
Had spontaan een retedrukke dienst
quote:Op zondag 20 december 2015 23:52 schreef dobbey het volgende:
Vunzigheid? U riep![]()
Tegen die tijd heb ik genoeg dagen gehad om de idioterie van kerst, oud en nieuw en al die ellendige verplichte, sociale gedoetjes te verwerken dus als het mag, count me in
En hier ben ik dan, om eenendertig over twintighonderd uur. De dromen waren niet zwoel, wel nat (van het zweet, hihaho) Volgende keer iets minder met die voodoo-pop aan de gang liefjequote:Op maandag 28 december 2015 22:09 schreef L-L-Lovely-E het volgende:
Hee lekkere vrouw, hier ben ik dan! Om zeven minuten over tweeëntwintighonderd uur, hopelijk zorg ik vannacht bij je voor een natte zwoele droom.
![]()
![]()
![]()
endezo.
He! Ik heb je net getrokken je bent al met andere dames aan het flirten?quote:Op maandag 28 december 2015 20:19 schreef Loj het volgende:
Rozen zijn rood
De zee is blauw
SQ ik hou van jou!
Oh k*t, doen alsof je een fout maakt is niet meer grappig
Je bent jaloersquote:Op dinsdag 29 december 2015 21:11 schreef ooooohlovetolojyoubaby het volgende:
[..]
He! Ik heb je net getrokken je bent al met andere dames aan het flirten?
Mijn eierstokken rammelen vol verwachting!quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:18 schreef Loj het volgende:
[..]
Je bent jaloers
Dat betekent dat je echt van mij houdt!
Mijn hart slaat op hol van jou
Fap me all night long!quote:Op dinsdag 29 december 2015 19:17 schreef faptastisch het volgende:
Hello.
Is it me you're looking for?
Is dat een hint, ben je in verwachting of ben je aan het rammelenquote:Op dinsdag 29 december 2015 21:32 schreef ooooohlovetolojyoubaby het volgende:
[..]
Mijn eierstokken rammelen vol verwachting!
ik anders wel met jou! Storgasmes zijn toch wel de overtreffende trap van #genietenquote:Op dinsdag 29 december 2015 21:44 schreef Storgasme-queen het volgende:
Oh mijn SQtje, wat ben ik blij met jou![]()
![]()
![]()
Storgasmes zijn de beste ooit, dat weet ik zeker.quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik anders wel met jou! Storgasmes zijn toch wel de overtreffende trap van #genieten
Mmm..quote:Op maandag 21 december 2015 06:30 schreef Cassandra87 het volgende:
En ja ik wil t ook wel een keer proberen. Secret valentine
Zeg, die ken ik ergens van.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:19 schreef cassielove87 het volgende:
[..]
Mmm..
Let me slytherin your chamber of secrets.
omgquote:Op dinsdag 29 december 2015 22:19 schreef cassielove87 het volgende:
[..]
Mmm..
Let me slytherin your chamber of secrets.
Heremina wat spannend toch weerquote:Op dinsdag 29 december 2015 09:09 schreef SweetCherryBlossom het volgende:
[..]![]()
hier ben ik dan,
wat vind je ervan?
weet je wel wat ik allemaal kan...
Je mag eens raden wie er vannacht onder je bed lag.quote:Op maandag 21 december 2015 21:45 schreef MevrouwCactus het volgende:
Hier moet je zeker ook raden wie jou iets heeft gestuurd he...![]()
![]()
Oeh oeh oeh!!! Mijn Valentijntje is hierquote:Op woensdag 30 december 2015 11:07 schreef PricklyKindOfLove het volgende:
[..]
Je mag eens raden wie er vannacht onder je bed lag.
It's gonna be an awesome ride, baby!quote:Op woensdag 30 december 2015 11:12 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Oeh oeh oeh!!! Mijn Valentijntje is hier![]()
![]()
Yesquote:Op woensdag 30 december 2015 11:18 schreef PricklyKindOfLove het volgende:
[..]
It's gonna be an awesome ride, baby!
Sorry lieve Bloesem, ik zat nog een beetje in de rijm, maar ik begrijp, jij vindt dat dus niet fijn?quote:Op woensdag 30 december 2015 10:58 schreef Bloesem. het volgende:
[..]
Heremina wat spannend toch weer
Ik ben benieuwd naar mijn kloontje dit keer
Wel een vraag betreffende alle geslijm:
Moet Valentijn tegenwoordig ook al op rijm?
En ik maar hopen dat ik hier de romantiek die thuis ontbreekt in kan halen.quote:Op maandag 28 december 2015 22:39 schreef LubriCannt het volgende:
[..]
Romantisch roschmantisch
Ik wind er geen doekjes om
Ik ben meer van de directe aanpak
Sta je al krom?
Hier ben ik dan.quote:Op woensdag 30 december 2015 17:29 schreef Selvaria het volgende:
Lieve kloon, ik verlang zo naar je.
quote:Op donderdag 31 december 2015 08:59 schreef _sellovia_ het volgende:
[..]
Hier ben ik dan.
[ afbeelding ]
Ik wil ook best jouw kloon zijn hoorquote:Op donderdag 31 december 2015 10:13 schreef Barreltje het volgende:
m'n kloon opsporen wordt ook wel wat lastig zonder kloon![]()
quote:Op donderdag 31 december 2015 11:50 schreef Shopaholic1984 het volgende:
Ik heb mijn kloon ook nog niet gezien
Wat lang duurt is lekkerderquote:Op donderdag 31 december 2015 11:50 schreef Shopaholic1984 het volgende:
Ik heb mijn kloon ook nog niet gezien
quote:Op donderdag 31 december 2015 14:30 schreef Kusjeopjeholic het volgende:
[..]
Wat lang duurt is lekkerder
Wat van ver komt smaakt beter
Het wordt hier steeds heter
Bij zo'n lekkere pop als jij weet ik wel waar ik hem ze steken moet.quote:Op dinsdag 29 december 2015 20:32 schreef L-E het volgende:
[..]
En hier ben ik dan, om eenendertig over twintighonderd uur. De dromen waren niet zwoel, wel nat (van het zweet, hihaho) Volgende keer iets minder met die voodoo-pop aan de gang liefje
Barreltje! Hier ben ik dan hoor, je kloonquote:Op donderdag 31 december 2015 10:13 schreef Barreltje het volgende:
m'n kloon opsporen wordt ook wel wat lastig zonder kloon![]()
I like Spicyquote:Op donderdag 31 december 2015 17:11 schreef Cholula het volgende:
[..]
Oooh wat romantisch!!
Ik zit met blozende wangen!
quote:Op donderdag 31 december 2015 15:41 schreef barreliefde het volgende:
[..]
Barreltje! Hier ben ik dan hoor, je kloon![]()
Ik ga eens even wat fijne info (of sleaze & dirt..?) over je opzoeken, zodat ik je gericht kan bestoken met wat liefdevolle berichtjes![]()
En tja... Wie ben ik? Friet of patat? Kindeke(s) of niet? Carrierevrouw of huischmusch? Lange lokken of makkelijk (moeder?-)kapsel..? Als jij in de tussentijd je lootje nog een beetje aanvult kan ik me alvast een beetje voorbereiden op het brievenbus-sized shopgeweld.
Liefs voor nu, ik wens je een mooie en veilige oudjaarsdag en -avond en een fris en fruitig begin van 2016!
quote:Op woensdag 30 december 2015 11:03 schreef Loj het volgende:
Nee hoor, Bloesem!
Je mag zelf weten hoe je de liefde verklaard.
Ik doe dat toevallig met mijn fantastische dichttalent...![]()
Mijn lippen zijn rood,
Mijn ogen blauw
Ooohhhlovetolojyoubaby
Ik hou van jou
Ik weet zeker m'n liefste, dat ik t over een uurtje heel warm zal hebben!quote:Op donderdag 31 december 2015 19:31 schreef ooooohlovetolojyoubaby het volgende:
[..]
Lieverd, schatje, duifje snoezepoesje van me!
Een hele gelukkige jaarwisseling en met veel warme gevoelens (voor mij?) 2016 in!
En Js gaat lopend het jaar uit!![]()
Zeg lekkere Poppedeinquote:Op woensdag 30 december 2015 15:03 schreef TwoShadesOfBlue het volgende:
Er was eens een klein meisje
Helemaal zonder verlanglijstje
Iets van jou weten doe ik wel
Dat zie je ook snel
Je houdt bijvoorbeeld van een geintje,
maar doe je dat ook van een wijntje?
Iets anders misschien?
Een chocoladepenis of tien?
Een kus van mij is natuurlijk de ultieme droom
Vraag er maar om zonder schroom
Bijna een nieuw jaar!quote:Op donderdag 31 december 2015 20:27 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Zeg lekkere Poppedein
Noem je mij nu klein?
Waar heb ik die an te danken?
Pas op he, anders ga ik janken
Neehoor lekker dier![]()
Ik heb nu al veel plezier
Met jou als mijn valentijn![]()
En jazeker ik hou van (on)gein!
Ben benieuwd hoe goed je me kent
En waarmee je me verwend
Die kus wil ik heul graag ontvangen
Daar kan ik enorm naar verlangen
Ik wens je voor nu een fijne wisseling van het jaar
In 2016 zullen wij weer spreken elkaar
Bruis, feest en geniet ervan vanavond
Ik voel me met jou nu al een ontzettende bofkont
I like it Spicy too!!quote:Op donderdag 31 december 2015 18:29 schreef CholulaLover het volgende:
[..]
I like Spicy![]()
Fijne jaarwisseling![]()
![]()
quote:Op donderdag 31 december 2015 09:49 schreef Selvaria het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met jou samen sop ik liever dan in mijn eendje.
Kloontje! Betekent dit dat jij ook op de meet bent, of snap ik je hint nou compleet niet?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:58 schreef Lunasweetheart het volgende:
Lieve Luna!Naast liefde op het eerste zicht is er ook liefde op eerste aanraking
quote:
Gelukkig nieuwjaar mijn lieve vlam.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 14:09 schreef _sellovia_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit wordt ons jaar![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het jaar waarin we samen soppen
quote:Op maandag 4 januari 2016 17:28 schreef verliefdopdejuf het volgende:
[..]
Liefe juf
hier bennik dan
ik hou fan jouw
wat fin jeder van?
Ik dacht eten, dat kan je vast bekoren!quote:Op woensdag 30 december 2015 16:11 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Wauw, mijn SV is er snel bij!
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 3 januari 2016 19:56 schreef Siciliefda het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hallo mijn lieve vrouw,
Weet je wat? Ik hou van jou!
De feestdagen ben ik goed doorgekomen,
maar ik kon er niet aan ontkomen,
dat jij het bent die ik wil.
Zullen we maar snel van bil?
Voordat de kleine er is,
misschien moet je een knip.. Dat is goed mis!
Dan kunnen we even niet,
Dan is het alleen ik die geniet.
Oh nee wacht dit is alweer nummer drie.
Die glibbert er zo uit in alle euforie.
Mnoh lieve SGQ, dat ben je zeker!quote:Op maandag 4 januari 2016 17:41 schreef Storgasme-queen het volgende:
Lieve Storm, ik weet dat dit niet het leukste jaar wordt in jouw leven, maar ik hoop dat ik een klein lichtpuntje kan zijn.
Ik vind je lief
Nou, zeker!quote:Op maandag 4 januari 2016 18:22 schreef PhilipBillCharles het volgende:
[..]
Ik dacht eten, dat kan je vast bekoren!
Zei er iemand verwennen?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 17:25 schreef Skittles het volgende:
[..]
Als ik maar wel meer krijg. De jongste wordt het meest verwend
Verwennenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:01 schreef TasteTheSkittles het volgende:
[..]
Zei er iemand verwennen?![]()
![]()
Maarre, lief lootje
Ik wil graag je mailen
En alles met je delen
Maar voor ik kan gaan shoppen...
Moet je wat meer info op je lijstje droppen
Oke, het snurkt!quote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:01 schreef TasteTheSkittles het volgende:
[..]
Zei er iemand verwennen?![]()
![]()
Maarre, lief lootje
Ik wil graag je mailen
En alles met je delen
Maar voor ik kan gaan shoppen...
Moet je wat meer info op je lijstje droppen
Waar word je blij van? Wat vind je lekker? Krijg je liever chocolade of geurkaarsvet over je heen gedruppeld? En wat lees je het liefst, stiekem onder de dekens?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:45 schreef Skittles het volgende:
[..]
Oke, het snurkt!
Wat wil je weten? Mijn cupmaat? De pH van de zure sloot? Vertel
Ik word blij van jou, mijn snoepiewoepiewoequote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:55 schreef TasteTheSkittles het volgende:
[..]
Waar word je blij van? Wat vind je lekker? Krijg je liever chocolade of geurkaarsvet over je heen gedruppeld? En wat lees je het liefst, stiekem onder de dekens?
En, ook niet onbelangrijk: waar mag het heen?
Boks! Zullen wij dan maar samen Valentijnenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 18:01 schreef kwakz0r het volgende:
Ik heb geen Valentijn denk ik, net als de eerste 27 jaar van mijn leven
Wowww mijn valentijn is zooo intelligent 😍quote:Op woensdag 30 december 2015 14:33 schreef SweetCherryBlossom het volgende:
[..]
Sorry lieve Bloesem, ik zat nog een beetje in de rijm, maar ik begrijp, jij vindt dat dus niet fijn?
Nee zonder dollen, voor jou doe ik alles <3
Reveil nerovetsretcha?
Of in een andere taal misschien?
Je fais tout pour vous!
Faccio tutto per voi!
Eu faço tudo por você!
<3
Mijn liefste, hoe is het met kleine Sjaak? Heeft de Ventolin een beetje aangeslagen?quote:
Mijn hart spat uit elkaar door mijn liefde voor jou, ik ben helemaal hoteldebotel.quote:
Gisteren heb ik mijn lootje bijgewerkt, adres staat er in!quote:Op woensdag 6 januari 2016 09:52 schreef L-L-Lovely-E het volgende:
[..]
Mijn hart spat uit elkaar door mijn liefde voor jou, ik ben helemaal hoteldebotel.
Iemand fluisterde me in dat je jochie morgen jarig is, als hij ook een kaart wil van mama's geheime aanbidder moet je me snel even jullie adres doorgeven.
Ik heb nog geen mailnotificatie gehad!quote:Op woensdag 6 januari 2016 10:01 schreef L-E het volgende:
[..]
Gisteren heb ik mijn lootje bijgewerkt, adres staat er in!
Geen probleem hoorquote:Op woensdag 6 januari 2016 07:26 schreef Bloesem. het volgende:
[..]
Wowww mijn valentijn is zooo intelligent 😍
Rijmen mag hoor, als je 't wilt. Maakt me niks, mits je m'n liefdeshonger stilt
Ik kwam om even te vertellen dat mijn lijstje snel komt! Sorry voor de vertraging, pasgeboren baby en zo
Zo Shop, mijn liefste hartendief,quote:
Mijn lief, mijn hartdendiefquote:Op maandag 28 december 2015 15:35 schreef Razztwizzle het volgende:
Lootje ingeleverdsorry voor de vertraging SQ!
Cadeau-ideeën, ja? Iemand? Of is het OK als je gewoon je Secret Valentine de vrije hand geeft? (huhuhuhuh vrije hand huhuhuh) .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |