ook gebruikt dan toch. Ik heb er een in de kast die volgende week geplaatst wordt, en de verpakking is groter dan me kintquote:
Ah kan best! Gewoon de cadeaus in t voren halenquote:Op maandag 21 december 2015 07:19 schreef Sicilia het volgende:
Oe na het op de voet volgen van Secret Santa lijkt het mij erg leuk om met deze mee te doen! Maaaaarrr met een UD op 19 februari is dat niet zo heel handig he
Het is je derde! Die glijdt er zo uit man. Even niezen, knippen en je kunt weer naar de winkel toe om verder te winkelenquote:Op maandag 21 december 2015 07:19 schreef Sicilia het volgende:
Oe na het op de voet volgen van Secret Santa lijkt het mij erg leuk om met deze mee te doen! Maaaaarrr met een UD op 19 februari is dat niet zo heel handig he
heldquote:Op maandag 21 december 2015 08:47 schreef Sicilia het volgende:
Hahaha jullie hebben een punt..oke, count me in![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 december 2015 09:04 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
heldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
+1quote:Op maandag 21 december 2015 09:23 schreef kwakz0r het volgende:
Zwoel is leuker dan vunzig ook.
Ik ben helaas niet zwoel
Deze even gemist!quote:Op maandag 21 december 2015 09:07 schreef Cwen het volgende:
Ik ben zwoel, niet vunzig... Maar er wil vast wel iemand een zelfgeschreven kasteelrommannetje, nietwaar?
Ik doe mee!
Tot wanneer aanmelden? 3 januari of is dat te laat?
Niet als er zulke spelfouten in zittenquote:Op maandag 21 december 2015 09:07 schreef Cwen het volgende:
Ik ben zwoel, niet vunzig... Maar er wil vast wel iemand een zelfgeschreven kasteelrommannetje, nietwaar?
Ik doe mee!
Tot wanneer aanmelden? 3 januari of is dat te laat?
Juist wel, met een rode pen erbij! Ik word van minder al hitsig hoor.quote:Op maandag 21 december 2015 15:42 schreef L-E het volgende:
[..]
Niet als er zulke spelfouten in zitten
jij bent een jonge blonde stootquote:Op maandag 21 december 2015 19:04 schreef Loj het volgende:
Ik ben gewoon een vies oud vrouwtje
Mag je dan ook meedoen
Allemachtig..quote:Op maandag 21 december 2015 16:52 schreef Fazzoletti het volgende:
en meteen weer doorrrrrr
Zowel vunzig als zwoel ben ik nietIk heb wel goed geoefend met knuffels maken voor SS dus misschien lukt deze me ook wel
![]()
[ afbeelding ]
Ik denk er nog even over na
Je kan ook wachten tot iedereen is weggestreeptquote:Op maandag 21 december 2015 21:45 schreef MevrouwCactus het volgende:
Hier moet je zeker ook raden wie jou iets heeft gestuurd he...![]()
![]()
Dan weet je zeker dat het ware liefde isquote:Op maandag 21 december 2015 21:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je kan ook wachten tot iedereen is weggestreept
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |