Ommegot!
Kom ik net thuis.. ligt er een briefje op de mat.. mijn pakketje is bij de buren afgeleverd, maar ze was er niet

. kwartiertje erna wordt er aangebeld.. Mijn hart maakte een sprongetje van blijdschap!
Maar het was mijn sago buurvrouw die nogmaals over het hek kwam zeuren..

Half uur later worden we weer verstoord, maar dan tijdens het eten.. stoor fap noooooit tijdens het avondeten, maar toen zag ik het..
De buurvrouw van 6 huizen verder stond aan de deur met een witte doos vol liefhebbende hartjes.
Ik griste het pakketje uit haar handen en zei toen Sorry! Hij is van mijn minnaar. Niet wetende hoe dom dit op dat moment klonk om vervolgens sorry.. van een vriendin bedoel ik

te roepen, nouja van mijn geheime liefde.. eh.. lol lol

bloos bloos. In ieder geval bedankt.. De buurvrouw heeft al die tijden niets gezegd .. wat zal zij nu denken?

Dus kleine Ro mocht iets langer opblijven en we maakten samen het pakje open.
Eerst het kaartje lezen en gelijk na de eerste zin wist ik het..
Want wie maakt er anders zo veel excuses voor iets dat ZO logisch is?
Wie denkt er weer eerst aan de ander voordat zij aan zichzelf denkt?
Voelt zich rot omdat ze niets zelf gemaakt heeft?
Deelt driemiljoen liefdevolle complimenten uit waardoor mijn hart bijna uit mijn borst kwam?
My god.. dat kon er maar 1 zijn.. L-E!
En ja hoor. Toen ik de pen uitpakte wist ik het helemaal zeker.

Lieve LE, supermegahartjesveel bedankt dat jij mijn valentijntje was. Mijn man en ik hebben de heerlijke au-mijn-glazuur-zoete hartjes lolly's al op. De pen krijgt een plekje in mijn etui. Het kickass borduur-notitieboekje gaat wordt in gebruik genomen om alle leuke, gekke, minder leuke verhaaltjes van ro in op te schrijven, uit het chocoladekookboek gaat ongetwijfeld gebakken worden. Het springtouw zal er voor zorgen dat ik me altijd kind zal blijven voelen en dan de poezenstickers.. <3 miaaaauw.. i'm loving it. Die gaan ook zeker een mooi plekje vinden.
Ik ben echt blij verrast met de super leuke inhoud. Hartstikke bedankt. had ik al bedankt gezegd?
Ik vind het zooo lief dat je de tijd genomen hebt om me zo te verrassen <3 dankje dankje dankje!