abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158373831
quote:
1s.gif Op zondag 20 december 2015 08:45 schreef Kyara het volgende:

[..]

Ik poste hierboven al mijn vermoeden. In het kindernamentopic zelfs :')

Ben jij misschien Ferrari-Rood?
Zonder quote mis ik veel
En mijn lievelingskleur is niet geel
Maar ik was jouw santa dit jaar

Jij dacht gewoon ik wacht tot iedereen klaar is dan blijven er maar weinig over? ;)
Of was het gedicht duidelijk genoeg?

Daan ook blij met het cadeau?
  zondag 20 december 2015 @ 09:00:32 #102
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_158373888
Je stond in elk geval niet op mijn shortlist :D Maar het gedicht was wel duidelijk ja. Al heb ik even wat hulptroepen ingeschakeld :@

Maar omdat het pakket voor mijn deur is gezet, heb ik wat regionaler gezocht :D Wist niet dat jouw man in de regio werkte :D

Superbedankt voor het mooie pakket! Zeker blij mee! O+

Er komen nog uitpakfoto's van de kinderen. En Daan is vast ook heel blij met zijn cadeautje. Ga ik hem zo even geven O+
pi_158373924
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 december 2015 20:09 schreef BlueEyes het volgende:
Ik en F werden verwend door Svane *O*

Sinds het pakje hier stond zat F er al aan te pielen met zijn vingertjes. Dus toen hij vanmorgen helpen mocht met uitpakken was het dolle pret.
En boos dat ik alle kadootjes op de foto zetten wilde :(
Hoe kon ik dat toch bedenken 8)7

Een heerlijk schrijfboekje die ik aan ga vullen waar nu al leuke to do's en series en liedjes in staan (de disco ga ik ook invoeren denk ik :D )
Kaarsen gebruik ik voor wat romantiek.
Een hele mooie kerstbal waar meteen de SloopKogel mee aan de haal ging.
En voor F een onwijs gaaf koffertje waar al driftig mee rondgestapt is, met daarin een ovenwant, scheelt nu hoop ik dat mijn eigen eens blijven liggen. En een jojo die toch ingewikkeld is en waar met open mondje naar gekeken werd toen papa voor hem ermee jojode O+

Zo ontzettend leuk gedaan, waardeer het enorm de aandacht en liefde en alles wat je er in hebt gestopt :*

Plaatje bij het praatje
[ afbeelding ]

En dan de zoektocht naar wie mijn lootje had :')
Ik had netjes een excellsheet uitgeprint, en daar ging ik alle hints op uitwerken.
* groene ogen; alle dames met blauw/bruine weggestreept
* hopen nog een kindje; alle dames zonder wens/niet meer kunnen of willen weggestreept en alle zwangeren had ik ook vast doorgehaald omdat ik dacht aan toekomst dus nog zwanger moeten worden.
* elkaar nooit ontmoet; strepen maar bij de dames die ik al ontmoet heb
* niet meer man in huis dan in al heb; iedereen met 2 zoontjes weggestreept
* een kind met 4 lettergrepen; de grote FB speurtocht en wederom strepen.

En toen zat ik vast :o
1 hoofdverdachte had ik, naam van dochter komt achteraf dus overeen maar zij heeft blauwe ogen!
Moest nog 14 meiden checken dus een fotootje van mijn lijst doorgestuurd.
Bleek ik de hint op hopen op nog een kindje verkeerd opgevat te hebben.

Dus toen waren er nog 4 zwangeren over, Dot, Svane, Suikertante en Razztwizzle O+
Alleen Dot en Svane wist ik de naam niet van hun kotertje en de andere 2 hadden kids met minder dan 4 lettergrepennnaam.
En door het 'blue lage streepje eyes' had ik het vermoeden op Svane gegooid.
En ik had goed gegokt :+
Wat een leuk verslag, ook je zoektocht! Fijn dat de ene hint in eerst instantie niet overkwam, daardoor heeft het nog iets langer geduurd. :+

Ik 'kende' je vantevoren eigenlijk helemaal niet, maar ik vond je een superlootje! Fijn dat de cadeaus in goede aarde zijn gevallen. :D
pi_158374028
quote:
2s.gif Op zondag 20 december 2015 09:00 schreef Kyara het volgende:
Je stond in elk geval niet op mijn shortlist :D Maar het gedicht was wel duidelijk ja. Al heb ik even wat hulptroepen ingeschakeld :@

Maar omdat het pakket voor mijn deur is gezet, heb ik wat regionaler gezocht :D Wist niet dat jouw man in de regio werkte :D

Superbedankt voor het mooie pakket! Zeker blij mee! O+

Er komen nog uitpakfoto's van de kinderen. En Daan is vast ook heel blij met zijn cadeautje. Ga ik hem zo even geven O+
Mijn vriend heeft hem ook niet voor de deur gezet. Mijn moeder en ik waren in de buurt, Zij heeft hem voor de deur gezet.

Waar had je hulptroepen voor nodig?

[ Bericht 1% gewijzigd door F_r op 20-12-2015 09:29:58 ]
pi_158374056

Cadeau stond al even op het dressoir.

Open

Alles op de grond

cadeau voor Ean stuiter *O*

cadeau voor Sac ook stuiter *O*

open *O* *O* *O* *;

mooie ballen van Riley

cadeaus en musketkransjes :9~
Ik had ook nog een kookwekker maar daar zat vriend al mee te spelen.
Lieve Omentielvo bedankt voor de mooie cadeaus en sorry voor de wazige foto's het was nog donder en de flits stond niet aan :@
  zondag 20 december 2015 @ 09:40:23 #106
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_158374181
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 09:23 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Mijn vriend heeft hem ook niet voor de deur gezet. Mijn moeder en ik waren in de buurt, Zij heeft hem voor de deur gezet.

Waar had je hulptroepen voor nodig?
Wat grappig. Jammer dat ik je niet gezien heb!

Oh, even gedicht voorgelegd. Maar dat was vooral omdat ik niet zo goed meer na kon denken. Fles wijn kwam op het juiste moment ;)
pi_158374205
quote:
2s.gif Op zondag 20 december 2015 09:40 schreef Kyara het volgende:

[..]

Wat grappig. Jammer dat ik je niet gezien heb!

Oh, even gedicht voorgelegd. Maar dat was vooral omdat ik niet zo goed meer na kon denken. Fles wijn kwam op het juiste moment ;)
Jij was er ook niet??? Je man deed open maar lastige straat op te verstoppen. Ik stond met de auto op de doorgaande weg.
  zondag 20 december 2015 @ 10:06:25 #108
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_158374445
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 09:43 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Jij was er ook niet??? Je man deed open maar lastige straat op te verstoppen. Ik stond met de auto op de doorgaande weg.
Ja, jammer dat ik er niet was inderdaad :)
Je kan nog de struiken induiken maar dan moet je snel zijn inderdaad :D
pi_158374482
quote:
1s.gif Op zondag 20 december 2015 07:16 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

^^ dit inderdaad. En ik vind het ook jammer van de leuke positieve indegloriastemming hier op uitpakdag als het ineens weer de -ik-ben-vast-niet-goed-genoeg-kant op gaat :)
Eens. Ik heb een aantal dingen zelf gemaakt, omdat ik mentaal gewoon niet in staat ben om in een hysterische decembermaand te winkelen zonder paniekaanval, dus from where I'm standing zijn de mensen die hun pakketjes vol hebben met gekochte spullen helden hoor O+ :)
pi_158374513
quote:
1s.gif Op zondag 20 december 2015 08:22 schreef MevrSanta het volgende:

[..]

Op FB zijn wij geen vriendjes, maar delen wel een SS groep
Daarin zag ik ook een Sjaakverslag, wat een snoep(ie)!
Gelukkig vind je de cadeaus wel leuk
Want die info miste ik hier nog, ik schrok me een deuk!

Kijk eens goed in de topics voor dreumessen en Z&G
Er posten er maar een paar in beide mee :)
Dan nog de hints over mijn dochter en zoon
Volgens mij hou je er nog maar een over, dus dat ben ik gewoon!
Tegenwoordig posten er heel veel in dreumes en z&g ;) en van oudere kinderen weet ik gewoon heel weinig :$
Uiteraard was ik met de cadeaus erg blij, Sjaak ook! Een uitpakverslag op Facebook is veel makkelijker dan hier (vooral qua tijd). Nu eerst babyknuffelen en dan nog eens speuren.
pi_158374676
quote:
2s.gif Op zondag 20 december 2015 10:06 schreef Kyara het volgende:

[..]

Ja, jammer dat ik er niet was inderdaad :)
Je kan nog de struiken induiken maar dan moet je snel zijn inderdaad :D
Hij had haar niet gezien volgens mij.
pi_158374794
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 22:59 schreef Omentielvo het volgende:
Zo. Hierbij een overzichtje van de foto's.

Riley was wel erg nieuwsgierig wat er in de doos zat

[ link | afbeelding ]

Nadat ze haar eerste pakje had opengemaakt (haarspeldjes) vond ze de chocolade kerstman.

[ link | afbeelding ]

Riley had tijdelijk alleen maar interesse in het eten van de Kerstman. Maar keek wel toe hoe ik mijn cadeautjes openmaakte

[ link | afbeelding ]

Er was ook nog een cadeautje voor hondje Kaja
[ link | afbeelding ]

Die vond het pakje erg interessant. Maar wilde nog liever kusjes geven aan Riley. Riley had echter geen tijd, want haar was beloofd dat zij Kaja's cadeau mocht openmaken en was dus zeer druk bezig
[ link | afbeelding ]

Nog een overzicht van de cadeaus. We zijn echt heel erg verwend O+

[ link | afbeelding ]

En dan nog de tips die ik kreeg. Woonplaats heb ik omgedraaid

[ link | afbeelding ]

Nogmaals heel erg bedankt lieve SS. Ik ben echt superblij. Vanavond heb ik Riley het boekje voorgelezen. En daarna wilde ze nog even spelen met de stickers :D
Hallo mijn lieve loot!

Jou gokje was helemaal goed!
Ik ben jouw Secret santa.
Blij dat jullie zo blij zijn met de cadeautjes!
Online was ik niet zo actief door mijn beebje, had gehoopt een leukere santa te zij met vele gedichtjes, maar heb mijn best gedaan om een leuke pakket voor jullie te maken. Dus ben heel blij om deze mooie foto's te zien!!

Geniet er van met je kleine meisje, en hele fijne kerstdagen!!

Liefs je SS!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_158374877
quote:
1s.gif Op zondag 20 december 2015 08:28 schreef JufMariska het volgende:

[..]

Neeeee, ik ben zo blij met het pakketje! Ik had het er gister met J over dat sommigen het budget vertalen in een paar kado's van het lijstje, en anderen er een uitdaging van maken om met kleine kadootjes en knutsels en creatieve invulling een zo uitgebreid mogelijk pakket samen te stellen. Ik heb zelf toevallig ook gekozen voor een 'makkelijke' invulling met een paar kado's van het lijstje van Mineola, bij gebrek aan tijd (en creativiteit ;) ) om een heleboel pakjes te maken en verzinnen. Een combi was ideaal geweest, en ik heb door de foto's van alle pakketten veel inspiratie opgedaan :)
+1,

Ik had het allemaal ook een beetje onderschat. Maar ben heel blij met de mooie fotos van mijn lootje en haar dochter. En heb veel inspiratie hier opgedaan als ik alle mooie pakketen hier zie voor een volgende keer.

Ik denk dat iedereen er op zijn haar manier liefde en aandacht in heeft gestoken. En dat is toch mooi ?
pi_158374988
En nu ga ik ontmaskeren.

Mijn lieve lieve santa van heb ik een mooi pakketje mogen ontvangen! Met geweldige cadeaus O+ Een mooie fotopuzzel van mijn lieve meisje, een geweldige kerstboom met lichtjes die E. helemaal geweldig vind! En dan het zelfgemaakte paddestoelendoekje!
Ook met het tijdschrift, sleutelkoord en tony's ben ik erg blij :)
Ik ga zo de fotos uploaden. Maar wilde al een gokje wagen. Lieve Phaidra, ben jij mijn Secret Santa?
pi_158376299
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 11:00 schreef J0ycie88 het volgende:
En nu ga ik ontmaskeren.

Mijn lieve lieve santa van heb ik een mooi pakketje mogen ontvangen! Met geweldige cadeaus O+ Een mooie fotopuzzel van mijn lieve meisje, een geweldige kerstboom met lichtjes die E. helemaal geweldig vind! En dan het zelfgemaakte paddestoelendoekje!
Ook met het tijdschrift, sleutelkoord en tony's ben ik erg blij :)
Ik ga zo de fotos uploaden. Maar wilde al een gokje wagen. Lieve Phaidra, ben jij mijn Secret Santa?
:Y *O* :Y

Jaaaaaaaaa!! Ik vond het zo tof om voor jullie cadeautjes te verzinnen! Nieuwbakken mama, klein meisje, zoveel keus! Uiteindelijk ging de tijd sneller dan ik had gewild en moest ik toch nog haasten. Maar ik ben blij dat je het allemaal leuk vindt O+ :).
Venus in pocketformaat
© loveli
  zondag 20 december 2015 @ 13:08:42 #116
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_158377266
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 21:03 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Fijn dat je er blij mee bent! Sorry dat ik helemaal niet creatief ben en zo verder. :@.

Had je al een idee van wie ik was? Ik heb wel een paar hints gegeven, maar of ze nou erg duidelijk waren... :+.

Net na het lootjes trekken zei ik dit, naar aanleiding van een opmerking van Fazzoletti...

[..]

...om vervolgens in elke post van mijn kloon een punt te vergeten.
Verder vroeg je me of ik een soort psycholoog was, waarop ik zei mijn people skills in een ander werkveld te gebruiken - voor de klas namelijk! Pubers. O+.
Dat we niet samen in het peutertopic posten, verklapte ik al na de felicitatie voor je meisje.
Ik noemde ook de verjaardagen in het najaar. Mijn zoontje is 12 november jarig, ikzelf de 29e.
Maar duidelijker dan met mijn laatste hint kon ik het niet maken... Een YouTubelinkje naar Live Aid 1985 (mijn geboortejaar), met Bruce Springsteen in de preview!
(Oh ja, en nog een foto van de straat waarin ik woon. Maar ik kan me voorstellen dat je daar niets mee kon. :+).
Met de hints kon ik verder weinig in dit topic, maar ik ben er ook gewoon vreselijk slecht in/te lui voor om vanalles uit te zoeken :D Ik had dus echt totaal geen idee tot gisteren.

Ik ben ontzettend blij met mijn cadeaus! Echt ieder jaar heb ik weer heerlijke pantoffels O+
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  zondag 20 december 2015 @ 13:41:33 #117
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_158377920
Sommige mensen hebben er echt een widm-achtige speurtocht van gemaakt he O+.

Feelgoodtopic dit! *O*
KuikenGuppy
pi_158378753
NTS'je, waar ben je toch?
  zondag 20 december 2015 @ 14:51:22 #119
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_158379660
quote:
1s.gif Op zondag 20 december 2015 10:30 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Hij had haar niet gezien volgens mij.
Vanochtend mochten de kindjes hun pakje uitpakken!

(M was wat snel met zijn pakje maar hij was we wel heel blij mee

Toffe shirts voor M en J en een paar wantjes voor D. Niet op de foto wat ze mochten niet meer uit. Superfijn trouwens want we kwamen dus ook echt nog een paar wantje gekort!

Blij met wantjes O+

Shirt van M aangetrokken :')

Shirt van zus aangetrokken :')

Lieve FR, wat een verwennerij! Superbedankt voor dit prachtige pakket. We zijn er allemaal heel blij mee. Geen foto van Daan, die was te snel voor de foto :D
pi_158381439
Hoi allemaal :W ik ben dus onderweg naar huis na een REMANTIES weekend, dus ik mag vanavond uitpakken! *O* ik geniet nu alvast van bijlezen! O+
  zondag 20 december 2015 @ 19:45:57 #121
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_158388131
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 14:20 schreef Roomsnoes het volgende:
NTS'je, waar ben je toch?
Joohhh hieerrrrr! Ik had gisteren geloof ik al gepost dat het uitgebreide verslag op zich liet wachten door de verjaardag van Draak. Nou meldde gisteren zich er nog een paar af en die wilden dus vandaag komen. Prima, maar die bleven dus tot 19.00uur hangen en m'n hutje is nu een puinhoop in het kwadraat :').
Dussssss, ik ga even kijken wat ik vanavond nog voor elkaar ga krijgen!

Maar snoesjelief, wat een leuke cadeaus O+ ! Draak is helemaal in d'r nopjes met d'r klei O+!
pi_158388678
Ze passen maar net de T-shirts de bedoeling was dat ze voor de zomer waren. Ik had dus 3 shirtjes gekocht en keek thuis nog eens goed. Oeps 2 jongens shirts dus ik kon terug. Helaas geen shirtje binnen budget meer dus maar wantjes.

Je ziet wel waarom ik zo snel klaar was met mijn pakket ik was bij 1 winkel klaar :@

Die foto's zijn onderzetters maar je kunt er vast van alles mee.
pi_158388733
ZO DAN!!

Allereerst: Malteser, fijn dat je je pakket leuk vond! Ik heb dus op je laatste post niet meer kunnen reageren als kloon omdat ik al weg was :').. en op mijn telefoon kon ik niet achter mijn kloon account. Nouja goed, he, eind goed al goed :Y .

RAZZ! O+ Zulks een mooi pakket, dankjewel! Na W in bed lag ging ik snel uitpakken natuurlijk. eerst een foto van het pakket nog een keer:

Waarin een partij heel leuk ingepakte kadootjes zaten en een spannend gedicht vol hints! :o Waarin mij ook nog ter ore kwam dat Kwak een beetje heeft zitten meespelen o|O

En toen bleek dat er echt vanalles inzat wat op mijn lijstje stond! *O* met mooie quotes en overall gewoon met veel aandacht en O+ . Wat zat er in?
Thee van Harrods c_/ , Lekkere chocola :9 , 2 haarspelden voor Extra Volume (wat deze en gene best kan gebruiken post baby :') ) 3 bollen prachtige merinowol *O* en een zelfgemaakt boekje met heerlijke recepten, en mini koekjesuitsteek vormpjes! over een jaar of wat lekker koekjes bakken met W *;

Razz mijn kerst gaat heel fijn van start zo, dankjewel voor alles! *O* O+ :*
pi_158388826
quote:
17s.gif Op zondag 20 december 2015 20:09 schreef Crumpette het volgende:
ZO DAN!!

Allereerst: Malteser, fijn dat je je pakket leuk vond! Ik heb dus op je laatste post niet meer kunnen reageren als kloon omdat ik al weg was :').. en op mijn telefoon kon ik niet achter mijn kloon account. Nouja goed, he, eind goed al goed :Y .

RAZZ! O+ Zulks een mooi pakket, dankjewel! Na W in bed lag ging ik snel uitpakken natuurlijk. eerst een foto van het pakket nog een keer:
[ afbeelding ]

Waarin een partij heel leuk ingepakte kadootjes zaten en een spannend gedicht vol hints! :o Waarin mij ook nog ter ore kwam dat Kwak een beetje heeft zitten meespelen o|O
[ afbeelding ]

En toen bleek dat er echt vanalles inzat wat op mijn lijstje stond! *O* met mooie quotes en overall gewoon met veel aandacht en O+ . Wat zat er in?
Thee van Harrods c_/ , Lekkere chocola :9 , 2 haarspelden voor Extra Volume (wat deze en gene best kan gebruiken post baby :') ) 3 bollen prachtige merinowol *O* en een zelfgemaakt boekje met heerlijke recepten, en mini koekjesuitsteek vormpjes! over een jaar of wat lekker koekjes bakken met W *;
[ afbeelding ]
Razz mijn kerst gaat heel fijn van start zo, dankjewel voor alles! *O* O+ :*
Wat fijn dat je er blij mee bent! Ik vond het heel leuk om er mee bezig te zijn O+ . (Ik kan dus echt alleen creatief zijn voor een ander :') ) .
pi_158388916
quote:
1s.gif Op zondag 20 december 2015 20:11 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Wat fijn dat je er blij mee bent! Ik vond het heel leuk om er mee bezig te zijn O+ . (Ik kan dus echt alleen creatief zijn voor een ander :') ) .
En dat merk ik dan dus bij het uitpakken O+
pi_158390542
Wat een awesome pakket weer O+

Was dit het mensen, heeft iedereen nu uitgepakt of mis ik nog iets?

Heeft iedereen zijn lootje voor SV al binnen? :7
pi_158390603
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 21:00 schreef L-E het volgende:

Ik ben al bezig met knutselen voor je O+
  zondag 20 december 2015 @ 21:05:50 #128
149959 SQ
snelle trees
pi_158390701
Is er nog geen secret Valentijn topic?
disclaimer
pi_158390738
quote:
1s.gif Op zondag 20 december 2015 19:45 schreef NotTheSame het volgende:

[..]

Joohhh hieerrrrr! Ik had gisteren geloof ik al gepost dat het uitgebreide verslag op zich liet wachten door de verjaardag van Draak. Nou meldde gisteren zich er nog een paar af en die wilden dus vandaag komen. Prima, maar die bleven dus tot 19.00uur hangen en m'n hutje is nu een puinhoop in het kwadraat :').
Dussssss, ik ga even kijken wat ik vanavond nog voor elkaar ga krijgen!

Maar snoesjelief, wat een leuke cadeaus O+ ! Draak is helemaal in d'r nopjes met d'r klei O+!
Oh geen stress! Ik heb je bericht vast over t hoofd gezien in alle feelgoed-drukte hier. Fijn dat je het leuk vindt <3
pi_158390759
quote:
1s.gif Op zondag 20 december 2015 21:02 schreef BlueEyes het volgende:

[..]

Ik ben al bezig met knutselen voor je O+
OMG ik hoop ZO op een gehaakte Darth Vader-string O+
  zondag 20 december 2015 @ 21:09:51 #131
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_158390849
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 20:07 schreef ferrari_rood het volgende:
Ze passen maar net de T-shirts de bedoeling was dat ze voor de zomer waren. Ik had dus 3 shirtjes gekocht en keek thuis nog eens goed. Oeps 2 jongens shirts dus ik kon terug. Helaas geen shirtje binnen budget meer dus maar wantjes.

Je ziet wel waarom ik zo snel klaar was met mijn pakket ik was bij 1 winkel klaar :@

Die foto's zijn onderzetters maar je kunt er vast van alles mee.
De t-shirts passen van de zomer wel hoor :Y Ze hadden ze over hun (redelijk ruimvallende) sweatjurk aangetrokken :')
De onderzetters zijn leuk O+
  zondag 20 december 2015 @ 21:10:59 #132
149959 SQ
snelle trees
  zondag 20 december 2015 @ 21:59:06 #133
409579 LuDann
All the way
pi_158392717
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 december 2015 19:09 schreef AwayTL het volgende:

[..]

Ze zijn lekker! Heb je het recept? :D
pi_158392782
Suikert! Kom je het delen hier als je doe-het-zelf-pakket af is?
  zondag 20 december 2015 @ 22:03:58 #135
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_158392883
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 december 2015 22:26 schreef kazy het volgende:

Net in bad geweest met je badmelk, een gezichtsmasker (mijn gezichtsmaskerontmaagding) en de laatste bitterkoekjes O+
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_158393573
Ik heb vandaag mijn nieuwe thee gedronken met mn theezwaan. Lekkerrr! O+
pi_158393773
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 22:00 schreef L-E het volgende:
Suikert! Kom je het delen hier als je doe-het-zelf-pakket af is?
Duh! :)
Deze week kerst in de winkel, dus ben erg veel aan t werk. Maar ik vergeet 'm niet!
  Moderator zondag 20 december 2015 @ 22:48:37 #138
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_158394883
Hier nog het beloofde uitgebreide verslag.

De doos arriveerde donderdag en was zwaar :o Met allemaal leuke kaarten erop waardoor het er vrolijk uitzag en ik erg zin kreeg om uit te pakken.

Het echte uitpakken kon natuurlijk gisteren pas. In de doos zaten 4 pakketjes. Op de kaart stond dat dat misschien wat teleurstellend was maar ik riep juist naar manlief dat ik het zoveel vond :D O+ Zoals in het gedicht ook al te lezen viel was elk cadeau weer opgedeeld in nog meer cadeaus :o Al die cadeaus waren weer vergezeld van een kaartje met een gedichtje erop.

De poes kwam natuurlijk ook even verkennen en met de linten en het pakpapier spelen.

Leuk mandje vol met allemaal lekker ruikende dingen O+

Superleuke zelfgemaakte mandjes van spijkerbroek O+

En hier is de totale buit

Een mandje met allemaal heerlijke vanilleproducten, mijn favoriete geur O+ Een zakje kerstthee met een theehoudertje (een roos in een potje), een reisbuddha die geluk brengt, een mandala met potloden, een lekker vakantieboek, snoepgoed en hartigheid, een tijdschrift en een aantal zwangerschapstesten en foliumzuur.

Bedankt lieve Shop, het is duidelijk hoeveel tijd en liefde je hierin hebt gestoken O+ :*
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_158396544
quote:
1s.gif Op zondag 20 december 2015 21:06 schreef Roomsnoes het volgende:

[..]

Oh geen stress! Ik heb je bericht vast over t hoofd gezien in alle feelgoed-drukte hier. Fijn dat je het leuk vindt <3
Ben je al aan je eigen pakket toegekomen? *O*
  maandag 21 december 2015 @ 06:15:16 #140
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_158401223
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 21:00 schreef L-E het volgende:

Ik moet mijn pakketje nog uitpakken. Dinsdag avond hoop ik.. als ik terug ben van vakantie..
:)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_158401309
quote:
1s.gif Op zondag 20 december 2015 23:27 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Ben je al aan je eigen pakket toegekomen? *O*
Dat berichtje sturde ik op schipholf :D
Maar we hebben gisteravond uitgepakt! Fotos zojuist op faceboek gezet, maar ik kan niet taggen :S

Hillz, duizendmaal dank voor het prachtige pakket. Ik heb met open mond uitgepakt ❤❤❤
  maandag 21 december 2015 @ 07:05:32 #142
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_158401367
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 22:48 schreef MaJo het volgende:
Hier nog het beloofde uitgebreide verslag.

De doos arriveerde donderdag en was zwaar :o Met allemaal leuke kaarten erop waardoor het er vrolijk uitzag en ik erg zin kreeg om uit te pakken.

[ afbeelding ]

Het echte uitpakken kon natuurlijk gisteren pas. In de doos zaten 4 pakketjes. Op de kaart stond dat dat misschien wat teleurstellend was maar ik riep juist naar manlief dat ik het zoveel vond :D O+ Zoals in het gedicht ook al te lezen viel was elk cadeau weer opgedeeld in nog meer cadeaus :o Al die cadeaus waren weer vergezeld van een kaartje met een gedichtje erop.

[ afbeelding ]

De poes kwam natuurlijk ook even verkennen en met de linten en het pakpapier spelen.

[ afbeelding ]

Leuk mandje vol met allemaal lekker ruikende dingen O+

[ afbeelding ]

Superleuke zelfgemaakte mandjes van spijkerbroek O+

En hier is de totale buit

[ afbeelding ]

Een mandje met allemaal heerlijke vanilleproducten, mijn favoriete geur O+ Een zakje kerstthee met een theehoudertje (een roos in een potje), een reisbuddha die geluk brengt, een mandala met potloden, een lekker vakantieboek, snoepgoed en hartigheid, een tijdschrift en een aantal zwangerschapstesten en foliumzuur.

Bedankt lieve Shop, het is duidelijk hoeveel tijd en liefde je hierin hebt gestoken O+ :*
Blij dat je het leuk vond! :) Dit was de eerste keer dat ik meedeed en ik wist niet wat er verwacht werd :@
  maandag 21 december 2015 @ 07:48:18 #143
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_158401552
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 21:59 schreef LuDann het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ze zijn lekker! Heb je het recept? :D
:D nu al gemaakt!! Dat is snel!

Heb het recept wel ja ;) pm je het vanavond even :) .
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
  maandag 21 december 2015 @ 08:34:30 #144
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_158401946
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2015 07:48 schreef AwayTL het volgende:

[..]

:D nu al gemaakt!! Dat is snel!

Heb het recept wel ja ;) pm je het vanavond even :) .
Waarom pm? Ik ben ook wel benieuwd *O*.
KuikenGuppy
pi_158403720
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2015 08:34 schreef Burdie het volgende:

[..]

Waarom pm? Ik ben ook wel benieuwd *O*.
Dittum!
pi_158405192
quote:
1s.gif Op zondag 20 december 2015 22:03 schreef Chanty het volgende:

[..]

Net in bad geweest met je badmelk, een gezichtsmasker (mijn gezichtsmaskerontmaagding) en de laatste bitterkoekjes O+
Klinkt heerlijk O+

@Away: hier nog een liefhebber voor het recept :9
pi_158406421
Suiker! Ik heb een heeeel schattig strikmutsje gebreid voor Melba van het goudkleurige garen. Helaas issie net te klein :')

Als iemand hier hem wil, voor verzendkosten en met de belofte dat ik m terugkrijg voor een eventuele tweede O+ dan mag dat.
Kwak
  maandag 21 december 2015 @ 15:35:00 #148
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_158411487
K.t, volgende excuus. Zieke Piranha :'(.
pi_158414654
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2015 12:28 schreef kwakz0r het volgende:
Suiker! Ik heb een heeeel schattig strikmutsje gebreid voor Melba van het goudkleurige garen. Helaas issie net te klein :')

[ afbeelding ]

Als iemand hier hem wil, voor verzendkosten en met de belofte dat ik m terugkrijg voor een eventuele tweede O+ dan mag dat.
O+
Maar mijnes kan daar zeker in zwemmen?
pi_158414699
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2015 17:43 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

O+
Maar mijnes kan daar zeker in zwemmen?
Wat is zijn hoofdomtrek nu?

Groothoofd Melba is 49cm, en denk dat ie goed zit bij 45-47 cm
Kwak
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo