abonnement Unibet Coolblue
pi_158366702
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 22:09 schreef Butterflower het volgende:

[..]

Ik weet het *O*
Ik heb iedereen in het excelbestand op facebook nauwkeurig onder de loep genomen en kwam tot de conclusie dat je niet bestond :o
Lijst vergeleken met de lijst in de op, en je moet wel FlyingFish zijn! je staat niet op de fblijst }:|
Heb ik het goed???? *O*
Of moet ik weer opnieuw beginnen? -O-
Ontmaskerd -O-

En ik ben als allerlaatste pas een tijdje later aan de Facebookgroep toegevoegd. De excel is sinds die tijd niet meer geupdate dus dat maakte het voor jou wel een stuk lastiger :D
pi_158366742
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 20:42 schreef LuDann het volgende:
Er zitten echt waanzinnige pakketten bij zeg, wow. Ik ben diep onder de indruk. En ik vind het een beetje vervelend dat ik niet op dat niveau zit. Ik heb mijn best wel gedaan hoor, maar dit niveau van commitment had ik niet verwacht zeg maar.
+1. Wel heel mooi en bijzonder om te zien, hoeveel liefde en aandacht er in sommige pakketten gestoken is, dat vooral. Maar het voelt vervelend dat ik het vooraf dus best wel onderschat heb..
pi_158366961
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 december 2015 21:21 schreef kwakz0r het volgende:
Kazy, je had de haaknaald wel ook gevonden toch? Of is die met t papier mee weggemikt :+
Haha, ja die heb ik gevonden!
  zaterdag 19 december 2015 @ 22:29:27 #79
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_158367037
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 22:09 schreef Butterflower het volgende:

[..]

Ik weet het *O*
Ik heb iedereen in het excelbestand op facebook nauwkeurig onder de loep genomen en kwam tot de conclusie dat je niet bestond :o
Lijst vergeleken met de lijst in de op, en je moet wel FlyingFish zijn! je staat niet op de fblijst }:|
Heb ik het goed???? *O*
Of moet ik weer opnieuw beginnen? -O-
Arme jij, ik zag het dus ook een dacht meteen: jij hebt wat te doen :+
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_158367106
Ow jemig, wat is dit topic toch elk jaar weer een feestje! O+

Ik had een belachelijk drukke dag met het verhuizen van alle spullen uit het appartement van oma, we zijn helemaal op en gesloopt, maar van dit topic word ik alsnog weer helemaal blij O+

Ik had vanochtend al uitgepakt en in onze fb-groep gereageerd, maar het hoort natuurlijk ook nog even hier...

Dankjewel, lieve LuDann, voor de lieve pakjes!


Ik kreeg:
- lieve kaartjes met gedichten en waarschuwingen ;) (de zonnebril tegen het geglitter was nodig!)
- een fijne warme zachte sjaal voor bij mijn nieuwe jas
- een Wij jonge ouders, de pueter/kleuter special! (precies wat ik in huis heb: een peuter en een kleuter O+ )
- kersenbonbons (speciaal voor manlief, want ik lust die eigenlijk helemaal niet, en zo kom ik tenminste ook niet in de verleiding)(labeltjes van de pakjes waren helaas wel wat verschoven in de doos dus hij heeft het niet zelf uit kunnen pakken. Ach... overlieeft-ie wel)
- christmascrackers voor ons allemaal! (Altijd al benieuwd geweest naar hoe die dingen nu werken en wat erin zit. Deze kerst gaan we het zien!)
- maskertjes, voor gezicht, haar én voeten. Binnenkort maar eens een avondje me-time in de badkamer plannen...
- en nog twee pakjes voor Lars en Femke (op het moment van deze foto sliepen ze nog. Later bleken er fotolijstjes in te zitten met stiften om ze zelf te versieren. Het werd meteen gebruikt!)



Toch zonde dat je jezelf verraden hebt... ik was wel benieuwd naar de hints die ik anders had gekregen... Bedankt, RuDotTheRedNosedReindeer, voor de topictitel van 3 topics geleden ;)
pi_158367330
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 december 2015 11:43 schreef Razztwizzle het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een feest was het! De mooie rode doos onder de kerstboom (en A die er steeds mee aan de sleep ging :') ) was heel lastig te negeren deze week. Maar vanmorgen mochten we uitpakken *O* . En wat een lieve cadeaus! Het leuke gedicht eerst gelezen en toen het supertoffe memoryspel gedaan en er achter gekomen dat Shandaly mijn Secret Santa is. Tof gemaakt ^O^ ! En toen gingen we uitpakken. A is heel blij met haar nieuwe kleren, al is ze daarna alleen maar druk geweest met proberen het pak koekjes open te maken :') . Buikbaby ook nieuwe kleertjes O+ en ik een fijn blad en leuke koekjesstekers! En als klap op de vuurpijl een superlief zelfgeborduurd dienblad, een fijn recept en een persoonlijk lunchzakje. Helemaal tof allemaal O+ ik ben er superblij mee!!
O+ O+ Yes, it was me! Fijn dat je er blij mee bent!
Passen de kleertjes voor A.? Ik had haar maat opgevangen in het V&A topic... ;)
En dat lunchzakje... ik had geen budget meer over voor het lunchzakje uit je lijstje ;) Maar deze heeft wel een echt design motiefje, ontworpen door een vriendin van me, met een eigen ontwerpstudio! O+

En het dienblaadje... O+ Was zo leuk om mee bezig te zijn! Ik heb normaal echt een gruwelijke hekel aan stiksteekjes, maar bij deze maakten de stiksteekjes zoveel verschil! Het werd er meteen zoveel leuker, mooier en sprekender van...
pi_158367477
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 22:15 schreef nutterflower het volgende:

[..]

Ontmaskerd -O-

En ik ben als allerlaatste pas een tijdje later aan de Facebookgroep toegevoegd. De excel is sinds die tijd niet meer geupdate dus dat maakte het voor jou wel een stuk lastiger :D
*O*
Foto's:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_158367567
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 22:15 schreef Wizzy het volgende:
Dinsdagavond staat Ed (vaste pakketbezorger) aan de deur met 2 pakketjes. Op de ene staat mijn naam geschreven. De andere helemaal niet, dat was een pakketje dat retour moest naar een winkel in Arnhem. Maar de barcode gaf wel mijn adres. Heel vreemd.
Aangezien hier de griep behoorlijk heerst en de koorts de overhand heeft heb ik het pakketje aan de kant gelegd en vergeten om mijn Secret Santa te berichten.

Die was haar pakketje kwijt volgens de track en trace en was daarom helemaal in space.
Ze heeft daarom nieuwe cadeaus gekocht, maar voor mij is ze nog steeds naamleaus??

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jeetje Wizzybells dit is echt te gortig. :@ Maar nu weet ik nog steeds niet wie je bent. Begin aan alle hints te twijfelen.
Ooooh lieve Wizzy! O+

Even niet in dicht, maar wat een mooi verslag en foto's. Ik zag ze al eerder op facebook vandaag en toen heb ik al genoten van de snoetjes van je kinderen met hun cadeautjes. O+ Het is me de ellende van de post en hun vage track and trace meer dan waard. O+

Een paar hints nog:
- Ik heb als een van de weinige hier geen kinderen.
- Jij en ik waren wel een korte tijd samen zwanger.
- Ik spreek over friet, maar woon wel boven de rivieren.
- Mijn man is geboren in de stad waar jij woont, dat zou je kunnen vinden omdat we facebookvriendjes zijn.

Nu kom je er vast wel uit. :*
pi_158367914
Zo. Hierbij een overzichtje van de foto's.

Riley was wel erg nieuwsgierig wat er in de doos zat



Nadat ze haar eerste pakje had opengemaakt (haarspeldjes) vond ze de chocolade kerstman.



Riley had tijdelijk alleen maar interesse in het eten van de Kerstman. Maar keek wel toe hoe ik mijn cadeautjes openmaakte



Er was ook nog een cadeautje voor hondje Kaja


Die vond het pakje erg interessant. Maar wilde nog liever kusjes geven aan Riley. Riley had echter geen tijd, want haar was beloofd dat zij Kaja's cadeau mocht openmaken en was dus zeer druk bezig


Nog een overzicht van de cadeaus. We zijn echt heel erg verwend O+



En dan nog de tips die ik kreeg. Woonplaats heb ik omgedraaid



Nogmaals heel erg bedankt lieve SS. Ik ben echt superblij. Vanavond heb ik Riley het boekje voorgelezen. En daarna wilde ze nog even spelen met de stickers :D
pi_158368547
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 19:45 schreef hilliebillie het volgende:
Jelle nog een beetje bleek nadat hij net wat ziek uit de auto stapte 😥 maar hij stond te popelen om mee uit te mogen pakken..

De kinderen met heel veel pakjes op de foto, eigenlijk geen tijd om te poseren, want uitpakken is veeel belangrijker 😄

En een foto van het mooie gedicht 😍 met hele duidelijke hints

En, de buit....!
Voor beiden een mooie blouse. (Jelle wou hem niet aan voor de foto want beetje wagenziek nog maar Eline is er al helemaal mooi mee 😘
Voor Jelle nog een vliegtuigje en voor Eline raamstickers en voor samen nog een spelletje. De kinderen zijn helemaal blij

Voor mij lekkere thee, spierbalsem, en nog een lekkere douchegel en body lotion ❤
En heerlijk warme roze sloffen 💝

En tot slot voor manlief een lekker bokbiertje, die ligt ondertussen koud om te proberen 👍🏻
Dank je wel hillbilly-santa aka cwen

Je was een super lieve santa. Voel me echt vereerd met deze cadeaus 😍

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]
Graag gedaan! Wat fijn dat de kleren passen en dat ze er echt happy uitzien ermee! O+
Ik vond het enorm leuk om voor jullie te winkelen, geniet ervan!
Home is where the O+ is...
pi_158368647
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 22:17 schreef onomatopee het volgende:

[..]

+1. Wel heel mooi en bijzonder om te zien, hoeveel liefde en aandacht er in sommige pakketten gestoken is, dat vooral. Maar het voelt vervelend dat ik het vooraf dus best wel onderschat heb..
Joh, maakt jullie niet druk. De een kan dit, de ander dat. Hoewel ik denk dst een zeker niveau van toewijding wel gewenst is, is het echt niet zo dat iedereen met mega-persoonlijke pakketten hoeft aan te komen. Per slot van rekening heeft niet iedereen evenveel tijd, energie, handigheid, ruimte in z'n hoofd of zin om er zoveel tijd in te steken.

Geniet er gewoon van O+
Home is where the O+ is...
pi_158368686
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 21:52 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]

*O* Gelukkig :D
Eigenlijk was het natuurlijk de bedoeling dat je nog niet wist wie ik was, en dan bij de hydrofiel een grote OH JA zou hebben, maar nu was het ook leuk :D Vooral het voor de deur zetten, aanbellen, keihard wegrennen en dan blijven wachten... Ik ben blij dat jullie ramen tot aan de grond hebben.
Overigens was ik er nog toen je de pakjes naar binnen haalde ^O^

Mooi jaar dit jaar, maar ik weet dus nog niet wie mijn Secret Santa was!! Wat erg!!
Had je mijn eerder post gezien? En het gedicht in de kaart ook gevonden? :)
pi_158368698
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 22:48 schreef WizzyBells het volgende:

[..]

Ooooh lieve Wizzy! O+

Even niet in dicht, maar wat een mooi verslag en foto's. Ik zag ze al eerder op facebook vandaag en toen heb ik al genoten van de snoetjes van je kinderen met hun cadeautjes. O+ Het is me de ellende van de post en hun vage track and trace meer dan waard. O+

Een paar hints nog:
- Ik heb als een van de weinige hier geen kinderen.
- Jij en ik waren wel een korte tijd samen zwanger.
- Ik spreek over friet, maar woon wel boven de rivieren.
- Mijn man is geboren in de stad waar jij woont, dat zou je kunnen vinden omdat we facebookvriendjes zijn.

Nu kom je er vast wel uit. :*
Ik zal niet eerder slapen voordat ik uitgezocht had wie je bent, maar ik heb je gevonden.

Cygne is mijn ~:) O+
"Tuurlijk... waar een wil is, is een weg. Helaas zijn er op de mijne werkzaamheden."
pi_158368713
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 22:32 schreef Shandaly het volgende:
Ow jemig, wat is dit topic toch elk jaar weer een feestje! O+

Ik had een belachelijk drukke dag met het verhuizen van alle spullen uit het appartement van oma, we zijn helemaal op en gesloopt, maar van dit topic word ik alsnog weer helemaal blij O+

Ik had vanochtend al uitgepakt en in onze fb-groep gereageerd, maar het hoort natuurlijk ook nog even hier...

Dankjewel, lieve LuDann, voor de lieve pakjes!
[ afbeelding ]

Ik kreeg:
- lieve kaartjes met gedichten en waarschuwingen ;) (de zonnebril tegen het geglitter was nodig!)
- een fijne warme zachte sjaal voor bij mijn nieuwe jas
- een Wij jonge ouders, de pueter/kleuter special! (precies wat ik in huis heb: een peuter en een kleuter O+ )
- kersenbonbons (speciaal voor manlief, want ik lust die eigenlijk helemaal niet, en zo kom ik tenminste ook niet in de verleiding)(labeltjes van de pakjes waren helaas wel wat verschoven in de doos dus hij heeft het niet zelf uit kunnen pakken. Ach... overlieeft-ie wel)
- christmascrackers voor ons allemaal! (Altijd al benieuwd geweest naar hoe die dingen nu werken en wat erin zit. Deze kerst gaan we het zien!)
- maskertjes, voor gezicht, haar én voeten. Binnenkort maar eens een avondje me-time in de badkamer plannen...
- en nog twee pakjes voor Lars en Femke (op het moment van deze foto sliepen ze nog. Later bleken er fotolijstjes in te zitten met stiften om ze zelf te versieren. Het werd meteen gebruikt!)

[ afbeelding ]

Toch zonde dat je jezelf verraden hebt... ik was wel benieuwd naar de hints die ik anders had gekregen... Bedankt, RuDotTheRedNosedReindeer, voor de topictitel van 3 topics geleden ;)
O+

Wat lief dat Femke er meteen mee aan de slag ging. Heel leuk om te zien. O+
pi_158369136
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 23:22 schreef Wizzy het volgende:

[..]

Ik zal niet eerder slapen voordat ik uitgezocht had wie je bent, maar ik heb je gevonden.

Cygne is mijn ~:) O+
Jaaaa! O+

Tja en prentenboeken. O+ De foto van jouw jongetje verdiept in zijn boek is. O+
pi_158369794
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 17:14 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Loj, zoals ik zei had ik achteraf wel een creatievere Santa willen zijn, maar hopelijk vond je me wel een leuke kloon! Had je me al verdacht of kon je niks met mijn hints? :+
Ik vond je een hilarische kloon! Vooral met de hulplijnen heb je me laten lachen!
Poeh, de hints had ik er niet op die manier uitgehaald...
Iets met een IQ dat 40 punten is gezakt na m'n bevallingen :P
pi_158372698
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 december 2015 23:20 schreef Cwen het volgende:

[..]

Joh, maakt jullie niet druk. De een kan dit, de ander dat. Hoewel ik denk dst een zeker niveau van toewijding wel gewenst is, is het echt niet zo dat iedereen met mega-persoonlijke pakketten hoeft aan te komen. Per slot van rekening heeft niet iedereen evenveel tijd, energie, handigheid, ruimte in z'n hoofd of zin om er zoveel tijd in te steken.

Geniet er gewoon van O+
Oh en dit trouwens helemaal.
  zondag 20 december 2015 @ 07:16:35 #93
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_158373618
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 december 2015 23:20 schreef Cwen het volgende:

[..]

Joh, maakt jullie niet druk. De een kan dit, de ander dat. Hoewel ik denk dst een zeker niveau van toewijding wel gewenst is, is het echt niet zo dat iedereen met mega-persoonlijke pakketten hoeft aan te komen. Per slot van rekening heeft niet iedereen evenveel tijd, energie, handigheid, ruimte in z'n hoofd of zin om er zoveel tijd in te steken.

Geniet er gewoon van O+
^^ dit inderdaad. En ik vind het ook jammer van de leuke positieve indegloriastemming hier op uitpakdag als het ineens weer de -ik-ben-vast-niet-goed-genoeg-kant op gaat :)
pi_158373627
Eens!
pi_158373653
En zolang je lootje er maar blij mee is, is het goed, toch? Als mensen iets extra's doen is het leuk, maar echt echt echt niet noodzakelijk hoor.
pi_158373689
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 december 2015 23:22 schreef MevrSanta het volgende:

[..]

Had je mijn eerder post gezien? En het gedicht in de kaart ook gevonden? :)
Ja, die heb ik gevonden. Ik dacht eerst aan Sicilia maar die doet helemaal niet mee ;') Na de 'nee' van Cwen moet ik weer opnieuw gaan zoeken...
pi_158373743
quote:
1s.gif Op zondag 20 december 2015 08:05 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]

Ja, die heb ik gevonden. Ik dacht eerst aan Sicilia maar die doet helemaal niet mee ;') Na de 'nee' van Cwen moet ik weer opnieuw gaan zoeken...
Op FB zijn wij geen vriendjes, maar delen wel een SS groep
Daarin zag ik ook een Sjaakverslag, wat een snoep(ie)!
Gelukkig vind je de cadeaus wel leuk
Want die info miste ik hier nog, ik schrok me een deuk!

Kijk eens goed in de topics voor dreumessen en Z&G
Er posten er maar een paar in beide mee :)
Dan nog de hints over mijn dochter en zoon
Volgens mij hou je er nog maar een over, dus dat ben ik gewoon!
pi_158373766
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 22:17 schreef onomatopee het volgende:

[..]

+1. Wel heel mooi en bijzonder om te zien, hoeveel liefde en aandacht er in sommige pakketten gestoken is, dat vooral. Maar het voelt vervelend dat ik het vooraf dus best wel onderschat heb..
Neeeee, ik ben zo blij met het pakketje! Ik had het er gister met J over dat sommigen het budget vertalen in een paar kado's van het lijstje, en anderen er een uitdaging van maken om met kleine kadootjes en knutsels en creatieve invulling een zo uitgebreid mogelijk pakket samen te stellen. Ik heb zelf toevallig ook gekozen voor een 'makkelijke' invulling met een paar kado's van het lijstje van Mineola, bij gebrek aan tijd (en creativiteit ;) ) om een heleboel pakjes te maken en verzinnen. Een combi was ideaal geweest, en ik heb door de foto's van alle pakketten veel inspiratie opgedaan :)
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
  zondag 20 december 2015 @ 08:32:44 #99
449015 Arayk_santa
Santa van kyara
pi_158373781
Kyara weet je al wie ik ben?
Of ben je na al die wijn nog zen?
  zondag 20 december 2015 @ 08:45:57 #100
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_158373819
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 08:32 schreef Arayk_santa het volgende:
Kyara weet je al wie ik ben?
Of ben je na al die wijn nog zen?
Ik poste hierboven al mijn vermoeden. In het kindernamentopic zelfs :')

Ben jij misschien Ferrari-Rood?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')