abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158363464
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 20:33 schreef Skittles het volgende:
Salvador zou ik wel raden bij Spees. Maar ik doe ook elke dag een ode aan Sillie en Suzuki, dus vandaar
Dat is zo heerlijk wakker worden iedere ochtend, met een mandoline onder het raam O+
pi_158363506
Damn, al die verschillende topics.... deze moet dus hier

quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 19:48 schreef Kyara het volgende:
Ik heb uitgepakt! Wat een boel en wat leuk! Straks foto's en uitgebreidere reactie.

Maar lieve Santa, ben jij misschien Ferrari-Rood?
pi_158363512
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 december 2015 20:28 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:

[..]

_O- _O-
Dat vunzige zegt natuurlijk niet zo veel, daar zijn er meer van te vinden hier op fok. En ik had helemaal geen link gelegd met een paard.. Naïef misschien? Bord voor mijn kop? Of kan ik dit op de hormonen gooien? O-)
Maar ik had wel verwacht dat er een link zou zijn met Den Haag. Ik ken het merendeel hier alleen niet genoeg om te weten waar ze vandaan komen! :D

En dat met die liedjes.. Tja.. Ik ga niet eens proberen er een smoes voor te verzinnen... 8)7
Arme jij met de wiki van Jeroen _O- O+
De enige link met Den Haag is dat ik in Rotterdam geboren ben en dat dat dichterbij Den Haag ligt dan waar ik nu woon :P
pi_158363521
Jeutje wat zijn jullie hints soms vergezocht. :o Ik bleef steken op het aangeven van aantallen kinderen enzo. :')
pi_158363548
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 20:03 schreef L-E het volgende:
MISTLETOE! O+!

Je pakket is hier, uitgepakt en wel, en mijn god, wat is het FANTASTISCH! *O* Het is echt spot-on, het is alles wat ik zelf ook zou kunnen kopen, ik voel me zo gelukkig!

Lieve Santa, je bent een held :* Ik heb de verlanglijst terug gebracht tot twee, maar ik ga met mijn intuïtie mee in dezen (en als ik het mis heb noem ik het een wilde gok :P ) : Fazz, ben jij mijn SS? O+
*O* goed gegokt *O*

Ik ben blij dat je het leuk vindt O+ Alles wat erin zit had ik voor mezelf ook kunnen kopen met sommige dingen ook gedaan O-) Tof ook dat de knuffels al meteen mee naar bed zijn! :D O+

Heel scheutig met hints ben ik niet geweest hè :+
pi_158363559
Nou inderdaad als je ziet hoeveel moois/ grappigs/ liefs/ aandachtigs allemaal verstuurd is en de verhalen erbij O+

Wanneer gaan we lootjes doen voor SV :') O+
pi_158363591
Er zitten echt waanzinnige pakketten bij zeg, wow. Ik ben diep onder de indruk. En ik vind het een beetje vervelend dat ik niet op dat niveau zit. Ik heb mijn best wel gedaan hoor, maar dit niveau van commitment had ik niet verwacht zeg maar.
pi_158363795
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 december 2015 20:28 schreef Skittles het volgende:

[..]

Oooh was dat de hint!
Ik zat aan BlueEyes te denken, omdat haar Santa's hint 'groene ogen' was :D ! Daarom de "Zijn het je ogen..." en toen jij daar weer op reageerde met dat ik het vast al wist, dacht ik "Ha, hebbes!"
:') :D
En ik begreep niks van "Zijn het je ogen..." en dacht dat jij me al die tijd liet geloven dat je het nog niet wist maar ondertussen de lettervolgordehint al door had vanaf het begin.
Maar dat was dus niet zo :).
Wel grappig dat Malteser Skittles had... Beide Mars-producten namelijk. En samen met de forumnaam van mijn zoon vond ik dat die producten er sowieso in moesten. En uiteraard ook nog M&M's vanwege de naam van Lou.
pi_158363893
Is mijn lootje al gespot trouwens? Joehoe, NotTheSame, alles goed met jou en je blauwe giecheltje? 💙
pi_158364103
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 09:12 schreef Susie het volgende:
Uitgepakt! En ik heb weer nieuwe pantoffels O+ Zoals ieder jaar van mijn SS O+ En nog een heerlijke nivea crème, zakje jellybeans en een teken de stippen voor Anouk (die inmiddels al ingetekend zijn natuurlijk :D )

[ link | afbeelding ]

DaD, dank voor de cadeaus, ik ben er erg blij mee *O* O+
Fijn dat je er blij mee bent! Sorry dat ik helemaal niet creatief ben en zo verder. :@.

Had je al een idee van wie ik was? Ik heb wel een paar hints gegeven, maar of ze nou erg duidelijk waren... :+.

Net na het lootjes trekken zei ik dit, naar aanleiding van een opmerking van Fazzoletti...

quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2015 08:17 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Alsof ik ooit een zin zou maken zonder punt erachter
...om vervolgens in elke post van mijn kloon een punt te vergeten.
Verder vroeg je me of ik een soort psycholoog was, waarop ik zei mijn people skills in een ander werkveld te gebruiken - voor de klas namelijk! Pubers. O+.
Dat we niet samen in het peutertopic posten, verklapte ik al na de felicitatie voor je meisje.
Ik noemde ook de verjaardagen in het najaar. Mijn zoontje is 12 november jarig, ikzelf de 29e.
Maar duidelijker dan met mijn laatste hint kon ik het niet maken... Een YouTubelinkje naar Live Aid 1985 (mijn geboortejaar), met Bruce Springsteen in de preview!
(Oh ja, en nog een foto van de straat waarin ik woon. Maar ik kan me voorstellen dat je daar niets mee kon. :+).
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_158364417
Zoooo, ik heb een hele grote doos uitgepakt. Helaas zonder kindjes, daarvoor was het emotionele evenwicht iets te fragiel :')

Uit een hele grote doos kwamen een heleboel pakjes. Wat een berg! En wat boel leuke en handige dingen kwamen er uit! Handige map met insteekhoezen, tapbladen en schriften, lijmstift, plakband, diverse stickers en bookmarkers, clips, pennen, markeerstiften, ik kan mijn citroenmelisse gaan planten, fles wijn en een chicklit boek. En onze foto's O+ En dan ook nog pakjes voor de kinderen, die mogen ze morgen zelf uitpakken.Ik moest heel erg lachen om de tekst op de wijn. Voor mijn man en mij of voor de kinderen als we rust willen :D

Nog even een foto-overzichtje. Morgen meer foto's met kinderen ;)

pi_158364507
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 december 2015 20:28 schreef Skittles het volgende:

[..]

Oooh was dat de hint!
Ik zat aan BlueEyes te denken, omdat haar Santa's hint 'groene ogen' was :D ! Daarom de "Zijn het je ogen..." en toen jij daar weer op reageerde met dat ik het vast al wist, dacht ik "Ha, hebbes!"
:') :D
Huh zat je mij gewoon te verdenken? :o
pi_158364708
Kazy, je had de haaknaald wel ook gevonden toch? Of is die met t papier mee weggemikt :+
Kwak
pi_158364778
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 19:51 schreef Mariposas het volgende:
Ik moest snel foto's maken want mijn man was als een klein kind zo nieuwsgierig en wilde alles openmaken. :')

[ afbeelding ]
De doos die al stond te wachten! Helaas niet onder de kerstboom ivm pissende kat.

[ afbeelding ]
De doos geopend! En wat leuk ingepakt allemaal! *O*

[ afbeelding ]
En de cadeautjes!
Twee mooie slabben van Skip Hop, fijn voor als we straks gaan Rapley'en!
Mini gouden boekjes met heel veel liefde erbij! O+
Een super lief kledingsetje, wat best wel schrikken was! Mijn kleine (naja... :P ) baby wordt zo groot? :o
Chocolade voor mij! :9
Een walvis die in het water opzwelt, ben benieuwd of hij mijn baby uit bad duwt. :P
Naif babycare, handig voor bij logeren! ^O^
Een mysterieuze USB :D ik ben een beetje ziek dus ik ben er nog niet aan toegekomen, maar ik ga snel kijken!

En een mooie letterslinger die nu aan de box hangt! Wat leuk gedaan! O+
[ afbeelding ]

Ik vind het met terugwerkende kracht een soort van jammer dat ik niet van te voren wist dat jij het was, Mineola! Dan had ik geen lijstje hoeven te maken, dan wist ik sowieso dat het was goedgekomrn. :) Mineola, wat leuk dat jij mijn santa was, ik vond je cadeaus enorm leuk! O+
Goed verslag! O+ Fijn dat het in de smaak valt, en wat egostrelend dat je mijn cadeaukwaliteiten zo positief inschat dat het zonder lijstje had gekund 8-) O+ heel graag gedaan hoor!

Zara durfde ik niet aan omdat je daar zelf vaak komt, maar de Koreaanse maatvoering was deze keer wel heel extreem :o Ik weet niet welk kind dat setje samen aan kan, haha.
pi_158364874
quote:
11s.gif Op zaterdag 19 december 2015 20:38 schreef LuDann het volgende:
Jeutje wat zijn jullie hints soms vergezocht. :o Ik bleef steken op het aangeven van aantallen kinderen enzo. :')
Oh ik ook hoor, en ik heb al drie keer meegedaan!
  zaterdag 19 december 2015 @ 21:31:45 #66
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_158365103
Zo leuk al die blije gezichten van de kinderen!
Nu wil ik er helemaal 1 !! :P

Hoe zit het met het lijstje van de OP ? :@
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_158365237
Dat zijn de deelnemers dit jaar. Hoezo?
pi_158365249
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 december 2015 20:40 schreef Fazzoletti het volgende:

[..]

*O* goed gegokt *O*

Ik ben blij dat je het leuk vindt O+ Alles wat erin zit had ik voor mezelf ook kunnen kopen met sommige dingen ook gedaan O-) Tof ook dat de knuffels al meteen mee naar bed zijn! :D O+

Heel scheutig met hints ben ik niet geweest hè :+
Haha nee, well played! :7
pi_158365527
quote:
11s.gif Op zaterdag 19 december 2015 20:38 schreef LuDann het volgende:
Ik kan ook geen volledige antwoorden geven wat dat betreft, dan val ik meteen door de mand :D

Was al lang blij dat het borstvoedingstopic ook een reeks is en dat ik dus toch samen met Selvaria in een topicreeks heb gepost O-)
pi_158365543
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 21:34 schreef Mineola het volgende:
Dat zijn de deelnemers dit jaar. Hoezo?
_O-
pi_158365614
Lieve Kurs,

Ik ben blij dat je het leuk vond!
Ik heb geprobeerd om er een persoonlijk pakketje van te maken :*

En als je de opdrachten echt gaat doen, wil ik t natuurlijk wel horen :D
De stoepkrijt opdracht is een briljante vind ik zelf ;)

Ik was heel blij met jou als m'n lootje! en ik baalde ervan dat ik echt geen tijd had om het langs te brengen :)
Knuf van de kurstmuts! (O ja, die mini kerstmutsjes zijn eiwarmhouders :') misschien leuk voor het paasontbijt :P

oh, en nog sorry dat je zo lang moest wachten op een kloon. Ik was echt te ziek om ook maar minimaal actief te zijn :@
pi_158365962
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 december 2015 16:31 schreef mousemicky het volgende:
SantaSecret, wij zijn blij
Met de kadootjes die je kocht voor mij!

Mijn kleine helper is er klaar voor (de muts heeft hij zich toegeeigend)

[ link | afbeelding ]

De berg kadootjes O+
[ link | afbeelding ]

En uitgepakt!
[ link | afbeelding ]

Badolie en thee voor mij (beide gaan vanavond in gebruik!)
Supertof speelgoed voor J.
En F is helemaal verwend: 2 paar beenwarmers en pipi teepee's _O-

O, en de hydrofiel die ik vorige maand bij MevrCactus liet liggen, en mijn vermoeden bevestigde ;)

Dankjewel MevrC, wij zijn blij :D
*O* Gelukkig :D
Eigenlijk was het natuurlijk de bedoeling dat je nog niet wist wie ik was, en dan bij de hydrofiel een grote OH JA zou hebben, maar nu was het ook leuk :D Vooral het voor de deur zetten, aanbellen, keihard wegrennen en dan blijven wachten... Ik ben blij dat jullie ramen tot aan de grond hebben.
Overigens was ik er nog toen je de pakjes naar binnen haalde ^O^

Mooi jaar dit jaar, maar ik weet dus nog niet wie mijn Secret Santa was!! Wat erg!!
pi_158366542
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 18:16 schreef nutterflower het volgende:

[..]

hmm...
Chanty heeft een keer iets in mn brievenbus gegooid :P Maar daar heb je niet zoveel aan denk ik, tenzij je enorm terug gaat zoeken :D Ik ben vlak voor de zomer getrouwd (met een dikke buik). En ik heb veel FOK!kers als Facebookvriendjes, maar slechts twee uit de SS-groep.
Ik weet het *O*
Ik heb iedereen in het excelbestand op facebook nauwkeurig onder de loep genomen en kwam tot de conclusie dat je niet bestond :o
Lijst vergeleken met de lijst in de op, en je moet wel FlyingFish zijn! je staat niet op de fblijst }:|
Heb ik het goed???? *O*
Of moet ik weer opnieuw beginnen? -O-
pi_158366654
Ik zit nog steeds te zoeken wie mijn Santa is. Foto's zet ik straks even hier via de iPad.
Maar ik wilde wel al een gokje wagen. Joycie, ben jij mijn Santa O+
pi_158366693
Dinsdagavond staat Ed (vaste pakketbezorger) aan de deur met 2 pakketjes. Op de ene staat mijn naam geschreven. De andere helemaal niet, dat was een pakketje dat retour moest naar een winkel in Arnhem. Maar de barcode gaf wel mijn adres. Heel vreemd.
Aangezien hier de griep behoorlijk heerst en de koorts de overhand heeft heb ik het pakketje aan de kant gelegd en vergeten om mijn Secret Santa te berichten.

Die was haar pakketje kwijt volgens de track en trace en was daarom helemaal in space.
Ze heeft daarom nieuwe cadeaus gekocht, maar voor mij is ze nog steeds naamleaus??

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jeetje Wizzybells dit is echt te gortig. :@ Maar nu weet ik nog steeds niet wie je bent. Begin aan alle hints te twijfelen.
"Tuurlijk... waar een wil is, is een weg. Helaas zijn er op de mijne werkzaamheden."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')