Dat is zo heerlijk wakker worden iedere ochtend, met een mandoline onder het raamquote:Op zaterdag 19 december 2015 20:33 schreef Skittles het volgende:
Salvador zou ik wel raden bij Spees. Maar ik doe ook elke dag een ode aan Sillie en Suzuki, dus vandaar
quote:Op zaterdag 19 december 2015 19:48 schreef Kyara het volgende:
Ik heb uitgepakt! Wat een boel en wat leuk! Straks foto's en uitgebreidere reactie.
Maar lieve Santa, ben jij misschien Ferrari-Rood?
Arme jij met de wiki van Jeroenquote:Op zaterdag 19 december 2015 20:28 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat vunzige zegt natuurlijk niet zo veel, daar zijn er meer van te vinden hier op fok. En ik had helemaal geen link gelegd met een paard.. Naïef misschien? Bord voor mijn kop? Of kan ik dit op de hormonen gooien?![]()
Maar ik had wel verwacht dat er een link zou zijn met Den Haag. Ik ken het merendeel hier alleen niet genoeg om te weten waar ze vandaan komen!![]()
En dat met die liedjes.. Tja.. Ik ga niet eens proberen er een smoes voor te verzinnen...
quote:Op zaterdag 19 december 2015 20:03 schreef L-E het volgende:
MISTLETOE!!
Je pakket is hier, uitgepakt en wel, en mijn god, wat is het FANTASTISCH!Het is echt spot-on, het is alles wat ik zelf ook zou kunnen kopen, ik voel me zo gelukkig!
Lieve Santa, je bent een heldIk heb de verlanglijst terug gebracht tot twee, maar ik ga met mijn intuïtie mee in dezen (en als ik het mis heb noem ik het een wilde gok
) : Fazz, ben jij mijn SS?
En ik begreep niks van "Zijn het je ogen..." en dacht dat jij me al die tijd liet geloven dat je het nog niet wist maar ondertussen de lettervolgordehint al door had vanaf het begin.quote:Op zaterdag 19 december 2015 20:28 schreef Skittles het volgende:
[..]
Oooh was dat de hint!
Ik zat aan BlueEyes te denken, omdat haar Santa's hint 'groene ogen' was! Daarom de "Zijn het je ogen..." en toen jij daar weer op reageerde met dat ik het vast al wist, dacht ik "Ha, hebbes!"
![]()
Fijn dat je er blij mee bent! Sorry dat ik helemaal niet creatief ben en zo verder.quote:Op zaterdag 19 december 2015 09:12 schreef Susie het volgende:
Uitgepakt! En ik heb weer nieuwe pantoffelsZoals ieder jaar van mijn SS
En nog een heerlijke nivea crème, zakje jellybeans en een teken de stippen voor Anouk (die inmiddels al ingetekend zijn natuurlijk
)
[ link | afbeelding ]
DaD, dank voor de cadeaus, ik ben er erg blij mee![]()
...om vervolgens in elke post van mijn kloon een punt te vergeten.quote:Op zondag 4 oktober 2015 08:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Alsof ik ooit een zin zou maken zonder punt erachter
Huh zat je mij gewoon te verdenken?quote:Op zaterdag 19 december 2015 20:28 schreef Skittles het volgende:
[..]
Oooh was dat de hint!
Ik zat aan BlueEyes te denken, omdat haar Santa's hint 'groene ogen' was! Daarom de "Zijn het je ogen..." en toen jij daar weer op reageerde met dat ik het vast al wist, dacht ik "Ha, hebbes!"
![]()
Goed verslag!quote:Op zaterdag 19 december 2015 19:51 schreef Mariposas het volgende:
Ik moest snel foto's maken want mijn man was als een klein kind zo nieuwsgierig en wilde alles openmaken.![]()
[ afbeelding ]
De doos die al stond te wachten! Helaas niet onder de kerstboom ivm pissende kat.
[ afbeelding ]
De doos geopend! En wat leuk ingepakt allemaal!![]()
[ afbeelding ]
En de cadeautjes!
Twee mooie slabben van Skip Hop, fijn voor als we straks gaan Rapley'en!
Mini gouden boekjes met heel veel liefde erbij!![]()
Een super lief kledingsetje, wat best wel schrikken was! Mijn kleine (naja...) baby wordt zo groot?
![]()
Chocolade voor mij!![]()
Een walvis die in het water opzwelt, ben benieuwd of hij mijn baby uit bad duwt.![]()
Naif babycare, handig voor bij logeren!![]()
Een mysterieuze USBik ben een beetje ziek dus ik ben er nog niet aan toegekomen, maar ik ga snel kijken!
En een mooie letterslinger die nu aan de box hangt! Wat leuk gedaan!
[ afbeelding ]
Ik vind het met terugwerkende kracht een soort van jammer dat ik niet van te voren wist dat jij het was, Mineola! Dan had ik geen lijstje hoeven te maken, dan wist ik sowieso dat het was goedgekomrn.Mineola, wat leuk dat jij mijn santa was, ik vond je cadeaus enorm leuk!
Oh ik ook hoor, en ik heb al drie keer meegedaan!quote:Op zaterdag 19 december 2015 20:38 schreef LuDann het volgende:
Jeutje wat zijn jullie hints soms vergezocht.Ik bleef steken op het aangeven van aantallen kinderen enzo.
Haha nee, well played!quote:Op zaterdag 19 december 2015 20:40 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]goed gegokt
![]()
Ik ben blij dat je het leuk vindtAlles wat erin zit had ik voor mezelf ook kunnen kopen met sommige dingen ook gedaan
Tof ook dat de knuffels al meteen mee naar bed zijn!
![]()
Heel scheutig met hints ben ik niet geweest hè
Ik kan ook geen volledige antwoorden geven wat dat betreft, dan val ik meteen door de mandquote:Op zaterdag 19 december 2015 20:38 schreef LuDann het volgende:
Jeutje wat zijn jullie hints soms vergezocht.Ik bleef steken op het aangeven van aantallen kinderen enzo.
quote:Op zaterdag 19 december 2015 21:34 schreef Mineola het volgende:
Dat zijn de deelnemers dit jaar. Hoezo?
quote:Op zaterdag 19 december 2015 16:31 schreef mousemicky het volgende:
SantaSecret, wij zijn blij
Met de kadootjes die je kocht voor mij!
Mijn kleine helper is er klaar voor (de muts heeft hij zich toegeeigend)
[ link | afbeelding ]
De berg kadootjes![]()
[ link | afbeelding ]
En uitgepakt!
[ link | afbeelding ]
Badolie en thee voor mij (beide gaan vanavond in gebruik!)
Supertof speelgoed voor J.
En F is helemaal verwend: 2 paar beenwarmers en pipi teepee's![]()
O, en de hydrofiel die ik vorige maand bij MevrCactus liet liggen, en mijn vermoeden bevestigde
Dankjewel MevrC, wij zijn blij
Ik weet hetquote:Op zaterdag 19 december 2015 18:16 schreef nutterflower het volgende:
[..]
hmm...
Chanty heeft een keer iets in mn brievenbus gegooidMaar daar heb je niet zoveel aan denk ik, tenzij je enorm terug gaat zoeken
Ik ben vlak voor de zomer getrouwd (met een dikke buik). En ik heb veel FOK!kers als Facebookvriendjes, maar slechts twee uit de SS-groep.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jeetje Wizzybells dit is echt te gortig.Maar nu weet ik nog steeds niet wie je bent. Begin aan alle hints te twijfelen.
"Tuurlijk... waar een wil is, is een weg. Helaas zijn er op de mijne werkzaamheden."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |