Ik kende zijn boeken nog niet, maar heb net even zitten bladeren en ik zie lekkere dingen!quote:Op zaterdag 19 december 2015 11:12 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
kan Ramsay je ook wel bekoren? Ik ben fan van zowel jamie als Gordon dus ik dacht misschien haal je er nog wat lekkers uit![]()
Blij dat je er blij mee bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh gelukkig! Ben je tevreden? Ik was zo nerveus!quote:Op zaterdag 19 december 2015 14:24 schreef Burdie het volgende:
Genieten, dit.
Wij hebben ook al uitgepakt. En ik ben heel blij. Kuiken slaapt nu, dus we gaan even behangen (
) maar daarna volgen foto's!
sparkling
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedankt Chanty![]()
De koekjes zijn heerlijk, vinden we alledrie!!
En in het boek staan hele leuke knuffels, eens kijken waar ik mee ga beginnen![]()
Ik heb echt zo ontzettend veel lol gehad.quote:Op zaterdag 19 december 2015 11:49 schreef Hilzillah het volgende:
OH MY GAWD!! Ik ben zelden zo voor het lapje gehouden!!! Kyara was niet mijn Santa!!
Maar wie dan wel???? Een vers bevallen mama! Dat zijn er nog veeeeeeeeeel!
quote:Op zaterdag 19 december 2015 12:52 schreef Selvaria het volgende:
Wat een leuk foto-overzicht!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Wat een fantastisch pakket Kyara!
Eindelijk weet ik wie je bent, dat was nog wat gerarara.![]()
Een pakket vol varkens en sokken,
Wat ben ik verwend, ik kan daarover niet jokken!
Je zette me flink op het verkeerde been met je hint,
Ik dacht dat jij had slechts één meisjeskind!
Maar je hebt ook nog een prachtige kleine man,
Wist ik daar maar eerder van!
Maar vertel me nu alsjeblieft snel,
Stond jij hier zelf voor de deur voor die kaart of speelde je met iemand samen een spel?
Nog een extra bedankje voor je glitterverband,
Ik zet hem in de vensterbank naast de plant.
Ik moest wat onder de radar blijven
En het glittermaandverband dat hebben ze bij jullie niet, schreef je in de wensenlijst. Dus daar kon ik niet omheen natuurlijk. Placenta of navelstreng had ik helaas niet meer
En inmiddels weet je ook dat Shandaly mijn sidekick was en bij jou voor de deur stond![]()
Wat ben ik blij dat je (jullie) het leuk vinden! Die sjaal past wel precies bij je shirtje zoquote:Op zaterdag 19 december 2015 14:20 schreef Spees_Eend het volgende:
OK SUSIE! KOMT IE! We hebben heel veel plezier gehad
In de loop van de ochten hebben we ons onder de kerstboom geplant, Sillie vol spanning en Suzuki zag al gauw dat ze haar grootste hobby in de praktijk mocht gaan brengen: SLOPEN EN SCHEUREN!
[ afbeelding ]
Sillie mocht het eerste pakje openen, het cadeau met zijn naam erop.
[ afbeelding ]
Jip en Janneke én memory! Zijn lievelingsen gecombineerdWe hebben inmiddels al vele potjes achter de rug! Suzuki vermaakte zich prima met de blanco stukjes die er ook bij zaten
Toen was Suus aan de beurt. Recht in haar straatje: een boekje met boerderijdieren! Sil was helemaal blij voor haar![]()
[ afbeelding ]
Op naar de volgende! Fijne bodylotionMijn eerste eigen cadeau werd meteen ingepikt door mijn zoon, maar karma pakte hem keihard terug. Blijkbaar smaakte het niet bijzonder lekker. Ondertussen werd zusje ook volledig gehydrateerd. Inclusief haar haren.
[ afbeelding ]
Van het volgende cadeau had ik al een voorproefje gezien! Ik was heel benieuwd wat het mysterieuze haakwerk nou was.... Een infinity sjaal! Wat een mooie kleuren, Susie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De pret was nog steeds niet over! Want we hadden nog drie pakketjes tegoed... Een geweldig leuke mok, twee mooie kaartjes én een opbergblikje waar we nog een goeie bestemming voor gaan vinden!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hartstikke bedankt Susie, het is een toppakket geworden!
Zeg!quote:Op zaterdag 19 december 2015 15:24 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik heb echt zo ontzettend veel lol gehad.Eigenlijk had ik je vooral een paar keer gequoot om SQ te misleiden.
Ja! Wij hebben begin van de middag uitgepakt!quote:Op zaterdag 19 december 2015 14:25 schreef Loj het volgende:
Ik ben benieuwd of mijn lootje al aan het uitpakken is gegaan
het was ook zeker effectiefquote:Op zaterdag 19 december 2015 15:54 schreef Kyara het volgende:
Solly
Ik heb nog wel zo mijn best gedaan. Er zijn complete gedichten ge-edit jonguh!
Nopequote:Op zaterdag 19 december 2015 14:50 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik heb geen idee of het klopt...
Cwen, ben jij mijn Santa?
Ging het toch potjandoriequote:Op zaterdag 19 december 2015 00:01 schreef StroopMijnSantaMeisje het volgende:
[..]
Zo groen* als gras
Ben je deze editie pas
Het geeft niet![]()
Of je mij tussen je facebookvrienden ziet?
Nee, daar sta ik niet tussen!
Dat wordt dan al een heel ander lijstje waar je je op kan focussen!
*HINT!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Superbedankt voor je leuke cadeaus! Allemaal verschillende dingen maar echt allemaal leuk! Op facebook heb ik wat foto's gepost (of heb je helemaal geen facebook?)!
En eindelijk iemand gevonden met meer liefde voor plakband dan ik![]()
Note to self: volgend jaar print ik de namenlijst uit en ga ik van iedereen uitspitten hoeveel kinderen zij van welk geslacht en leeftijd hebben. En mijn goede voornemen voor dit jaar is heel OUD uit mijn hoofd leren zodat ik alle hints tenminste kan snappen
![]()
Graag gedaanquote:Op zaterdag 19 december 2015 16:17 schreef .Sparkling. het volgende:
Lieve Butterflower,
Eva en ik hebben net je cadeautjes uitgepakt en wat heb je er een werk van gemaakt! Het was echt heel leuk ingepakt en wat heb je leuke cadeautjes gekocht! Dankjewel! Sorry dat ik vorige week even zeurde, het pakje is veel te leuk om nog te klagen! Dankje dankje dankje!
Eva is al direct begonnen met het stickerboek, schot in de roos![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Graag gedaanquote:Op zaterdag 19 december 2015 00:39 schreef danic het volgende:
Ik kon echt niet wachten. En ik ben nog in stuiterstand omdat we vanmiddag een nieuwe keuken hebben gekocht. Dus ik heb net alles uitgepakt.
Dit pakketje werd vorige week persoonlijk bij mij afgegeven![]()
We hebben een hele gezellige middag gehad. Eva was helaas ziek, maar Rosalie heeft nog vaak gevraagd 'waar haar grote vriendin nou was?'![]()
Pakketje:
[ afbeelding ]
Het gedicht![]()
Ik heb het gelezen met een lach en een traan. Lieve kursor wat kan je mooi dichten en wat ben je raak met wat je zegt![]()
[ afbeelding ]
Er zaten enorm veel pakjes in![]()
[ afbeelding ]
En alles was heel handig gesorteerd. Met een rode strik was voor mij:
[ afbeelding ]
Met zilver/witte strik voor ons allemaal:
[ afbeelding ]
Met een paars lintje is voor de meiden samen:
[ afbeelding ]
Met een rood strikje met zilveren streep voor Eva:
[ afbeelding ]
Met een rood strikje en zilveren sterretjes voor Rosalie:
[ afbeelding ]
Mijn buit en de cadeautjes voor ons allemaal:
[ afbeelding ]
Een lekker pak koekjes, een mooie nagellak, een sportdop voor mijn dopper, mijn guilty pleasure: rittersport pepermunt, een tof kleurboek en hele gave zelf gehaakte onderzetters!
Lieve lieve Kursor!! Ontzettend bedankt voor al dit moois. Ik ben echt ontroerd door het werk dat je ervan gemaakt heb.
De pakjes voor de kinderen zijn nog dicht. Ze zijn logeren. We gaan morgen met hen en opa en oma uit eten. We zien elkaar in het restaurant. Ik neem de cadeautjes dan mee en zal nog aanvullende foto's maken.
Mijn kerst kan nu al niet meer stuk
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |