quote:Op zaterdag 19 december 2015 10:53 schreef Mariposas het volgende:
Ik heb ook mijn doos opengemaakt!superleuk ! Foto's zo uploaden.
Alleen nu ben ik nog meer in de war. In 1 van de 1e reacties zei mijn kloon geen kint te hebben. Maar uit het gedicht blijkt dat mijn kloon er meerdere heeft.
Mineola, ben jij het?
Ja he! MFEO, ik zeg het je!quote:Op zaterdag 19 december 2015 10:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kwak met majo, dat klinkt funky geil
Vind ik heel tof om te horen!quote:Op zaterdag 19 december 2015 10:39 schreef Wizzy het volgende:
Lieve Wizzybells,
Wat een lieve en mooie cadeau's. De foto's moeten nog worden geïmporteerd op de computer. Maar de visite zit op mij te wachten. Vanmiddag zal ik er wat meer tijd aan besteden en jouw proberen te ontmaskeren.
quote:
kan Ramsay je ook wel bekoren? Ik ben fan van zowel jamie als Gordon dus ik dacht misschien haal je er nog wat lekkers uitquote:Op zaterdag 19 december 2015 10:07 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Wat een tof pakketje!! Echt leuk!
De doos:
[ afbeelding ]
De pakjes!
[ afbeelding ]
De kadootjes! (Baby niet inbegrepen)
[ afbeelding ]
Nootjes voor meneer, voor mij lekkere thee, een boek van Gordon Ramsey en tijdschriften van Jamie! En voor M een heerlijk zacht pakje en shirtje, echt mooi!
Tnx Cassandra!
ik ook! Man is bij de kapper en we hebben geen ontbijt dus na de voeding struggles met G zijn we even de stad in om daar te ontbijtenquote:Op zaterdag 19 december 2015 09:32 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Laten mopperen! Uitpakken! Ben benieuwd wat je er van vind!!
Geitjes worden opgegeten door de wolf, behalve het kleine geitje en die vertelt mama geit dat de wolf ze heeft opgegeten. Als de wolf ligt te slapen, knipt mama geit de wolf open en komen de geitjes er weer uit en vullen de buik met stenen. Als de wolf wakker wordt, heeft hij dorst en gaat wat drinken uit de sloot en valt voorover in het water en verdrinkt. Einde verhaal. Moraal; geitjes moeten voortaan luisteren naar mama geitquote:Op zaterdag 19 december 2015 10:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gaan ze er aan? Zoals het hoort?
Heb het nu natuurlijk boven liggen, waar mijn kint slaapt
een soort hybride tussen de zeven geitjes en roodkapjequote:Op zaterdag 19 december 2015 11:21 schreef Susie het volgende:
[..]
Geitjes worden opgegeten door de wolf, behalve het kleine geitje en die vertelt mama geit dat de wolf ze heeft opgegeten. Als de wolf ligt te slapen, knipt mama geit de wolf open en komen de geitjes er weer uit en vullen de buik met stenen. Als de wolf wakker wordt, heeft hij dorst en gaat wat drinken uit de sloot en valt voorover in het water en verdrinkt. Einde verhaal. Moraal; geitjes moeten voortaan luisteren naar mama geit![]()
Teveel voorgelezen blijkt wel
Verhaaltjes zijn idd beetje verdraaid her en derquote:Op zaterdag 19 december 2015 11:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
een soort hybride tussen de zeven geitjes en roodkapje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Svane op 19-12-2015 12:21:45 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een feest was het! De mooie rode doos onder de kerstboom (en A die er steeds mee aan de sleep ging) was heel lastig te negeren deze week. Maar vanmorgen mochten we uitpakken
. En wat een lieve cadeaus! Het leuke gedicht eerst gelezen en toen het supertoffe memoryspel gedaan en er achter gekomen dat Shandaly mijn Secret Santa is. Tof gemaakt
! En toen gingen we uitpakken. A is heel blij met haar nieuwe kleren, al is ze daarna alleen maar druk geweest met proberen het pak koekjes open te maken
. Buikbaby ook nieuwe kleertjes
en ik een fijn blad en leuke koekjesstekers! En als klap op de vuurpijl een superlief zelfgeborduurd dienblad, een fijn recept en een persoonlijk lunchzakje. Helemaal tof allemaal
ik ben er superblij mee!!
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 19-12-2015 11:46:11 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nogmaals heel erg bedankt!! Wat een verwennerij!![]()
Graag gedaan en ik hoop dat je er wat mee kunt. Was ff kasten op de kop zetten voor de gebruiksaanwijzingen.quote:Op zaterdag 19 december 2015 00:32 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Zal ik de spits er maar afbijten dan.
Ik trof het dit jaar met mijn SS, wij delen een grote hobby, of deelde... want mijn Santa wilde van haar spulletjes af om redenen die ik hier niet uit de doeken ga doen![]()
Maar goed, gisteren kwam de postbode met een zwaar pakket, en een kwartier geleden is het open gegaan.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ik kan weer bakken en decoreren, en naast al het bakgeweld zat er een cadeaubon van Etos in.![]()
Lieve Dobbey bedankt!
Fijn dat je er blij mee bentquote:Op zaterdag 19 december 2015 09:54 schreef Skittles het volgende:
Uitgepakt!![]()
Wat een onwijs leuke Santa heb ik! Wat zeg ik.. De leukste!![]()
![]()
Skittles leidt het tienermoeders kampquote:Op zaterdag 19 december 2015 11:50 schreef Malteser het volgende:
[..]
Fijn dat je er blij mee bent! Enne, die anti-aging was dus idd een grapje, jij jonge blom. Ik las altijd wel dat mensen je jong noemde maar had geen idee van je leeftijd, tot ik je lootje had
.
De Club der Strakke Boezemhuiden!quote:Op zaterdag 19 december 2015 11:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Skittles leidt het tienermoeders kamp
quote:Op zaterdag 19 december 2015 11:43 schreef Svane het volgende:
JAAAAAAA IK HEB UITGEPAKT!
DANKJEWEL LIEVE DANIC VOOR HET PRACHTPAKKET!
Echt superlief hoe je zoveel cadeautjes hebt geregeld voor zowel mij, dochter als de baby <3
Hoogtepunten zijn toch wel de dino-koekvorm, de bladmuziek die je hebt weten te regelen, en de olifant voor de baby! We zijn er echt superblij mee!
Onder de spoiler een paar uitpakfoto's.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heel graag gedaan! Vond het heel leuk om je secret santa te zijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |