DE SPANNINGGGGquote:Op zaterdag 19 december 2015 08:09 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Ja, maar we liggen nog in bed
En dan moet ik snel iets eten tegen de misselijkheid en dán...![]()
quote:Op zaterdag 19 december 2015 08:25 schreef Mineola het volgende:
Uitgepakt!
[ afbeelding ]
De cadeautjes mochten al uit de doos, en dat beloofde veel goeds want het rook heerlijk!
Peuter mocht zijn pakje als eerste uitpakken en was uitermate tevreden ermee: 'Voor de trap mama!'
Toen was ik aan de beurt, en mijn Santa bleek te hebben geshopt bij een van mijn favoriete winkelsheerlijke zwarte thee, olijfzeep, een kookboekje met bijzondere recepten en een kaart met gedicht en leuke tips
Dankjewel lieve JufMariska!Ik ben er heel blij mee!
Wiehoe!!quote:Op zaterdag 19 december 2015 07:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
Lieve Selvaria, bedankt voor de ontzettend leuke cadeautjes! Je schilderijtje is ook echt zo leuk!!.
Dit waren de onuitgepakte cadeautjes.
[ afbeelding ]
En dit zat erin: een houten brandweerwagen voor I, chocola, masking tape, naamstickertjes voor op cadeautjes, een fröbelrendier, en een schilderij van een vakantiefoto van I en mij (ik heb mijn eigen naam even weggepoetst).
[ afbeelding ]
I wil de auto niet meer loslaten..
Lieve Selvaria, dank je wel!.
quote:Op zaterdag 19 december 2015 08:02 schreef Shopaholic1984 het volgende:
Vanmorgen begonnen met het openen van de doos en net het kezen van het gedicht. Ik weet het nu zeker piekie81 is mijn secret santa (toch?)
Ik ben ook heel benieuwd! Wel super leuk!!! Heb ik ook nog niet eerder gedaan. Dus de eerste keer knuffels maken!quote:Op zaterdag 19 december 2015 09:15 schreef Piekie81 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Fijn dat je er blij mee bent (stiekem toch altijd spannend) heel veel plezier ermee!
Ik ben heel benieuwd naar hoe de keukenknuffels in het echt worden! De ontwerpster is een van mijn lievelings voor stofjes en aanverwanten!
Laten mopperen! Uitpakken! Ben benieuwd wat je er van vind!!quote:Op zaterdag 19 december 2015 08:51 schreef Cassandra87 het volgende:
Mijn baby is ontzettend aan het mopperen. En mijn man ook want moe.eigenlijk een mooi moment om op te staan en cadeaus uit te pakken
quote:Op zaterdag 19 december 2015 09:12 schreef Selvaria het volgende:
Ik ga zo douchen en sjees dan op fiets naar het Kialapunt. Beetje flauw dat die al dicht was toen ik gisteren thuiskwam van mijn wereldreis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |