abonnement Unibet Coolblue
  Moderator zaterdag 19 december 2015 @ 13:40:31 #251
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_158354500
Shop ik ben echt zo blij met je pakket, superlief allemaal O+ Ik heb helaas nu geen tijd voor een uitgebreid verslag maar op Facebook heb ik al de foto's geplaatst. Uitgebreid verslag volgt morgen, nu haasten!
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_158354675
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 13:40 schreef MaJo het volgende:
Shop ik ben echt zo blij met je pakket, superlief allemaal O+ Ik heb helaas nu geen tijd voor een uitgebreid verslag maar op Facebook heb ik al de foto's geplaatst. Uitgebreid verslag volgt morgen, nu haasten!
IK HEB JE DOOR!!! Je gaat samen met kwak naar Duitsland! O+
pi_158354678
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 december 2015 10:16 schreef Cholula het volgende:
Ik ben echt gruwelijk verwend!

Dank je wel lieve Ophelia! O+

Jaah, ik ben zo blij dat je het tof vindt! Ik had zoveel leuke freubelplannen maar het zat er echt niet in dit jaar, dus dan maar een pakket om jou zelf aan het freubelplannen te zetten ;)
  Moderator zaterdag 19 december 2015 @ 13:57:00 #254
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_158354772
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 december 2015 13:16 schreef dobbey het volgende:

[..]

Ik heb geen idee waarom ik dat dacht maar ik heb wel vaker van die spooky dingen :@ Om 20.00 uur ergens weggaan en gekscherend zeggen succes straks waarop ze je heel dullig aan kijken om vervolgens 1,5 uur later telefoon te krijgen dat de kleine is geboren in de auto omdat ze het ziekenhuis niet meer konden halen 8)7 :D

Je majo hint was doorslaggevend..... Ik was echt het spoor helemaal bijster van de week :')
Wel gaaf dat je dat soort dingen aanvoelt! Je moet dan gewoon je eerste ingeving volgen, dan was je al snel bij mij uitgekomen :P

quote:
1s.gif Op zaterdag 19 december 2015 13:50 schreef Suikertante het volgende:

[..]

IK HEB JE DOOR!!! Je gaat samen met kwak naar Duitsland! O+
Was het zo overduidelijk :o Dan maar gelijk het hele verhaal: Kwak en ik hebben helemaal geen fittie gehad, we zijn beste vriendinnen in het echt *;
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_158354863
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 11:35 schreef kwakz0r het volgende:
Zo, nou, ik ben heelbenieuwd wat mijn lootje vindt van haar pakket, maar het is toh echt tijd om naar DEUTSCHLAND!!!! te gaan rijden, naar ons hotelletje en de kerstmarkt O+ hebben net nog even lekker het huis opgeruimd na het uitpakken, nu ben ik relaxt genoeg om te vertrekken.

O+
Kwak! Wat een supertof pakketje! We zijn er erg blij mee O+ Ik ga zo ook nog wat foto's hier uploaden. (Foto's met M en onze O+ mutsen O+ staan op facebook.)

Veel plezier in DEUTSCHLAND!
pi_158354938
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 13:19 schreef Chanty het volgende:
Verslagje van mijn pakje:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O+

Oja ik kom natuurlijk graag een keer taart eten! :Y)
pi_158354961
Ik heb een supertof pakket! Mijn Santa is zo crea geweest! O+

En mijn vermoedens leken juist... Spees, is it you? :)


Deze stond al even op de kast te pronken


En kiek nou hoe vol!


Elk pakje had een gedichtje met hint. Zelfs wat voor mijn kind :) Die er overigens vanmiddag niet is, maar uit het gedichtje maakte ik op dat het geen auto was, dus heeft mijn nieuwsgierigheid toch gewonnen en heb ik hem opengemaakt :@


Jaaaaaa! Een heerlijk warme pyjama voor meneer, plus zelfgebreide colletjes voor beide kindjes. Zo knap! En dan ook nog een billendoekjesbakjeding met speeldoekjes. Dat wordt idd vast een grote hit! En mijn grootste meneer is erg blij met de kruiden en had meteen allerlei ideeën met het mosterdzaad :D


En het verpakkingsmateriaal is in onze dreumesproof kerstboom beland, want die heeft dit jaar strikken ipv ballen :)

Ik vind het toch zo bijzonder elke keer dat iemand zo de tijd neemt om iets leuks bij elkaar te verzamelen en het is heel goed gelukt! Dank je wel Santaspees!

Wat was nu trouwens de nephint? En wat hebben Frankrijk en Maxim Hartman met jou te maken? :D
pi_158354998
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 13:57 schreef MaJo het volgende:

[..]

Wel gaaf dat je dat soort dingen aanvoelt! Je moet dan gewoon je eerste ingeving volgen, dan was je al snel bij mij uitgekomen :P

[..]

Was het zo overduidelijk :o Dan maar gelijk het hele verhaal: Kwak en ik hebben helemaal geen fittie gehad, we zijn beste vriendinnen in het echt *;
Getrouwd zelfs, toch? :o
  Moderator zaterdag 19 december 2015 @ 14:11:48 #259
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_158355029
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 december 2015 14:10 schreef Skittles het volgende:

[..]

Getrouwd zelfs, toch? :o
Ssst je moet niet alles verklappen o|O
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  zaterdag 19 december 2015 @ 14:20:07 #260
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_158355183
OK SUSIE! KOMT IE! We hebben heel veel plezier gehad *O*

In de loop van de ochten hebben we ons onder de kerstboom geplant, Sillie vol spanning en Suzuki zag al gauw dat ze haar grootste hobby in de praktijk mocht gaan brengen: SLOPEN EN SCHEUREN!



Sillie mocht het eerste pakje openen, het cadeau met zijn naam erop.



Jip en Janneke én memory! Zijn lievelingsen gecombineerd O+ We hebben inmiddels al vele potjes achter de rug! Suzuki vermaakte zich prima met de blanco stukjes die er ook bij zaten :D

Toen was Suus aan de beurt. Recht in haar straatje: een boekje met boerderijdieren! Sil was helemaal blij voor haar :D



Op naar de volgende! Fijne bodylotion O+ Mijn eerste eigen cadeau werd meteen ingepikt door mijn zoon, maar karma pakte hem keihard terug. Blijkbaar smaakte het niet bijzonder lekker. Ondertussen werd zusje ook volledig gehydrateerd. Inclusief haar haren.



Van het volgende cadeau had ik al een voorproefje gezien! Ik was heel benieuwd wat het mysterieuze haakwerk nou was.... Een infinity sjaal! Wat een mooie kleuren, Susie O+




De pret was nog steeds niet over! Want we hadden nog drie pakketjes tegoed... Een geweldig leuke mok O+ , twee mooie kaartjes én een opbergblikje waar we nog een goeie bestemming voor gaan vinden!




Hartstikke bedankt Susie, het is een toppakket geworden! :*
pi_158355185
18 december 2015
17.34: klasdeur op slot, schooldeur op slot... Ik heb vakantie!!! Nu rennen naar de boekenboer voor het perfecte begin van de vakantie :D

17.53: hijgend kom ik binnen rennen. Mevrouw ik kom een pakke.... Damn wat een lange rij!

17.57: bijna aan de beurt! Alleen staat er een oud dametje te klagen over een balpen, die te snel leeg was :')

17.59: YES! Ik kom een pakketje ophalen voor Loj... En ja hoor, daar komt ze aan... Met in haar handen een prachtig kerstige doos! De tranen springen in mijn ogen van blijdschap. Die is voor mij, helemaal voor mij! Ik zie mensen jaloers naar mij gluren en strek mijn armen uit.... Maar dan klinkt een strenge stem: "mag ik even legitimatie zien?" Legitimatie? Ja natuurlijk, ik pak mijn portemonnee... Leeg! Nee, m'n rijbewijs, die zit in de portemonnee van vriendje lief! :@ "onee! Die heb ik even niet, maar kijk allemaal pasjes met mijn naam!
De vrouw trekt MIJN pakketje terug en zegt met een pisstemmetje: dan heeft u pech :(

18.15
Ik huil en huil.... Klaag bij vriendje en post op fok.

20.19
Ik snik nog steeds na....

23.16
Ik val huilend en teleurgesteld in slaap, morgen om 9 uur sta ik voor de deur.

Zaterdag 19 december
03.10
Ik sluip naar de boekenboer en besmeur de ramen! ;)

6.04
Ik hoor dreumes. Slaap maar door lieverd, het is nog geen 9 uur. De boekenboer is nog niet open...

8.57
Wtf! We worden nu pas wakker! 9 uur voor de winkel liggen gaat niet lukken!

11.04
Iedereen is aangekleed, heeft gegeten en heeft minstens 2x gepoept :')
Daar gaan we!

11.55
Eindelijk, we zijn bij de boekenboer. (We moesten eerst nog wat andere spullen halen). Een korte rij vandaag en een lief meisje haalt mijn pakketje. Mijn hart begint weer harder te slaan... "Mag ik uw handtekening?" En ja hoor, ik kreeg hem mee zonder m'n legitimatie te laten zien :')
Damn, maar eerst nog boodschappen doen.

12.40
Thuis! Van vriendje mogen we ons pakketje meteen uitpakken! Peuter en ik zitten klaar en ..... Oh nee, ik kan geen foto's meer maken, m'n geheugen is vol :(

12.45
Telefoon van vriendje ontfutselt.

12.46
Peuter en ik scheuren, al laat ik een traantje omdat er niets van het mooie papier overblijft.

12.49
De cadeautjes! Wowie! Peuter weet niet waar hij moet beginnen. Vriendje loopt langs, kijkt en slaakt een vreugdekreetje! Er is ook aan hem gedacht, bubbeltjespapier :D ;)

12.50
Het gedicht voorgedragen. Maar wie is m'n kloontje toch?! Ik kijk nog even met een intelligente blik naar mijn gedicht.... Oh krijg nou wat, de eerste letters van elke zin zijn IMA O+

12.52
Cadeautje 1, een puzzeltje voor dreumes. Cadeautje 2 een afwasrekje, afwasborsteltje en een afwas teil voor in het keukentje dat hij heeft gekregen voor z'n verjaardag. Wat goed onthouden!
Dan volgt cadeautje 3 ovenwanten. Die had ik nodig..
Het laatste cadeautje is een kaarsje, mooi!

13.04
Vriendje zit op de bank met een gelukzalige glimlach te genieten van het bubbeltjesplastic. Dreumes gooit met de ovenwanten. Peuter zet het kaarsje buiten bereik van dreumes en begint aan de puzzel.
En ik, ik blijf over met de afwasspulletjes... Ik begrijp de hint ;)

13.54
Dreumes slaapt, iedereen heeft gegeten en ik typ mijn verslag (foto's op facebook).
Alleen kwam mijn lieve peuter net nog met een klacht.. De puzzel is te makkelijk ;) :P
pi_158355198
ingeee, wat een geweldig pakket! We hebben er enorm van genoten, en wat een geweldige cadeautjes! O+

Het begon al met het uitpakken van de doos, waar ik heel veel hulp bij kreeg:


Wat een boel pakketjes! O+ De nummering was fijn, dat hielp enorm :D. In no time zat alles onder de roze glitters en het toiletpapier _O-


De poezen waren al helemaal blij, want doos! en inpakpapier!



Het rendiergewei is echt geweldig O+, al dacht Ellie daar anders over - ze bleef heeeeel stil zitten :D




Lieve Inge, wat een geweldig pakket! Heel erg bedankt voor het zadelhoesje in precies de goede kleur, mijn favo boekjes, de bakspulletjes en koekjesuitstekers, Ellie's mooie maillot, de schitterende poster O+, de schattige haakjes (die hadden we precies nodig!), de schrijfboekjes voor Ellie en mij, het gewei _O-, Ellie's eerste blokfluit en schrijfsjablonen, mijn favo chocola O+, de mooie poezenbal mét lekkers (hij is al bijna leeg _O-) en het lekkere biertje voor W.!
We zijn enorm verwend, wat een traktatie! O+

[ Bericht 0% gewijzigd door Cwen op 19-12-2015 14:25:45 ]
Home is where the O+ is...
  zaterdag 19 december 2015 @ 14:24:42 #263
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_158355271
Genieten, dit O+.

Wij hebben ook al uitgepakt. En ik ben heel blij :D. Kuiken slaapt nu, dus we gaan even behangen ( :') ) maar daarna volgen foto's!

O+ sparkling O+
KuikenGuppy
  zaterdag 19 december 2015 @ 14:25:10 #264
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_158355278
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 14:08 schreef Dot. het volgende:
Ik heb een supertof pakket! Mijn Santa is zo crea geweest! O+

En mijn vermoedens leken juist... Spees, is it you? :)

[ link | afbeelding ]
Deze stond al even op de kast te pronken

[ link | afbeelding ]
En kiek nou hoe vol!

[ link | afbeelding ]
Elk pakje had een gedichtje met hint. Zelfs wat voor mijn kind :) Die er overigens vanmiddag niet is, maar uit het gedichtje maakte ik op dat het geen auto was, dus heeft mijn nieuwsgierigheid toch gewonnen en heb ik hem opengemaakt :@

[ link | afbeelding ]
Jaaaaaa! Een heerlijk warme pyjama voor meneer, plus zelfgebreide colletjes voor beide kindjes. Zo knap! En dan ook nog een billendoekjesbakjeding met speeldoekjes. Dat wordt idd vast een grote hit! En mijn grootste meneer is erg blij met de kruiden en had meteen allerlei ideeën met het mosterdzaad :D

[ link | afbeelding ]
En het verpakkingsmateriaal is in onze dreumesproof kerstboom beland, want die heeft dit jaar strikken ipv ballen :)

Ik vind het toch zo bijzonder elke keer dat iemand zo de tijd neemt om iets leuks bij elkaar te verzamelen en het is heel goed gelukt! Dank je wel Santaspees!

Wat was nu trouwens de nephint? En wat hebben Frankrijk en Maxim Hartman met jou te maken? :D
Ooooh wat een leuk verslag! Ik was inderdaad je Santa O+ blij dat je het zo leuk vindt!! En die strikjes O+

De uitleg van mijn hints gedurende SS:
• Maxim Hartman heeft zo'n beroemd item over eenden :D
• De connect-de-dots was een plaatje van frankrijk en van een (drank)fles: Suze is een Franse likeur!
• De coördinaten waren van de geboorteplaats van Salvador Dali. Salvador is de derde naam van mijn zoon :)
• 19 was ook een hint: S is de 19e letter van het alfabet ;)

De nephint was het krantenpapier waarmee ik je pakket had opgevuld! Dat was van het Noord Hollands dagblad (of een vergelijkbare naam) en dat kwam uit het pakket dat ik van Susie kreeg :D Ik kom helemaal niet uit (de buurt van) Noord-Holland :+
pi_158355280
Ik ben benieuwd of mijn lootje al aan het uitpakken is gegaan :D
  zaterdag 19 december 2015 @ 14:29:02 #266
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_158355329
Loj _O-
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_158355337
Eiervormpjes, chocoladekoekjes, zuurstokjes, nagellak (en wat voor eentje! _O_ ) een heel tof mozaïekdoosje met kruidenthee en knoopjes, knuffeltje voor buikbeeb O+ (wordt as we speak door grote zus tot begin in bed gelegd want het is heel spannend om ineens in ons huis te zijn) en doe-het-zelf-rietjes en kras/ tekenpapiertjes voor Otje.

SQ rocks! O+ _O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 19 december 2015 @ 14:30:03 #268
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_158355362
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 december 2015 14:06 schreef kazy het volgende:

[..]

O+

Oja ik kom natuurlijk graag een keer taart eten! :Y)
Ik ga ik mijn vakantie sowieso de cheesecake proberen :9
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_158355410
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 14:20 schreef Loj het volgende:
18 december 2015
17.34: klasdeur op slot, schooldeur op slot... Ik heb vakantie!!! Nu rennen naar de boekenboer voor het perfecte begin van de vakantie :D

17.53: hijgend kom ik binnen rennen. Mevrouw ik kom een pakke.... Damn wat een lange rij!

17.57: bijna aan de beurt! Alleen staat er een oud dametje te klagen over een balpen, die te snel leeg was :')

17.59: YES! Ik kom een pakketje ophalen voor Loj... En ja hoor, daar komt ze aan... Met in haar handen een prachtig kerstige doos! De tranen springen in mijn ogen van blijdschap. Die is voor mij, helemaal voor mij! Ik zie mensen jaloers naar mij gluren en strek mijn armen uit.... Maar dan klinkt een strenge stem: "mag ik even legitimatie zien?" Legitimatie? Ja natuurlijk, ik pak mijn portemonnee... Leeg! Nee, m'n rijbewijs, die zit in de portemonnee van vriendje lief! :@ "onee! Die heb ik even niet, maar kijk allemaal pasjes met mijn naam!
De vrouw trekt MIJN pakketje terug en zegt met een pisstemmetje: dan heeft u pech :(

18.15
Ik huil en huil.... Klaag bij vriendje en post op fok.

20.19
Ik snik nog steeds na....

23.16
Ik val huilend en teleurgesteld in slaap, morgen om 9 uur sta ik voor de deur.

Zaterdag 19 december
03.10
Ik sluip naar de boekenboer en besmeur de ramen! ;)

6.04
Ik hoor dreumes. Slaap maar door lieverd, het is nog geen 9 uur. De boekenboer is nog niet open...

8.57
Wtf! We worden nu pas wakker! 9 uur voor de winkel liggen gaat niet lukken!

11.04
Iedereen is aangekleed, heeft gegeten en heeft minstens 2x gepoept :')
Daar gaan we!

11.55
Eindelijk, we zijn bij de boekenboer. (We moesten eerst nog wat andere spullen halen). Een korte rij vandaag en een lief meisje haalt mijn pakketje. Mijn hart begint weer harder te slaan... "Mag ik uw handtekening?" En ja hoor, ik kreeg hem mee zonder m'n legitimatie te laten zien :')
Damn, maar eerst nog boodschappen doen.

12.40
Thuis! Van vriendje mogen we ons pakketje meteen uitpakken! Peuter en ik zitten klaar en ..... Oh nee, ik kan geen foto's meer maken, m'n geheugen is vol :(

12.45
Telefoon van vriendje ontfutselt.

12.46
Peuter en ik scheuren, al laat ik een traantje omdat er niets van het mooie papier overblijft.

12.49
De cadeautjes! Wowie! Peuter weet niet waar hij moet beginnen. Vriendje loopt langs, kijkt en slaakt een vreugdekreetje! Er is ook aan hem gedacht, bubbeltjespapier :D ;)

12.50
Het gedicht voorgedragen. Maar wie is m'n kloontje toch?! Ik kijk nog even met een intelligente blik naar mijn gedicht.... Oh krijg nou wat, de eerste letters van elke zin zijn IMA O+

12.52
Cadeautje 1, een puzzeltje voor dreumes. Cadeautje 2 een afwasrekje, afwasborsteltje en een afwas teil voor in het keukentje dat hij heeft gekregen voor z'n verjaardag. Wat goed onthouden!
Dan volgt cadeautje 3 ovenwanten. Die had ik nodig..
Het laatste cadeautje is een kaarsje, mooi!

13.04
Vriendje zit op de bank met een gelukzalige glimlach te genieten van het bubbeltjesplastic. Dreumes gooit met de ovenwanten. Peuter zet het kaarsje buiten bereik van dreumes en begint aan de puzzel.
En ik, ik blijf over met de afwasspulletjes... Ik begrijp de hint ;)

13.54
Dreumes slaapt, iedereen heeft gegeten en ik typ mijn verslag (foto's op facebook).
Alleen kwam mijn lieve peuter net nog met een klacht.. De puzzel is te makkelijk ;) :P
Hahahaha :D

En heb je ook gezien welke beginletters er overbleven in het gedicht?
pi_158355429
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 december 2015 14:02 schreef kazy het volgende:

[..]

Kwak! Wat een supertof pakketje! We zijn er erg blij mee O+ Ik ga zo ook nog wat foto's hier uploaden. (Foto's met M en onze O+ mutsen O+ staan op facebook.)

Veel plezier in DEUTSCHLAND!
Even pauze UNTERWEGS!!!2!1!1!!

Fijn dat t in de smaak viel. Besef nu dat ik het patroon vergeten ben erbij te doen, die snor ik nig even voor je op en komt er nog aan per elektronische post.

Oh en had je door dat je de eerste letters van je Santa al die tijd al cadeau kreeg? Kwakzor/kazy = kwazy!
Kwak
pi_158355453
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 14:25 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Ooooh wat een leuk verslag! Ik was inderdaad je Santa O+ blij dat je het zo leuk vindt!! En die strikjes O+

De uitleg van mijn hints gedurende SS:
• Maxim Hartman heeft zo'n beroemd item over eenden :D
• De connect-de-dots was een plaatje van frankrijk en van een (drank)fles: Suze is een Franse likeur!
• De coördinaten waren van de geboorteplaats van Salvador Dali. Salvador is de derde naam van mijn zoon :)
• 19 was ook een hint: S is de 19e letter van het alfabet ;)

De nephint was het krantenpapier waarmee ik je pakket had opgevuld! Dat was van het Noord Hollands dagblad (of een vergelijkbare naam) en dat kwam uit het pakket dat ik van Susie kreeg :D Ik kom helemaal niet uit (de buurt van) Noord-Holland :+
:D Ik heb pas bij het opruimen naar de krant gekeken en het bracht me wel even aan het twijfelen!

Salvador heb ik gevonden, maar ik wist niet dat dat een van zijn namen was! Het lijkt ook wel wat op zijn este naam, dus daar had ik hem onder geschaard :) Die fles had ik er echt niet uitgehaald trouwens!

Super leuk allemaal, heel erg bedankt!
  zaterdag 19 december 2015 @ 14:39:28 #272
149959 SQ
snelle trees
pi_158355515
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 14:29 schreef _Ophelia_ het volgende:
Eiervormpjes, chocoladekoekjes, zuurstokjes, nagellak (en wat voor eentje! _O_ ) een heel tof mozaïekdoosje met kruidenthee en knoopjes, knuffeltje voor buikbeeb O+ (wordt as we speak door grote zus tot begin in bed gelegd want het is heel spannend om ineens in ons huis te zijn) en doe-het-zelf-rietjes en kras/ tekenpapiertjes voor Otje.

SQ rocks! O+ _O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik hoop dat de koekjes nog te vreten zijn, anders mag je ze zonder schuldgevoel weggooien hoor :P
Is t je kleur?
Ben blij dat het in de smaak valt!
disclaimer
pi_158355545
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 december 2015 14:34 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Even pauze UNTERWEGS!!!2!1!1!!

Fijn dat t in de smaak viel. Besef nu dat ik het patroon vergeten ben erbij te doen, die snor ik nig even voor je op en komt er nog aan per elektronische post.

Oh en had je door dat je de eerste letters van je Santa al die tijd al cadeau kreeg? Kwakzor/kazy = kwazy!
Top! Ik vroeg me al af of er nog een patroon bij moest :D

Je stond inderdaad al een tijdje hoog op mijn verdachtenlijst vanwege de 'Kwa' maar ik dacht dat je al ontmaskerd was. Ik snapte er op een gegeven moment niks meer van, want ik kwam toch steeds bij jou uit :D
pi_158355585
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 december 2015 14:39 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Is t je kleur?

Je had niet beter kunnen kiezen!
pi_158355616
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 14:33 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:

[..]

Hahahaha :D

En heb je ook gezien welke beginletters er overbleven in het gedicht?
Jips loj :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')