IK MOET HELEMAAL NIKS!quote:Op zondag 28 december 2014 21:53 schreef Kyara het volgende:
Je moet DaD nog even aan de OP toevoegen
Ja maar moet eerst mailadres aanmaken en zo. En jullie kletsen teveel dus ik kan niet weg.quote:Op zondag 28 december 2014 21:46 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Maak jij eerst mijn kloon maar eens aan
Ik heb 't je gewoon zien posten en registreerde niet dat er iets verkeerd ging. En ik ben *nu* alweer vergeten wat er stondquote:Op zondag 28 december 2014 21:54 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik hoop dat diegene geen quote alert kreeg
Ik heb het wel gedaan hoorquote:Op zondag 28 december 2014 21:54 schreef Kyara het volgende:
[..]
pffff.... nou dan doe ik het zelf wel
even een een testje doen?quote:Op zondag 28 december 2014 21:54 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik heb 't je gewoon zien posten en registreerde niet dat er iets verkeerd ging. En ik ben *nu* alweer vergeten wat er stond
Dègifniks. Daar kendegij okniksaandoen.quote:Op zondag 28 december 2014 21:54 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik heb 't je gewoon zien posten en registreerde niet dat er iets verkeerd ging. En ik ben *nu* alweer vergeten wat er stond
LadadidadiadadieHEUUUHHH YOOOO CAPTAIN JACK?quote:
Dat is. Sinds die val op mijn hoofd ben ik nooit meer de oude gewordenquote:Op zondag 28 december 2014 21:55 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Dègifniks. Daar kendegij okniksaandoen.
IS DIT EEN HINTquote:Op zondag 28 december 2014 21:56 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
LadadidadiadadieHEUUUHHH YOOOO CAPTAIN JACK?
Nee, mijn hindequote:
Graag gedaan!quote:Op zondag 28 december 2014 21:56 schreef Kyara het volgende:
damn.... en bedankt..... die gaat niet uit mijn hoofd
Sorry, ik zal het de volgende keer lief vragenquote:Op zondag 28 december 2014 21:55 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik heb het wel gedaan hoor
Omdat ik het wilde.
O jawel hoor.quote:Op zondag 28 december 2014 21:56 schreef Kyara het volgende:
damn.... en bedankt..... die gaat niet uit mijn hoofd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |