Hoei! Gelukkig kon mijn pakketje je bekoren!quote:Op zaterdag 21 februari 2015 20:47 schreef blob87 het volgende:
Hell off a week, maar eindelijk gelukt om de foto's te uploaden
Dank je wel lieve Valentijn van me!!
Oh sorryquote:Op zondag 22 februari 2015 20:04 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb maat 42 ook groot maar voor maat 42 pas ik hoor dot![]()
Maar ik ben idd je sv.
Ik gok op JufMariska, met 50/50 kans en mijn geluk is dit nog best spannendquote:Op zondag 22 februari 2015 11:55 schreef Blobloving88 het volgende:
[..]
Hoei! Gelukkig kon mijn pakketje je bekoren!
A hell of a week, da's nooit leuk om te horen...
Nu nog ontdekken wie van de 3 ik ben...
Een hintje dan maar? Ik woon boven de grote rivieren
Nee, volgens mij nietquote:Op zondag 22 februari 2015 20:15 schreef ferrari_rood het volgende:
Enjoy, Je hebt het boek toevallig niet al een keer gelezen?
En ik moest de chocolade met hand en tand verdedigen, Ean had het gezien en die zat zochocolade
![]()
quote:Op maandag 23 februari 2015 11:47 schreef blob87 het volgende:
[..]
Ik gok op JufMariska, met 50/50 kans en mijn geluk is dit nog best spannend
Hiquote:Op maandag 23 februari 2015 11:47 schreef blob87 het volgende:
[..]
Ik gok op JufMariska, met 50/50 kans en mijn geluk is dit nog best spannend
Heel erg bedankt! Was precies wat ik nodig had na een pittige week. Liefde maakt alles beter <3quote:
Wat fijn!quote:Op maandag 23 februari 2015 23:03 schreef blob87 het volgende:
[..]
Heel erg bedankt! Was precies wat ik nodig had na een pittige week. Liefde maakt alles beter <3
En lig je al bad met een masker op???quote:Op zondag 22 februari 2015 20:10 schreef Dot. het volgende:
[..]
Oh sorryHeel erg bedankt, ik ben er echt heel blij mee
Donderdag ben ik alleen thuis, dus dan ga ik een heeeerlijk bad nemen met boek en masker
Nee, ik zit bij de kapperquote:Op donderdag 26 februari 2015 09:21 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
En lig je al bad met een masker op???
Ik had van de week je naamgenoot en je alter ego naamgenoot in de klas. Moest ik toch weer even aan je denken.
Ja. Ik keek een beetjequote:Op donderdag 26 februari 2015 09:56 schreef Dot. het volgende:
[..]
Nee, ik zit bij de kapperIk neem het ervan vandaag
Zit er echt een Dot bij je in de klas?!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |