IK MOET HELEMAAL NIKS!quote:Op zondag 28 december 2014 21:53 schreef Kyara het volgende:
Je moet DaD nog even aan de OP toevoegen
Ja maar moet eerst mailadres aanmaken en zo. En jullie kletsen teveel dus ik kan niet weg.quote:Op zondag 28 december 2014 21:46 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Maak jij eerst mijn kloon maar eens aan
Ik heb 't je gewoon zien posten en registreerde niet dat er iets verkeerd ging. En ik ben *nu* alweer vergeten wat er stondquote:Op zondag 28 december 2014 21:54 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik hoop dat diegene geen quote alert kreeg
Ik heb het wel gedaan hoorquote:Op zondag 28 december 2014 21:54 schreef Kyara het volgende:
[..]
pffff.... nou dan doe ik het zelf wel
even een een testje doen?quote:Op zondag 28 december 2014 21:54 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik heb 't je gewoon zien posten en registreerde niet dat er iets verkeerd ging. En ik ben *nu* alweer vergeten wat er stond
Dègifniks. Daar kendegij okniksaandoen.quote:Op zondag 28 december 2014 21:54 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik heb 't je gewoon zien posten en registreerde niet dat er iets verkeerd ging. En ik ben *nu* alweer vergeten wat er stond
LadadidadiadadieHEUUUHHH YOOOO CAPTAIN JACK?quote:
Dat is. Sinds die val op mijn hoofd ben ik nooit meer de oude gewordenquote:Op zondag 28 december 2014 21:55 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Dègifniks. Daar kendegij okniksaandoen.
IS DIT EEN HINTquote:Op zondag 28 december 2014 21:56 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
LadadidadiadadieHEUUUHHH YOOOO CAPTAIN JACK?
Nee, mijn hindequote:
Graag gedaan!quote:Op zondag 28 december 2014 21:56 schreef Kyara het volgende:
damn.... en bedankt..... die gaat niet uit mijn hoofd
Sorry, ik zal het de volgende keer lief vragenquote:Op zondag 28 december 2014 21:55 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik heb het wel gedaan hoor
Omdat ik het wilde.
O jawel hoor.quote:Op zondag 28 december 2014 21:56 schreef Kyara het volgende:
damn.... en bedankt..... die gaat niet uit mijn hoofd
Mijn dochter zingt deze de hele dag door:quote:Op zondag 28 december 2014 21:57 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
O jawel hoor.
OETER OETER OETER OETER OETER
MET ROMANA OP DE SCOETER
you're welcome
Kijk hier, mijn ex, oh lucky me!quote:Op zondag 28 december 2014 21:58 schreef Ducklover het volgende:
Lieve Spees,
Je riep?
Maar ik heb genoeg van jou...
Dus zoek maar een andere vrouw.
Grapje poepie, maar je moet het zonder mij doen..
Maar van je exlover krijg je nog wel een dikke zoen
quote:Op zondag 28 december 2014 22:00 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Kijk hier, mijn ex, oh lucky me!
Weet je nog hoe graag ik je zie?
DuckLojver wat fijn dat je mij nog even
Een klein shoutoutje komt geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |