Oee ik heb een kloonquote:Op dinsdag 29 december 2015 08:24 schreef Siciliefda het volgende:
[..]
Don't worry, I'll be gentle.
[ afbeelding ]
De spanning werd me bijna teveel toen ik zag dat ik jouw SV was! Wat heb jij mij blij gemaakt met dit fantastische lootje!quote:
Ohhh dit wordt dampen en stomenquote:Op dinsdag 29 december 2015 08:58 schreef Storgasme-queen het volgende:
[..]
De spanning werd me bijna teveel toen ik zag dat ik jouw SV was! Wat heb jij mij blij gemaakt met dit fantastische lootje!
Lieverd, dit worden een paar fantastische weken!
Wil je dit NOOIT weer zeggen trouwens.quote:Op maandag 28 december 2015 18:26 schreef Skittles het volgende:
Nachtbagger = Blue
In de zorg doe je toch geen flikker in de nacht
Zal het niet meer doenquote:Op dinsdag 29 december 2015 14:23 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Wil je dit NOOIT weer zeggen trouwens.
Had spontaan een retedrukke dienst
quote:Op zondag 20 december 2015 23:52 schreef dobbey het volgende:
Vunzigheid? U riep![]()
Tegen die tijd heb ik genoeg dagen gehad om de idioterie van kerst, oud en nieuw en al die ellendige verplichte, sociale gedoetjes te verwerken dus als het mag, count me in
En hier ben ik dan, om eenendertig over twintighonderd uur. De dromen waren niet zwoel, wel nat (van het zweet, hihaho) Volgende keer iets minder met die voodoo-pop aan de gang liefjequote:Op maandag 28 december 2015 22:09 schreef L-L-Lovely-E het volgende:
Hee lekkere vrouw, hier ben ik dan! Om zeven minuten over tweeėntwintighonderd uur, hopelijk zorg ik vannacht bij je voor een natte zwoele droom.
![]()
![]()
![]()
endezo.
He! Ik heb je net getrokken je bent al met andere dames aan het flirten?quote:Op maandag 28 december 2015 20:19 schreef Loj het volgende:
Rozen zijn rood
De zee is blauw
SQ ik hou van jou!
Oh k*t, doen alsof je een fout maakt is niet meer grappig
Je bent jaloersquote:Op dinsdag 29 december 2015 21:11 schreef ooooohlovetolojyoubaby het volgende:
[..]
He! Ik heb je net getrokken je bent al met andere dames aan het flirten?
Mijn eierstokken rammelen vol verwachting!quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:18 schreef Loj het volgende:
[..]
Je bent jaloers
Dat betekent dat je echt van mij houdt!
Mijn hart slaat op hol van jou
Fap me all night long!quote:Op dinsdag 29 december 2015 19:17 schreef faptastisch het volgende:
Hello.
Is it me you're looking for?
Is dat een hint, ben je in verwachting of ben je aan het rammelenquote:Op dinsdag 29 december 2015 21:32 schreef ooooohlovetolojyoubaby het volgende:
[..]
Mijn eierstokken rammelen vol verwachting!
ik anders wel met jou! Storgasmes zijn toch wel de overtreffende trap van #genietenquote:Op dinsdag 29 december 2015 21:44 schreef Storgasme-queen het volgende:
Oh mijn SQtje, wat ben ik blij met jou![]()
![]()
![]()
Storgasmes zijn de beste ooit, dat weet ik zeker.quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik anders wel met jou! Storgasmes zijn toch wel de overtreffende trap van #genieten
Mmm..quote:Op maandag 21 december 2015 06:30 schreef Cassandra87 het volgende:
En ja ik wil t ook wel een keer proberen. Secret valentine
Zeg, die ken ik ergens van.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:19 schreef cassielove87 het volgende:
[..]
Mmm..
Let me slytherin your chamber of secrets.
omgquote:Op dinsdag 29 december 2015 22:19 schreef cassielove87 het volgende:
[..]
Mmm..
Let me slytherin your chamber of secrets.
Heremina wat spannend toch weerquote:Op dinsdag 29 december 2015 09:09 schreef SweetCherryBlossom het volgende:
[..]![]()
hier ben ik dan,
wat vind je ervan?
weet je wel wat ik allemaal kan...
Je mag eens raden wie er vannacht onder je bed lag.quote:Op maandag 21 december 2015 21:45 schreef MevrouwCactus het volgende:
Hier moet je zeker ook raden wie jou iets heeft gestuurd he...![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |