Niet zo goed met dingen in gleuven frotten?quote:Op maandag 21 december 2015 21:49 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Dan weet je zeker dat het ware liefde is![]()
Nee, hier doe ik niet mee. Ik ben niet zo creatief als ik zou willen zijn, dus dit is niets voor mij
Teleurstellend dit. Ik had juist van Cactus meer verwachtquote:Op maandag 21 december 2015 21:50 schreef Skittles het volgende:
[..]
Niet zo goed met dingen in gleuven frotten?
Daar ben ik goed in hoorquote:Op maandag 21 december 2015 21:50 schreef Skittles het volgende:
[..]
Niet zo goed met dingen in gleuven frotten?
Of makkelijke hints uitlokken.quote:Op maandag 21 december 2015 21:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je kan ook wachten tot iedereen is weggestreept
ik zou me even inlezenquote:Op maandag 21 december 2015 22:14 schreef faptist het volgende:
hints uitlokken? Is het ook nog een wie-is-het-spel?
maar.. maar.. men ziet je username toch?
Ik heb nu al zo'n lol door de intro post dat ik niet kan wachten om te beginnen.quote:Op maandag 21 december 2015 22:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zou me even inlezen
OUD / Secret Valentine 2015 - We zijn begonnen!
sq kun je LuDann voor mij uitsluiten?quote:Op maandag 21 december 2015 21:57 schreef LuDann het volgende:
Zou je met PostNL wel insecten mogen versturen?
*op lijstje zet.quote:Op maandag 21 december 2015 23:14 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
voor minder dan een hupsende chocokikker doe ik het niet
Het was nog vroegquote:Op maandag 21 december 2015 15:42 schreef L-E het volgende:
[..]
Niet als er zulke spelfouten in zitten
Niets is wat het lijktquote:Op dinsdag 22 december 2015 11:30 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Ik ben er helemaal klaar voor, ik heb het vorige uitpaktopic bekeken, protips opgeslagen in een apart document, een lijst van relevante winkels opgesteld, en de voorbereidingen voor de Wie-is-de-Mol/SV opgestart.
Voldoet dit ook aan je eisen?quote:Op maandag 21 december 2015 15:42 schreef L-E het volgende:
[..]
Niet als er zulke spelfouten in zitten
Iedereen die mij een béétje kent, weet: dit is ty-pisch L-E!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |