Oeh oeh oeh!!! Mijn Valentijntje is hierquote:Op woensdag 30 december 2015 11:07 schreef PricklyKindOfLove het volgende:
[..]
Je mag eens raden wie er vannacht onder je bed lag.
It's gonna be an awesome ride, baby!quote:Op woensdag 30 december 2015 11:12 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Oeh oeh oeh!!! Mijn Valentijntje is hier![]()
![]()
Yesquote:Op woensdag 30 december 2015 11:18 schreef PricklyKindOfLove het volgende:
[..]
It's gonna be an awesome ride, baby!
Sorry lieve Bloesem, ik zat nog een beetje in de rijm, maar ik begrijp, jij vindt dat dus niet fijn?quote:Op woensdag 30 december 2015 10:58 schreef Bloesem. het volgende:
[..]
Heremina wat spannend toch weer
Ik ben benieuwd naar mijn kloontje dit keer
Wel een vraag betreffende alle geslijm:
Moet Valentijn tegenwoordig ook al op rijm?
En ik maar hopen dat ik hier de romantiek die thuis ontbreekt in kan halen.quote:Op maandag 28 december 2015 22:39 schreef LubriCannt het volgende:
[..]
Romantisch roschmantisch
Ik wind er geen doekjes om
Ik ben meer van de directe aanpak
Sta je al krom?
Hier ben ik dan.quote:Op woensdag 30 december 2015 17:29 schreef Selvaria het volgende:
Lieve kloon, ik verlang zo naar je.
quote:Op donderdag 31 december 2015 08:59 schreef _sellovia_ het volgende:
[..]
Hier ben ik dan.
[ afbeelding ]
Ik wil ook best jouw kloon zijn hoorquote:Op donderdag 31 december 2015 10:13 schreef Barreltje het volgende:
m'n kloon opsporen wordt ook wel wat lastig zonder kloon![]()
quote:Op donderdag 31 december 2015 11:50 schreef Shopaholic1984 het volgende:
Ik heb mijn kloon ook nog niet gezien
Wat lang duurt is lekkerderquote:Op donderdag 31 december 2015 11:50 schreef Shopaholic1984 het volgende:
Ik heb mijn kloon ook nog niet gezien
quote:Op donderdag 31 december 2015 14:30 schreef Kusjeopjeholic het volgende:
[..]
Wat lang duurt is lekkerder
Wat van ver komt smaakt beter
Het wordt hier steeds heter
Bij zo'n lekkere pop als jij weet ik wel waar ik hem ze steken moet.quote:Op dinsdag 29 december 2015 20:32 schreef L-E het volgende:
[..]
En hier ben ik dan, om eenendertig over twintighonderd uur. De dromen waren niet zwoel, wel nat (van het zweet, hihaho) Volgende keer iets minder met die voodoo-pop aan de gang liefje
Barreltje! Hier ben ik dan hoor, je kloonquote:Op donderdag 31 december 2015 10:13 schreef Barreltje het volgende:
m'n kloon opsporen wordt ook wel wat lastig zonder kloon![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |