Waarom zou je verder kijken als de wedstrijd al gespeeld is?quote:Op zondag 20 december 2015 16:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Lekker successupporten en anders niet
Ik, maar daar had je niet helderziend voor hoeven zijn hoor. Die had ie nog gepakt bij een 3-1 voorsprong.quote:Op zondag 20 december 2015 16:22 schreef exile79 het volgende:
Wie voorspelde dat ook al weer, die gele kaart voor Karim?
Wacht. jij vindt Vejinovic en Kramer een aanwinst voor Feyenoord?quote:Op zondag 20 december 2015 16:20 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Mwa dat is echt onzin. Als je er naar kijkt wat jullie binnen hebben gehaald, dan is dat zeker beter dan wat Ajax heeft gehaald. Elia, Kuyt, Vejinovic, Kramer. Dan mag je best een keer titel kandidaat genoemd worden samen met Ajax en PSV.
Dit heeft niets met indekken te maken maar puur met realismequote:
Is ie geschorst? Speelt altijd erg goed tegen PSV.quote:Op zondag 20 december 2015 16:22 schreef SuperHarregarre het volgende:
Boete voor El Ahmadi hoor. Wat een kloothommel.
Tegen PSV dan maar Staaf - Vejino - Vilhena.
Inderdaad ja. Dit mag hem niet overkomen. Zekee niet als de pot al gespeeld is.quote:Op zondag 20 december 2015 16:22 schreef SuperHarregarre het volgende:
Boete voor El Ahmadi hoor. Wat een kloothommel.
Tegen PSV dan maar Staaf - Vejino - Vilhena.
Pakte ' ie gewoon effe.quote:Op zondag 20 december 2015 16:22 schreef exile79 het volgende:
Wie voorspelde dat ook al weer, die gele kaart voor Karim?
quote:Op zondag 20 december 2015 16:24 schreef H.FR het volgende:
Wel typisch dat je 1 0 voor staat als Kramer eruit gaat en je vervolgens op de kloten krijgt. Zou hij dan toch wat bijdragen?
Tapia de verlosser.quote:Op zondag 20 december 2015 16:23 schreef Lastpost het volgende:
Het is weer zo voorspelbaar allemaal. El Ahmadi wordt dus vervangen door Tapia tegen PSV.
Je gaat me toch niet vertellen dat deze redenering kort door de bocht is?quote:
Kramer. De man die over het veld sjokt als een demente bejaarde. Heeft werkelijk geen idee van wat er van een voetballer heden ten dage verwacht wordt.quote:Op zondag 20 december 2015 16:24 schreef H.FR het volgende:
Wel typisch dat je 1 0 voor staat als Kramer eruit gaat en je vervolgens op de kloten krijgt. Zou hij dan toch wat bijdragen?
Duitsland ok, maar om Enschede nu al tot het midden-oosten te gaan rekenen...quote:Op zondag 20 december 2015 16:28 schreef Sunri5e het volgende:
El ahmadi mag van mij per direct zijn koffers naar het midden-oosten pakken. Debiel dat het is.
een kaart pakkenquote:Op zondag 20 december 2015 16:29 schreef Joezi het volgende:
Hmm matig, niet gekeken. Wat deed El Ahmadi dan?
schorsingquote:Op zondag 20 december 2015 16:30 schreef Joezi het volgende:
[..]
Zie alleen een gele staan, wat was daar zo erg aan?
'De staaf'.quote:Op zondag 20 december 2015 16:30 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik geloof serieus dat het ontbreken van de Staaf belangrijk was. Die houdt de bal in de punt van middenveld goed vast. Nu heb je dus drie spelers lopen die de bal niet centraal willen ontvangen. Vejino wil alleen maar de bal van achteruit ophalen, El Ahmadi is de postbode pur sang en Vilhena zakt het liefst uit richting de zijkanten. De Staaf is niet bang voor bal met rug naar het doel dichtbij de zestien.
Exact.quote:Op zondag 20 december 2015 16:32 schreef Slobeend het volgende:
Elia is al weken om te huilen hoor. Alleen Kuyt voldoet van de aankopen.
In de allerlaatste minuut een kaart pakken en geschorst worden voor PSV.quote:Op zondag 20 december 2015 16:29 schreef Joezi het volgende:
Hmm matig, niet gekeken. Wat deed El Ahmadi dan?
Zag je weer hoe Vejinovic zijn man weer liet lopen. Die mag gewoon nooit meer een shirt van Feyenoord dragen. Ik hoop echt dat Gio hem nu voorgoed naar de tribune verwijst.quote:
Klopt. Maar verder.. Van Geel doet het gewoon niet goed, heel simpel.quote:Op zondag 20 december 2015 16:35 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Gustafson ook wel, even vergeten.
Vond het niet eens geel, maar goed.quote:Op zondag 20 december 2015 16:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Misschien was het wel een slimme kaart van El Ahmadi dus, gewoon nog effe geel pakken om geschorst te zijn voor een wedstrijd die ie toch niet speelt.
Hmm, zou kunnen. Dacht dat Marokko geen Africa Cup mocht spelen vanwege dat ebola gedoe vorige keer.quote:Op zondag 20 december 2015 16:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Misschien was het wel een slimme kaart van El Ahmadi dus, gewoon nog effe geel pakken om geschorst te zijn voor een wedstrijd die ie toch niet speelt.
Teruggedraaid volgens mij.quote:Op zondag 20 december 2015 16:36 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Hmm, zou kunnen. Dacht dat Marokko geen Africa Cup mocht spelen vanwege dat ebola gedoe vorige keer.
jawelquote:Op zondag 20 december 2015 16:36 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Hmm, zou kunnen. Dacht dat Marokko geen Africa Cup mocht spelen vanwege dat ebola gedoe vorige keer.
Sleegers niet gespeeld. Lucas was prima.quote:Op zondag 20 december 2015 16:37 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Hoe speelden woudenberg en sleegers?
quote:Op zondag 20 december 2015 16:29 schreef Rickertman96 het volgende:
Een vraagje: El Ahmadi zou sowieso niet spelen tegen PSV ivm de Afrika cup toch? (er van uit gaan dat ie bij de selectie zit)
Niet het geval, in januari start de African Nations Championship waarbij enkel spelers uit het eigen continent mogen worden ingeschreven. Marokko doet wel mee, maar El Ahmadi is dus niet beschikbaar.quote:Op zondag 20 december 2015 16:34 schreef Rickertman96 het volgende:
16 januari Marokko tegen Gabon, gele kaart maakt geen zak uit dus
Oh, wel een enorme lul dus die El Ham.quote:Op zondag 20 december 2015 16:38 schreef Lastpost het volgende:
[..]
[..]
Niet het geval, in januari start de African Nations Championship waarbij enkel spelers uit het eigen continent mogen worden ingeschreven. Marokko doet wel mee, maar El Ahmadi is dus niet beschikbaar.
bron?quote:Op zondag 20 december 2015 16:38 schreef Lastpost het volgende:
[..]
[..]
Niet het geval, in januari start de African Nations Championship waarbij enkel spelers uit het eigen continent mogen worden ingeschreven. Marokko doet wel mee, maar El Ahmadi is dus niet beschikbaar.
quote:
quote:The 2016 African Nations Championship (also referred to as CHAN 2016) will be the 4th edition of the African Nations Championship, the biennial international football championship organised by the Confederation of African Football (CAF) for the men's national teams of Africa featuring exclusively players from their respective national leagues. The tournament will be held in Rwanda between 16 January and 7 February 2016.[1] A total of 16 teams will play in the tournament.
Vraag me nog meer af waarom Nelom z'n contract is verlengt en opgewaardeerd, we daarna Dijks willen halen en wanneer dat niet lukt we een centrumverdediger daar neerzetten.quote:Op zondag 20 december 2015 16:40 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik vraag me trouwens nog steeds af waarom wij Nelom hebben en zij Woudenberg ipv andersom.
Gok dat ze nu aan het vechten zijn in de kleedkamer.quote:Op zondag 20 december 2015 16:42 schreef Kopsterk het volgende:
Onprofessioneel van Kuyt dat hij niet voor de camera wil komen zeg
Het zit tegen en dan gelijk onprofessioneel gedragen. Typisch Feyenoord.quote:Op zondag 20 december 2015 16:42 schreef Kopsterk het volgende:
Precies. We zouden met dit spel van iedereen verliezen.quote:Op zondag 20 december 2015 16:42 schreef Irritatie100 het volgende:
Ben gewoon blij dat het winterstop is op dit moment, man man man. Ken wel janken.
Denk dat ze nu met de KNVB aan de lijn hangen en vragen om extra hulp vanuit Zeist.quote:Op zondag 20 december 2015 16:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het zit tegen en dan gelijk onprofessioneel gedragen. Typisch Feyenoord.
Door Gio. Vindt Kazim en Kramer ook beter dan Achahbar. Lachwekkend.quote:Op zondag 20 december 2015 16:40 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik vraag me trouwens nog steeds af waarom wij Nelom hebben en zij Woudenberg ipv andersom.
Krijgt ie ookquote:Op zondag 20 december 2015 16:44 schreef Henrys het volgende:
Als ik Achahbar was had ik al lang een transfer geforceerd, die jongen moet een aardig salaris krijgen dat hij zo rustig blijft
Gio heeft weinig met deze selectie te maken..quote:Op zondag 20 december 2015 16:44 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Door Gio. Vindt Kazim en Kramer ook beter dan Achahbar. Lachwekkend.
Wilde hij niet voor de camera verschijnen nee?quote:Op zondag 20 december 2015 16:42 schreef Kopsterk het volgende:
alsof het seizoen nu al voorbij is.....quote:Op zondag 20 december 2015 16:47 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wilde hij niet voor de camera verschijnen nee?
Ik denk dat hij ook zwaar teleurgesteld is, aangezien hij altijd heeft gezegd bij zijn terugkomst dat hij erop gebrand is zijn carrière af te sluiten met een prijs.
Dat zit er dit seizoen weer niet in.
(Gif)Beker.quote:Op zondag 20 december 2015 16:47 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wilde hij niet voor de camera verschijnen nee?
Ik denk dat hij ook zwaar teleurgesteld is, aangezien hij altijd heeft gezegd bij zijn terugkomst dat hij erop gebrand is zijn carrière af te sluiten met een prijs.
Dat zit er dit seizoen weer niet in.
Door deze uitspraak heb ik besloten hier tot 2016 m'n bek te houden. Ik heb een schijnbaar een voetbalverstand van het niveau klaasweetalles. Iedereen fijne dagen en tot het nieuwe jaar!quote:Op woensdag 12 augustus 2015 22:06 schreef satecl het volgende:
[..]
En ik ga er graag over door. Tegen die Grieken was hij inderdaad dramatisch. Maar dat krijg je als je een onervaren trainer hebt die nog het een en ander aan het proberen is. Toen speelde Feyenoord met de punt naar achter(). Gelukkig zijn ze daar weer snel van af gestapt. Blijf op Vejinovic letten en je komt er snel achter dat ik (weer) gelijk heb.
Ja. Gaan we weer huldigen.quote:Op zondag 20 december 2015 16:48 schreef Kopsterk het volgende:
Als jullie derde worden hebben jullie toch gewoon een hartstikke leuk seizoen gedraaid?
Van Geel heeft een paar kut aankopen gedaan.quote:Op zondag 20 december 2015 16:46 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Gio heeft weinig met deze selectie te maken..
hij krijg alles van martin van geel opgedrongen....
Gio wilde kramer niet eens...
beter gaat die van geel een echte spits halen dan deze bullshit
Dit, wat een slappe zak. Niet dat we iets missen want onze demagoog heeft toch nooit iets te zeggen voor de camera.quote:Op zondag 20 december 2015 16:42 schreef Kopsterk het volgende:
Als Ajax vandaag wint is het gat 5 punten (eigenlijk 6 punten gezien het doelsaldo). Dat gaan wij echt niet meer goedmaken op Ajax.quote:Op zondag 20 december 2015 16:48 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
alsof het seizoen nu al voorbij is.....
hij heeft nog kans op 2 prijzen dat is er 1 meer als 020
wat een bullshit...quote:Op zondag 20 december 2015 16:51 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Van Geel heeft een paar kut aankopen gedaan.
Maar Gio kiest voor Kramer en Kazim ipv Achahbar en Nelom ipv Woudenberg.
Gio kan er ook voor kiezen Verdonk, Nieuwkoop en Schuurman meer speeltijd te geven ipv Jan Arie, Vejinovic en Toornstra/Immers. Doet ie niet. Word ik niet vrolijk van.
Hahaha wat een onzin.quote:Op zondag 20 december 2015 16:52 schreef klaasweetalles het volgende:
Als je het realistische bekijkt komt zo een nederlaag precies op het goede moment...
Dit moet een goede reden zijn om in de winterstop wat te gaan doen...
Bij een overwinning denkt iedereen dat het allemaal wel goed is....maar we zien eigenlijk al weken deze bullshit ...
Wordt vooral tijd om spelers te lozen, de Nelom's, Immers, Toornstra's en Kazim's van deze wereld. En pas een speler te halen wanneer ie écht van toegevoegde waarde is.quote:Op zondag 20 december 2015 16:52 schreef klaasweetalles het volgende:
Als je het realistische bekijkt komt zo een nederlaag precies op het goede moment...
Dit moet een goede reden zijn om in de winterstop wat te gaan doen...
Bij een overwinning denkt iedereen dat het allemaal wel goed is....maar we zien eigenlijk al weken deze bullshit ...
Nee met die B-aankopen gaat het lekker klaas.quote:Op zondag 20 december 2015 16:54 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
wat een bullshit...
met dat elftal van jou wordt feyenoord gewoon weer achste...
Ik geef Gio gewoon een compliment dat hij wekelijks het sterkst mogelijk elftal opstelt...
Dat is lastig met het budget van Feyenoord.. zelfs voor 3,5 miljoen koop je tegenwoordig middelmaat (Toornstra, Vejinovic)quote:Op zondag 20 december 2015 16:54 schreef Lastpost het volgende:
[..]
En pas een speler te halen wanneer ie écht van toegevoegde waarde is.
Vejinovic vond haast niemand een gekke aankoop. Hij faalt keihard.quote:Op zondag 20 december 2015 17:00 schreef Kopsterk het volgende:
Vejinovic, van der Heijden en Kramer![]()
Van Geel
Koop dan gewoon geen drie spelers van middelmaat maar één goede.quote:Op zondag 20 december 2015 17:02 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat is lastig met het budget van Feyenoord.. zelfs voor 3,5 miljoen koop je tegenwoordig middelmaat (Toornstra, Vejinovic)
Wordt ook gewoon verkeerd gebruikt, je kunt hem niet opstellen in een Clasie-rol.quote:Op zondag 20 december 2015 17:03 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Vejinovic vond haast niemand een gekke aankoop. Hij faalt keihard.
Omdat Gio en Van Geel het liefst met zo min mogelijk talenten spelen, maar liever met middelmatige spelers 'met ervaring'quote:Op zondag 20 december 2015 16:40 schreef Irritatie100 het volgende:
Uitstekende analysequote:Op zondag 20 december 2015 17:04 schreef klaasweetalles het volgende:
Met die wissel van Kramer vlak na rust wilder Gio een signaal afgeven aan martin van geel denk ik zo
Gio zei ermee ik vind hem ongeschikt...
Jij kan beter niet dproberen enken.quote:Op zondag 20 december 2015 17:04 schreef klaasweetalles het volgende:
Met die wissel van Kramer vlak na rust wilder Gio een signaal afgeven aan martin van geel denk ik zo
Volkomen mee eens. Ik hoop dat Feyenoord hem hier ook voor zal straffen.quote:Op zondag 20 december 2015 16:42 schreef Kopsterk het volgende:
Ik vind jou ongeschikt om in dit topic te posten.quote:Op zondag 20 december 2015 17:04 schreef klaasweetalles het volgende:
Vejinovic was een logische aankoop maar is gewoon gefaald,quote:Op zondag 20 december 2015 17:00 schreef Kopsterk het volgende:
Vejinovic, van der Heijden en Kramer![]()
Van Geel
Dat "kuipvrees" wordt altijd overdreven maar het klopt wel dat uitwedstrijden echt een drama zijn.quote:Op zondag 20 december 2015 17:07 schreef hafcfan het volgende:
Zonder mensen met kuipvrees is het niet veel he. Buitenhuis bijna structureel puntverlies.
klaasweetalles VERDIENT EEN STADIONVERBOD IN ELK STADION IN DE WERELD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 20 december 2015 17:07 schreef klaasweetalles het volgende:
Er was geen reden om kramer te wisselen want zo speelt hij al heel het seizoen...en we stonden voor
Allleen nu wilde hij een statement maken denk ik zo
Nouja al een paar wedstrijden geholpen natuurlijk in thuiswedstrijden. En uit zijn jullie inderdaad drama. Niks meer dan een middenmoter.quote:Op zondag 20 december 2015 17:09 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Dat "kuipvrees" wordt altijd overdreven maar het klopt wel dat uitwedstrijden echt een drama zijn.
Lul niet zo dom. Kramer is een luie talentloze hond, maar Elia loopt juist heel goed mee te verdedigen.quote:Op zondag 20 december 2015 17:09 schreef Buitendam het volgende:
Kramer valt op omdat het een momentvoetballer is. Elia is geen haar beter. Met die twee sta je gewoon met 9 man te spelen. Vejinovic zet ook geen stap extra en van Beek is uit vorm.
ja het is allemaal mijn schuld dat kramer en veijnovi in een feyenoord shirt rondlopenquote:Op zondag 20 december 2015 17:10 schreef Tortugal het volgende:
Ligt het aan mij of speelt Feyenoord veel minder goed sinds Klaas weer in dit topic post?
quote:Op zondag 20 december 2015 17:14 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ja het is allemaal mijn schuld dat kramer en veijnovi in een feyenoord shirt rondlopen
klootzak
Dit dus.quote:Op zondag 20 december 2015 17:10 schreef Tortugal het volgende:
Ligt het aan mij of speelt Feyenoord veel minder goed sinds Klaas weer in dit topic post?
Klopt. Vorig seizoen was het voetbal een stuk beter, vind ik. Zeker voor de winterstop. Dit jaar is het gewoon kut maar halen we wel meer punten met veel geluk. De enige goede wedstrijden van dit jaar waren tegen Twente en Heerenveen, maar dat kwam meer omdat de tegenstander zo slecht was.quote:Op zondag 20 december 2015 17:12 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nouja al een paar wedstrijden geholpen natuurlijk in thuiswedstrijden. En uit zijn jullie inderdaad drama. Niks meer dan een middenmoter.
Jullie spelen eigenlijk ook het hele jaar voor niks. 1 of 2e word je niet, maar 4e ook nietquote:Op zondag 20 december 2015 17:19 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Klopt. Vorig seizoen was het voetbal een stuk beter, vind ik. Zeker voor de winterstop. Dit jaar is het gewoon kut maar halen we wel meer punten met veel geluk. De enige goede wedstrijden van dit jaar waren tegen Twente en Heerenveen, maar dat kwam meer omdat de tegenstander zo slecht was.
Hij heeft alleen maar lopen aankloten met die Kane/Cane/zoiets en geen bruikbare bal gegeven. Paar slidingen om het leed niet groter te maken, wat hij heel aardig deed, maar geen moment zijn aanvallende taken uitgevoerd.quote:Op zondag 20 december 2015 17:13 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Lul niet zo dom. Kramer is een luie talentloze hond, maar Elia loopt juist heel goed mee te verdedigen.
16e?quote:Op zondag 20 december 2015 17:26 schreef eight het volgende:
Het hoeveelste seizoen op een rij zijn we nu al voor de winterstop uitgespeeld voor het kampioenschap ?
Heracles speelt toch letterlijk elk jaar voor plek 12-14?quote:Op zondag 20 december 2015 17:23 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jullie spelen eigenlijk ook het hele jaar voor niks. 1 of 2e word je niet, maar 4e ook nietLijkt me vreselijk saai en ergerlijk en wat je zegt dan is het spel ook nog niet om aan te gluren.
Uhh vorig jaar degradatiegenot en nu EL plee ofs genot. Je weet het nooit hier. Maar dat geldt voor heel veel clubs in die zone.quote:Op zondag 20 december 2015 17:30 schreef Tortugal het volgende:
[..]
Heracles speelt toch letterlijk elk jaar voor plek 12-14?
quote:Op zondag 20 december 2015 17:30 schreef Tortugal het volgende:
[..]
Heracles speelt toch letterlijk elk jaar voor plek 12-14?
quote:Op zondag 20 december 2015 17:10 schreef Tortugal het volgende:
Was Lassche toevallig je vader? Als je ook zo'n schattig binnensmonds mompelend Twents accent hebt wil ik je wel adopteren.quote:Op zondag 20 december 2015 17:35 schreef Shivo het volgende:
Kom op jongens, jullie doen het hartstikke goed dit jaar, mag je trots op zijn. Na de topclubs Ajax en PSV staan jullie boven aan de middenmoot en doen jullie het dus echt goed
quote:Op zondag 20 december 2015 17:43 schreef klaasweetalles het volgende:
PSV HEEFT weles met 14 punten voorsprong de landstitel weggeven..
er is dus niet veel aan de hand...
landstitels worden in april gewonnen,.,.,.,.
Ik ben niet objectief maar ik denk dat we in het laatste jaar met Pellè een elftal hadden waar je kampioen mee kon worden. Maar ook toen haakten we al vrij snel af als ik het me goed herinner.quote:Op zondag 20 december 2015 17:23 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jullie spelen eigenlijk ook het hele jaar voor niks. 1 of 2e word je niet, maar 4e ook nietLijkt me vreselijk saai en ergerlijk en wat je zegt dan is het spel ook nog niet om aan te gluren.
Wij spelen nog weleens voor Europees voetbal. Jullie spelen enkel voor lijfsbehoud. toegegeven , dat brengt ieder seizoen wel de nodige spanning met zich meequote:Op zondag 20 december 2015 17:23 schreef hafcfan het volgende:
[..]
er is wel veel aan de handquote:Op zondag 20 december 2015 18:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat is hier feitelijk aan onjuist?
Knap voor een topclub met de 3e begrotingquote:Op zondag 20 december 2015 18:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wij spelen nog weleens voor Europees voetbal. Jullie spelen enkel voor lijfsbehoud. toegegeven , dat brengt ieder seizoen wel de nodige spanning met zich mee
Knap? Dat ligt gewoon in de lijn der verwachtingquote:Op zondag 20 december 2015 18:11 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Knap voor een topclub met de 3e begroting
Hohoho, terugkomend van puinhopen a la Twente.quote:Op zondag 20 december 2015 18:11 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Niet echt, maar dat is ook niet relevant voor wat je net probeerde aan te kaarten.quote:Op zondag 20 december 2015 18:11 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Huhu zei al die tijd al dat die ruk was.quote:Op zondag 20 december 2015 16:48 schreef satecl het volgende:
Over Vejinovic:
[..]
Door deze uitspraak heb ik besloten hier tot 2016 m'n bek te houden. Ik heb een schijnbaar een voetbalverstand van het niveau klaasweetalles. Iedereen fijne dagen en tot het nieuwe jaar!
Hij deed aanvallend niet veel goed, maar het was niet alsof je met een man minder speelde wat met die lange altijd wel het geval is. Kuyt en Karsdorp waren ook kut. Bijna iedereen wel eigenlijk.quote:Op zondag 20 december 2015 17:27 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hij heeft alleen maar lopen aankloten met die Kane/Cane/zoiets en geen bruikbare bal gegeven. Paar slidingen om het leed niet groter te maken, wat hij heel aardig deed, maar geen moment zijn aanvallende taken uitgevoerd.
Dat verdient een nominatie voor slechtste mod van het jaar.quote:
Dit zal ik zeker in overweging nemen m.b.t. mijn nominaties. Ik ga er straks maar eens voor zittenquote:Op zondag 20 december 2015 18:45 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Dat verdient een nominatie voor slechtste mod van het jaar.
Wat denk je zelf bij Roda uit? Not gonna happen.quote:Op zondag 20 december 2015 19:47 schreef Maartenfr12 het volgende:
Nu pas thuis van een verjaardag maar ik heb niets gemist zo te zien. Bedankt Feyenoord, we worden weer lekker derde.![]()
(Dan de beker toch maar winnen)
Ben er ook bang voor inderdaad, zal ook wel weer op een klassiek Feyenoordfiasco uitlopen.quote:Op zondag 20 december 2015 19:48 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Wat denk je zelf bij Roda uit? Not gonna happen.
http://www.foxsports.nl/v(...)e-gevoel-winterstop/quote:Op zondag 20 december 2015 16:42 schreef Kopsterk het volgende:
Die maakt er wel een sport van om elke euro verkeerd te besteden inderdaad. Had ook pas anderhalf jaar de tijd om een fatsoenlijke spits te zoeken e.d. dus ik snap ook wel dat dit weinig tijd is.quote:Op zondag 20 december 2015 20:04 schreef Scrummie het volgende:
Ik hang echt de vlag uit zodra die van Geel opgepleurt is. Wat een josti.
Bijvoorbeeld ja. Of een linksback zodat Kongolo gewoon centraal kon blijven en die Barrie ook niet nodig was geweest. Nu zit je nog met focking Nelom. Maar ja, 'brede' selectie he.. Je hebt gewoon een selectie die de helft gevuld is met minkukels.quote:Op zondag 20 december 2015 20:06 schreef H.FR het volgende:
[..]
Die maakt er wel een sport van om elke euro verkeerd te besteden inderdaad. Had ook pas anderhalf jaar de tijd om een fatsoenlijke spits te zoeken e.d. dus ik snap ook wel dat dit weinig tijd is.
Hij valt in dezelfde categoriequote:Op zondag 20 december 2015 20:11 schreef Katoenplukkert het volgende:
van Geel is nog steeds de beste TD die wij sinds jaren weer hebben. Zijn we josti's als Leo Beenhakker en Peter Bosz als TD vergeten?
Vejinovic is een kutaankoop, maar dat kun je vantevoren niet weten. De staaf was een prima aankoop maar die laat zich gaan, (elleboog) wat ons minimaal 3 punten kost. Kramer, tja, wat moet je ervan zeggen. Van Geel wilde hem in eerste instantie niet. Kuijt terughalen is wel top.quote:Op zondag 20 december 2015 20:11 schreef Katoenplukkert het volgende:
van Geel is nog steeds de beste TD die wij sinds jaren weer hebben. Zijn we josti's als Leo Beenhakker en Peter Bosz als TD vergeten?
Nee hoor, die zijn niet vergeten, maar dat betekent dat niet dat alles wat maar beter is het beste is.quote:Op zondag 20 december 2015 20:11 schreef Katoenplukkert het volgende:
Ik denk dat jij gewoon even moet uitloggen en nooit meer terugkomen.quote:Op zondag 20 december 2015 20:20 schreef klaasweetalles het volgende:
Van Gastel moet de nieuwe technische directeur van Feyenoord worden.
Kent varkenoord en kan goed samenwerken met Gio.
Maar van gastel is natuurlijk niet zo een gore viese slijmbal als martin van geel en die zal dus niet naast gudde gaan zitten lachen heel de wedstrijd.
Gudde heeft het heel erg naar zijn zin met vriend martin van geel..
Dit is een ongezonde situatie bij Feyenoord.
Mwah. Maar van Beek heeft z'n terugval wel ja. Echt een matig seizoen tot nu toe.quote:Op zondag 20 december 2015 20:23 schreef Caland het volgende:
Van Beek zijn week niet? Die stapelt al het hele seizoen blunder op blunder.
Maar dat mag je niet zeggen want het is veel hipper om op Baco-Arie te kankeren.
Kramer is ook een kutaankoop. EN dat had je van tevoren kunnen weten.quote:Op zondag 20 december 2015 20:15 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Vejinovic is een kutaankoop, maar dat kun je vantevoren niet weten. De staaf was een prima aankoop maar die laat zich gaan, (elleboog) wat ons minimaal 3 punten kost. Kramer, tja, wat moet je ervan zeggen. Van Geel wilde hem in eerste instantie niet. Kuijt terughalen is wel top.
Vind Martin ook niet slecht, weet niet waar het vandaag aan lag. Heeft meer met Feyenoord en uitwedstrijden te maken denk ik, want we verkloten al jaren stapels punten als we uit spelen.
We hadden toch goed ingekocht?quote:Op zondag 20 december 2015 20:04 schreef Scrummie het volgende:
Ik hang echt de vlag uit zodra die van Geel opgepleurt is. Wat een josti.
Er zijn dan ook genoeg wedstrijden waar het zooo erg mee heeft gezeten. Dat we echt de punten gestolen hebben. Dat maakt deze nederlaag gewoon dubbel zo zuur. Omdat als er een keer is dat je echt mee kan doen, is het dit jaar wel. Met Kuyt en Elia dit seizoen mag je gewoon meer verwachten. Ik vind overigens dat die Van Beek wel erg veel punten gaat kosten voor Feyenoord zo. Wat een kluns joh.quote:Op zondag 20 december 2015 21:06 schreef Pleun2011 het volgende:
Vorige winterstop verkondigde Van Geel doodleuk dat Feyenoord moest meestrijden voor de titel.. om op 29 punten achterstand te eindigen op PSV. Dit seizoen is het niet anders.. iedere week horen we weer spelers ouwehoeren over een mogelijk kampioenschap. Na deze zeperd stopt dat hopelijk.. we hebben het materiaal om 3e te worden, best of the rest.. te weinig kwaliteit, mentaal niet bestand om te presteren als het echt moet. Ik hoop op de beker en een 3e plek is oke. Als je deze 1e seizoenshelft vergelijkt met de 3 jaar onder Koeman en vorig seizoen dan zijn we niets opgeschoten, wat Gio ook loopt te lullen.
Achteraf klagen is altijd makkelijker natuurlijk. Met de kennis van nu de TD afzeikenquote:
Wacht maar tot Van Beek een keer geblesseerd is ofzo en je met Nelom, Kongolo en Jan-Arie speeltquote:Op zondag 20 december 2015 21:15 schreef Vasion het volgende:
[..]
Er zijn dan ook genoeg wedstrijden waar het zooo erg mee heeft gezeten. Dat we echt de punten gestolen hebben. Dat maakt deze nederlaag gewoon dubbel zo zuur. Omdat als er een keer is dat je echt mee kan doen, is het dit jaar wel. Met Kuyt en Elia dit seizoen mag je gewoon meer verwachten. Ik vind overigens dat die Van Beek wel erg veel punten gaat kosten voor Feyenoord zo. Wat een kluns joh.
Ach Van Beek is nog jong, maar ik zie in hem geen toekomstige topverdediger. Kongolo zie ik verder komen.quote:Op zondag 20 december 2015 21:15 schreef Vasion het volgende:
[..]
Er zijn dan ook genoeg wedstrijden waar het zooo erg mee heeft gezeten. Dat we echt de punten gestolen hebben. Dat maakt deze nederlaag gewoon dubbel zo zuur. Omdat als er een keer is dat je echt mee kan doen, is het dit jaar wel. Met Kuyt en Elia dit seizoen mag je gewoon meer verwachten. Ik vind overigens dat die Van Beek wel erg veel punten gaat kosten voor Feyenoord zo. Wat een kluns joh.
Als je nou simpelweg kijkt hoeveel geld martin van geel uit heeft gegeven aan spelers die totaal ongeschikt zijn om bij feyenoord te spelen dan komen we ondertussen uit op 35-40 miljoen ofzo in x jaar tijd.....inclusief salarissen enzovoorts......quote:Op zondag 20 december 2015 21:06 schreef Pleun2011 het volgende:
Vorige winterstop verkondigde Van Geel doodleuk dat Feyenoord moest meestrijden voor de titel.. om op 29 punten achterstand te eindigen op PSV. Dit seizoen is het niet anders.. iedere week horen we weer spelers ouwehoeren over een mogelijk kampioenschap. Na deze zeperd stopt dat hopelijk.. we hebben het materiaal om 3e te worden, best of the rest.. te weinig kwaliteit, mentaal niet bestand om te presteren als het echt moet. Ik hoop op de beker en een 3e plek is oke. Als je deze 1e seizoenshelft vergelijkt met de 3 jaar onder Koeman en vorig seizoen dan zijn we niets opgeschoten, wat Gio ook loopt te lullen.
Lex erin, die loopt ze zoek.quote:Op zondag 20 december 2015 22:29 schreef Grifte het volgende:
[..]
Roda-uit is typisch zo'n wedstrijd waar we er uitvliegen.
Veel spelers werden vooraf l bekritiseerd en terecht blijkt achteraf. Dat Kramer niets zou toevoegen wist je gewoon van te voren. Kazim heeft vorig jaar nauwelijks wat laten zien en toch bied je hem een contract aan. Zulke dingen zijn onbegrijpelijk.quote:Op zondag 20 december 2015 21:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Achteraf klagen is altijd makkelijker natuurlijk. Met de kennis van nu de TD afzeiken
Van Beek is echt drama ja. Wat een chaos brengt hij achterin. Kunnen we nu echt geen verdedigers opleiden die gewoon rustig kunnen verdedigen en ook een fatsoenlijke inspeelpas hebben en niet alleen maar vuurpijlen naar voren.quote:Op zondag 20 december 2015 20:23 schreef Caland het volgende:
Van Beek zijn week niet? Die stapelt al het hele seizoen blunder op blunder.
Maar dat mag je niet zeggen want het is veel hipper om op Baco-Arie te kankeren.
Tja en dan?quote:Op zondag 20 december 2015 22:47 schreef PIETR het volgende:
El Ahmadi, echt, wat een debiel is dat. Ongelooflijk amateuristisch om in de blessuretijd, totaal onnodig, geel te pakken waardoor hij PSV mist. Als je dit soort fratsen uithaalt ben je niet serieus met je vak bezig. Verdient een hele dikke boete vanuit de club.
Stel je hem daarna gewoon weer op, maar heeft iedereen het gevoel met zo'n nepbeslissing iets te hebben gedaan.quote:
Ik heb de situatie niet gezien, maar El Ahmadi maakt elke wedstrijd meerdere overtredingen die geel waard zijn. Op één of andere manier komt ie er meestal mee weg of doet ie het uit het zicht van de scheidsrechter. Maar dat zit gewoon in z'n spel.quote:Op zondag 20 december 2015 22:47 schreef PIETR het volgende:
El Ahmadi, echt, wat een debiel is dat. Ongelooflijk amateuristisch om in de blessuretijd, totaal onnodig, geel te pakken waardoor hij PSV mist. Als je dit soort fratsen uithaalt ben je niet serieus met je vak bezig. Verdient een hele dikke boete vanuit de club.
We hebben er een opgeleid. Hij speelt bij Lazio nu.quote:Op zondag 20 december 2015 22:38 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Van Beek is echt drama ja. Wat een chaos brengt hij achterin. Kunnen we nu echt geen verdedigers opleiden die gewoon rustig kunnen verdedigen en ook een fatsoenlijke inspeelpas hebben en niet alleen maar vuurpijlen naar voren.
Vroeger hadden we Kees van Wonderen die kon naast slim verdedigen ook goed voetballen, kwam gewoon per wedstrijd een keer of 10 over de middellijn om zich met het spel te bemoeien. Zulke spelers zie je nog nauwelijks, ja of ze kunnen we totaal niet verdedigen..
Wangedrag hoor je te bestraffen. Kijk, alstie nou een 'professionele' overtreding maakt en daarmee een veelbelovende aanval onderbreekt, dan valt een gele kaart nog enigszins goed te praten. Maar deze was totaal onnodig. En dat van zo'n ervaren speler. Absoluut wangedrag.quote:
Dat is het hele punt niet.quote:Op zondag 20 december 2015 22:52 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb de situatie niet gezien, maar El Ahmadi maakt elke wedstrijd meerdere overtredingen die geel waard zijn. Op één of andere manier komt ie er meestal mee weg of doet ie het uit het zicht van de scheidsrechter. Maar dat zit gewoon in z'n spel.
Neem dan een echte beslissing. Die boetes zijn zo'n ongelofelijke wassen neus.quote:Op zondag 20 december 2015 22:55 schreef PIETR het volgende:
[..]
Wangedrag hoor je te bestraffen. Kijk, alstie nou een 'professionele' overtreding maakt en daarmee een veelbelovende aanval onderbreekt, dan valt een gele kaart nog enigszins goed te praten. Maar deze was totaal onnodig. En dat van zo'n ervaren speler. Absoluut wangedrag.
Mhaw. Heel graag op komen deed de Vrij ook niet, liefst balletje breed naar Indi, die schoof hem lekker terug daarna lange peer naar Pelle.quote:Op zondag 20 december 2015 22:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
We hebben er een opgeleid. Hij speelt bij Lazio nu.
Klopt. Maar El Ahmadi kunnen we eigenlijk niet missen dus met een wedstrijd extra schorsen heb je jezelf, als club zijnde, het hardst mee.quote:Op zondag 20 december 2015 22:56 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Neem dan een echte beslissing. Die boetes zijn zo'n ongelofelijke wassen neus.
En dat weet hij ook. Waarom zou je hem dan een boete geven die aanvoelt als het kwijtraken van wisselgeld?quote:Op zondag 20 december 2015 23:00 schreef PIETR het volgende:
[..]
Klopt. Maar El Ahmadi kunnen we eigenlijk niet missen dus met een wedstrijd extra schorsen heb je jezelf, als club zijnde, het hardst mee.
Dat zeg ik ook weer nietquote:Op zondag 20 december 2015 21:17 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Wacht maar tot Van Beek een keer geblesseerd is ofzo en je met Nelom, Kongolo en Jan-Arie speelt
Een keer een onnodige gele kaart pakken kan gebeuren natuurlijk. Maar niet als je weet dat de directe consequentie daarvan is dat je PSV thuis mist.quote:Op zondag 20 december 2015 23:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat dan wel?
Elke onnodige gele kaart dan maar beboeten? En waar trek je de grens?
Dus alleen straffen als PIETR vindt dat het moet?quote:Op zondag 20 december 2015 23:08 schreef PIETR het volgende:
[..]
Een keer een onnodige gele kaart pakken kan gebeuren natuurlijk. Maar niet als je weet dat de directe consequentie daarvan is dat je PSV thuis mist.
Jij vindt dat dit allemaal zomaar moet kunnen dan?quote:Op zondag 20 december 2015 23:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dus alleen straffen als PIETR vindt dat het moet?
Was gewoon een bewuste kaart, durft niet tegen PSV te spelen.quote:Op zondag 20 december 2015 23:08 schreef PIETR het volgende:
[..]
Een keer een onnodige gele kaart pakken kan gebeuren natuurlijk. Maar niet als je weet dat de directe consequentie daarvan is dat je PSV thuis mist.
Klopt, maar kun jij je de laatste TD bij Feyenoord die dat niet deed nog herinneren?quote:Op zondag 20 december 2015 23:33 schreef Henrys het volgende:
Ik denk dat het tijd is voor een andere TD, Van Geel doet alleen maar kutaankopen zodra hij geld heeft
Ik vond Manu ook altijd een leuke speler die in een waardeloos kutseizoen nog redelijk wat goals heeft gemaakt.quote:Op zondag 20 december 2015 23:40 schreef Henrys het volgende:
Manu hadden we ook heel goed kunnen gebruiken dit seizoen, is echt veel beter dan Bilal. Heeft Feyenoord eigenhandig van een crisis gered en als dank wordt hij verkocht
Gewoon een torenhoge geldboete gevenquote:Op zondag 20 december 2015 23:00 schreef PIETR het volgende:
[..]
Klopt. Maar El Ahmadi kunnen we eigenlijk niet missen dus met een wedstrijd extra schorsen heb je jezelf, als club zijnde, het hardst mee.
rommeldoelpunt? hij stuurt even 4 man het bos in.quote:Op zondag 20 december 2015 23:44 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ik vond Manu ook altijd een leuke speler die in een waardeloos kutseizoen nog redelijk wat goals heeft gemaakt.
Dat hij Feyenoord eigenhandig van de crisis heeft gered op basis van een rommeldoelpunt, telt daarin niet echt mee natuurlijk. Iedereen kan een keer zo'n doelpunt maken, als je niet goed genoeg bent, ben je niet goed genoeg.
Ik vond Rob Baan wel okee hoor.quote:Op zondag 20 december 2015 23:36 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Klopt, maar kun jij je de laatste TD bij Feyenoord die dat niet deed nog herinneren?
Van Hooijdonk binnenhalen was niet zo moeilijk. Kreeg destijds een bizar hoog salaris voor Feyenoordbegrippen, 3 miljoen per jaar als ik me niet vergis.quote:Op zondag 20 december 2015 23:55 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik vond Rob Baan wel okee hoor.
Hij trok oa Dudek, Van Wonderen, Konterman, Van Gastel, Bosvelt, Paauwe, Cruz, B. Kalou, en Tomasson aan, en als ik het goed herinner is Van Hooijdonk ook nog aangetrokken in zijn tijdperk bij Feyenoord, maar ik heb de Wikipedia er niet op nagetrokken.
Edit: Ik zie nu dat Rob Baan pas in 1998 bij Feyenoord kwam, dus een aantal aankopen uit dat lijstje heeft hij dus niet gedaan. Schijnbaar is mijn herinnering niet meer accuraat. Zal wel komen doordat hij TD was tijdens het succes-seizoen 98/99.
Hij is wel verantwoordelijk voor het aantrekken van oa Van Hooijdonk en Buffel bijvoorbeeld.
Pi Air was goed met vrij schoppen en Buffel waar is die gebleven?quote:Op zondag 20 december 2015 23:55 schreef Tomatenboer het volgende:
Hij is wel verantwoordelijk voor het aantrekken van oa Van Hooijdonk en Buffel bijvoorbeeld.
quote:Op zondag 20 december 2015 23:24 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Was gewoon een bewuste kaart, durft niet tegen PSV te spelen.
Er is geen TD op de wereld die geen miskopen op zijn naam heeft staan.quote:Op maandag 21 december 2015 06:59 schreef PIETR het volgende:
[..]
Van Hooijdonk binnenhalen was niet zo moeilijk. Kreeg destijds een bizar hoog salaris voor Feyenoordbegrippen, 3 miljoen per jaar als ik me niet vergis.
Ook is Baan verantwoordelijk voor de grootste miskoop uit de Feyenoordgeschiedenis: die van Danko Lazovic.
En wat te denken van 1,5 miljoen voor Donde. Wie? Nooit meer iets van gehoord.
Brands heeft niet gefaald. Altijd een ruime positieve balans gehad op zijn transfers, ook merendeels goede spelers. We werden er alleen geen kampioen mee.quote:Op maandag 21 december 2015 09:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Er is geen TD op de wereld die geen miskopen op zijn naam heeft staan.
Ook een Brands, die nu (terecht) veren in zijn reet krijgt heeft een jaar of 4 mogen falen.
Dan leg je de lat bijzonder laag.quote:Op maandag 21 december 2015 10:19 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Brands heeft niet gefaald. Altijd een ruime positieve balans gehad op zijn transfers, ook merendeels goede spelers. We werden er alleen geen kampioen mee
Met name achterin heeft hij de plank een paar keer goed misgeslagen. Maar vrijwel elke middenvelder of aanvaller die hij gehaald heeft zou bij Feyenoord een sterspeler zijn. Zelfs Marcus Berg zou een aanwinst zijn voor jullie.quote:
Ze zoeken nog spits in 020.quote:Op maandag 21 december 2015 09:19 schreef Buitendam het volgende:
Je eerste spits is Kramer en op de bank heb je Kazim. En dan ga je Tapia halen?
Ben wel benieuwd naar de bron?quote:Op maandag 21 december 2015 10:34 schreef satecl het volgende:
Even cijfers geven over het eerste halfjaar:
Kenneth Vermeer 8
Eric Botteghin 6,5
Stef Gronsveld nvt
Rick Karsdorp 7,5
Terence Kongolo 8
Miquel Nelom 4
Bart Nieuwkoop 6,5
Sven van Beek 6,5
Jan-Arie van der Heijden 4
Calvin Verdonk nvt
Karim El Ahmadi 7,5
Simon Gustafson 7
Lex Immers nvt
Jari Schuurman nvt
Jens Toornstra 5
Marko Vejinović 4
Tonny Vilhena 6
Anass Achahbar nvt
Bilal Başaçıkoğlu 3
Eljero Elia 6,5
Colin Kâzım-Richards 4,5
Michiel Kramer 5
Dirk Kuyt 6,5
Giovanni van Bronckhorst 7
Martin van Geel 5
Ik denk dat als je 4 jaar op rij geen kampioen wordt, helemaal als je kijkt waarmee je concurrent dat wel werd je gewoon faalt. Selectie die totaal niet in balans is, Fredje Rutten als trainer.quote:Op maandag 21 december 2015 10:32 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Met name achterin heeft hij de plank een paar keer goed misgeslagen. Maar vrijwel elke middenvelder of aanvaller die hij gehaald heeft zou bij Feyenoord een sterspeler zijn. Zelfs Marcus Berg zou een aanwinst zijn voor jullie.
Per saldo echter dikke winst gemaakt en mede daardoor (en zijn geniale gemeente-deal) de club weer gezond en kampioen gemaakt.
Prima balans dus.
Een jongen die op maandag op kantoor zit en geen zin heeft om te werken dus maar cijfertjes gaat geven een spelertjes van zijn cluppie.quote:Op maandag 21 december 2015 10:35 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd naar de bron?
Waarheid. Maar die user die je quote heeft natuurlijk een gaatje in zijn hoofd, doe je niets aan.quote:Op maandag 21 december 2015 10:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk dat als je 4 jaar op rij geen kampioen wordt, helemaal als je kijkt waarmee je concurrent dat wel werd je gewoon faalt. Selectie die totaal niet in balans is, Fredje Rutten als trainer.
Maargoed, wellicht voor in een ander topic.
TD moet je sowieso op langere termijn beoordelen, een selectie opbouwen heeft tijd nodig, zeker als je club in een penibele financiële situatie zat.quote:Op maandag 21 december 2015 10:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk dat als je 4 jaar op rij geen kampioen wordt, helemaal als je kijkt waarmee je concurrent dat wel werd je gewoon faalt. Selectie die totaal niet in balans is, Fredje Rutten als trainer.
Maargoed, wellicht voor in een ander topic.
Waarom zijn sommige spelers dikgedrukt? Oh wacht, dat zijn de aankopen.quote:Op maandag 21 december 2015 10:34 schreef satecl het volgende:
Kenneth Vermeer 8
Eric Botteghin 6,5
Stef Gronsveld nvt
Rick Karsdorp 7,5
Terence Kongolo 8
Miquel Nelom 4
Bart Nieuwkoop 6,5
Sven van Beek 6,5
Calvin Verdonk nvt
Karim El Ahmadi 7,5
Simon Gustafson 7
Lex Immers nvt
Jari Schuurman nvt
Jens Toornstra 5
Marko Vejinović 4
Tonny Vilhena 6
Anass Achahbar nvt
Bilal Başaçıkoğlu 3
Eljero Elia 6,5
Colin Kâzım-Richards 4,5
Michiel Kramer 5
Dirk Kuyt 6,5
Martin van Geel 5
MvG verdient wat mij betreft wel een kleine voldoende, maar voor de rest kan ik me wel vinden in die cijfers.quote:Op maandag 21 december 2015 10:34 schreef satecl het volgende:
Kenneth Vermeer 8
Eric Botteghin 6,5
Stef Gronsveld nvt
Rick Karsdorp 7,5
Terence Kongolo 8
Miquel Nelom 4
Bart Nieuwkoop 6,5
Sven van Beek 6,5
Calvin Verdonk nvt
Karim El Ahmadi 7,5
Simon Gustafson 7
Lex Immers nvt
Jari Schuurman nvt
Jens Toornstra 5
Marko Vejinović 4
Tonny Vilhena 6
Anass Achahbar nvt
Bilal Başaçıkoğlu 3
Eljero Elia 6,5
Colin Kâzım-Richards 4,5
Michiel Kramer 5
Dirk Kuyt 6,5
Martin van Geel 5
Dik gedrukt zijn de spelers die zijn aangetrokken. Met Karsdorp ben ik het niet met je eens. Vergeet ook niet dat Vermeer heeel slecht begon met 3 blunders op rij. Maar heeft zich fantastisch hersteld. Karsdorp was bijna elke wedstrijd een van de betere, tot de laatste paar wedstrijden. Ik heb het gevoel dat hij toe was aan de winterstop. Volgens mij loopt hij veruit de meeste kilometers van het elftal.quote:Op maandag 21 december 2015 10:45 schreef Casestudy het volgende:
[..]
Waarom zijn sommige spelers dikgedrukt? Oh wacht, dat zijn de aankopen.
Een reactie dan maar:
1) Karsdorp wordt teveel opgehemeld. Leuke speler als het gaat om opkomen, maar verdedigend ziet het er allemaal niet best uit. Die geseponeerde kaart, het (eerste?) tegendoelpunt gisteren, maar ook andere situaties laten zien dat hij verdedigend echt nog veel lessen te leren heeft. Een 7,5 is in verhouding met de 8 van Vermeer veel te hoog. Eerder een 7tje dan IMHO.
Op de laatste twee potten na is Ahmadi de belangrijkste speler in dit Feyenoord gebleken na Vermeer. Kan niet op één lijn staan met Karsdorp derhalve. Ik zou hem ook een 7,5 geven, en Kongolo ook (sodeknetter wat is die gozer goed).
Kuyt op één lijn met Elia lijkt me ook niet geheel terecht. Hij startte wat stroef, maar heeft inmiddels alweer 17 doelpunten gemaakt (beker + eredivisie). En onder Gustafson, lijkt me ook verhoudingsgewijs niet helemaal te kloppen.
Dat waren de eerste dingetjes die me opvielen. Leuk lijstje verder.
Nu beoordeel je MvG op zijn werk van de afgelopen 5 jaar. Ik beoordeel hem op het aan- en verkoopbeleid van dit seizoen. Teveel middelmaat binnengetrokken voor teveel geld. Vejinovic voor 3,5 miljoen. van der Heijden verdient meer dan Sven van Beek. Immers niet verkocht. Achahbar een duur contract gegeven om vervolgens Kramer binnen te halen en op de tribune te zetten. Kazim een dik contract geven.quote:Op maandag 21 december 2015 10:49 schreef Casestudy het volgende:
Martin van Geel een onvoldoende is daarbij ook gekkenwerk. Mensen lijken vergeten te zijn dat we nog geen 5 jaar geleden 40-45 miljoen schuld hadden.
Ik wil niet zeggen dat Martin van Geel eigenhandig verantwoordelijk is voor het wegsaneren van dat geldbedrag, maar hij heeft wel een serieuze bijdrage gehad. Daarbij zijn we achtereenvolgens tweede, derde, tweede en vierde geworden. Belachelijk trouwens dat je afgelopen seizoen geen derde werd. Neem daarbij nog dit seizoen, waarin de derde plek al gegarandeerd lijkt, en je bent teruggekomen van een totaal hulpeloze situatie naar een stabiele club die steeds meer aan lijkt te gaan haken bij de top.
Jullie hadden verder geen hoop ooit nog kampioen te worden de komende tien jaar, toch?
Ik heb Kuyt anders magistrale dingen zien doen met de bal dit seizoen. We zullen er wel een andere kijk op hebben, maar die man is zo waanzinnig belangrijk.quote:Op maandag 21 december 2015 10:50 schreef satecl het volgende:
[..]
Dik gedrukt zijn de spelers die zijn aangetrokken. Met Karsdorp ben ik het niet met je eens. Vergeet ook niet dat Vermeer heeel slecht begon met 3 blunders op rij. Maar heeft zich fantastisch hersteld. Karsdorp was bijna elke wedstrijd een van de betere, tot de laatste paar wedstrijden. Ik heb het gevoel dat hij toe was aan de winterstop. Volgens mij loopt hij veruit de meeste kilometers van het elftal.
Over opgehemeld gesproken: Dirk Kuyt. Doet het zeker niet verkeerd, daarom geef ik hem een 6,5. Maar voetballend is hij een van de mindere van de selectie. Maar door zijn werklust, positiviteit en scorend vermogen evengoed een 6,5. Wat helemaal niet verkeerd is.
Elia blijft een verademing t.o.v. Boetius of Manu. Al valt hij de laatste 3 wedstrijden erg tegen. Anders kreeg hij van mij een 7.
Gustafson komt net kijken en is al erg belangrijk geweest. Ook jong, dus wordt waarschijnlijk alleen maar beter. Prima aankoop.
Bij nader inzien moet ik je daarin gelijk geven. Maar ik geef hem zeker geen onvoldoende want hij heeft ook veel goeie potten gespeeld.quote:Op maandag 21 december 2015 10:53 schreef Typisch het volgende:
Van Beek heeft ons dit halfjaar aardig wat punten gekost, die kun je imo voor alleen dit seizoen echt geen 6.5 (een ruime voldoende) gegeven. Als Baco-Arie, Nelom of Vejinovic dit was overkomen hadden we het er nu nog over.
Oh zo. Dan ben ik het zeker met je eens. Al heeft die man het ook niet heel makkelijk met een koopzieke 'we moeten kampioen worden' VvF in zijn nek, als je de berichten uit de zomertransferperiode mag geloven.quote:Op maandag 21 december 2015 10:52 schreef satecl het volgende:
[..]
Nu beoordeel je MvG op zijn werk van de afgelopen 5 jaar. Ik beoordeel hem op het aan- en verkoopbeleid van dit seizoen. Teveel middelmaat binnengetrokken voor teveel geld. Vejinovic voor 3,5 miljoen. van der Heijden verdient meer dan Sven van Beek. Immers niet verkocht. Achahbar een duur contract gegeven om vervolgens Kramer binnen te halen en op de tribune te zetten. Kazim een dik contract geven.
Kuyt, Elia en Gustafson zijn goeie beslissingen geweest.
Magistrale dingen van Kuyt? Enige wat ik me kan bedenken is de steekbal op BIlal tegen Utrecht. Maargoed, hier gaan we niet uitkomen.quote:Op maandag 21 december 2015 10:53 schreef Casestudy het volgende:
[..]
Ik heb Kuyt anders magistrale dingen zien doen met de bal dit seizoen. We zullen er wel een andere kijk op hebben, maar die man is zo waanzinnig belangrijk.
Dat hele gelul dat Kuyt alleen 'hard werken, geen techniek' is, heb ik altijd een doorn in het oog gevonden.
Elia is een van mijn favoriete spelers in dit elftal, een verademing met de flankspelers afgelopen seizoen inderdaad, maar het rendement is er nog niet echt. Vergelijk het eens met het rendement van Boëtius twee seizoenen geleden, die klapte gewoon over Depay heen.
Dit dus. Waarom staat een spits bij van Geel altijd zo laag op zijn prio lijstje?quote:Op maandag 21 december 2015 09:19 schreef Buitendam het volgende:
Je eerste spits is Kramer en op de bank heb je Kazim. En dan ga je Tapia halen?
Noem eens een spits die je voor zo'n 2 miljoen kan kopen en die er in de eredivisie 25 a 30 in knalt? De prijs van 1 Tapia dus zegmaar?quote:Op maandag 21 december 2015 11:03 schreef eight het volgende:
[..]
Dit dus. Waarom staat een spits bij van Geel altijd zo laag op zijn prio lijstje?
Van Wolfswinkel.quote:Op maandag 21 december 2015 11:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Noem eens een spits die je voor zo'n 6 miljoen kan kopen en die er in de eredivisie 25 a 30 in knalt?
Waarom is die nog niet opgepikt door bijvoorbeeld een Ajax dan?quote:
Die schiet er toch geen 25-30 in joh. Alsof dat zo'n geweldenaar was in z'n Eredivisie tijd. Leuke speler hoor, maar geen top.quote:
Lekker makkelijk. Van Geel had altijd zijn mond vol over schaduwlijstjes en vervolgens kom je met Kazim en later Kramer aan.quote:Op maandag 21 december 2015 11:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Noem eens een spits die je voor zo'n 2 miljoen kan kopen en die er in de eredivisie 25 a 30 in knalt? De prijs van 1 Tapia dus zegmaar?
Of laten we eens gek doen: ik geef je nu 6 miljoen mee, en een miljoen in het salarishuis.
Nou?
HMFquote:
Hij is ook met Guidetti en Pelle aangekomen, die wél bovengemiddeld voldeden. Verder denk ik dat hij voor dit jaar ook stiekem op Kuyt had gegokt, maar dat Bilal en Toornstra zodanig tegenvallen dat Kuyt noodgedwongen op rechts moet.quote:Op maandag 21 december 2015 11:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Lekker makkelijk. Van Geel had altijd zijn mond vol over schaduwlijstjes en vervolgens kom je met Kazim en later Kramer aan.
HMF is de enige op Fok! met posts die automatisch worden voorgelezen.quote:Op maandag 21 december 2015 11:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
The legend.
Ik ga vanaf nu alleen maar luisteren.
Ik ben geen scout of TD. Ik hoef dit nu niet te kunnen, een TD wel. Van Geel faalt.quote:Op maandag 21 december 2015 11:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Noem eens een spits die je voor zo'n 2 miljoen kan kopen en die er in de eredivisie 25 a 30 in knalt? De prijs van 1 Tapia dus zegmaar?
Of laten we eens gek doen: ik geef je nu 6 miljoen mee, en een miljoen in het salarishuis.
Nou?
Je kan het hem toch niet geheel ontzeggen. Ging voor Dijks, wist hem niet te halen, zag dat er geen potentieel was op de linksbackpositie in de rest van Nederland en dwong Kongolo (eindelijk) naar de linksbackpositie door twee CVs te halen (die zijn er wel genoeg).quote:Op maandag 21 december 2015 11:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Lekker makkelijk. Van Geel had altijd zijn mond vol over schaduwlijstjes en vervolgens kom je met Kazim en later Kramer aan.
In zijn Eredivisie tijd was het nog een broekie van 18 zonder ervaring. Evengoed 22 goals. Noem eens een spits van 18 zonder ervaring die het beter heeft gedaan dan van Wolswinkel? Zelfs Pelle faalde als jong broekie hier.quote:Op maandag 21 december 2015 11:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die schiet er toch geen 25-30 in joh. Alsof dat zo'n geweldenaar was in z'n Eredivisie tijd. Leuke speler hoor, maar geen top.
En scrollenquote:Op maandag 21 december 2015 11:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
The legend.
Ik ga vanaf nu alleen maar luisteren.
Ik was zelf bijvoorbeeld wel onder de indruk van Luigi Bruins.quote:Op maandag 21 december 2015 11:08 schreef satecl het volgende:
[..]
In zijn Eredivisie tijd was het nog een broekie van 18 zonder ervaring. Evengoed 22 goals. Noem eens een spits van 18 zonder ervaring die het beter heeft gedaan dan van Wolswinkel? Zelfs Pelle faalde als jong broekie hier.
In Porugal is hij beter geworden. eerste seizoen 22 goals, daarna 19 goals. In Engeland gefaald. Maar dat heeft Luuk de Jong ook, en is evengoed veruit de beste spits van de Eredivisie.
Nee joh. Hoewel, met al die strafschoppen erbij haalt hij de 20 wel.quote:
Permban van een jaar. Was blijkbaar 9 september al afgelopen (perm = 1 jaar).quote:
Niks mis mee.quote:Op maandag 21 december 2015 11:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Permban van een jaar. Was blijkbaar 9 september al afgelopen (perm = 1 jaar).
Wat ik in die tijd gedaan heb? Misschien meer iets voor in de slowchat, maar: afstuderen (alweer), werken als beleidsadviseur bij een overheidsorganisatie, verhuizen naar het centrum van Rotterdam (woon boven de terrassen van de Oude Haven, Caland vindt dit leuk), veel feesten, veel snuiven en af en toe nog wat voetbal kijken.
Denk dat dat het jaar wel goed samenvat.
Jij? --> VBL / [SC #4320] zondag...quote:
Dat-ie maar eens een keer een fatsoenlijk scoutingapparaat neer mag zetten.quote:Op maandag 21 december 2015 10:49 schreef Casestudy het volgende:
Martin van Geel een onvoldoende is daarbij ook gekkenwerk. Mensen lijken vergeten te zijn dat we nog geen 5 jaar geleden 40-45 miljoen schuld hadden.
Sorry, your Grace.quote:Op maandag 21 december 2015 12:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
1/10. Oh, en slowchat, voor iedereen weer gaat piepen dat het door mijn schuld niet over voetbal gaat hier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
En dan ook als reactie "Ja ik kan er gewoon niet tegen als iemand met z'n voet op de bal gaat staan"quote:Op zondag 20 december 2015 22:47 schreef PIETR het volgende:
Zonder penalty's is alles lastig voor Feyenoord.quote:Op maandag 21 december 2015 12:29 schreef WhateverWhatever het volgende:
NEC uit, altijd lastigGraafschap thuis ook trouwens
![]()
quote:Op maandag 21 december 2015 12:18 schreef avotar het volgende:
Ik was eigenlijk wel enthousiast over Kramer toen hij kwam.Ik had eigenlijk verwacht dat hij veel beter zou spelen, dan dat hij nu doet. Hij komt niet of nauwelijks in het spel voor, ballen die hij verlengd die gaan een lege ruimte in en de rest van zijn duels verliest hij. Maakt af en toe zijn doelpuntje of is 'beslissend' door een rode kaart/penalty te forceren. Maar man wat een aanfluiting voor de rest zeg. Ik zou nog bijna liever Kazim in de spits hebben. Die zal zich toch wel willen bewijzen. Is fysiek veel sterker dan Kramer, alleen weet totaal niet waar hij moet lopen. Terwijl een Kramer dat wel weet, maar hij en Kuyt lopen elke keer dezelfde kant op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zal niet zeggen dat ik liever Achahbar heb, maar er moet wel wat gebeuren want anders kan het nog wel een zeer rotte 2e seizoenshelft worden. Kuyt kan ook nog in de spits, maar dan komt Bilal op rechts en die doet ook helemaal niks goed.
Valt het jullie trouwens ook op dat alles bij Feyenoord veel te langzaam gaat. Zie El Ahmadi gisteren die voor kon zetten op 3 medespelers, maar dan wacht hij zo lang dat er een beentje tussen komt. Dat zie ik dus echt zo vaak in een wedstrijd.Feyenoord Rotterdam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vermeer -> 7 prima seizoen, houdt de nodige punten binnen boord, maar komt ook te onpas uit (kost (doel)punten) en heeft met vlagen nog steeds echte aidsballen die over de zijlijn vliegenquote:Op maandag 21 december 2015 10:34 schreef satecl het volgende:
Kenneth Vermeer 8 -> 7
Eric Botteghin 6,5
Stef Gronsveld nvt
Rick Karsdorp 7,5
Terence Kongolo 8
Miquel Nelom 4
Bart Nieuwkoop 6,5
Sven van Beek 6,5
Calvin Verdonk nvt
Karim El Ahmadi 7,5
Simon Gustafson 7
Lex Immers nvt
Jari Schuurman nvt
Jens Toornstra 5
Marko Vejinović 4
Tonny Vilhena 6
Anass Achahbar nvt
Bilal Başaçıkoğlu 3
Eljero Elia 6,5
Colin Kâzım-Richards 4,5
Michiel Kramer 5
Dirk Kuyt 6,5
Martin van Geel 5
Nieuwkoop wel beoordelen en Immers niet lijkt me vreemd (3 om 5 potten gespeeld),
El Ahmadi, Kuyt -> 8 Zeer belangrijk met hun onverzettelijkheid, strijd en temporisering, zonder die twee had je veel lager gestaan
Vilhena verdient ook wel minstens een 6.5. Heeft na zijn reserverol goede invalbeurten gehad en speelt de laatste tijd altijd met een goede felheid.
Elia zou ik ook wel een 7+ geven, die zorgt wel voor veel dreiging over de linkerflank, en is me ook zeker in verdedigend opzicht heel erg meegevallen
Van Geel 7. Niet alles valt heel erg mee, Kramer is hem door zijn strot geduwd, maar ook weer veel talentjes laten bijtekenen, en heeft voor een brede selectie gezorgd en met Gustafson denk ik wel een ruw diamantje op de kop getikt.
Jammer dat Vejinovic zo tegenvalt, die is wel echt voor de basis gehaald, maar verder denk ik dat er met Kuyt, Elia, en Gustafson en Botteghin toch waardevolle basiskrachten zijn bijgehaald
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
Kuyt een 8?quote:Op maandag 21 december 2015 12:58 schreef ace_eleven het volgende:
verzettelijkheid, strijd en temporisering, zonder die twee had je veel lager gestaan
Een rechtsbuiten die na Luuk de Jong topscorer is in de eredivisie en verder het hele team op sleeptouw neemt?quote:
Ik hoopte er ook op maar op het moment dat je spelbepaler op het middenveld enorm tegenvalt (Vejino) ontbreekt er iets essentieels op het middenveld. Tel daar dan bij op dat de creatieve middenvelder geschorst wordt en je krijgt echt pauperwedstrijden. Combineer dat dan weer met Jan-Arie in de defensie waardoor van Beek ook gaat schutteren en je krijgt dit soort resultaten als tegen NEC. Zijn allemaal spelers in de as die op dit moment tegenvallen.quote:Op maandag 21 december 2015 13:05 schreef jorienvdherik het volgende:
Maar waarom is Feyenoord altijd zo slecht in uitwedstrijden, al jaren.
Dacht serieus dat het dit seizoen kon gaan gebeuren.
quote:Op maandag 21 december 2015 13:05 schreef jorienvdherik het volgende:
#teamHMFquote:Op maandag 21 december 2015 13:34 schreef exile79 het volgende:
Ik hoop dat hmf en klaasweetniks het met elkaar oneens zijn. #drietopicsperdagvol
Tegenstanders zijn extra gemotiveerd tegen een club als Feyenoord en bovendien weten ze dat er tegen ons wat valt te halen. Als ze tegen Ajax en in mindere mate PSV moeten geven veel ploegen het vaak al op voorhand opquote:Op maandag 21 december 2015 13:05 schreef jorienvdherik het volgende:
Maar waarom is Feyenoord altijd zo slecht in uitwedstrijden, al jaren.
Ik verbaas me niet als ze één en dezelfde persoon zijn.quote:Op maandag 21 december 2015 13:34 schreef exile79 het volgende:
Ik hoop dat hmf en klaasweetniks het met elkaar oneens zijn. #drietopicsperdagvol
klaas gebruikt daarvoor het woord kanker te weinigquote:Op maandag 21 december 2015 13:52 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik verbaas me niet als ze één en dezelfde persoon zijn.
Natuurlijk niet. Wie gaat zijn salaris betalen.quote:
quote:Op maandag 21 december 2015 13:52 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik verbaas me niet als ze één en dezelfde persoon zijn.
Scoorde dit jaar nog tegen Barcelona.quote:Op maandag 21 december 2015 13:33 schreef Henrys het volgende:
Guidetti hoor je ook niks meer over, zonde hoe die zenuwziekte hem heeft gesloopt.
maar waarheen?quote:
Waarschijnlijk familie opzoeken oid... Lekker belangrijk.quote:
"Wat je ook vermeldt, Kazim blijft een held"quote:Op maandag 21 december 2015 16:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
'Don't leave Colin, you're shit but I love you'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |