Dat verdient een nominatie voor slechtste mod van het jaar.quote:
Dit zal ik zeker in overweging nemen m.b.t. mijn nominaties. Ik ga er straks maar eens voor zittenquote:Op zondag 20 december 2015 18:45 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Dat verdient een nominatie voor slechtste mod van het jaar.
Wat denk je zelf bij Roda uit? Not gonna happen.quote:Op zondag 20 december 2015 19:47 schreef Maartenfr12 het volgende:
Nu pas thuis van een verjaardag maar ik heb niets gemist zo te zien. Bedankt Feyenoord, we worden weer lekker derde.![]()
(Dan de beker toch maar winnen)
Ben er ook bang voor inderdaad, zal ook wel weer op een klassiek Feyenoordfiasco uitlopen.quote:Op zondag 20 december 2015 19:48 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Wat denk je zelf bij Roda uit? Not gonna happen.
http://www.foxsports.nl/v(...)e-gevoel-winterstop/quote:Op zondag 20 december 2015 16:42 schreef Kopsterk het volgende:
Onprofessioneel van Kuyt dat hij niet voor de camera wil komen zeg
Die maakt er wel een sport van om elke euro verkeerd te besteden inderdaad. Had ook pas anderhalf jaar de tijd om een fatsoenlijke spits te zoeken e.d. dus ik snap ook wel dat dit weinig tijd is.quote:Op zondag 20 december 2015 20:04 schreef Scrummie het volgende:
Ik hang echt de vlag uit zodra die van Geel opgepleurt is. Wat een josti.
Bijvoorbeeld ja. Of een linksback zodat Kongolo gewoon centraal kon blijven en die Barrie ook niet nodig was geweest. Nu zit je nog met focking Nelom. Maar ja, 'brede' selectie he.. Je hebt gewoon een selectie die de helft gevuld is met minkukels.quote:Op zondag 20 december 2015 20:06 schreef H.FR het volgende:
[..]
Die maakt er wel een sport van om elke euro verkeerd te besteden inderdaad. Had ook pas anderhalf jaar de tijd om een fatsoenlijke spits te zoeken e.d. dus ik snap ook wel dat dit weinig tijd is.
Hij valt in dezelfde categoriequote:Op zondag 20 december 2015 20:11 schreef Katoenplukkert het volgende:
van Geel is nog steeds de beste TD die wij sinds jaren weer hebben. Zijn we josti's als Leo Beenhakker en Peter Bosz als TD vergeten?
Vejinovic is een kutaankoop, maar dat kun je vantevoren niet weten. De staaf was een prima aankoop maar die laat zich gaan, (elleboog) wat ons minimaal 3 punten kost. Kramer, tja, wat moet je ervan zeggen. Van Geel wilde hem in eerste instantie niet. Kuijt terughalen is wel top.quote:Op zondag 20 december 2015 20:11 schreef Katoenplukkert het volgende:
van Geel is nog steeds de beste TD die wij sinds jaren weer hebben. Zijn we josti's als Leo Beenhakker en Peter Bosz als TD vergeten?
Nee hoor, die zijn niet vergeten, maar dat betekent dat niet dat alles wat maar beter is het beste is.quote:Op zondag 20 december 2015 20:11 schreef Katoenplukkert het volgende:
Ik denk dat jij gewoon even moet uitloggen en nooit meer terugkomen.quote:Op zondag 20 december 2015 20:20 schreef klaasweetalles het volgende:
Van Gastel moet de nieuwe technische directeur van Feyenoord worden.
Kent varkenoord en kan goed samenwerken met Gio.
Maar van gastel is natuurlijk niet zo een gore viese slijmbal als martin van geel en die zal dus niet naast gudde gaan zitten lachen heel de wedstrijd.
Gudde heeft het heel erg naar zijn zin met vriend martin van geel..
Dit is een ongezonde situatie bij Feyenoord.
Mwah. Maar van Beek heeft z'n terugval wel ja. Echt een matig seizoen tot nu toe.quote:Op zondag 20 december 2015 20:23 schreef Caland het volgende:
Van Beek zijn week niet? Die stapelt al het hele seizoen blunder op blunder.
Maar dat mag je niet zeggen want het is veel hipper om op Baco-Arie te kankeren.
Kramer is ook een kutaankoop. EN dat had je van tevoren kunnen weten.quote:Op zondag 20 december 2015 20:15 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Vejinovic is een kutaankoop, maar dat kun je vantevoren niet weten. De staaf was een prima aankoop maar die laat zich gaan, (elleboog) wat ons minimaal 3 punten kost. Kramer, tja, wat moet je ervan zeggen. Van Geel wilde hem in eerste instantie niet. Kuijt terughalen is wel top.
Vind Martin ook niet slecht, weet niet waar het vandaag aan lag. Heeft meer met Feyenoord en uitwedstrijden te maken denk ik, want we verkloten al jaren stapels punten als we uit spelen.
We hadden toch goed ingekocht?quote:Op zondag 20 december 2015 20:04 schreef Scrummie het volgende:
Ik hang echt de vlag uit zodra die van Geel opgepleurt is. Wat een josti.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |