SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vermeer -> 7 prima seizoen, houdt de nodige punten binnen boord, maar komt ook te onpas uit (kost (doel)punten) en heeft met vlagen nog steeds echte aidsballen die over de zijlijn vliegenquote:Op maandag 21 december 2015 10:34 schreef satecl het volgende:
Even cijfers geven over het eerste halfjaar:
Kenneth Vermeer 8 -> 7
Eric Botteghin 6,5
Stef Gronsveld nvt
Rick Karsdorp 7,5
Terence Kongolo 8
Miquel Nelom 4
Bart Nieuwkoop 6,5
Sven van Beek 6,5
Jan-Arie van der Heijden 4
Calvin Verdonk nvt
Karim El Ahmadi 7,5
Simon Gustafson 7
Lex Immers nvt
Jari Schuurman nvt
Jens Toornstra 5
Marko Vejinović 4
Tonny Vilhena 6
Anass Achahbar nvt
Bilal Başaçıkoğlu 3
Eljero Elia 6,5
Colin Kâzım-Richards 4,5
Michiel Kramer 5
Dirk Kuyt 6,5
Giovanni van Bronckhorst 7
Martin van Geel 5
Nieuwkoop wel beoordelen en Immers niet lijkt me vreemd (3 om 5 potten gespeeld),
El Ahmadi, Kuyt -> 8 Zeer belangrijk met hun onverzettelijkheid, strijd en temporisering, zonder die twee had je veel lager gestaan
Vilhena verdient ook wel minstens een 6.5. Heeft na zijn reserverol goede invalbeurten gehad en speelt de laatste tijd altijd met een goede felheid.
Elia zou ik ook wel een 7+ geven, die zorgt wel voor veel dreiging over de linkerflank, en is me ook zeker in verdedigend opzicht heel erg meegevallen
Van Geel 7. Niet alles valt heel erg mee, Kramer is hem door zijn strot geduwd, maar ook weer veel talentjes laten bijtekenen, en heeft voor een brede selectie gezorgd en met Gustafson denk ik wel een ruw diamantje op de kop getikt.
Jammer dat Vejinovic zo tegenvalt, die is wel echt voor de basis gehaald, maar verder denk ik dat er met Kuyt, Elia, en Gustafson en Botteghin toch waardevolle basiskrachten zijn bijgehaald
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
Kuyt een 8?quote:Op maandag 21 december 2015 12:58 schreef ace_eleven het volgende:
verzettelijkheid, strijd en temporisering, zonder die twee had je veel lager gestaan
Een rechtsbuiten die na Luuk de Jong topscorer is in de eredivisie en verder het hele team op sleeptouw neemt?quote:
Ik hoopte er ook op maar op het moment dat je spelbepaler op het middenveld enorm tegenvalt (Vejino) ontbreekt er iets essentieels op het middenveld. Tel daar dan bij op dat de creatieve middenvelder geschorst wordt en je krijgt echt pauperwedstrijden. Combineer dat dan weer met Jan-Arie in de defensie waardoor van Beek ook gaat schutteren en je krijgt dit soort resultaten als tegen NEC. Zijn allemaal spelers in de as die op dit moment tegenvallen.quote:Op maandag 21 december 2015 13:05 schreef jorienvdherik het volgende:
Maar waarom is Feyenoord altijd zo slecht in uitwedstrijden, al jaren.
Dacht serieus dat het dit seizoen kon gaan gebeuren.
quote:Op maandag 21 december 2015 13:05 schreef jorienvdherik het volgende:
#teamHMFquote:Op maandag 21 december 2015 13:34 schreef exile79 het volgende:
Ik hoop dat hmf en klaasweetniks het met elkaar oneens zijn. #drietopicsperdagvol
Tegenstanders zijn extra gemotiveerd tegen een club als Feyenoord en bovendien weten ze dat er tegen ons wat valt te halen. Als ze tegen Ajax en in mindere mate PSV moeten geven veel ploegen het vaak al op voorhand opquote:Op maandag 21 december 2015 13:05 schreef jorienvdherik het volgende:
Maar waarom is Feyenoord altijd zo slecht in uitwedstrijden, al jaren.
Ik verbaas me niet als ze één en dezelfde persoon zijn.quote:Op maandag 21 december 2015 13:34 schreef exile79 het volgende:
Ik hoop dat hmf en klaasweetniks het met elkaar oneens zijn. #drietopicsperdagvol
klaas gebruikt daarvoor het woord kanker te weinigquote:Op maandag 21 december 2015 13:52 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik verbaas me niet als ze één en dezelfde persoon zijn.
Natuurlijk niet. Wie gaat zijn salaris betalen.quote:
quote:Op maandag 21 december 2015 13:52 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik verbaas me niet als ze één en dezelfde persoon zijn.
Scoorde dit jaar nog tegen Barcelona.quote:Op maandag 21 december 2015 13:33 schreef Henrys het volgende:
Guidetti hoor je ook niks meer over, zonde hoe die zenuwziekte hem heeft gesloopt.
maar waarheen?quote:
Waarschijnlijk familie opzoeken oid... Lekker belangrijk.quote:
"Wat je ook vermeldt, Kazim blijft een held"quote:Op maandag 21 december 2015 16:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
'Don't leave Colin, you're shit but I love you'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |