Die schiet er toch geen 25-30 in joh. Alsof dat zo'n geweldenaar was in z'n Eredivisie tijd. Leuke speler hoor, maar geen top.quote:
Lekker makkelijk. Van Geel had altijd zijn mond vol over schaduwlijstjes en vervolgens kom je met Kazim en later Kramer aan.quote:Op maandag 21 december 2015 11:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Noem eens een spits die je voor zo'n 2 miljoen kan kopen en die er in de eredivisie 25 a 30 in knalt? De prijs van 1 Tapia dus zegmaar?
Of laten we eens gek doen: ik geef je nu 6 miljoen mee, en een miljoen in het salarishuis.
Nou?
HMFquote:
Hij is ook met Guidetti en Pelle aangekomen, die wél bovengemiddeld voldeden. Verder denk ik dat hij voor dit jaar ook stiekem op Kuyt had gegokt, maar dat Bilal en Toornstra zodanig tegenvallen dat Kuyt noodgedwongen op rechts moet.quote:Op maandag 21 december 2015 11:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Lekker makkelijk. Van Geel had altijd zijn mond vol over schaduwlijstjes en vervolgens kom je met Kazim en later Kramer aan.
HMF is de enige op Fok! met posts die automatisch worden voorgelezen.quote:Op maandag 21 december 2015 11:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
The legend.
Ik ga vanaf nu alleen maar luisteren.
Ik ben geen scout of TD. Ik hoef dit nu niet te kunnen, een TD wel. Van Geel faalt.quote:Op maandag 21 december 2015 11:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Noem eens een spits die je voor zo'n 2 miljoen kan kopen en die er in de eredivisie 25 a 30 in knalt? De prijs van 1 Tapia dus zegmaar?
Of laten we eens gek doen: ik geef je nu 6 miljoen mee, en een miljoen in het salarishuis.
Nou?
Je kan het hem toch niet geheel ontzeggen. Ging voor Dijks, wist hem niet te halen, zag dat er geen potentieel was op de linksbackpositie in de rest van Nederland en dwong Kongolo (eindelijk) naar de linksbackpositie door twee CVs te halen (die zijn er wel genoeg).quote:Op maandag 21 december 2015 11:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Lekker makkelijk. Van Geel had altijd zijn mond vol over schaduwlijstjes en vervolgens kom je met Kazim en later Kramer aan.
In zijn Eredivisie tijd was het nog een broekie van 18 zonder ervaring. Evengoed 22 goals. Noem eens een spits van 18 zonder ervaring die het beter heeft gedaan dan van Wolswinkel? Zelfs Pelle faalde als jong broekie hier.quote:Op maandag 21 december 2015 11:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die schiet er toch geen 25-30 in joh. Alsof dat zo'n geweldenaar was in z'n Eredivisie tijd. Leuke speler hoor, maar geen top.
En scrollenquote:Op maandag 21 december 2015 11:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
The legend.
Ik ga vanaf nu alleen maar luisteren.
Ik was zelf bijvoorbeeld wel onder de indruk van Luigi Bruins.quote:Op maandag 21 december 2015 11:08 schreef satecl het volgende:
[..]
In zijn Eredivisie tijd was het nog een broekie van 18 zonder ervaring. Evengoed 22 goals. Noem eens een spits van 18 zonder ervaring die het beter heeft gedaan dan van Wolswinkel? Zelfs Pelle faalde als jong broekie hier.
In Porugal is hij beter geworden. eerste seizoen 22 goals, daarna 19 goals. In Engeland gefaald. Maar dat heeft Luuk de Jong ook, en is evengoed veruit de beste spits van de Eredivisie.
Nee joh. Hoewel, met al die strafschoppen erbij haalt hij de 20 wel.quote:
Permban van een jaar. Was blijkbaar 9 september al afgelopen (perm = 1 jaar).quote:
Niks mis mee.quote:Op maandag 21 december 2015 11:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Permban van een jaar. Was blijkbaar 9 september al afgelopen (perm = 1 jaar).
Wat ik in die tijd gedaan heb? Misschien meer iets voor in de slowchat, maar: afstuderen (alweer), werken als beleidsadviseur bij een overheidsorganisatie, verhuizen naar het centrum van Rotterdam (woon boven de terrassen van de Oude Haven, Caland vindt dit leuk), veel feesten, veel snuiven en af en toe nog wat voetbal kijken.
Denk dat dat het jaar wel goed samenvat.
Jij? --> VBL / [SC #4320] zondag...quote:
Dat-ie maar eens een keer een fatsoenlijk scoutingapparaat neer mag zetten.quote:Op maandag 21 december 2015 10:49 schreef Casestudy het volgende:
Martin van Geel een onvoldoende is daarbij ook gekkenwerk. Mensen lijken vergeten te zijn dat we nog geen 5 jaar geleden 40-45 miljoen schuld hadden.
Sorry, your Grace.quote:Op maandag 21 december 2015 12:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
1/10. Oh, en slowchat, voor iedereen weer gaat piepen dat het door mijn schuld niet over voetbal gaat hier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
En dan ook als reactie "Ja ik kan er gewoon niet tegen als iemand met z'n voet op de bal gaat staan"quote:Op zondag 20 december 2015 22:47 schreef PIETR het volgende:
El Ahmadi, echt, wat een debiel is dat. Ongelooflijk amateuristisch om in de blessuretijd, totaal onnodig, geel te pakken waardoor hij PSV mist. Als je dit soort fratsen uithaalt ben je niet serieus met je vak bezig. Verdient een hele dikke boete vanuit de club.
Zonder penalty's is alles lastig voor Feyenoord.quote:Op maandag 21 december 2015 12:29 schreef WhateverWhatever het volgende:
NEC uit, altijd lastigGraafschap thuis ook trouwens
![]()
quote:Op maandag 21 december 2015 12:18 schreef avotar het volgende:
Ik was eigenlijk wel enthousiast over Kramer toen hij kwam.Ik had eigenlijk verwacht dat hij veel beter zou spelen, dan dat hij nu doet. Hij komt niet of nauwelijks in het spel voor, ballen die hij verlengd die gaan een lege ruimte in en de rest van zijn duels verliest hij. Maakt af en toe zijn doelpuntje of is 'beslissend' door een rode kaart/penalty te forceren. Maar man wat een aanfluiting voor de rest zeg. Ik zou nog bijna liever Kazim in de spits hebben. Die zal zich toch wel willen bewijzen. Is fysiek veel sterker dan Kramer, alleen weet totaal niet waar hij moet lopen. Terwijl een Kramer dat wel weet, maar hij en Kuyt lopen elke keer dezelfde kant op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zal niet zeggen dat ik liever Achahbar heb, maar er moet wel wat gebeuren want anders kan het nog wel een zeer rotte 2e seizoenshelft worden. Kuyt kan ook nog in de spits, maar dan komt Bilal op rechts en die doet ook helemaal niks goed.
Valt het jullie trouwens ook op dat alles bij Feyenoord veel te langzaam gaat. Zie El Ahmadi gisteren die voor kon zetten op 3 medespelers, maar dan wacht hij zo lang dat er een beentje tussen komt. Dat zie ik dus echt zo vaak in een wedstrijd.Feyenoord Rotterdam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vermeer -> 7 prima seizoen, houdt de nodige punten binnen boord, maar komt ook te onpas uit (kost (doel)punten) en heeft met vlagen nog steeds echte aidsballen die over de zijlijn vliegenquote:Op maandag 21 december 2015 10:34 schreef satecl het volgende:
Even cijfers geven over het eerste halfjaar:
Kenneth Vermeer 8 -> 7
Eric Botteghin 6,5
Stef Gronsveld nvt
Rick Karsdorp 7,5
Terence Kongolo 8
Miquel Nelom 4
Bart Nieuwkoop 6,5
Sven van Beek 6,5
Jan-Arie van der Heijden 4
Calvin Verdonk nvt
Karim El Ahmadi 7,5
Simon Gustafson 7
Lex Immers nvt
Jari Schuurman nvt
Jens Toornstra 5
Marko Vejinović 4
Tonny Vilhena 6
Anass Achahbar nvt
Bilal Başaçıkoğlu 3
Eljero Elia 6,5
Colin Kâzım-Richards 4,5
Michiel Kramer 5
Dirk Kuyt 6,5
Giovanni van Bronckhorst 7
Martin van Geel 5
Nieuwkoop wel beoordelen en Immers niet lijkt me vreemd (3 om 5 potten gespeeld),
El Ahmadi, Kuyt -> 8 Zeer belangrijk met hun onverzettelijkheid, strijd en temporisering, zonder die twee had je veel lager gestaan
Vilhena verdient ook wel minstens een 6.5. Heeft na zijn reserverol goede invalbeurten gehad en speelt de laatste tijd altijd met een goede felheid.
Elia zou ik ook wel een 7+ geven, die zorgt wel voor veel dreiging over de linkerflank, en is me ook zeker in verdedigend opzicht heel erg meegevallen
Van Geel 7. Niet alles valt heel erg mee, Kramer is hem door zijn strot geduwd, maar ook weer veel talentjes laten bijtekenen, en heeft voor een brede selectie gezorgd en met Gustafson denk ik wel een ruw diamantje op de kop getikt.
Jammer dat Vejinovic zo tegenvalt, die is wel echt voor de basis gehaald, maar verder denk ik dat er met Kuyt, Elia, en Gustafson en Botteghin toch waardevolle basiskrachten zijn bijgehaald
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
Kuyt een 8?quote:Op maandag 21 december 2015 12:58 schreef ace_eleven het volgende:
verzettelijkheid, strijd en temporisering, zonder die twee had je veel lager gestaan
Een rechtsbuiten die na Luuk de Jong topscorer is in de eredivisie en verder het hele team op sleeptouw neemt?quote:
Ik hoopte er ook op maar op het moment dat je spelbepaler op het middenveld enorm tegenvalt (Vejino) ontbreekt er iets essentieels op het middenveld. Tel daar dan bij op dat de creatieve middenvelder geschorst wordt en je krijgt echt pauperwedstrijden. Combineer dat dan weer met Jan-Arie in de defensie waardoor van Beek ook gaat schutteren en je krijgt dit soort resultaten als tegen NEC. Zijn allemaal spelers in de as die op dit moment tegenvallen.quote:Op maandag 21 december 2015 13:05 schreef jorienvdherik het volgende:
Maar waarom is Feyenoord altijd zo slecht in uitwedstrijden, al jaren.
Dacht serieus dat het dit seizoen kon gaan gebeuren.
quote:Op maandag 21 december 2015 13:05 schreef jorienvdherik het volgende:
#teamHMFquote:Op maandag 21 december 2015 13:34 schreef exile79 het volgende:
Ik hoop dat hmf en klaasweetniks het met elkaar oneens zijn. #drietopicsperdagvol
Tegenstanders zijn extra gemotiveerd tegen een club als Feyenoord en bovendien weten ze dat er tegen ons wat valt te halen. Als ze tegen Ajax en in mindere mate PSV moeten geven veel ploegen het vaak al op voorhand opquote:Op maandag 21 december 2015 13:05 schreef jorienvdherik het volgende:
Maar waarom is Feyenoord altijd zo slecht in uitwedstrijden, al jaren.
Ik verbaas me niet als ze één en dezelfde persoon zijn.quote:Op maandag 21 december 2015 13:34 schreef exile79 het volgende:
Ik hoop dat hmf en klaasweetniks het met elkaar oneens zijn. #drietopicsperdagvol
klaas gebruikt daarvoor het woord kanker te weinigquote:Op maandag 21 december 2015 13:52 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik verbaas me niet als ze één en dezelfde persoon zijn.
Natuurlijk niet. Wie gaat zijn salaris betalen.quote:
quote:Op maandag 21 december 2015 13:52 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik verbaas me niet als ze één en dezelfde persoon zijn.
Scoorde dit jaar nog tegen Barcelona.quote:Op maandag 21 december 2015 13:33 schreef Henrys het volgende:
Guidetti hoor je ook niks meer over, zonde hoe die zenuwziekte hem heeft gesloopt.
maar waarheen?quote:
Waarschijnlijk familie opzoeken oid... Lekker belangrijk.quote:
"Wat je ook vermeldt, Kazim blijft een held"quote:Op maandag 21 december 2015 16:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
'Don't leave Colin, you're shit but I love you'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |