Waarom zou je verder kijken als de wedstrijd al gespeeld is?quote:Op zondag 20 december 2015 16:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Lekker successupporten en anders niet
Ik, maar daar had je niet helderziend voor hoeven zijn hoor. Die had ie nog gepakt bij een 3-1 voorsprong.quote:Op zondag 20 december 2015 16:22 schreef exile79 het volgende:
Wie voorspelde dat ook al weer, die gele kaart voor Karim?
Wacht. jij vindt Vejinovic en Kramer een aanwinst voor Feyenoord?quote:Op zondag 20 december 2015 16:20 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Mwa dat is echt onzin. Als je er naar kijkt wat jullie binnen hebben gehaald, dan is dat zeker beter dan wat Ajax heeft gehaald. Elia, Kuyt, Vejinovic, Kramer. Dan mag je best een keer titel kandidaat genoemd worden samen met Ajax en PSV.
Dit heeft niets met indekken te maken maar puur met realismequote:
Is ie geschorst? Speelt altijd erg goed tegen PSV.quote:Op zondag 20 december 2015 16:22 schreef SuperHarregarre het volgende:
Boete voor El Ahmadi hoor. Wat een kloothommel.
Tegen PSV dan maar Staaf - Vejino - Vilhena.
Inderdaad ja. Dit mag hem niet overkomen. Zekee niet als de pot al gespeeld is.quote:Op zondag 20 december 2015 16:22 schreef SuperHarregarre het volgende:
Boete voor El Ahmadi hoor. Wat een kloothommel.
Tegen PSV dan maar Staaf - Vejino - Vilhena.
Pakte ' ie gewoon effe.quote:Op zondag 20 december 2015 16:22 schreef exile79 het volgende:
Wie voorspelde dat ook al weer, die gele kaart voor Karim?
quote:Op zondag 20 december 2015 16:24 schreef H.FR het volgende:
Wel typisch dat je 1 0 voor staat als Kramer eruit gaat en je vervolgens op de kloten krijgt. Zou hij dan toch wat bijdragen?
Tapia de verlosser.quote:Op zondag 20 december 2015 16:23 schreef Lastpost het volgende:
Het is weer zo voorspelbaar allemaal. El Ahmadi wordt dus vervangen door Tapia tegen PSV.
Je gaat me toch niet vertellen dat deze redenering kort door de bocht is?quote:
Kramer. De man die over het veld sjokt als een demente bejaarde. Heeft werkelijk geen idee van wat er van een voetballer heden ten dage verwacht wordt.quote:Op zondag 20 december 2015 16:24 schreef H.FR het volgende:
Wel typisch dat je 1 0 voor staat als Kramer eruit gaat en je vervolgens op de kloten krijgt. Zou hij dan toch wat bijdragen?
Duitsland ok, maar om Enschede nu al tot het midden-oosten te gaan rekenen...quote:Op zondag 20 december 2015 16:28 schreef Sunri5e het volgende:
El ahmadi mag van mij per direct zijn koffers naar het midden-oosten pakken. Debiel dat het is.
een kaart pakkenquote:Op zondag 20 december 2015 16:29 schreef Joezi het volgende:
Hmm matig, niet gekeken. Wat deed El Ahmadi dan?
schorsingquote:Op zondag 20 december 2015 16:30 schreef Joezi het volgende:
[..]
Zie alleen een gele staan, wat was daar zo erg aan?
'De staaf'.quote:Op zondag 20 december 2015 16:30 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik geloof serieus dat het ontbreken van de Staaf belangrijk was. Die houdt de bal in de punt van middenveld goed vast. Nu heb je dus drie spelers lopen die de bal niet centraal willen ontvangen. Vejino wil alleen maar de bal van achteruit ophalen, El Ahmadi is de postbode pur sang en Vilhena zakt het liefst uit richting de zijkanten. De Staaf is niet bang voor bal met rug naar het doel dichtbij de zestien.
Exact.quote:Op zondag 20 december 2015 16:32 schreef Slobeend het volgende:
Elia is al weken om te huilen hoor. Alleen Kuyt voldoet van de aankopen.
In de allerlaatste minuut een kaart pakken en geschorst worden voor PSV.quote:Op zondag 20 december 2015 16:29 schreef Joezi het volgende:
Hmm matig, niet gekeken. Wat deed El Ahmadi dan?
Zag je weer hoe Vejinovic zijn man weer liet lopen. Die mag gewoon nooit meer een shirt van Feyenoord dragen. Ik hoop echt dat Gio hem nu voorgoed naar de tribune verwijst.quote:
Klopt. Maar verder.. Van Geel doet het gewoon niet goed, heel simpel.quote:Op zondag 20 december 2015 16:35 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Gustafson ook wel, even vergeten.
Vond het niet eens geel, maar goed.quote:Op zondag 20 december 2015 16:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Misschien was het wel een slimme kaart van El Ahmadi dus, gewoon nog effe geel pakken om geschorst te zijn voor een wedstrijd die ie toch niet speelt.
Hmm, zou kunnen. Dacht dat Marokko geen Africa Cup mocht spelen vanwege dat ebola gedoe vorige keer.quote:Op zondag 20 december 2015 16:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Misschien was het wel een slimme kaart van El Ahmadi dus, gewoon nog effe geel pakken om geschorst te zijn voor een wedstrijd die ie toch niet speelt.
Teruggedraaid volgens mij.quote:Op zondag 20 december 2015 16:36 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Hmm, zou kunnen. Dacht dat Marokko geen Africa Cup mocht spelen vanwege dat ebola gedoe vorige keer.
jawelquote:Op zondag 20 december 2015 16:36 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Hmm, zou kunnen. Dacht dat Marokko geen Africa Cup mocht spelen vanwege dat ebola gedoe vorige keer.
Sleegers niet gespeeld. Lucas was prima.quote:Op zondag 20 december 2015 16:37 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Hoe speelden woudenberg en sleegers?
quote:Op zondag 20 december 2015 16:29 schreef Rickertman96 het volgende:
Een vraagje: El Ahmadi zou sowieso niet spelen tegen PSV ivm de Afrika cup toch? (er van uit gaan dat ie bij de selectie zit)
Niet het geval, in januari start de African Nations Championship waarbij enkel spelers uit het eigen continent mogen worden ingeschreven. Marokko doet wel mee, maar El Ahmadi is dus niet beschikbaar.quote:Op zondag 20 december 2015 16:34 schreef Rickertman96 het volgende:
16 januari Marokko tegen Gabon, gele kaart maakt geen zak uit dus
Oh, wel een enorme lul dus die El Ham.quote:Op zondag 20 december 2015 16:38 schreef Lastpost het volgende:
[..]
[..]
Niet het geval, in januari start de African Nations Championship waarbij enkel spelers uit het eigen continent mogen worden ingeschreven. Marokko doet wel mee, maar El Ahmadi is dus niet beschikbaar.
bron?quote:Op zondag 20 december 2015 16:38 schreef Lastpost het volgende:
[..]
[..]
Niet het geval, in januari start de African Nations Championship waarbij enkel spelers uit het eigen continent mogen worden ingeschreven. Marokko doet wel mee, maar El Ahmadi is dus niet beschikbaar.
quote:
quote:The 2016 African Nations Championship (also referred to as CHAN 2016) will be the 4th edition of the African Nations Championship, the biennial international football championship organised by the Confederation of African Football (CAF) for the men's national teams of Africa featuring exclusively players from their respective national leagues. The tournament will be held in Rwanda between 16 January and 7 February 2016.[1] A total of 16 teams will play in the tournament.
Vraag me nog meer af waarom Nelom z'n contract is verlengt en opgewaardeerd, we daarna Dijks willen halen en wanneer dat niet lukt we een centrumverdediger daar neerzetten.quote:Op zondag 20 december 2015 16:40 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik vraag me trouwens nog steeds af waarom wij Nelom hebben en zij Woudenberg ipv andersom.
Gok dat ze nu aan het vechten zijn in de kleedkamer.quote:Op zondag 20 december 2015 16:42 schreef Kopsterk het volgende:
Onprofessioneel van Kuyt dat hij niet voor de camera wil komen zeg
Het zit tegen en dan gelijk onprofessioneel gedragen. Typisch Feyenoord.quote:Op zondag 20 december 2015 16:42 schreef Kopsterk het volgende:
Precies. We zouden met dit spel van iedereen verliezen.quote:Op zondag 20 december 2015 16:42 schreef Irritatie100 het volgende:
Ben gewoon blij dat het winterstop is op dit moment, man man man. Ken wel janken.
Denk dat ze nu met de KNVB aan de lijn hangen en vragen om extra hulp vanuit Zeist.quote:Op zondag 20 december 2015 16:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het zit tegen en dan gelijk onprofessioneel gedragen. Typisch Feyenoord.
Door Gio. Vindt Kazim en Kramer ook beter dan Achahbar. Lachwekkend.quote:Op zondag 20 december 2015 16:40 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik vraag me trouwens nog steeds af waarom wij Nelom hebben en zij Woudenberg ipv andersom.
Krijgt ie ookquote:Op zondag 20 december 2015 16:44 schreef Henrys het volgende:
Als ik Achahbar was had ik al lang een transfer geforceerd, die jongen moet een aardig salaris krijgen dat hij zo rustig blijft
Gio heeft weinig met deze selectie te maken..quote:Op zondag 20 december 2015 16:44 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Door Gio. Vindt Kazim en Kramer ook beter dan Achahbar. Lachwekkend.
Wilde hij niet voor de camera verschijnen nee?quote:Op zondag 20 december 2015 16:42 schreef Kopsterk het volgende:
alsof het seizoen nu al voorbij is.....quote:Op zondag 20 december 2015 16:47 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wilde hij niet voor de camera verschijnen nee?
Ik denk dat hij ook zwaar teleurgesteld is, aangezien hij altijd heeft gezegd bij zijn terugkomst dat hij erop gebrand is zijn carrière af te sluiten met een prijs.
Dat zit er dit seizoen weer niet in.
(Gif)Beker.quote:Op zondag 20 december 2015 16:47 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wilde hij niet voor de camera verschijnen nee?
Ik denk dat hij ook zwaar teleurgesteld is, aangezien hij altijd heeft gezegd bij zijn terugkomst dat hij erop gebrand is zijn carrière af te sluiten met een prijs.
Dat zit er dit seizoen weer niet in.
Door deze uitspraak heb ik besloten hier tot 2016 m'n bek te houden. Ik heb een schijnbaar een voetbalverstand van het niveau klaasweetalles. Iedereen fijne dagen en tot het nieuwe jaar!quote:Op woensdag 12 augustus 2015 22:06 schreef satecl het volgende:
[..]
En ik ga er graag over door. Tegen die Grieken was hij inderdaad dramatisch. Maar dat krijg je als je een onervaren trainer hebt die nog het een en ander aan het proberen is. Toen speelde Feyenoord met de punt naar achter(). Gelukkig zijn ze daar weer snel van af gestapt. Blijf op Vejinovic letten en je komt er snel achter dat ik (weer) gelijk heb.
Ja. Gaan we weer huldigen.quote:Op zondag 20 december 2015 16:48 schreef Kopsterk het volgende:
Als jullie derde worden hebben jullie toch gewoon een hartstikke leuk seizoen gedraaid?
Van Geel heeft een paar kut aankopen gedaan.quote:Op zondag 20 december 2015 16:46 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Gio heeft weinig met deze selectie te maken..
hij krijg alles van martin van geel opgedrongen....
Gio wilde kramer niet eens...
beter gaat die van geel een echte spits halen dan deze bullshit
Dit, wat een slappe zak. Niet dat we iets missen want onze demagoog heeft toch nooit iets te zeggen voor de camera.quote:Op zondag 20 december 2015 16:42 schreef Kopsterk het volgende:
Als Ajax vandaag wint is het gat 5 punten (eigenlijk 6 punten gezien het doelsaldo). Dat gaan wij echt niet meer goedmaken op Ajax.quote:Op zondag 20 december 2015 16:48 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
alsof het seizoen nu al voorbij is.....
hij heeft nog kans op 2 prijzen dat is er 1 meer als 020
wat een bullshit...quote:Op zondag 20 december 2015 16:51 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Van Geel heeft een paar kut aankopen gedaan.
Maar Gio kiest voor Kramer en Kazim ipv Achahbar en Nelom ipv Woudenberg.
Gio kan er ook voor kiezen Verdonk, Nieuwkoop en Schuurman meer speeltijd te geven ipv Jan Arie, Vejinovic en Toornstra/Immers. Doet ie niet. Word ik niet vrolijk van.
Hahaha wat een onzin.quote:Op zondag 20 december 2015 16:52 schreef klaasweetalles het volgende:
Als je het realistische bekijkt komt zo een nederlaag precies op het goede moment...
Dit moet een goede reden zijn om in de winterstop wat te gaan doen...
Bij een overwinning denkt iedereen dat het allemaal wel goed is....maar we zien eigenlijk al weken deze bullshit ...
Wordt vooral tijd om spelers te lozen, de Nelom's, Immers, Toornstra's en Kazim's van deze wereld. En pas een speler te halen wanneer ie écht van toegevoegde waarde is.quote:Op zondag 20 december 2015 16:52 schreef klaasweetalles het volgende:
Als je het realistische bekijkt komt zo een nederlaag precies op het goede moment...
Dit moet een goede reden zijn om in de winterstop wat te gaan doen...
Bij een overwinning denkt iedereen dat het allemaal wel goed is....maar we zien eigenlijk al weken deze bullshit ...
Nee met die B-aankopen gaat het lekker klaas.quote:Op zondag 20 december 2015 16:54 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
wat een bullshit...
met dat elftal van jou wordt feyenoord gewoon weer achste...
Ik geef Gio gewoon een compliment dat hij wekelijks het sterkst mogelijk elftal opstelt...
Dat is lastig met het budget van Feyenoord.. zelfs voor 3,5 miljoen koop je tegenwoordig middelmaat (Toornstra, Vejinovic)quote:Op zondag 20 december 2015 16:54 schreef Lastpost het volgende:
[..]
En pas een speler te halen wanneer ie écht van toegevoegde waarde is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |