Je verliest ieder duel. En iedere tweede bal is ook voor NEC.quote:Op zondag 20 december 2015 16:16 schreef H.FR het volgende:
Spelen niks minder dan tegen pakweg Twente, maar hier wel enige tegenstand. Dan krijg je dit.
Precies.quote:
Lekker successupporten en anders nietquote:Op zondag 20 december 2015 16:12 schreef RvLaak het volgende:
Nah, ik zet m uit...tot na de winterstop
Het is al weken van een vergelijkbaar niveau. Alleen toen wonnen we.quote:Op zondag 20 december 2015 16:17 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je verliest ieder duel. En iedere tweede bal is ook voor NEC.
Na de winterstop PSV pakkie geven en je staat weer tweede.quote:Op zondag 20 december 2015 16:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Precies.
Ervan uit gaan dat Feyenoord titelkandidaat nummer 1 is, is natuurlijk te achterlijk voor woorden als je kijkt naar de begroting van die joden en psv.
Dit is exact wat er kan gebeuren in de competitie. Met een kut gevoel de winterstop in, maar met opgeheven hoofd eruit komen
Mwah, Vilhena vind ik eigenlijk prima.quote:
Precies. Hoewel ik, afgaande op de kwaliteit die Feyenoord momenteel laat zien, daar niet al het vertrouwen in heb, is het natuurlijk wel zo dat van oudsher PSV het gewoon altijd lastig heeft in de Kuipquote:Op zondag 20 december 2015 16:19 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Na de winterstop PSV pakkie geven en je staat weer tweede.
Mwa dat is echt onzin. Als je er naar kijkt wat jullie binnen hebben gehaald, dan is dat zeker beter dan wat Ajax heeft gehaald. Elia, Kuyt, Vejinovic, Kramer. Dan mag je best een keer titel kandidaat genoemd worden samen met Ajax en PSV.quote:Op zondag 20 december 2015 16:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Precies.
Ervan uit gaan dat Feyenoord titelkandidaat nummer 1 is, is natuurlijk te achterlijk voor woorden als je kijkt naar de begroting van die joden en psv.
Dit is exact wat er kan gebeuren in de competitie. Met een kut gevoel de winterstop in, maar met opgeheven hoofd eruit komen
Indekken FC kan dit beamenquote:Op zondag 20 december 2015 16:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Precies. Hoewel ik, afgaande op de kwaliteit die Feyenoord momenteel laat zien, daar niet al het vertrouwen in heb, is het natuurlijk wel zo dat van oudsher PSV het gewoon altijd lastig heeft in de Kuip
Vanachteruit ja. Gustaf speelt meer rond de 10.quote:Op zondag 20 december 2015 16:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, Vilhena vind ik eigenlijk prima.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |