Denk dat ze nu met de KNVB aan de lijn hangen en vragen om extra hulp vanuit Zeist.quote:Op zondag 20 december 2015 16:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het zit tegen en dan gelijk onprofessioneel gedragen. Typisch Feyenoord.
Door Gio. Vindt Kazim en Kramer ook beter dan Achahbar. Lachwekkend.quote:Op zondag 20 december 2015 16:40 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik vraag me trouwens nog steeds af waarom wij Nelom hebben en zij Woudenberg ipv andersom.
Krijgt ie ookquote:Op zondag 20 december 2015 16:44 schreef Henrys het volgende:
Als ik Achahbar was had ik al lang een transfer geforceerd, die jongen moet een aardig salaris krijgen dat hij zo rustig blijft
Gio heeft weinig met deze selectie te maken..quote:Op zondag 20 december 2015 16:44 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Door Gio. Vindt Kazim en Kramer ook beter dan Achahbar. Lachwekkend.
Wilde hij niet voor de camera verschijnen nee?quote:Op zondag 20 december 2015 16:42 schreef Kopsterk het volgende:
Onprofessioneel van Kuyt dat hij niet voor de camera wil komen zeg
alsof het seizoen nu al voorbij is.....quote:Op zondag 20 december 2015 16:47 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wilde hij niet voor de camera verschijnen nee?
Ik denk dat hij ook zwaar teleurgesteld is, aangezien hij altijd heeft gezegd bij zijn terugkomst dat hij erop gebrand is zijn carrière af te sluiten met een prijs.
Dat zit er dit seizoen weer niet in.
(Gif)Beker.quote:Op zondag 20 december 2015 16:47 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wilde hij niet voor de camera verschijnen nee?
Ik denk dat hij ook zwaar teleurgesteld is, aangezien hij altijd heeft gezegd bij zijn terugkomst dat hij erop gebrand is zijn carrière af te sluiten met een prijs.
Dat zit er dit seizoen weer niet in.
Door deze uitspraak heb ik besloten hier tot 2016 m'n bek te houden. Ik heb een schijnbaar een voetbalverstand van het niveau klaasweetalles. Iedereen fijne dagen en tot het nieuwe jaar!quote:Op woensdag 12 augustus 2015 22:06 schreef satecl het volgende:
[..]
En ik ga er graag over door. Tegen die Grieken was hij inderdaad dramatisch. Maar dat krijg je als je een onervaren trainer hebt die nog het een en ander aan het proberen is. Toen speelde Feyenoord met de punt naar achter(). Gelukkig zijn ze daar weer snel van af gestapt. Blijf op Vejinovic letten en je komt er snel achter dat ik (weer) gelijk heb.
Ja. Gaan we weer huldigen.quote:Op zondag 20 december 2015 16:48 schreef Kopsterk het volgende:
Als jullie derde worden hebben jullie toch gewoon een hartstikke leuk seizoen gedraaid?
Van Geel heeft een paar kut aankopen gedaan.quote:Op zondag 20 december 2015 16:46 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Gio heeft weinig met deze selectie te maken..
hij krijg alles van martin van geel opgedrongen....
Gio wilde kramer niet eens...
beter gaat die van geel een echte spits halen dan deze bullshit
Dit, wat een slappe zak. Niet dat we iets missen want onze demagoog heeft toch nooit iets te zeggen voor de camera.quote:Op zondag 20 december 2015 16:42 schreef Kopsterk het volgende:
Onprofessioneel van Kuyt dat hij niet voor de camera wil komen zeg
Als Ajax vandaag wint is het gat 5 punten (eigenlijk 6 punten gezien het doelsaldo). Dat gaan wij echt niet meer goedmaken op Ajax.quote:Op zondag 20 december 2015 16:48 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
alsof het seizoen nu al voorbij is.....
hij heeft nog kans op 2 prijzen dat is er 1 meer als 020
wat een bullshit...quote:Op zondag 20 december 2015 16:51 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Van Geel heeft een paar kut aankopen gedaan.
Maar Gio kiest voor Kramer en Kazim ipv Achahbar en Nelom ipv Woudenberg.
Gio kan er ook voor kiezen Verdonk, Nieuwkoop en Schuurman meer speeltijd te geven ipv Jan Arie, Vejinovic en Toornstra/Immers. Doet ie niet. Word ik niet vrolijk van.
Hahaha wat een onzin.quote:Op zondag 20 december 2015 16:52 schreef klaasweetalles het volgende:
Als je het realistische bekijkt komt zo een nederlaag precies op het goede moment...
Dit moet een goede reden zijn om in de winterstop wat te gaan doen...
Bij een overwinning denkt iedereen dat het allemaal wel goed is....maar we zien eigenlijk al weken deze bullshit ...
Wordt vooral tijd om spelers te lozen, de Nelom's, Immers, Toornstra's en Kazim's van deze wereld. En pas een speler te halen wanneer ie écht van toegevoegde waarde is.quote:Op zondag 20 december 2015 16:52 schreef klaasweetalles het volgende:
Als je het realistische bekijkt komt zo een nederlaag precies op het goede moment...
Dit moet een goede reden zijn om in de winterstop wat te gaan doen...
Bij een overwinning denkt iedereen dat het allemaal wel goed is....maar we zien eigenlijk al weken deze bullshit ...
Nee met die B-aankopen gaat het lekker klaas.quote:Op zondag 20 december 2015 16:54 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
wat een bullshit...
met dat elftal van jou wordt feyenoord gewoon weer achste...
Ik geef Gio gewoon een compliment dat hij wekelijks het sterkst mogelijk elftal opstelt...
Dat is lastig met het budget van Feyenoord.. zelfs voor 3,5 miljoen koop je tegenwoordig middelmaat (Toornstra, Vejinovic)quote:Op zondag 20 december 2015 16:54 schreef Lastpost het volgende:
[..]
En pas een speler te halen wanneer ie écht van toegevoegde waarde is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |