Vejinovic vond haast niemand een gekke aankoop. Hij faalt keihard.quote:Op zondag 20 december 2015 17:00 schreef Kopsterk het volgende:
Vejinovic, van der Heijden en Kramer![]()
Van Geel
Koop dan gewoon geen drie spelers van middelmaat maar één goede.quote:Op zondag 20 december 2015 17:02 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat is lastig met het budget van Feyenoord.. zelfs voor 3,5 miljoen koop je tegenwoordig middelmaat (Toornstra, Vejinovic)
Wordt ook gewoon verkeerd gebruikt, je kunt hem niet opstellen in een Clasie-rol.quote:Op zondag 20 december 2015 17:03 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Vejinovic vond haast niemand een gekke aankoop. Hij faalt keihard.
Omdat Gio en Van Geel het liefst met zo min mogelijk talenten spelen, maar liever met middelmatige spelers 'met ervaring'quote:Op zondag 20 december 2015 16:40 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik vraag me trouwens nog steeds af waarom wij Nelom hebben en zij Woudenberg ipv andersom.
Uitstekende analysequote:Op zondag 20 december 2015 17:04 schreef klaasweetalles het volgende:
Met die wissel van Kramer vlak na rust wilder Gio een signaal afgeven aan martin van geel denk ik zo
Gio zei ermee ik vind hem ongeschikt...
Jij kan beter niet dproberen enken.quote:Op zondag 20 december 2015 17:04 schreef klaasweetalles het volgende:
Met die wissel van Kramer vlak na rust wilder Gio een signaal afgeven aan martin van geel denk ik zo
Volkomen mee eens. Ik hoop dat Feyenoord hem hier ook voor zal straffen.quote:Op zondag 20 december 2015 16:42 schreef Kopsterk het volgende:
Onprofessioneel van Kuyt dat hij niet voor de camera wil komen zeg
Ik vind jou ongeschikt om in dit topic te posten.quote:Op zondag 20 december 2015 17:04 schreef klaasweetalles het volgende:
Vejinovic was een logische aankoop maar is gewoon gefaald,quote:Op zondag 20 december 2015 17:00 schreef Kopsterk het volgende:
Vejinovic, van der Heijden en Kramer![]()
Van Geel
Dat "kuipvrees" wordt altijd overdreven maar het klopt wel dat uitwedstrijden echt een drama zijn.quote:Op zondag 20 december 2015 17:07 schreef hafcfan het volgende:
Zonder mensen met kuipvrees is het niet veel he. Buitenhuis bijna structureel puntverlies.
klaasweetalles VERDIENT EEN STADIONVERBOD IN ELK STADION IN DE WERELD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 20 december 2015 17:07 schreef klaasweetalles het volgende:
Er was geen reden om kramer te wisselen want zo speelt hij al heel het seizoen...en we stonden voor
Allleen nu wilde hij een statement maken denk ik zo
Nouja al een paar wedstrijden geholpen natuurlijk in thuiswedstrijden. En uit zijn jullie inderdaad drama. Niks meer dan een middenmoter.quote:Op zondag 20 december 2015 17:09 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Dat "kuipvrees" wordt altijd overdreven maar het klopt wel dat uitwedstrijden echt een drama zijn.
Lul niet zo dom. Kramer is een luie talentloze hond, maar Elia loopt juist heel goed mee te verdedigen.quote:Op zondag 20 december 2015 17:09 schreef Buitendam het volgende:
Kramer valt op omdat het een momentvoetballer is. Elia is geen haar beter. Met die twee sta je gewoon met 9 man te spelen. Vejinovic zet ook geen stap extra en van Beek is uit vorm.
ja het is allemaal mijn schuld dat kramer en veijnovi in een feyenoord shirt rondlopenquote:Op zondag 20 december 2015 17:10 schreef Tortugal het volgende:
Ligt het aan mij of speelt Feyenoord veel minder goed sinds Klaas weer in dit topic post?
quote:Op zondag 20 december 2015 17:14 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ja het is allemaal mijn schuld dat kramer en veijnovi in een feyenoord shirt rondlopen
klootzak
Dit dus.quote:Op zondag 20 december 2015 17:10 schreef Tortugal het volgende:
Ligt het aan mij of speelt Feyenoord veel minder goed sinds Klaas weer in dit topic post?
Klopt. Vorig seizoen was het voetbal een stuk beter, vind ik. Zeker voor de winterstop. Dit jaar is het gewoon kut maar halen we wel meer punten met veel geluk. De enige goede wedstrijden van dit jaar waren tegen Twente en Heerenveen, maar dat kwam meer omdat de tegenstander zo slecht was.quote:Op zondag 20 december 2015 17:12 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nouja al een paar wedstrijden geholpen natuurlijk in thuiswedstrijden. En uit zijn jullie inderdaad drama. Niks meer dan een middenmoter.
Jullie spelen eigenlijk ook het hele jaar voor niks. 1 of 2e word je niet, maar 4e ook nietquote:Op zondag 20 december 2015 17:19 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Klopt. Vorig seizoen was het voetbal een stuk beter, vind ik. Zeker voor de winterstop. Dit jaar is het gewoon kut maar halen we wel meer punten met veel geluk. De enige goede wedstrijden van dit jaar waren tegen Twente en Heerenveen, maar dat kwam meer omdat de tegenstander zo slecht was.
Hij heeft alleen maar lopen aankloten met die Kane/Cane/zoiets en geen bruikbare bal gegeven. Paar slidingen om het leed niet groter te maken, wat hij heel aardig deed, maar geen moment zijn aanvallende taken uitgevoerd.quote:Op zondag 20 december 2015 17:13 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Lul niet zo dom. Kramer is een luie talentloze hond, maar Elia loopt juist heel goed mee te verdedigen.
16e?quote:Op zondag 20 december 2015 17:26 schreef eight het volgende:
Het hoeveelste seizoen op een rij zijn we nu al voor de winterstop uitgespeeld voor het kampioenschap ?
Heracles speelt toch letterlijk elk jaar voor plek 12-14?quote:Op zondag 20 december 2015 17:23 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jullie spelen eigenlijk ook het hele jaar voor niks. 1 of 2e word je niet, maar 4e ook nietLijkt me vreselijk saai en ergerlijk en wat je zegt dan is het spel ook nog niet om aan te gluren.
Uhh vorig jaar degradatiegenot en nu EL plee ofs genot. Je weet het nooit hier. Maar dat geldt voor heel veel clubs in die zone.quote:Op zondag 20 december 2015 17:30 schreef Tortugal het volgende:
[..]
Heracles speelt toch letterlijk elk jaar voor plek 12-14?
quote:Op zondag 20 december 2015 17:30 schreef Tortugal het volgende:
[..]
Heracles speelt toch letterlijk elk jaar voor plek 12-14?
quote:Op zondag 20 december 2015 17:10 schreef Tortugal het volgende:
Was Lassche toevallig je vader? Als je ook zo'n schattig binnensmonds mompelend Twents accent hebt wil ik je wel adopteren.quote:Op zondag 20 december 2015 17:35 schreef Shivo het volgende:
Kom op jongens, jullie doen het hartstikke goed dit jaar, mag je trots op zijn. Na de topclubs Ajax en PSV staan jullie boven aan de middenmoot en doen jullie het dus echt goed
quote:Op zondag 20 december 2015 17:43 schreef klaasweetalles het volgende:
PSV HEEFT weles met 14 punten voorsprong de landstitel weggeven..
er is dus niet veel aan de hand...
landstitels worden in april gewonnen,.,.,.,.
Ik ben niet objectief maar ik denk dat we in het laatste jaar met Pellè een elftal hadden waar je kampioen mee kon worden. Maar ook toen haakten we al vrij snel af als ik het me goed herinner.quote:Op zondag 20 december 2015 17:23 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jullie spelen eigenlijk ook het hele jaar voor niks. 1 of 2e word je niet, maar 4e ook nietLijkt me vreselijk saai en ergerlijk en wat je zegt dan is het spel ook nog niet om aan te gluren.
Wij spelen nog weleens voor Europees voetbal. Jullie spelen enkel voor lijfsbehoud. toegegeven , dat brengt ieder seizoen wel de nodige spanning met zich meequote:Op zondag 20 december 2015 17:23 schreef hafcfan het volgende:
[..]
er is wel veel aan de handquote:Op zondag 20 december 2015 18:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat is hier feitelijk aan onjuist?
Knap voor een topclub met de 3e begrotingquote:Op zondag 20 december 2015 18:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wij spelen nog weleens voor Europees voetbal. Jullie spelen enkel voor lijfsbehoud. toegegeven , dat brengt ieder seizoen wel de nodige spanning met zich mee
Knap? Dat ligt gewoon in de lijn der verwachtingquote:Op zondag 20 december 2015 18:11 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Knap voor een topclub met de 3e begroting
Hohoho, terugkomend van puinhopen a la Twente.quote:Op zondag 20 december 2015 18:11 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Niet echt, maar dat is ook niet relevant voor wat je net probeerde aan te kaarten.quote:Op zondag 20 december 2015 18:11 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Huhu zei al die tijd al dat die ruk was.quote:Op zondag 20 december 2015 16:48 schreef satecl het volgende:
Over Vejinovic:
[..]
Door deze uitspraak heb ik besloten hier tot 2016 m'n bek te houden. Ik heb een schijnbaar een voetbalverstand van het niveau klaasweetalles. Iedereen fijne dagen en tot het nieuwe jaar!
Hij deed aanvallend niet veel goed, maar het was niet alsof je met een man minder speelde wat met die lange altijd wel het geval is. Kuyt en Karsdorp waren ook kut. Bijna iedereen wel eigenlijk.quote:Op zondag 20 december 2015 17:27 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hij heeft alleen maar lopen aankloten met die Kane/Cane/zoiets en geen bruikbare bal gegeven. Paar slidingen om het leed niet groter te maken, wat hij heel aardig deed, maar geen moment zijn aanvallende taken uitgevoerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |