SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zaterdag 19 december - ¤ 1.218.037 (¤ 1.125.334 in 2014)
Zondag 20 december - -
Maandag 21 december - -
Dinsdag 22 december - -
Woensdag 23 december - -
Donderdag 24 december - -
Behalve luisteren kan je ook kijken naar 3FM Serious Request! Dit kan onder andere op delen van de dag via de publieke TV-zenders NPO 1 en 3.
Daarnaast is 3FM Serious Request ook dit jaar weer via speciale kanalen bij de kabelmaatschappijen te zien:
Ziggo: Kanaal 999
KPN/Telfort: Kanaal 26
Canal digitaal: Kanaal 13
Webcamstreams
› 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
› TV Beelden live
› Webcam + FOK!
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken (nog meer) bijgehouden!
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 19-12-2015 22:30:58 ]
±Yquote:Op zaterdag 19 december 2015 20:27 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
de tussenstand kan best, vorig jaar begon SR op Donderdag.
Al was het 'maar' 5 ton blijft het een goed doel toch? Moet het nou ieder jaar nog meer opleveren oid?quote:
Als ekdom 30x per dag de young ones doet ookquote:Op zaterdag 19 december 2015 20:32 schreef InFrA-WiZ het volgende:
[..]
Als ze het sapalarm en veilingtv nog hadden gehad was het vast NOG meer geweest.
quote:Op zaterdag 19 december 2015 20:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als ekdom 30x per dag de young ones doet ook
Het bedrag dat bij de mensen waar het geld aan gegeven word terecht komt ook, dus zoveel maakt het ook weer niet uit.quote:
Voor sr was er 6.5 ton binnen dus eigenlijk is er relatief weinig binnen gehengeld.quote:Op zaterdag 19 december 2015 20:39 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het bedrag dat bij de mensen waar het geld aan gegeven word terecht komt ook, dus zoveel maakt het ook weer niet uit.
Gewoon doorgaan zoals we al dedenquote:Op zaterdag 19 december 2015 20:43 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dus er mag alleen positief geluld worden over de tussenstand die een onderdeel is van de uitzending?
De verandering aan SR is toch wel discussie waardig.quote:Op zaterdag 19 december 2015 20:42 schreef Fokker89 het volgende:
Als de azijnpissers even HIER gaan zitten, kunnen we het hier gewoon over de uitzending hebben.
Gaat niet alleen daar over, in het vorige deel ook al, dus misschien weet niet iedereen van het bestaan van het andere topic.quote:Op zaterdag 19 december 2015 20:43 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dus er mag alleen positief geluld worden over de tussenstand die een onderdeel is van de uitzending?
Daar gaat het ook niet over.quote:Op zaterdag 19 december 2015 20:44 schreef Stickertje het volgende:
[..]
De verandering aan SR is toch wel discussie waardig.
Dat je kritiek hebt op deze opzet van SR betekent nog niet dat je Anti-SR bent.
Was vorig jaar het meest aangevraagd hequote:
De locatie alleen al.quote:Op zaterdag 19 december 2015 20:45 schreef Fokker89 het volgende:
Want de opzet is natuurlijk gewoon razende apenaids.
Ik ga niet in zes verschillende topics zeuren, als ik dat op bepaalde momenten (voornamelijk wanneer er weinig over de livestream te zeggen valt) in dit topic zou kunnen.quote:Op zaterdag 19 december 2015 21:00 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat kan dan weer hierSR / Heerlen
quote:Op zaterdag 19 december 2015 20:45 schreef Fokker89 het volgende:
Want de opzet is natuurlijk gewoon razende apenaids.
Ik mis dat dus helemáál niet. Het draait weer om de muziek en om de actie en veel minder om de poppenkast en het aapjeskijken.quote:Op zaterdag 19 december 2015 20:32 schreef InFrA-WiZ het volgende:
[..]
Als ze het sapalarm en veilingtv nog hadden gehad was het vast NOG meer geweest.
Ja gelezenquote:Op zaterdag 19 december 2015 21:16 schreef Kinga het volgende:
Test test...waarom komen mijn posts niet door verdeurie
kost 10 euroquote:Op zaterdag 19 december 2015 21:16 schreef Kinga het volgende:
Test test...waarom komen mijn posts niet door verdeurie
Nu allebei niet meer als t ff kanquote:Op zaterdag 19 december 2015 20:46 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Was vorig jaar het meest aangevraagd he
Maar toen was daar Gary Fomdeckgod en die deed dat liedje vergeten
Gelukkig
Nog niks over gehoord gelukkig... Ekdom doet al dat soort dingen ook niet op Radio 2..quote:Op zaterdag 19 december 2015 21:33 schreef marsan het volgende:
[..]
Nu allebei niet meer als t ff kan
Iedereen doet alsof ze een leven hebben denk ik.quote:Op zaterdag 19 december 2015 22:04 schreef noodgang het volgende:
Wat een rust hier, is het zo spannend?
Wat heb ik gemist?quote:Op zaterdag 19 december 2015 22:05 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Iedereen doet alsof ze een leven hebben denk ik.
Een leven hebbenquote:Op zaterdag 19 december 2015 22:05 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Gewoon erbij neerleggen dat SR10 Eindhoven en SR12 Enschede nooit meer overtroffen wordt.quote:Op zaterdag 19 december 2015 22:05 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Alleen Nijmegen of Maastricht hadden dat gekund.. helaas hebben die geen interesse in het GH.quote:Op zaterdag 19 december 2015 22:07 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Gewoon erbij neerleggen dat SR10 Eindhoven en SR12 Enschede nooit meer overtroffen wordt.
Breda was ook wel leuk, dus misschien volgend jaar weerquote:Op zaterdag 19 december 2015 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alleen Nijmegen of Maastricht hadden dat gekund.. helaas hebben die geen interesse in het GH.
Zie OPquote:Op zaterdag 19 december 2015 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat was de eerste tussenstand eigenlijk? (Tov vorig jaar)
Tis nog gewoon meer ookquote:
Ja, maar het is nu natuurlijk ook meteen zaterdag, dan komen er meer mensen natuurlijk dan een doordeweekse dag.quote:
Da's waar, bovendien worden acties steeds meer vroeger opgezet.quote:Op zaterdag 19 december 2015 22:16 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, maar het is nu natuurlijk ook meteen zaterdag, dan komen er meer mensen natuurlijk dan een doordeweekse dag.
quote:Op zaterdag 19 december 2015 22:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Da's waar, bovendien worden acties steeds meer vroeger opgezet.
Ook omdat de kerstvakantie vroeg begint trouwens... scholen hebben hun acties nu al afgerond terwijl die vorig jaar vaak nog open waren de 'komende week'quote:
Jacqueline Govaert zou vast al staan te trappelen.quote:
en Miss Mondreaalquote:Op zaterdag 19 december 2015 22:25 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Jacqueline Govaert zou vast al staan te trappelen.
FOK! is dood, de actieve users geven weinig meer om SR en het kleine beetje wat er nog wel om geeft is ook niet meer zo actief met SR als vroeger.quote:
Dat laatste zal wel meevallen. Van de drie miljoen BN-ers zullen er altijd wel een paar voor te porren zijn.quote:Op zaterdag 19 december 2015 22:43 schreef MMXMMX het volgende:
Denk niet dat er nog een slaapgast komt![]()
Bekende NLders willen niet meer.
de flauwe jinglesquote:Op zaterdag 19 december 2015 22:44 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Langzaam komt het oude wel weer terug.
Ik lachte hardop toen hij begon met zingenquote:Op zaterdag 19 december 2015 22:53 schreef noodgang het volgende:
663 euro, daar kun je ook een cursusje Engels van volgen
FOK! is wel echt een stuk rustiger dan een paar jaar geleden ja, maar de aantallen op SR zijn wel een stuk schrijnender.quote:Op zaterdag 19 december 2015 22:55 schreef Strani het volgende:
Even wat statistieken opgezocht om te zien of FOK! echt zo dood is, en dan SR op FOK! in het bijzonder:
Totaal aantal posts op 18 december, per jaar
2010 - 34829
2011 - 41545
2012 - 45173
2013 - 43219
2014 - 34563
2015 - 24791
Posts in 3FM slowchat reeks op 18 december, per jaar
2010 - 5465
2011 - 4714
2012 - 5200
2013 - 6220
2014 - 2490
2015 - 1459
Laten we zeggen dat de patient nog niet overleden is, maar dat het met de gezondheid ernstig gesteld is..
Wow idd jaquote:Op zaterdag 19 december 2015 22:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
FOK! is wel echt een stuk rustiger dan een paar jaar geleden ja, maar de aantallen op SR zijn wel een stuk schrijnender.
Als vanoudsquote:Op zaterdag 19 december 2015 22:58 schreef Qunix het volgende:
Updates herhaling Dit was gister avond ook.
Heb gewone radio maat aanstaan, heb nu normale reclame.quote:Op zaterdag 19 december 2015 22:58 schreef Qunix het volgende:
Updates herhaling Dit was gister avond ook.
Graag gedaanquote:Op zaterdag 19 december 2015 22:59 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Wow idd ja
Thnx voor het opzoeken Strani
Had helemaal niet het gevoel dat het vorig jaar al zo slecht was.quote:Op zaterdag 19 december 2015 22:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
FOK! is wel echt een stuk rustiger dan een paar jaar geleden ja, maar de aantallen op SR zijn wel een stuk schrijnender.
Vorig jaar was het echt heel rustig, dat was echt wel duidelijk.quote:Op zaterdag 19 december 2015 23:02 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Had helemaal niet het gevoel dat het vorig jaar al zo slecht was.
quote:Op zaterdag 19 december 2015 23:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vorig jaar was het echt heel rustig, dat was echt wel duidelijk.
Maar toen liepen de topics nog wel 'een beetje', dus dan merk je het minder.
Enige echt jaarlijks drukke reeksen op FOK! zijn nog ESF en T2K, voor de rest alleen wat incidente VBL en NWS-reeksen.
met welk lied als anthem?quote:Op zaterdag 19 december 2015 23:04 schreef noodgang het volgende:
Volgend jaar FOK! dan maar als goed doel voor SR
mwah het is wel een beetje te rustigquote:Op zaterdag 19 december 2015 23:08 schreef wolfrolf het volgende:
Het is gewoon prima te volgen hier
Fax 3
Ik ben benieuwd.quote:Op zaterdag 19 december 2015 23:12 schreef Pino112 het volgende:
Giel gaat na 0u achter de Wheels of Giel
Eens.... Hij heeft er ook wel zin in itt Paul.quote:Op zaterdag 19 december 2015 23:20 schreef heloef het volgende:
Dingen die ik niet had verwacht te moeten toegeven: het is een stuk chiller met Giel
Beter dan Paul die niks brengt.quote:Op zaterdag 19 december 2015 23:20 schreef heloef het volgende:
Dingen die ik niet had verwacht te moeten toegeven: het is een stuk chiller met Giel
Absoluut. Ik mag Giel echt niet, maar als 'collega' kan ik simpelweg niet ontkennen dat hij goed is in wat hij doet.quote:Op zaterdag 19 december 2015 23:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Beter dan Paul die niks brengt.
Owhquote:Op zaterdag 19 december 2015 23:32 schreef Qunix het volgende:
[..]
De Fok!ker bedoel ik
Hij <3 Giel namelijk.
Youtube-'sterren'quote:Op zaterdag 19 december 2015 23:33 schreef Qunix het volgende:
Zo communiceer je tegenwoordig. Met een camera voor je porum.
#bierquote:
#strakplanisstrakquote:
quote:
Ja das een speciale hulp voor zijn telefoon omdat hij anders niet met zn telefoon overweg kanquote:Op zaterdag 19 december 2015 23:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Wat zit Giel eigenlijk steeds te kutten met dat statiefje met zijn telefoon
Vast dat Periscope, waar mee je oninteressante kutleven kan livestreamen.quote:Op zaterdag 19 december 2015 23:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Wat zit Giel eigenlijk steeds te kutten met dat statiefje met zijn telefoon
Hele huis hangt vol camera's maar meneer heeft nog niet genoeg aandacht?quote:Op zaterdag 19 december 2015 23:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Vast dat Periscope, waar mee je oninteressante kutleven kan livestreamen.
Je gevoel laat je niet in de steek, misschien wordt het straks leuk als Giel plaatjes gaat mixen.quote:Op zaterdag 19 december 2015 23:40 schreef Zelfscanner het volgende:
Ik kan niet kijken nu. Mis ik iets? Ik vermoed een nee.
Ik kan de TV normaal niet aanzetten en hij is er weer.quote:Op zaterdag 19 december 2015 23:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hele huis hangt vol camera's maar meneer heeft nog niet genoeg aandacht?
Youtubers.quote:
Vloggers ofzo. In ieder geval hebben ze waarschijnlijk een fanbase bestaande uit middelbare scholieren.quote:
We hoorden hetzelfde.. Wtf is dat?quote:Op zaterdag 19 december 2015 23:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Chocolademelk drinken met Eenhoorn Joost.
Hoorde ik dat goed?
De idolen van de gemiddelde 12-jarige, helaasquote:
Deze twink:quote:Op zaterdag 19 december 2015 23:45 schreef houdjemond het volgende:
[..]
We hoorden hetzelfde.. Wtf is dat?
Ik vrees één van die vloggersquote:Op zaterdag 19 december 2015 23:45 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik drink m'n chocomel dan wel alleen op zegquote:Op zaterdag 19 december 2015 23:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Deze twink:
https://www.youtube.com/user/EenhoornJoost
En de jongsten kijken op naar Freek Vonk. Het zijn nare tijden.quote:Op zaterdag 19 december 2015 23:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
De idolen van de gemiddelde 12-jarige, helaas
Freek Vonk vind ik eigenlijk weinig mis mee.quote:Op zaterdag 19 december 2015 23:47 schreef heloef het volgende:
[..]
En de jongsten kijken op naar Freek Vonk. Het zijn nare tijden.
quote:Op zaterdag 19 december 2015 23:45 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Kan niet wachten op de aflevering over pijlstaartroggenquote:Op zaterdag 19 december 2015 23:47 schreef heloef het volgende:
[..]
En de jongsten kijken op naar Freek Vonk. Het zijn nare tijden.
Gaat dat goed aflopen?quote:Op zaterdag 19 december 2015 23:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kan niet wachten op de aflevering over pijlstaartroggen
quote:Op zaterdag 19 december 2015 23:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als het die linker was had ik geabonneerd.quote:Op zaterdag 19 december 2015 23:48 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die rechtse dan he, tenminste, dat dénk ik.
Oh shit.quote:Op zaterdag 19 december 2015 23:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Vind de linker aantrekkelijkerquote:Op zaterdag 19 december 2015 23:48 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die rechtse dan he, tenminste, dat dénk ik.
Inderdaad.. iemand die zijn kennis op een aanstekelijke manier overbrengt op anderen verdient mijn respect.quote:Op zaterdag 19 december 2015 23:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Freek Vonk vind ik eigenlijk weinig mis mee.
Nee. Kan geloof ik ook niet vanuit het buitenland. Of in elk geval niet zonder Nederlandse bankrekening.quote:Op zaterdag 19 december 2015 23:51 schreef houdjemond het volgende:
Hebben jullie eigenlijk plaatje aangevraagd oid?
Nope, zit er helaas dit jaar niet in.quote:Op zaterdag 19 december 2015 23:51 schreef houdjemond het volgende:
Oh dan houd het op inderdaad, mag ik vragen waar je zit?quote:Op zaterdag 19 december 2015 23:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee. Kan geloof ik ook niet vanuit het buitenland. Of in elk geval niet zonder Nederlandse bankrekening.
Misschien ga ik dat nog doen, misschien ook niet.quote:Op zaterdag 19 december 2015 23:51 schreef houdjemond het volgende:
Nee.quote:Op zaterdag 19 december 2015 23:51 schreef houdjemond het volgende:
Dat mag zekerquote:Op zaterdag 19 december 2015 23:54 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Oh dan houd het op inderdaad, mag ik vragen waar je zit?
Hoiquote:
Geeft het wiel van Giel nog even de kans zo, maar denk dat 't weer een vroegertje wordt..quote:Op zaterdag 19 december 2015 23:56 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik zal eerlijk zijn. Jammer dat er geen slaapgasten zijn.
Ik mis het ook wel, maar een beetje tegen beter weten in. Zo goed waren de meeste gasten ook weer niet.quote:Op zaterdag 19 december 2015 23:56 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik zal eerlijk zijn. Jammer dat er geen slaapgasten zijn.
Welk nummertje ga je dan voor?quote:Op zaterdag 19 december 2015 23:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Misschien ga ik dat nog doen, misschien ook niet.
Oh, doe je goed! Hoewel t qua temperatuur weinig uitmaakt nu denk ik.. 12 graden op 19 decemberquote:Op zaterdag 19 december 2015 23:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat mag zekerIk woon in Spanje. Begon SR te kijken vanuit Colombia in 2010 dus ik zit al wel een stukje dichter bij huis
Ik denk dat we de 20 net gehaald hebben vandaagquote:Op zaterdag 19 december 2015 23:58 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Oh, doe je goed! Hoewel t qua temperatuur weinig uitmaakt nu denk ik.. 12 graden op 19 december
Oasis - Don't Look Back In Anger, ik word niet snel emotioneel van muziek maar die plaat, boh.quote:Op zaterdag 19 december 2015 23:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Welk nummertje ga je dan voor?
Goed nummer ook!quote:Op zaterdag 19 december 2015 23:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Oasis - Don't Look Back In Anger, ik word niet snel emotioneel van muziek maar die plaat, boh.
Naar mijn mening een van de beste ooit gemaakt.quote:
Slaat helemaal nergens op inderdaad.. maargoed doen we nu niks meer aan.quote:Op zaterdag 19 december 2015 23:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat we de 20 net gehaald hebben vandaag![]()
Maar hier is het momenteel ook iets warmer dan gemiddeld hoor.
*zoekt op*quote:Op zaterdag 19 december 2015 23:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Oasis - Don't Look Back In Anger, ik word niet snel emotioneel van muziek maar die plaat, boh.
Precies. Het heeft wel z'n voordelen..zolang de zee niet te veel stijgt want ik woon ernaastquote:Op zondag 20 december 2015 00:01 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Slaat helemaal nergens op inderdaad.. maargoed doen we nu niks meer aan.
Oeh hele fijne plaat inderdaadquote:Op zaterdag 19 december 2015 23:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Oeh lekker *tikje jaloers*.quote:Op zondag 20 december 2015 00:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Precies. Het heeft wel z'n voordelen..zolang de zee niet te veel stijgt want ik woon ernaast
Missie geslaagdquote:Op zondag 20 december 2015 00:04 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Oeh lekker *tikje jaloers*.
Nou ben benieuwd Gieltje.
Giel is vermakelijk voorlopig.quote:Op zondag 20 december 2015 00:04 schreef TheVulture het volgende:
Tot nu toe bevalt deze editie me wel, het is goed dat het iets minder geforceerd is allemaal
Bandje is natuurlijk al opgenomen.quote:
Alles is echt heel flink versoberd.quote:
Integendeel. Assortiment is breder dan zeg 5 jaar geleden. Alleen de hypes als de wuppies zijn gonequote:
Ja uiteraardquote:Op zondag 20 december 2015 00:13 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
alles in het teken van soberheid he
Dikke eindejaarsbonusquote:Op zondag 20 december 2015 00:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Toch wel fijn dat we Roosmarijn er als bonus bij krijgen
Godverdomme.quote:Op zondag 20 december 2015 00:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Toch wel fijn dat we Roosmarijn er als bonus bij krijgen
Wuppies waren de best juist.quote:Op zondag 20 december 2015 00:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Integendeel. Assortiment is breder dan zeg 5 jaar geleden. Alleen de hypes als de wuppies zijn gone
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |