En de jongsten kijken op naar Freek Vonk. Het zijn nare tijden.quote:Op zaterdag 19 december 2015 23:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
De idolen van de gemiddelde 12-jarige, helaas
Freek Vonk vind ik eigenlijk weinig mis mee.quote:Op zaterdag 19 december 2015 23:47 schreef heloef het volgende:
[..]
En de jongsten kijken op naar Freek Vonk. Het zijn nare tijden.
quote:Op zaterdag 19 december 2015 23:45 schreef houdjemond het volgende:
[..]
We hoorden hetzelfde.. Wtf is dat?
Kan niet wachten op de aflevering over pijlstaartroggenquote:Op zaterdag 19 december 2015 23:47 schreef heloef het volgende:
[..]
En de jongsten kijken op naar Freek Vonk. Het zijn nare tijden.
Gaat dat goed aflopen?quote:Op zaterdag 19 december 2015 23:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kan niet wachten op de aflevering over pijlstaartroggen
quote:Op zaterdag 19 december 2015 23:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als het die linker was had ik geabonneerd.quote:Op zaterdag 19 december 2015 23:48 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die rechtse dan he, tenminste, dat dénk ik.
Oh shit.quote:Op zaterdag 19 december 2015 23:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Vind de linker aantrekkelijkerquote:Op zaterdag 19 december 2015 23:48 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die rechtse dan he, tenminste, dat dénk ik.
Inderdaad.. iemand die zijn kennis op een aanstekelijke manier overbrengt op anderen verdient mijn respect.quote:Op zaterdag 19 december 2015 23:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Freek Vonk vind ik eigenlijk weinig mis mee.
Nee. Kan geloof ik ook niet vanuit het buitenland. Of in elk geval niet zonder Nederlandse bankrekening.quote:Op zaterdag 19 december 2015 23:51 schreef houdjemond het volgende:
Hebben jullie eigenlijk plaatje aangevraagd oid?
Nope, zit er helaas dit jaar niet in.quote:Op zaterdag 19 december 2015 23:51 schreef houdjemond het volgende:
Oh dan houd het op inderdaad, mag ik vragen waar je zit?quote:Op zaterdag 19 december 2015 23:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee. Kan geloof ik ook niet vanuit het buitenland. Of in elk geval niet zonder Nederlandse bankrekening.
Misschien ga ik dat nog doen, misschien ook niet.quote:Op zaterdag 19 december 2015 23:51 schreef houdjemond het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |