quote:
Ja das een speciale hulp voor zijn telefoon omdat hij anders niet met zn telefoon overweg kanquote:Op zaterdag 19 december 2015 23:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Wat zit Giel eigenlijk steeds te kutten met dat statiefje met zijn telefoon
Vast dat Periscope, waar mee je oninteressante kutleven kan livestreamen.quote:Op zaterdag 19 december 2015 23:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Wat zit Giel eigenlijk steeds te kutten met dat statiefje met zijn telefoon
Hele huis hangt vol camera's maar meneer heeft nog niet genoeg aandacht?quote:Op zaterdag 19 december 2015 23:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Vast dat Periscope, waar mee je oninteressante kutleven kan livestreamen.
Je gevoel laat je niet in de steek, misschien wordt het straks leuk als Giel plaatjes gaat mixen.quote:Op zaterdag 19 december 2015 23:40 schreef Zelfscanner het volgende:
Ik kan niet kijken nu. Mis ik iets? Ik vermoed een nee.
Ik kan de TV normaal niet aanzetten en hij is er weer.quote:Op zaterdag 19 december 2015 23:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hele huis hangt vol camera's maar meneer heeft nog niet genoeg aandacht?
Youtubers.quote:
Vloggers ofzo. In ieder geval hebben ze waarschijnlijk een fanbase bestaande uit middelbare scholieren.quote:
We hoorden hetzelfde.. Wtf is dat?quote:Op zaterdag 19 december 2015 23:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Chocolademelk drinken met Eenhoorn Joost.
Hoorde ik dat goed?
De idolen van de gemiddelde 12-jarige, helaasquote:
Deze twink:quote:Op zaterdag 19 december 2015 23:45 schreef houdjemond het volgende:
[..]
We hoorden hetzelfde.. Wtf is dat?
Ik vrees één van die vloggersquote:Op zaterdag 19 december 2015 23:45 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik drink m'n chocomel dan wel alleen op zegquote:Op zaterdag 19 december 2015 23:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Deze twink:
https://www.youtube.com/user/EenhoornJoost
En de jongsten kijken op naar Freek Vonk. Het zijn nare tijden.quote:Op zaterdag 19 december 2015 23:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
De idolen van de gemiddelde 12-jarige, helaas
Freek Vonk vind ik eigenlijk weinig mis mee.quote:Op zaterdag 19 december 2015 23:47 schreef heloef het volgende:
[..]
En de jongsten kijken op naar Freek Vonk. Het zijn nare tijden.
quote:Op zaterdag 19 december 2015 23:45 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Kan niet wachten op de aflevering over pijlstaartroggenquote:Op zaterdag 19 december 2015 23:47 schreef heloef het volgende:
[..]
En de jongsten kijken op naar Freek Vonk. Het zijn nare tijden.
Gaat dat goed aflopen?quote:Op zaterdag 19 december 2015 23:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kan niet wachten op de aflevering over pijlstaartroggen
quote:Op zaterdag 19 december 2015 23:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als het die linker was had ik geabonneerd.quote:Op zaterdag 19 december 2015 23:48 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die rechtse dan he, tenminste, dat dénk ik.
Oh shit.quote:Op zaterdag 19 december 2015 23:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Vind de linker aantrekkelijkerquote:Op zaterdag 19 december 2015 23:48 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die rechtse dan he, tenminste, dat dénk ik.
Inderdaad.. iemand die zijn kennis op een aanstekelijke manier overbrengt op anderen verdient mijn respect.quote:Op zaterdag 19 december 2015 23:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Freek Vonk vind ik eigenlijk weinig mis mee.
Nee. Kan geloof ik ook niet vanuit het buitenland. Of in elk geval niet zonder Nederlandse bankrekening.quote:Op zaterdag 19 december 2015 23:51 schreef houdjemond het volgende:
Hebben jullie eigenlijk plaatje aangevraagd oid?
Nope, zit er helaas dit jaar niet in.quote:Op zaterdag 19 december 2015 23:51 schreef houdjemond het volgende:
Oh dan houd het op inderdaad, mag ik vragen waar je zit?quote:Op zaterdag 19 december 2015 23:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee. Kan geloof ik ook niet vanuit het buitenland. Of in elk geval niet zonder Nederlandse bankrekening.
Misschien ga ik dat nog doen, misschien ook niet.quote:Op zaterdag 19 december 2015 23:51 schreef houdjemond het volgende:
Nee.quote:Op zaterdag 19 december 2015 23:51 schreef houdjemond het volgende:
Dat mag zekerquote:Op zaterdag 19 december 2015 23:54 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Oh dan houd het op inderdaad, mag ik vragen waar je zit?
Hoiquote:
Geeft het wiel van Giel nog even de kans zo, maar denk dat 't weer een vroegertje wordt..quote:Op zaterdag 19 december 2015 23:56 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik zal eerlijk zijn. Jammer dat er geen slaapgasten zijn.
Ik mis het ook wel, maar een beetje tegen beter weten in. Zo goed waren de meeste gasten ook weer niet.quote:Op zaterdag 19 december 2015 23:56 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik zal eerlijk zijn. Jammer dat er geen slaapgasten zijn.
Welk nummertje ga je dan voor?quote:Op zaterdag 19 december 2015 23:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Misschien ga ik dat nog doen, misschien ook niet.
Oh, doe je goed! Hoewel t qua temperatuur weinig uitmaakt nu denk ik.. 12 graden op 19 decemberquote:Op zaterdag 19 december 2015 23:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat mag zekerIk woon in Spanje. Begon SR te kijken vanuit Colombia in 2010 dus ik zit al wel een stukje dichter bij huis
Ik denk dat we de 20 net gehaald hebben vandaagquote:Op zaterdag 19 december 2015 23:58 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Oh, doe je goed! Hoewel t qua temperatuur weinig uitmaakt nu denk ik.. 12 graden op 19 december
Oasis - Don't Look Back In Anger, ik word niet snel emotioneel van muziek maar die plaat, boh.quote:Op zaterdag 19 december 2015 23:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Welk nummertje ga je dan voor?
Goed nummer ook!quote:Op zaterdag 19 december 2015 23:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Oasis - Don't Look Back In Anger, ik word niet snel emotioneel van muziek maar die plaat, boh.
Naar mijn mening een van de beste ooit gemaakt.quote:
Slaat helemaal nergens op inderdaad.. maargoed doen we nu niks meer aan.quote:Op zaterdag 19 december 2015 23:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat we de 20 net gehaald hebben vandaag![]()
Maar hier is het momenteel ook iets warmer dan gemiddeld hoor.
*zoekt op*quote:Op zaterdag 19 december 2015 23:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Oasis - Don't Look Back In Anger, ik word niet snel emotioneel van muziek maar die plaat, boh.
Precies. Het heeft wel z'n voordelen..zolang de zee niet te veel stijgt want ik woon ernaastquote:Op zondag 20 december 2015 00:01 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Slaat helemaal nergens op inderdaad.. maargoed doen we nu niks meer aan.
Oeh hele fijne plaat inderdaadquote:Op zaterdag 19 december 2015 23:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Oeh lekker *tikje jaloers*.quote:Op zondag 20 december 2015 00:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Precies. Het heeft wel z'n voordelen..zolang de zee niet te veel stijgt want ik woon ernaast
Missie geslaagdquote:Op zondag 20 december 2015 00:04 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Oeh lekker *tikje jaloers*.
Nou ben benieuwd Gieltje.
Giel is vermakelijk voorlopig.quote:Op zondag 20 december 2015 00:04 schreef TheVulture het volgende:
Tot nu toe bevalt deze editie me wel, het is goed dat het iets minder geforceerd is allemaal
Bandje is natuurlijk al opgenomen.quote:
Alles is echt heel flink versoberd.quote:
Integendeel. Assortiment is breder dan zeg 5 jaar geleden. Alleen de hypes als de wuppies zijn gonequote:
Ja uiteraardquote:Op zondag 20 december 2015 00:13 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
alles in het teken van soberheid he
Dikke eindejaarsbonusquote:Op zondag 20 december 2015 00:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Toch wel fijn dat we Roosmarijn er als bonus bij krijgen
Godverdomme.quote:Op zondag 20 december 2015 00:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Toch wel fijn dat we Roosmarijn er als bonus bij krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |