abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158335531
quote:
Heerlen is een Nederlandse plaats en gemeente in het zuidoosten van de Nederlandse provincie Limburg. Heerlen is de grootste gemeente in de Oostelijke Mijnstreek.

Op 31 maart 2015 had Heerlen 87.429 inwoners De gemeente is daarmee de vierde in grootte van Limburg, na Maastricht, Venlo en Sittard-Geleen. Heerlen maakt deel uit van het bestuurlijke samenwerkingsverband Parkstad Limburg, waar in totaal rond de 240.000 mensen wonen. Sedert 2006 heeft deze in oppervlakte relatief kleine stadsregio de bijzondere status van plusregio.
Heerlen een geschikte stad voor Serious Request, of is het een domper dit jaar?
  vrijdag 18 december 2015 @ 19:28:42 #2
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_158335598
Net zo erg als Leeuwarden destijds.
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
pi_158335609
Een geschikte stad als je wil dat de meerderheid van de bezoekers met lege handen de stad weer verlaat
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_158335858
Voor de gemeente (lees: burgemeester en gemeentebestuur) is het goed.
Meer inkomen voor de gemeente en dus meer geld voor het grootste faalproject ever.
Voor de inwoners.....nou jippie.
Life is a highway...let's ride it!
pi_158336253
quote:
2s.gif Op vrijdag 18 december 2015 19:28 schreef Zelfscanner het volgende:
Wat was daar erg aan? Nooit zo druk geweest hier.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_158336423
Denk dat het voor Heerlen zelf wel goed is.. Niet echt een stad met heel veel bekendheid in NL...
pi_158336526
quote:
2s.gif Op vrijdag 18 december 2015 19:28 schreef Zelfscanner het volgende:
Leeuwarden is ver weg maar heeft natuurlijk meer status in de regio dan een Haarlem - dat was ook niet echt een handige keuze.

Heerlen mist vooral de studentencultuur - wat dat betreft jammer dat het niet Maastricht was
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_158336689
In elk geval centraal gelegen in de euregio.
Ik begreep dat mede hierdoor ook omroepen in het duits en belgisch grensgebied zich aansloten bij de actie.
Net efkes anges
pi_158336737
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 20:11 schreef Sjoerd102 het volgende:
In elk geval centraal gelegen in de euregio.
Ik begreep dat mede hierdoor ook omroepen in het duits en belgisch grensgebied zich aansloten bij de actie.
Tjah, dat had je dan met Leeuwarden weer niet.
pi_158337205
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 19:38 schreef Luuntje het volgende:
het grootste faalproject ever.
Is dat je persoonlijke mening of ga je dit staven met cijfers?
pi_158337466
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 20:25 schreef TUFKAL het volgende:

[..]

Is dat je persoonlijke mening of ga je dit staven met cijfers?
Het project (het Maankwartier) kost 180miljoen euro. (tot nu toe)
Een groot deel daarvan is betaald door gemeentelijke belasting die de gemeente omhoog gegooid heeft.
Het wordt een winkel/werk/woon complex.
Ja....daar zit Heerlen op te wachten.
Meerdere panden, zowel kantoor, winkel en woon panden, staan leeg door te hoge kosten.
De omliggende buurten verpauperen en daar doet de gemeente niks aan.
Er is gedoe over welke grote winkel erin het Maankwartier terecht komt.
pi_158337536
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 december 2015 20:33 schreef Luuntje het volgende:

[..]

Een groot deel daarvan is betaald door gemeentelijke belasting die de gemeente omhoog gegooid heeft.
Meerdere panden, zowel kantoor, winkel en woon panden, staan leeg door te hoge kosten.
Oh je hebt het over Heerlen :')
pi_158337666
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 20:35 schreef TUFKAL het volgende:

[..]

Oh je hebt het over Heerlen :')
Nee.....over het Maankwartier waar ze niet eens de ruimtes verhuurd krijgen.
pi_158338899
Ben zelf Limburger en vind het verschrikkelijk dat ze Heerlen hebben uitgekozen. Echt een stad/streek waar geen fuck te beleven is. Doe dan Maastricht, Sittard of Roermond. Rare mensen ook daar in Parkstad.... en denk dat alle Limburgers dat beamen (behalve dat volk uit die regio).
U MAD?
pi_158339785
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 december 2015 20:33 schreef Luuntje het volgende:

[..]

Heerlen investeerd max 20 miljoen, weller 4 ministeries en brussel hoesten de rest op.

Tot zover de domste post die ik gelezen heb
Ik werk niet mee aan een gevestigd systeem wat niet werkt....
pi_158339996
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 21:14 schreef de_boswachter het volgende:
Ben zelf Limburger en vind het verschrikkelijk dat ze Heerlen hebben uitgekozen. Echt een stad/streek waar geen fuck te beleven is. Doe dan Maastricht, Sittard of Roermond. Rare mensen ook daar in Parkstad.... en denk dat alle Limburgers dat beamen (behalve dat volk uit die regio).
Ze zijn vooral vreselijk negatief. Maar misschien zijn buitenring een maankwartier los van het financiële plaatje hier wel erg goed voor. Ze moeten daar eens af van het idee 'ze zijn ons vergeten en hier verandert nooit iets'
pi_158340084
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 december 2015 21:42 schreef CafeRoker het volgende:

[..]

Ze zijn vooral vreselijk negatief. Maar misschien zijn buitenring een maankwartier los van het financiële plaatje hier wel erg goed voor. Ze moeten daar eens af van het idee 'ze zijn ons vergeten en hier verandert nooit iets'
Ze teren nog steeds op de mijnen en huilen nog steeds dat door het sluiten ervan veel banen verloren zijn gegaan. Het is verdomme 40 jaar geleden....
U MAD?
pi_158340159
pi_158340257
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 december 2015 21:44 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Ze teren nog steeds op de mijnen en huilen nog steeds dat door het sluiten ervan veel banen verloren zijn gegaan. Het is verdomme 40 jaar geleden....
Het waren wel echt serieus veel banen. Dus het trauma kan ik me wel voorstellen. En dat samen met een lelijk centrum een en slechte verbindingen in een aantal richtingen.. Ze hebben duidelijk iets nieuws nodig om trots op te zijn. Nu dat winkelcentrum 't loon nog even laten instorten een het centrum wordt direct veel compacter. Het maankwartier is wat betreft capaciteit ook vooral een probleem juist omdat 't loon er nog is. Maar dat moet gewoon eens weg. Is voor iedereen het beste.
  Moderator vrijdag 18 december 2015 @ 22:24:20 #20
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_158341701
Zachte G :r
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_158342149
quote:
:') :') |:( |:( Je hebt geen idee hoe 3fm te werk gaat.

Het is geen kwestie van uitkiezen.
pi_158342241
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 22:35 schreef Merode32 het volgende:

[..]

:') :') |:( |:( Je hebt geen idee hoe 3fm te werk gaat.

Het is geen kwestie van uitkiezen.
Aha eindelijk iemand in het topic die er verstand van heeft :')

Nee tuurlijk niet oetlul. Maar als zich 5 steden inschrijven dan vind ik het alsnog raar om de makkelijke weg te kiezen. Want in Breda hebben ze nog wat goed te maken met hun domme mongool Sander Lantinge 'liefde is een toverbal' anthem.
U MAD?
pi_158342388
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 december 2015 22:37 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Aha eindelijk iemand in het topic die er verstand van heeft :')

Nee tuurlijk niet oetlul. Maar als zich 5 steden inschrijven dan vind ik het alsnog raar om de makkelijke weg te kiezen. Want in Breda hebben ze nog wat goed te maken met hun domme mongool Sander Lantinge 'liefde is een toverbal' anthem.
3fm kiest de stad diehet beste financiële plaatje aanlevert, zodat de kosten voor 3fm minimaal zijn.

Na sortering waren er twee steden die aan de eisen konden voldoen, heerlen en spijkenisse,
pi_158343600
quote:
Sittard was ook in de race voor dit jaar, maar is dus uiteindelijk naar Heerlen gegaan.
pi_158343787
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 december 2015 23:09 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

Sittard was ook in de race voor dit jaar, maar is dus uiteindelijk naar Heerlen gegaan.
Nee sittard is nooit in de race geweest, ze voldeden bij lange na niet aan de eisen.

Geen twee pleinen vlak bij elkaar.
Plein voor glazen huis met minimaal 10 mensen
Plein voor podium, miminaam 25 duizend mensen
Goede korte route naar het plein of goed ov.
Financiele eisen.

Alleen spijkenisse en heerlen voldeden aan alle eisen en zijn dus goedgekeurd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')