Waarom werd ze het de vorige keer dan niet?quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:47 schreef Pearlbitch het volgende:
Het moge duidelijk zijn dat het Arib wordt.
Vrouw, links, en allochtoon. Als tegenstander ben je op voorhand al kansloos.
Bosma zou naar mijn mening ook de beste keus zijn. Vanwaar Toorenburg als ik vragen mag?quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:02 schreef opreis het volgende:
[..]
Toorenburg
Maar ik denk dat Bosma de beste keus zou zijn
Typisch weer inderdaad. Het geluid mag in dit land maar van één kant komen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:47 schreef Pearlbitch het volgende:
Het moge duidelijk zijn dat het Arib wordt.
Vrouw, links, en allochtoon. Als tegenstander ben je op voorhand al kansloos.
Kuiken en Vos zijn geen kandidaat.quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:11 schreef Houtenbeen het volgende:
Partij voor de Diertjes wil nu een keer een dier als voorzitter van de tweede kamer
Dan moeten ze die dikke walrus Elias kiezenquote:Op woensdag 13 januari 2016 14:11 schreef Houtenbeen het volgende:
Partij voor de Diertjes wil nu een keer een dier als voorzitter van de tweede kamer
Arib heeft niet eens steun bij de PvdA, ook niet bij de pvv + heeft allemaal puntjes die hij minder geschikt maken.quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:09 schreef Infection het volgende:
[..]
Bosma zou naar mijn mening ook de beste keus zijn. Vanwaar Toorenburg als ik vragen mag?
waarom zou het volk moeten stemmen voor de voorzitter van een vergadering?quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:15 schreef Infection het volgende:
Jammer dat het volk niet mag stemmen.
Een vergadering? De hele Tweede Kamer.quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
waarom zou het volk moeten stemmen voor de voorzitter van een vergadering?
Lekker wachtgeld opstrijken en dan uit de kast komen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:20 schreef opreis het volgende:
Deze man wil zichzelf nog even laten zien want bij de volgende verkiezing kan dat niet meer
Heeft altijd al een 'smakkende' manier van praten gehad, kan er niet naar luisteren.quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:18 schreef Chai het volgende:
Hij praat alsof hij eten in zijn mond bewaard.
quote:
twitter:wouterdewinther twitterde op woensdag 13-01-2016 om 14:22:00Opmerkelijk dat de zetelrovende lange arm van Ankara zich druk maakt over het aanzien van de parlementaire democratie #kuzu reageer retweet
Die wilt een Bruin kabinet volgens mij.quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:17 schreef Kaas- het volgende:
Kuzu heeft zich wel echt gewoon slecht gekleed.
Dit inderdaad.quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]twitter:wouterdewinther twitterde op woensdag 13-01-2016 om 14:22:00Opmerkelijk dat de zetelrovende lange arm van Ankara zich druk maakt over het aanzien van de parlementaire democratie #kuzu reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |