Bosma zou naar mijn mening ook de beste keus zijn. Vanwaar Toorenburg als ik vragen mag?quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:02 schreef opreis het volgende:
[..]
Toorenburg
Maar ik denk dat Bosma de beste keus zou zijn
Typisch weer inderdaad. Het geluid mag in dit land maar van één kant komen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:47 schreef Pearlbitch het volgende:
Het moge duidelijk zijn dat het Arib wordt.
Vrouw, links, en allochtoon. Als tegenstander ben je op voorhand al kansloos.
Kuiken en Vos zijn geen kandidaat.quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:11 schreef Houtenbeen het volgende:
Partij voor de Diertjes wil nu een keer een dier als voorzitter van de tweede kamer
Dan moeten ze die dikke walrus Elias kiezenquote:Op woensdag 13 januari 2016 14:11 schreef Houtenbeen het volgende:
Partij voor de Diertjes wil nu een keer een dier als voorzitter van de tweede kamer
Arib heeft niet eens steun bij de PvdA, ook niet bij de pvv + heeft allemaal puntjes die hij minder geschikt maken.quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:09 schreef Infection het volgende:
[..]
Bosma zou naar mijn mening ook de beste keus zijn. Vanwaar Toorenburg als ik vragen mag?
waarom zou het volk moeten stemmen voor de voorzitter van een vergadering?quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:15 schreef Infection het volgende:
Jammer dat het volk niet mag stemmen.
Een vergadering? De hele Tweede Kamer.quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
waarom zou het volk moeten stemmen voor de voorzitter van een vergadering?
Lekker wachtgeld opstrijken en dan uit de kast komen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:20 schreef opreis het volgende:
Deze man wil zichzelf nog even laten zien want bij de volgende verkiezing kan dat niet meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |