Het lijkt me ook wel een capabele voorzitter hoor, maar Van Miltenburg is daar de maat niet van. Ik heb de rest van de kandidaten niet gehoord, maar ik vond het verhaal van Bosma ook weer niet zo goed als je zou verwachten op basis van de lovende reacties.quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:06 schreef H.FR het volgende:
[..]
Nouja, ala je het vergelijkt met Anouchka en de andere kandidaten was het veruit de beste.
Elias en Arib ongeschikt, de andere 2 waren prima.quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:11 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het lijkt me ook wel een capabele voorzitter hoor, maar Van Miltenburg is daar de maat niet van. Ik heb de rest van de kandidaten niet gehoord, maar ik vond het verhaal van Bosma ook weer niet zo goed als je zou verwachten op basis van de lovende reacties.
Nee joh.quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:45 schreef danos het volgende:
Ik zit nog met een vraag. Zou de uitslag nou anders zijn geweest als we gisteren om 13.45 gelijk waren begonnen met stemmem?
Heeft niets met elkaar te maken.quote:Op donderdag 14 januari 2016 08:49 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
[..]
De GBL betaald zijn reisjes allemaal zelf?
Nee.quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:45 schreef danos het volgende:
Ik zit nog met een vraag. Zou de uitslag nou anders zijn geweest als we gisteren om 13.45 gelijk waren begonnen met stemmem?
Hoezo niet? Waarom mag het ene Kamerlid wel reisjes maken op kosten van een ander land en het andere niet?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:03 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Heeft niets met elkaar te maken.
Als ze echt zo ongeschikt is als jij wilt doen geloven dan was dat al wel gebleken tijdens haar werkzaamheden als ondervoorzitter.quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:07 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Je hebt volledig gelijk, gewoon de slechtste kandidaat en dus puur gewonnen op basis van gunfactor. Slecht. Krijgen we weer dat gerotzooi wat me met Anouschka al gewend waren.
Verschil in omstandigheden.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:20 schreef k_man het volgende:
[..]
Hoezo niet? Waarom mag het ene Kamerlid wel reisjes maken op kosten van een ander land en het andere niet?
Oh ja. Dat is natuurlijk ook waarom-ie al dat geld uit Israël ontvangt. Toch?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:23 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Geert is Nederlander, heeft slechts één nationaliteit en één loyaliteit.
Want ik mag opeens geen mening hebben over Bosma, ik vertrouw die vent niet en het interesseert me heel weinig wat 'neutrale' bronnen zeggen, zeg zelf niets als je niet tegen een andere mening kan.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 09:31 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Ja, vandaar dat hij al 6 jaar ondervoorzitter is en neutrale bronnen hem als beste kandidaat zien en zagen.
Zeg dan niks als je er niets van weet zeg. Damn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |