quote:Op donderdag 14 januari 2016 00:24 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Heel geschikt die Arib: http://www.elsevier.nl/Po(...)rib-ELSEVIER263868W/
De GBL betaald zijn reisjes allemaal zelf?quote:Marokko betaalde reis Marrakech PvdA'er Khadija Arib
Nee, sommige worden ook vast betaald door Israël.quote:Op donderdag 14 januari 2016 08:49 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
[..]
De GBL betaald zijn reisjes allemaal zelf?
Waarom zouden parlementariërs enkel moeten afgaan op de speeches om hun stem te bepalen? Tenslotte kennen ze elkaar. Natuurlijk is ook dat een belangrijke bron van informatie, nog los van een eventuele gunfactor.quote:Op donderdag 14 januari 2016 00:07 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar het is niet logisch als je de speeches bekijkt. (waarbij Arib het slechtste uit haar woorden kwam) Moet dus wel de gunfactor zijn geweest.
Had niet zijn hele speech meegekregen, maar steengoed!quote:
Het overgrote deel stemt gewoon op Wilders, de rest komt niet eens in de buurt (is vaak zo bij lijsttrekkers en zeker als de partij en de persoon vrijwel één zijn).quote:Op donderdag 14 januari 2016 10:08 schreef Onnoman het volgende:
Ik ga erg lachen als Bosma meer stemmen krijgt dan Wilders bij de volgende verkiezingen..
ik zie in hem namelijk meer kwaliteiten dan een persoon als Wilders
Wilders vind dat ook niet erg.quote:Op donderdag 14 januari 2016 10:08 schreef Onnoman het volgende:
Ik ga erg lachen als Bosma meer stemmen krijgt dan Wilders bij de volgende verkiezingen..
ik zie in hem namelijk meer kwaliteiten dan een persoon als Wilders
Wilders wilde ook gewoon vooral verliezen met Bosma om zijn retoriek te kunnen blijven afvurenquote:Op donderdag 14 januari 2016 12:37 schreef DestroyerPiet het volgende:
[ afbeelding ]
Op deze foto is goed te zien hoe erg Wilders en Bosma het vinden dat Arib Kamervoorzitter is geworden.
blijkt maar weer eens dat de ferme taal van wilders vooral voor de Buhne is. als je dit echt een zwarte dag voor de democratie vind zoals hij in de media roept dan sta je niet zo op de foto.
(wel een mooie foto trouwens)
misschien lacht hij haar wel uitquote:Op donderdag 14 januari 2016 12:37 schreef DestroyerPiet het volgende:
[ afbeelding ]
Op deze foto is goed te zien hoe erg Wilders en Bosma het vinden dat Arib Kamervoorzitter is geworden.
blijkt maar weer eens dat de ferme taal van wilders vooral voor de Buhne is. als je dit echt een zwarte dag voor de democratie vind zoals hij in de media roept dan sta je niet zo op de foto.
idd.. zou me ook niet verbazenquote:Op donderdag 14 januari 2016 12:38 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Wilders vind dat ook niet erg.
Zou het niet vreemd vinden dat Wilders hem naar voren schuift voor Minister President.
Ach ja, dat hoort bij de politiekquote:Op donderdag 14 januari 2016 12:37 schreef DestroyerPiet het volgende:
[ afbeelding ]
ik ben toch benieuwd hoe jij dat kan beoordelen?quote:Op donderdag 14 januari 2016 14:59 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Maar blijft opvallend dat de minst geschikte kandidaat gewonnen heeft.
Daar hoef je gelukkig geen raketgeleerde voor te zijn, om dat te zienquote:Op donderdag 14 januari 2016 15:33 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
ik ben toch benieuwd hoe jij dat kan beoordelen?
een voorzitter moet een debat kunnen leiden. Of je wel of niet goed kan spreken lijkt me niet echt relevantquote:Op donderdag 14 januari 2016 15:41 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Daar hoef je gelukkig geen raketgeleerde voor te zijn, om dat te ziende verschillen tussen haar en de andere 3 kandidaten waren opmerkelijk groot. Alleen het gehakkel al en vrijwel geen 1 zin in normaal Nederlands kunnen uitspreken vind ik merkwaardig. Je kiest toch de beste kandidaat lijkt me.
Mij wel maar let's agree to disagreequote:Op donderdag 14 januari 2016 15:44 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
een voorzitter moet een debat kunnen leiden. Of je wel of niet goed kan spreken lijkt me niet echt relevant
Niet overdrijven, hij is eerder lollig dan scherp en ik deel zijn blik op het voorzitterschap op zich wel, maar een heel doorwrocht idee heeft hij daar nou ook weer niet over.quote:Op donderdag 14 januari 2016 10:32 schreef H.FR het volgende:
Had niet zijn hele speech meegekregen, maar steengoed!
Echt doodzonde dat hij bij de PVV zit.
Nouja, ala je het vergelijkt met Anouchka en de andere kandidaten was het veruit de beste. Maargoed, een jaartje uitzingen met Arib moet ook wel lukken.quote:Op donderdag 14 januari 2016 16:18 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Niet overdrijven, hij is eerder lollig dan scherp en ik deel zijn blik op het voorzitterschap op zich wel, maar een heel doorwrocht idee heeft hij daar nou ook weer niet over.
Je hebt volledig gelijk, gewoon de slechtste kandidaat en dus puur gewonnen op basis van gunfactor. Slecht. Krijgen we weer dat gerotzooi wat me met Anouschka al gewend waren.quote:Op donderdag 14 januari 2016 15:41 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Daar hoef je gelukkig geen raketgeleerde voor te zijn, om dat te ziende verschillen tussen haar en de andere 3 kandidaten waren opmerkelijk groot. Alleen het gehakkel al en vrijwel geen 1 zin in normaal Nederlands kunnen uitspreken vind ik merkwaardig. Je kiest toch de beste kandidaat lijkt me.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |