Zowel Elias (die niet eens de steun van zijn gehele eigen fractie heeft naar het schijnt) als Bosma (die om allerlei redenen voor niemand behalve de PVV acceptabel zal zijn) lijken me kansloos inderdaad.quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:33 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Rondom de persoon Bosma zijn toch geen schandalen geweest? Met jouw redenatie is Elias ook kansloos, zie de recente schandalen binnen de VVD.
qua leidinggeven dan weer niet, hij schijnt nogal autoritair te zijn. Daarbij moet een voorzitter natuurlijk ook verbindend zijn en dat is hij nooit.quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat van alle kandidaten alleen Bosma goede referenties had vanwege goed voorzitterschap?
Die anderen hadden het bijna niet over ervaring in een vergelijkbare functie.
Het hangt er ook vanaf of D66 en SP zo slim zijn om haar in de eerste ronde te steunen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:30 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik zet mijn geld in op Van Toorenburg. Arib ligt niet goed in haar eigen partij en bij de VVD. Elias mist net als Arib de kwaliteiten om een goede Kamervoorzitter te zijn. Verder is het niet de beurt van de VVD om weer een voorzitter aan te leveren. Die huilebalk is net opgestapt. Bosma is op papier de beste kandidaat, maar dan kom je helaas weer aan bij nepparlement en de standpunten van de PVV.
Arib heeft volgens mij ook niet echt veel steun van de VVD en binnen haar partij ligt Arib niet al te goed.quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:42 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Zowel Elias (die niet eens de steun van zijn gehele eigen fractie heeft naar het schijnt) als Bosma (die om allerlei redenen voor niemand behalve de PVV acceptabel zal zijn) lijken me kansloos inderdaad.
Bovendien lijkt me iemand die neuzen wil afhakken van journalisten ook niet geschikt een democratisch orgaan te vertegenwoordigen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
qua leidinggeven dan weer niet, hij schijnt nogal autoritair te zijn. Daarbij moet een voorzitter natuurlijk ook verbindend zijn en dat is hij nooit.
Qua vergadering voorzitten is hij een uitstekende kandidaat
Correct, daarom gok ik op van Toorenburg.quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:43 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Arib heeft volgens mij ook niet echt veel steun van de VVD en binnen haar partij ligt Arib niet al te goed.
in de tweede kamer is een meerderheid van de leden juist man en/of rechts en/of autochtoon.quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:47 schreef Pearlbitch het volgende:
Het moge duidelijk zijn dat het Arib wordt.
Vrouw, links, en allochtoon. Als tegenstander ben je op voorhand al kansloos.
Ah dus zo werkt dat.quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:47 schreef Pearlbitch het volgende:
Toorenburg en Arib.quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:01 schreef Infection het volgende:
Wie maakt volgens jullie het meeste kans?
Toorenburgquote:Op woensdag 13 januari 2016 14:01 schreef Infection het volgende:
Wie maakt volgens jullie het meeste kans?
Echt hequote:Op woensdag 13 januari 2016 14:04 schreef Houtenbeen het volgende:
Hij had wel een iets groter colbertje mogen kopen
Waarom werd ze het de vorige keer dan niet?quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:47 schreef Pearlbitch het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |