SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Webcamstreams
› 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
› TV Beelden live
› Webcam + FOK!
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken (nog meer) bijgehouden![i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Gezellig, al die bekende gezichtenquote:
Ik zou wat willen van Sixx Am.. Maar hebben ze vast niet ::Pquote:Op vrijdag 18 december 2015 19:53 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Nog niet, maar ik ga waarschijnlijk deze aanvragen![]()
Ik had 2 pizza's als mijn avondetenquote:Op vrijdag 18 december 2015 19:56 schreef Uccie het volgende:
Beetje jammer dat mijn pizza nog niet klaar is.
Alleen usernames en UI ..quote:
Deze week zal ik er niet heel veel zijn.. heb dinsdag nog een tentamenquote:
Ah, oke.quote:Op vrijdag 18 december 2015 19:54 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Er zijn elke 24 uur extra DJ's, zal vast wel wat meer gebeuren.
Kleine of grote pizzas?quote:Op vrijdag 18 december 2015 19:57 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik had 2 pizza's als mijn avondeten
Precies de goeie grootte voor een FOK!ker.quote:
quote:
Ik ben gewoon stroopwafels vergetenquote:Op vrijdag 18 december 2015 19:57 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik had 2 pizza's als mijn avondeten
Tuurlijk mag je dat zeggenquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Plein ziet er wel luek uit trouwens, mag ik dat zeggen?
Jackson 5.quote:
Is van dit jaar ja, remix van ABC van de Jacksons.quote:
Ik werk tot en met de 24e, ik ben wel vrij tussen kerst en O&N.quote:Op vrijdag 18 december 2015 19:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deze week zal ik er niet heel veel zijn.. heb dinsdag nog een tentamen
Volgende week zal ik dat wel weer ruimschoots goedmaken
oh ik dacht alleen joe jackson en janetquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:01 schreef Qunix het volgende:
[..]
Klopt, Michael was onderdeel ervan.
Oh neequote:Op vrijdag 18 december 2015 20:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben gewoon stroopwafels vergeten
Oh dat klinkt interessant.quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:03 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Oh nee![]()
Je kan beter een heel dozijn inslaan voor SR
Ik had trouwens van de week een of andere stroopwafel mutatie gekocht bij de AH
Was deels stroopwafel & deels koffiekoek
Het is dat ik in mijn jeugd er best veel ben geweest, maar anders moet je Limbo's voor mij gewoon ondertitelen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:03 schreef DeLuna het volgende:
En dan commentaar hebben op Frieswat is dit dan
![]()
Vooral Heerlenaren.....quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het is dat ik in mijn jeugd er best veel ben geweest, maar anders moet je Limbo's voor mij gewoon ondertitelen.
Als bijna Limburger heb ik er weinig moeite meequote:Op vrijdag 18 december 2015 20:03 schreef DeLuna het volgende:
![]()
Ja zo heb ik weinig moeite met Friesquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:04 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Als bijna Limburger heb ik er weinig moeite mee
Nja zuiderlijker is het nog lastiger, maar goed ik woon in Den Haagquote:
Ik ben een Limbo, Ik versta bijna alles... Maar Heerlenaren hebben toch wel het ergste accent...quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:04 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Als bijna Limburger heb ik er weinig moeite mee
Daar denkt Waylon heel anders over, geloof ik.quote:
Fries is bijna een Scandinavische taalquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:05 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja zo heb ik weinig moeite met Fries
Ik denk ook anders over Waylon.quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Daar denkt Waylon heel anders over, geloof ik.
Hagenezen zijn ook niet verstaanbaar. Zie B. Hay.quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nja zuiderlijker is het nog lastiger, maar goed ik woon in Den Haag
Wayloff.quote:
Daar is net zoveel Hagenees aan als ik. Volgens mij zijn we nog in het zelfde land geboren ook.quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hagenezen zijn ook niet verstaanbaar. Zie B. Hay.
Ik heb geen idee wie de remix verkracht heeft, maar het origineel komt uit de jaren 60.quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:02 schreef asco het volgende:
[..]
Ah, thx.
Dit is elk jaar weer ff een sprong in de hedendaagse muziek voor mij.
niet te verstaanquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:03 schreef DeLuna het volgende:
![]()
Is 't heus?quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Daar is net zoveel Hagenees aan als ik. Volgens mij zijn we nog in het zelfde land geboren ook.
quote:
Oh, dat verklaart waarom een Heerlenaar ( die hier op Fok! zit) zich schaamt voor zijn accentquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:05 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik ben een Limbo, Ik versta bijna alles... Maar Heerlenaren hebben toch wel het ergste accent...
quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:08 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Oh, dat verklaart waarom een Heerlenaar ( die hier op Fok! zit) zich schaamt voor zijn accent
Ik wist niet dat je daar geboren was. Maar wel dat je roots daar liggen jaquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jij wist toch wel dat ik import ben? Of is dat nooit ter sprake gekomen in al die jaren
Alles ten onder van Sittard (en liefst Sittard ook niet) moet zich niet op de radio laten horenquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:08 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Oh, dat verklaart waarom een Heerlenaar ( die hier op Fok! zit) zich schaamt voor zijn accent
Op dit topic? Liever niet.quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:09 schreef DaMook het volgende:
Nou slot erop en dan kan ik gaan slapen.
quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je daar geboren was. Maar wel dat je roots daar liggen ja
oja dat wist ik welquote:
Op het huis natuurlijkquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Op dit topic? Liever niet.
is my little obsessionquote:
Meh, ik moet het nog zien.quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:11 schreef Uccie het volgende:
Ik ga een balletje opgooien...dit wordt een leuker jaar dan vorig jaar.
Woow... En vorig jaar was de één na leukste eigenlijkquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:11 schreef Uccie het volgende:
Ik vond het vorig jaar zo tam.quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:12 schreef Qunix het volgende:
[..]
Woow... En vorig jaar was de één na leukste eigenlijk
Vorig jaar was er maar 1 topshow, (jullie weten allemaal wat) maar de stad was niet leuk. Dit jaar heb je in ieder geval een hele provincie die er vol voor zal gaan om een feestje te maken, maar het is jammer dat er niet voor een echte studentenstad (lees: Maastricht) is gekozen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:11 schreef Uccie het volgende:
Toch vind ik het mooier klinker dan de asociaal klinkende talen uit het westen van het landquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:10 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Alles ten onder van Sittard (en liefst Sittard ook niet) moet zich niet op de radio laten horen
Mwah, 2007, 2012, 2010...quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:12 schreef Qunix het volgende:
[..]
Leeuwarden was het leukstquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:12 schreef Qunix het volgende:
[..]
Kan maar best zo zijn, zijn een aantal dingen veranderd natuurlijkquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:11 schreef Uccie het volgende:
Hoezo is mijn charmante G niet mooi danquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:13 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Toch vind ik het mooier klinker dan de asociaal klinkende talen uit het westen van het land
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Ik vond vorig jaar ook niet super.quote:
Eens. Ik had Maastricht gekozen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vorig jaar was er maar 1 topshow, (jullie weten allemaal wat) maar de stad was niet leuk. Dit jaar heb je in ieder geval een hele provincie die er vol voor zal gaan om een feestje te maken, maar het is jammer dat er niet voor een echte studentenstad (lees: Maastricht) is gekozen.
quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hoezo is mijn charmante G niet mooi danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze bedoelde Amsterdams en Rotterdams natuurlijk. Veel erger.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Zouden ze Gerard Ekdom nog optrommelen als gast ondanks dat hij naar de buren is?quote:
Daar, heb je een heel goed punt.quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:13 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Toch vind ik het mooier klinker dan de asociaal klinkende talen uit het westen van het land
Ja, dat was mijn favo jaar. Nog in mijn eigen woonplaats....en ik toen was ik te ziek om naar buiten te gaanquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:14 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik vond vorig jaar ook niet super.
Alleen de editie met Michiel, Gerard en Rob was het leukste.
Het werd een karikatuur van zichzelf.quote:
Of Do met haar peuk.quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:14 schreef Fokker89 het volgende:
Ben wel benieuwd of Jacqueline Govaert nog langs komt, al zijn er geen nachtgasten meer.
Vast. En Kensington, Jett Rebel, enz enz.quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:14 schreef Fokker89 het volgende:
Ben wel benieuwd of Jacqueline Govaert nog langs komt, al zijn er geen nachtgasten meer.
Dat wel, maar heb er hard om kunnen lachen..quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het werd een karikatuur van zichzelf.
quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hoezo is mijn charmante G niet mooi danWie wil er nou klinken als een Oh Oh Cherso afdankertjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze smelten de kazen!
als mij dat overkomt ga ik altijd effe terug de douche inquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:16 schreef ChatGirl het volgende:
Net op tijd klaar met douchen en faxen (in die volgorde ook)
Zeg, maak je nu mijn grote voorbeeld Barbie belachelijkquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:16 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Wie wil er nou klinken als een Oh Oh Cherso afdankertje
Geen nachtgasten, geen veilingtv..quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:14 schreef Fokker89 het volgende:
Als je het bij mij andersom doet dan merk je het wel tijdens het douchenquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:16 schreef ChatGirl het volgende:
Net op tijd klaar met douchen en faxen (in die volgorde ook)
Ik was al helemaal aangekleed en alles.quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
als mij dat overkomt ga ik altijd effe terug de douche in
geen "waar zijn die handjes"quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:17 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Geen nachtgasten, geen veilingtv..
Wat blijft er dan nog wel over?
Meersjuh hie.quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:15 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Daar, heb je een heel goed punt.
Ik ben een Limbo met roots van Kerkrade tot aan Roermond... Ik schaam me kapot als ik de slechte accenten hoor....
Maar als je de echte accenten hoort uit de rest van het land... Dat klinkt ECHT asociaal!
Nog meer muziek!quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:17 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Geen nachtgasten, geen veilingtv..
Wat blijft er dan nog wel over?
Heb meer met z'n broer Jimquote:
Hoi Pharellquote:
quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb meer met z'n broer Jim
Wie?quote:
quote:
Twents toch?quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ilse heeft een raar accent.
Is dat Limburgs?
Pharell die op Pinkpop 'hello Amsterdam' riep.quote:
Volgens mij hebben ze zelf het niet in de gaten hoe ze klinkenquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:15 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Daar, heb je een heel goed punt.
Ik ben een Limbo met roots van Kerkrade tot aan Roermond... Ik schaam me kapot als ik de slechte accenten hoor....
Maar als je de echte accenten hoort uit de rest van het land... Dat klinkt ECHT asociaal!
Ik moet wel eerlijk zeggen dat de avond show van Giel een stuk beter is dan zijn ochtendshowquote:
Oosters. Almelo *koe geluid*quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is dat Limburgs?
Ik denk dat je zoekt naar 'Pharrell'.quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:19 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Pharell die op Pinkpop 'hello Amsterdam' riep.
dat heet engels. lokaal dialect uit america.quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is dat Limburgs?
Duh.quote:
Dus toch limburgsquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:20 schreef isax het volgende:
[..]
dat heet engels. lokaal dialect uit america.
Pancratiuspleinquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:19 schreef Merode32 het volgende:
Het podium staat op de markt/bongerd?
Je weet toch wie ik bedoelquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat je zoekt naar 'Pharrell'.
En met Mainstreet af te breken verdient Giel toch ook wel een beetje respect mee?quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:19 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik moet wel eerlijk zeggen dat de avond show van Giel een stuk beter is dan zijn ochtendshow.
Klein beetje, maar hij moet zichzelf dan ook vaker afbrekenquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:20 schreef Stickertje het volgende:
[..]
En met Mainstreet af te breken verdient Giel toch ook wel een beetje respect mee?
t2k cafe is toch op NPO Coeltoera?quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:21 schreef Uccie het volgende:
Zo, tv op ziggo 999 tot het einde van het jaar
quote:
Nee daar staat het glazen huis, je bent niet echt bekend he?quote:
6.5quote:
De sfeer zit er meteen goed inquote:
Wat zou de directeur van Mojo hier te zoeken hebben?quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:21 schreef ChatGirl het volgende:
Is Wilbert trouwens al ergens gespot?
Die ging toch weg?quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:21 schreef ChatGirl het volgende:
Is Wilbert trouwens al ergens gespot?
Oh dan moet ik zorgen dat ik 1e kerstdag de afstandsbediening weer gevonden heb.quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
t2k cafe is toch op NPO Coeltoera?
Dat had mij meer een taak voor Abel geleken.quote:
Ik las verkeerdquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:21 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Nee daar staat het glazen huis, je bent niet echt bekend he?
Hoe hoog is Ich bin wie du gekomen, heb jij al gekeken? EN belangrijker, staat ie op een meezingbare tijd?quote:
Volgens mij wordt dat wel zender vd maand vanaf 25 december op Ziggo/KPN.quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh dan moet ik zorgen dat ik 1e kerstdag de afstandsbediening weer gevonden heb.
Dat is toch pas vanaf 2016?quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat zou de directeur van Mojo hier te zoeken hebben?
Anthemquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:22 schreef Bienelientjee het volgende:
En dan een dikke party plaat om iedereen weer wakker te schudden
volgens mij was het niet eens een grapjequote:
Oei.quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hoe hoog is Ich bin wie du gekomen, heb jij al gekeken? EN belangrijker, staat ie op een meezingbare tijd?
quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:21 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Nee daar staat het glazen huis, je bent niet echt bekend he?
Nu al fittie? We hebben nog geen mod jongens!!quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:22 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik las verkeerden nee ik kom daar nooit.
Giel heeft toch sultanas gesmokkeld?quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:23 schreef DaMook het volgende:
Gelukkig zitten de achterdeuren ook op slot, ow wacht.
quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hoe hoog is Ich bin wie du gekomen, heb jij al gekeken? EN belangrijker, staat ie op een meezingbare tijd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: maar even in een spoiler gezetZe smelten de kazen!
Oh luister jij zonder lijst....quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oei.
Ik ben bang dat ik nu een spoiler te zien krijg.
quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:24 schreef Stickertje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Geen idee ik heb niet alles gevolgdquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:23 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Giel heeft toch sultanas gesmokkeld?
Ik heb geen ruziequote:Op vrijdag 18 december 2015 20:23 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
[..]
Nu al fittie? We hebben nog geen mod jongens!!
kip van het spit onder zijn bed gestopt.quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:23 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Giel heeft toch sultanas gesmokkeld?
Ja.quote:
Dan houd ik er rekening mee.quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja.
Maar je ontkomt er toch niet aan, ik weet nu al een stuk of 20 noteringen.Maar ze kunnen nooit alles spoilen
We hebben heul geen mod nodig. Liefde dit dat alles.quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:24 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik heb geen ruziega helemaal los op deze plaat.
Ik ben dus niet de enige die het zietquote:
Dronken van de liefdequote:Op vrijdag 18 december 2015 20:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
what the fuck is Giel aan het doen
Er was van de week niet eens een subforum.quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
paar jaar geleden gingen er echt vijf topics doorheen op dit half uur, maar volgens mij maakten ze hier vroeger ook veel meer een dingetje van dan nu.
Het is wel lekker makkelijk te volgen nuquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
paar jaar geleden gingen er echt vijf topics doorheen op dit half uur, maar volgens mij maakten ze hier vroeger ook veel meer een dingetje van dan nu.
Fok is dan ook euh vrij doodquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Laatste dag toch ?quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het begint ook pas net he, ook al zal het nooit zo druk worden als toen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb wel even bij Danny onder het bureau gemoeten er voor hoor!quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Er was van de week niet eens een subforum.
Zat het toen niet nog gewoon in: Radio&tv? Ik moest ook zoeken....quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja, ik had de details al gehoord, bedankt.quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:30 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik heb wel even bij Danny onder het bureau gemoeten er voor hoor!
Vorig jaar poste iemand statistieken ( volgens mij was jij het ) waaruit bleek dat het aantal topics steeds minder werden vergeleken met het jaar daarvoorquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Afgelopen jaren kwam het subforum ook een middagje ervoor.quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Er was van de week niet eens een subforum.
Genoeg reeksen die nog prima lopen, al is het wel weer op het niveau van 2007/2008 jaquote:
Begin was vaak juist het drukste moment, maar er gebeurde toen ook veel meer als ze het huis in gingen. Alleen het eind was altijd nog (veel) drukker.quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:29 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Het begint ook pas net he, ook al zal het nooit zo druk worden als toen.
Niet ineens 3 topics achterlopenquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:29 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Het is wel lekker makkelijk te volgen nu
Er wordt sowieso minder gepost dus dat zal het ook wel zijnquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:31 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Vorig jaar poste iemand statistieken ( volgens mij was jij het ) waaruit bleek dat het aantal topics steeds minder werden vergeleken met het jaar daarvoor
Idd, zit al jaren met praktisch een heel SC topic op whatsappquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:30 schreef jcdragon het volgende:
#SR15 trending op twitter. Mensen gebruiken andere media.
Dat klopt. Prima wat mij betreft, paar jaar geleden kon je het topic niet volgen (beetje de avonden van 29/30 december in het top 2000 topic)quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:31 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Vorig jaar poste iemand statistieken ( volgens mij was jij het ) waaruit bleek dat het aantal topics steeds minder werden vergeleken met het jaar daarvoor
Precies, toen kon je vaak niet eens alles bijlezenquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:32 schreef DaMook het volgende:
[..]
Niet ineens 3 topics achterlopen![]()
.
Dit is wel fijn, kun je nog een beetje op elkaar reageren.quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:32 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Precies, toen kon je vaak niet eens alles bijlezen
Was sleutel omdraaien en doei.quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:34 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
[..]
Oh, dat was dan net toen ik naar het toilet was
Ik dacht het ook. Zelfs mijn ouders (categorie prehistorisch fossiel) weten precies hoe dit werkt.quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Voor mensen die 16 jaar onder een steen hebben geleefd leggen we het concept even uit.
Blijkbaar, vroeger was dat nogal een happening.quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:35 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Was sleutel omdraaien en doei.
Ik was net eten halen...je verwacht het niet.quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:34 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
[..]
Oh, dat was dan net toen ik naar het toilet was
Dat was wat ik net zei.quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:35 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Blijkbaar, vroeger was dat nogal een happening.
Nu is het gelukkig wel te doenquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:32 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Precies, toen kon je vaak niet eens alles bijlezen
Tsjaquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:35 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Blijkbaar, vroeger was dat nogal een happening.
quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was wat ik net zei.
Dat zal er mee te maken hebben dat het nu niet zo druk is.
En dan is er ook nog een hittegolf.... Ik voel me ook helemaal niet kerst.quote:
Optyfenquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:38 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
[..]
En dan is er ook nog een hittegolf.... Ik voel me ook helemaal niet kerst.
Tijd voor Mariah Carrey.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Heb ik gehoord ja.quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:39 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ze was er begin van de avond al.
Ik ben na een jaar amper posten nu weer hierquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:39 schreef Burner82 het volgende:
En de aanwas van Fok! is niet zo groot... Dus de SR aanhangers, zijn of nog hier of weg... verder geen nieuwe meer... Speelt ook wel mee, lijkt me zo.
Boeiend, hier zitten toch geen mods.quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Optyfen
niet echt hoor...bedenk me dat dit een ander topic is _o-
Ga je nog Glutter FM-en om geld in te zamelen?quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:39 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ze was er begin van de avond al.
Ach wat maakt het uit, ik vermaak me wel en zo niet, dan niet.quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:39 schreef Burner82 het volgende:
En de aanwas van Fok! is niet zo groot... Dus de SR aanhangers, zijn of nog hier of weg... verder geen nieuwe meer... Speelt ook wel mee, lijkt me zo.
Ohja dat is waar.quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:40 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Boeiend, hier zitten toch geen mods.
Ja, om Glutter in de lucht te houden.quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:40 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ga je nog Glutter FM-en om geld in te zamelen?
Je was er dus wel alquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:40 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ben na een jaar amper posten nu weer hier.
Voorgaande jaren posten er toch wel 1 of 2 modjes meequote:Op vrijdag 18 december 2015 20:40 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ga je nog Glutter FM-en om geld in te zamelen?
Shhhh geen slapende honden wakker maken..quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:41 schreef DaMook het volgende:
[..]
Voorgaande jaren posten er toch wel 1 of 2 modjes mee.
Die zijn ook weg.quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:41 schreef DaMook het volgende:
[..]
Voorgaande jaren posten er toch wel 1 of 2 modjes mee.
Dat kloptquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:40 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ach wat maakt het uit, ik vermaak me wel en zo niet, dan niet.
Jaquote:
Altijd goedquote:
Gesjellugquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:42 schreef Strani het volgende:
Ik meld me maar weer eens. Was er niet veel mee bezig in de afgelopen dagen maar nu dat het begonnen is, vind ik het toch wel weer leuk.
Plaat is ok, maar verder....quote:
Nou, ik ben er nogal mee bezig geweest kan ik je wel vertellen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:42 schreef Strani het volgende:
Ik meld me maar weer eens. Was er niet veel mee bezig in de afgelopen dagen maar nu dat het begonnen is, vind ik het toch wel weer leuk.
Ik geloof je meteen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:43 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nou, ik ben er nogal mee bezig geweest kan ik je wel vertellen.
Biggest Turd alivequote:
Dat vind ik van allemaalquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Halloooo![]()
![]()
(Wat is die emoticon lastig te vinden zeg)
Succesquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:44 schreef Fokker89 het volgende:
Ik wil graag het volgende topic nog een keer, want moet nog wat veranderen aan de OP.
quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:44 schreef Fokker89 het volgende:
Ik wil graag het volgende topic nog een keer, want moet nog wat veranderen aan de OP.
Ik hoef hem niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |