Dan houd ik er rekening mee.quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja.
Maar je ontkomt er toch niet aan, ik weet nu al een stuk of 20 noteringen.Maar ze kunnen nooit alles spoilen
We hebben heul geen mod nodig. Liefde dit dat alles.quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:24 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik heb geen ruziega helemaal los op deze plaat.
Ik ben dus niet de enige die het zietquote:
Dronken van de liefdequote:Op vrijdag 18 december 2015 20:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
what the fuck is Giel aan het doen
Er was van de week niet eens een subforum.quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
paar jaar geleden gingen er echt vijf topics doorheen op dit half uur, maar volgens mij maakten ze hier vroeger ook veel meer een dingetje van dan nu.
Het is wel lekker makkelijk te volgen nuquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
paar jaar geleden gingen er echt vijf topics doorheen op dit half uur, maar volgens mij maakten ze hier vroeger ook veel meer een dingetje van dan nu.
Fok is dan ook euh vrij doodquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Laatste dag toch ?quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het begint ook pas net he, ook al zal het nooit zo druk worden als toen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb wel even bij Danny onder het bureau gemoeten er voor hoor!quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Er was van de week niet eens een subforum.
Zat het toen niet nog gewoon in: Radio&tv? Ik moest ook zoeken....quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja, ik had de details al gehoord, bedankt.quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:30 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik heb wel even bij Danny onder het bureau gemoeten er voor hoor!
Vorig jaar poste iemand statistieken ( volgens mij was jij het ) waaruit bleek dat het aantal topics steeds minder werden vergeleken met het jaar daarvoorquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Afgelopen jaren kwam het subforum ook een middagje ervoor.quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Er was van de week niet eens een subforum.
Genoeg reeksen die nog prima lopen, al is het wel weer op het niveau van 2007/2008 jaquote:
Begin was vaak juist het drukste moment, maar er gebeurde toen ook veel meer als ze het huis in gingen. Alleen het eind was altijd nog (veel) drukker.quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:29 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Het begint ook pas net he, ook al zal het nooit zo druk worden als toen.
Niet ineens 3 topics achterlopenquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:29 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Het is wel lekker makkelijk te volgen nu
Er wordt sowieso minder gepost dus dat zal het ook wel zijnquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:31 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Vorig jaar poste iemand statistieken ( volgens mij was jij het ) waaruit bleek dat het aantal topics steeds minder werden vergeleken met het jaar daarvoor
Idd, zit al jaren met praktisch een heel SC topic op whatsappquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:30 schreef jcdragon het volgende:
#SR15 trending op twitter. Mensen gebruiken andere media.
Dat klopt. Prima wat mij betreft, paar jaar geleden kon je het topic niet volgen (beetje de avonden van 29/30 december in het top 2000 topic)quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:31 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Vorig jaar poste iemand statistieken ( volgens mij was jij het ) waaruit bleek dat het aantal topics steeds minder werden vergeleken met het jaar daarvoor
Precies, toen kon je vaak niet eens alles bijlezenquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:32 schreef DaMook het volgende:
[..]
Niet ineens 3 topics achterlopen![]()
.
Dit is wel fijn, kun je nog een beetje op elkaar reageren.quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:32 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Precies, toen kon je vaak niet eens alles bijlezen
Was sleutel omdraaien en doei.quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:34 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
[..]
Oh, dat was dan net toen ik naar het toilet was
Ik dacht het ook. Zelfs mijn ouders (categorie prehistorisch fossiel) weten precies hoe dit werkt.quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Voor mensen die 16 jaar onder een steen hebben geleefd leggen we het concept even uit.
Blijkbaar, vroeger was dat nogal een happening.quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:35 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Was sleutel omdraaien en doei.
Ik was net eten halen...je verwacht het niet.quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:34 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
[..]
Oh, dat was dan net toen ik naar het toilet was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |