Ik las verkeerdquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:21 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Nee daar staat het glazen huis, je bent niet echt bekend he?
Hoe hoog is Ich bin wie du gekomen, heb jij al gekeken? EN belangrijker, staat ie op een meezingbare tijd?quote:
Volgens mij wordt dat wel zender vd maand vanaf 25 december op Ziggo/KPN.quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh dan moet ik zorgen dat ik 1e kerstdag de afstandsbediening weer gevonden heb.
Dat is toch pas vanaf 2016?quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat zou de directeur van Mojo hier te zoeken hebben?
Anthemquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:22 schreef Bienelientjee het volgende:
En dan een dikke party plaat om iedereen weer wakker te schudden
volgens mij was het niet eens een grapjequote:
Oei.quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hoe hoog is Ich bin wie du gekomen, heb jij al gekeken? EN belangrijker, staat ie op een meezingbare tijd?
quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:21 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Nee daar staat het glazen huis, je bent niet echt bekend he?
Nu al fittie? We hebben nog geen mod jongens!!quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:22 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik las verkeerden nee ik kom daar nooit.
Giel heeft toch sultanas gesmokkeld?quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:23 schreef DaMook het volgende:
Gelukkig zitten de achterdeuren ook op slot, ow wacht.
quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hoe hoog is Ich bin wie du gekomen, heb jij al gekeken? EN belangrijker, staat ie op een meezingbare tijd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: maar even in een spoiler gezetZe smelten de kazen!
Oh luister jij zonder lijst....quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oei.
Ik ben bang dat ik nu een spoiler te zien krijg.
quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:24 schreef Stickertje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Geen idee ik heb niet alles gevolgdquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:23 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Giel heeft toch sultanas gesmokkeld?
Ik heb geen ruziequote:Op vrijdag 18 december 2015 20:23 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
[..]
Nu al fittie? We hebben nog geen mod jongens!!
kip van het spit onder zijn bed gestopt.quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:23 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Giel heeft toch sultanas gesmokkeld?
Ja.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |