Ja, dat was mijn favo jaar. Nog in mijn eigen woonplaats....en ik toen was ik te ziek om naar buiten te gaanquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:14 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik vond vorig jaar ook niet super.
Alleen de editie met Michiel, Gerard en Rob was het leukste.
Het werd een karikatuur van zichzelf.quote:
Of Do met haar peuk.quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:14 schreef Fokker89 het volgende:
Ben wel benieuwd of Jacqueline Govaert nog langs komt, al zijn er geen nachtgasten meer.
Vast. En Kensington, Jett Rebel, enz enz.quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:14 schreef Fokker89 het volgende:
Ben wel benieuwd of Jacqueline Govaert nog langs komt, al zijn er geen nachtgasten meer.
Dat wel, maar heb er hard om kunnen lachen..quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het werd een karikatuur van zichzelf.
quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hoezo is mijn charmante G niet mooi danWie wil er nou klinken als een Oh Oh Cherso afdankertjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze smelten de kazen!
als mij dat overkomt ga ik altijd effe terug de douche inquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:16 schreef ChatGirl het volgende:
Net op tijd klaar met douchen en faxen (in die volgorde ook)
Zeg, maak je nu mijn grote voorbeeld Barbie belachelijkquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:16 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Wie wil er nou klinken als een Oh Oh Cherso afdankertje
Geen nachtgasten, geen veilingtv..quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:14 schreef Fokker89 het volgende:
Als je het bij mij andersom doet dan merk je het wel tijdens het douchenquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:16 schreef ChatGirl het volgende:
Net op tijd klaar met douchen en faxen (in die volgorde ook)
Ik was al helemaal aangekleed en alles.quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
als mij dat overkomt ga ik altijd effe terug de douche in
geen "waar zijn die handjes"quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:17 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Geen nachtgasten, geen veilingtv..
Wat blijft er dan nog wel over?
Meersjuh hie.quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:15 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Daar, heb je een heel goed punt.
Ik ben een Limbo met roots van Kerkrade tot aan Roermond... Ik schaam me kapot als ik de slechte accenten hoor....
Maar als je de echte accenten hoort uit de rest van het land... Dat klinkt ECHT asociaal!
Nog meer muziek!quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:17 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Geen nachtgasten, geen veilingtv..
Wat blijft er dan nog wel over?
Heb meer met z'n broer Jimquote:
Hoi Pharellquote:
quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb meer met z'n broer Jim
Wie?quote:
quote:
Twents toch?quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ilse heeft een raar accent.
Is dat Limburgs?
Pharell die op Pinkpop 'hello Amsterdam' riep.quote:
Volgens mij hebben ze zelf het niet in de gaten hoe ze klinkenquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:15 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Daar, heb je een heel goed punt.
Ik ben een Limbo met roots van Kerkrade tot aan Roermond... Ik schaam me kapot als ik de slechte accenten hoor....
Maar als je de echte accenten hoort uit de rest van het land... Dat klinkt ECHT asociaal!
Ik moet wel eerlijk zeggen dat de avond show van Giel een stuk beter is dan zijn ochtendshowquote:
Oosters. Almelo *koe geluid*quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is dat Limburgs?
Ik denk dat je zoekt naar 'Pharrell'.quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:19 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Pharell die op Pinkpop 'hello Amsterdam' riep.
dat heet engels. lokaal dialect uit america.quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is dat Limburgs?
Duh.quote:
Dus toch limburgsquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:20 schreef isax het volgende:
[..]
dat heet engels. lokaal dialect uit america.
Pancratiuspleinquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:19 schreef Merode32 het volgende:
Het podium staat op de markt/bongerd?
Je weet toch wie ik bedoelquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat je zoekt naar 'Pharrell'.
En met Mainstreet af te breken verdient Giel toch ook wel een beetje respect mee?quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:19 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik moet wel eerlijk zeggen dat de avond show van Giel een stuk beter is dan zijn ochtendshow.
Klein beetje, maar hij moet zichzelf dan ook vaker afbrekenquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:20 schreef Stickertje het volgende:
[..]
En met Mainstreet af te breken verdient Giel toch ook wel een beetje respect mee?
t2k cafe is toch op NPO Coeltoera?quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:21 schreef Uccie het volgende:
Zo, tv op ziggo 999 tot het einde van het jaar
quote:
Nee daar staat het glazen huis, je bent niet echt bekend he?quote:
6.5quote:
De sfeer zit er meteen goed inquote:
Wat zou de directeur van Mojo hier te zoeken hebben?quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:21 schreef ChatGirl het volgende:
Is Wilbert trouwens al ergens gespot?
Die ging toch weg?quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:21 schreef ChatGirl het volgende:
Is Wilbert trouwens al ergens gespot?
Oh dan moet ik zorgen dat ik 1e kerstdag de afstandsbediening weer gevonden heb.quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
t2k cafe is toch op NPO Coeltoera?
Dat had mij meer een taak voor Abel geleken.quote:
Ik las verkeerdquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:21 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Nee daar staat het glazen huis, je bent niet echt bekend he?
Hoe hoog is Ich bin wie du gekomen, heb jij al gekeken? EN belangrijker, staat ie op een meezingbare tijd?quote:
Volgens mij wordt dat wel zender vd maand vanaf 25 december op Ziggo/KPN.quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh dan moet ik zorgen dat ik 1e kerstdag de afstandsbediening weer gevonden heb.
Dat is toch pas vanaf 2016?quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat zou de directeur van Mojo hier te zoeken hebben?
Anthemquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:22 schreef Bienelientjee het volgende:
En dan een dikke party plaat om iedereen weer wakker te schudden
volgens mij was het niet eens een grapjequote:
Oei.quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hoe hoog is Ich bin wie du gekomen, heb jij al gekeken? EN belangrijker, staat ie op een meezingbare tijd?
quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:21 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Nee daar staat het glazen huis, je bent niet echt bekend he?
Nu al fittie? We hebben nog geen mod jongens!!quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:22 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik las verkeerden nee ik kom daar nooit.
Giel heeft toch sultanas gesmokkeld?quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:23 schreef DaMook het volgende:
Gelukkig zitten de achterdeuren ook op slot, ow wacht.
quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hoe hoog is Ich bin wie du gekomen, heb jij al gekeken? EN belangrijker, staat ie op een meezingbare tijd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: maar even in een spoiler gezetZe smelten de kazen!
Oh luister jij zonder lijst....quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oei.
Ik ben bang dat ik nu een spoiler te zien krijg.
quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:24 schreef Stickertje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Geen idee ik heb niet alles gevolgdquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:23 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Giel heeft toch sultanas gesmokkeld?
Ik heb geen ruziequote:Op vrijdag 18 december 2015 20:23 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
[..]
Nu al fittie? We hebben nog geen mod jongens!!
kip van het spit onder zijn bed gestopt.quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:23 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Giel heeft toch sultanas gesmokkeld?
Ja.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |