SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Webcamstreams
› 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
› TV Beelden live
› Webcam + FOK!
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken (nog meer) bijgehouden![i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Gezellig, al die bekende gezichtenquote:
Ik zou wat willen van Sixx Am.. Maar hebben ze vast niet ::Pquote:Op vrijdag 18 december 2015 19:53 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Nog niet, maar ik ga waarschijnlijk deze aanvragen![]()
Ik had 2 pizza's als mijn avondetenquote:Op vrijdag 18 december 2015 19:56 schreef Uccie het volgende:
Beetje jammer dat mijn pizza nog niet klaar is.
Alleen usernames en UI ..quote:
Deze week zal ik er niet heel veel zijn.. heb dinsdag nog een tentamenquote:
Ah, oke.quote:Op vrijdag 18 december 2015 19:54 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Er zijn elke 24 uur extra DJ's, zal vast wel wat meer gebeuren.
Kleine of grote pizzas?quote:Op vrijdag 18 december 2015 19:57 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik had 2 pizza's als mijn avondeten
Precies de goeie grootte voor een FOK!ker.quote:
quote:
Ik ben gewoon stroopwafels vergetenquote:Op vrijdag 18 december 2015 19:57 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik had 2 pizza's als mijn avondeten
Tuurlijk mag je dat zeggenquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Plein ziet er wel luek uit trouwens, mag ik dat zeggen?
Jackson 5.quote:
Is van dit jaar ja, remix van ABC van de Jacksons.quote:
Ik werk tot en met de 24e, ik ben wel vrij tussen kerst en O&N.quote:Op vrijdag 18 december 2015 19:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deze week zal ik er niet heel veel zijn.. heb dinsdag nog een tentamen
Volgende week zal ik dat wel weer ruimschoots goedmaken
oh ik dacht alleen joe jackson en janetquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:01 schreef Qunix het volgende:
[..]
Klopt, Michael was onderdeel ervan.
Oh neequote:Op vrijdag 18 december 2015 20:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben gewoon stroopwafels vergeten
Oh dat klinkt interessant.quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:03 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Oh nee![]()
Je kan beter een heel dozijn inslaan voor SR
Ik had trouwens van de week een of andere stroopwafel mutatie gekocht bij de AH
Was deels stroopwafel & deels koffiekoek
Het is dat ik in mijn jeugd er best veel ben geweest, maar anders moet je Limbo's voor mij gewoon ondertitelen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:03 schreef DeLuna het volgende:
En dan commentaar hebben op Frieswat is dit dan
![]()
Vooral Heerlenaren.....quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het is dat ik in mijn jeugd er best veel ben geweest, maar anders moet je Limbo's voor mij gewoon ondertitelen.
Als bijna Limburger heb ik er weinig moeite meequote:Op vrijdag 18 december 2015 20:03 schreef DeLuna het volgende:
En dan commentaar hebben op Frieswat is dit dan
![]()
Ja zo heb ik weinig moeite met Friesquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:04 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Als bijna Limburger heb ik er weinig moeite mee
Nja zuiderlijker is het nog lastiger, maar goed ik woon in Den Haagquote:
Ik ben een Limbo, Ik versta bijna alles... Maar Heerlenaren hebben toch wel het ergste accent...quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:04 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Als bijna Limburger heb ik er weinig moeite mee
Daar denkt Waylon heel anders over, geloof ik.quote:
Fries is bijna een Scandinavische taalquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:05 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja zo heb ik weinig moeite met Fries
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |