SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Webcamstreams
› 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
› TV Beelden live
› Webcam + FOK!
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken (nog meer) bijgehouden!
[ Bericht 59% gewijzigd door #ANONIEM op 18-12-2015 18:18:43 ]
dit is de echte shitquote:Op vrijdag 18 december 2015 16:22 schreef houdjemond het volgende:
Zitten we nu hier of? Ben in de war
gewoon hier, ik was in de war dus vanwege dat andere topic en dat SER opeens open wasquote:Op vrijdag 18 december 2015 16:22 schreef houdjemond het volgende:
Zitten we nu hier of? Ben in de war
*boks*quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
boks als je vast klant hier bent
jij had het nog liever in Kerkrade gezien?quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:31 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Inderdaad, Heerlen is naast Rotterdam en Emmen een van de trieste plaatsen in Nederland
Wat zit je te haten op Rotterdamquote:Op vrijdag 18 december 2015 16:31 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Inderdaad, Heerlen is naast Rotterdam en Emmen een van de trieste plaatsen in Nederland
Nee, maassluis of spijkenissequote:Op vrijdag 18 december 2015 16:32 schreef isax het volgende:
[..]
jij had het nog liever in Kerkrade gezien?
Het is trouwens higglunquote:Op vrijdag 18 december 2015 16:31 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Ken het niet, ik kom limburg niet in, tis met agglomeratie wel groter dan ik dachtquote:Op vrijdag 18 december 2015 16:31 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Liever een plaats in Nederlandquote:Op vrijdag 18 december 2015 16:32 schreef isax het volgende:
[..]
jij had het nog liever in Kerkrade gezien?
Roffa, 010quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:32 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Wat zit je te haten op Rotterdam
Jij snapt 't!quote:
als maassluis mooi plein heeft ben ik geheel voor.quote:
Eerst pics van je 30cm in m'n DM graag.quote:
Goed punt, sowieso alles beter dan den randstad, het riool van Nederland.quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:38 schreef James_R het volgende:
Was ik maar in Heerlen geboren. Ver van de randstad, lekker een ambacht leren, shag roken en bij het glazen huis naar je vrouw bellen ''HALLOO HAALLOO KIJK NAAR TV BEN IK IN BEELD???''
Hoe heerlijk ongecompliceerd is het leven dan zeg..
Waarom altijd gelijk zo ordinairquote:Op vrijdag 18 december 2015 16:39 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Eerst pics van je 30cm in m'n DM graag.
En dit is anders dan tokkies in de rest van het land?quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:38 schreef James_R het volgende:
Was ik maar in Heerlen geboren. Ver van de randstad, lekker een ambacht leren, shag roken en bij het glazen huis naar je vrouw bellen ''HALLOO HAALLOO KIJK NAAR TV BEN IK IN BEELD???''
Sorry hoorquote:Op vrijdag 18 december 2015 16:41 schreef Joezi het volgende:
[..]
Waarom altijd gelijk zo ordinairIk zocht gewoon wat gezelschap en genegenheid.
Opzich niet, maar in perifere gebieden liggen de verhoudingen anders wat dat betreft.quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:44 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
En dit is anders dan tokkies in de rest van het land?
ik zag hem vroeger heel vaak bij de appie enzo omdat we om de hoek van elkaar woonde, beetje rare vogel maar paar keer in het begin probeerde hij soms grappig te zijn en sloeg dan de plank mis. van die sex grapjesquote:
Dat is dan wel weer een tikje jammerquote:Op vrijdag 18 december 2015 16:49 schreef isax het volgende:
[..]
ik zag hem vroeger heel vaak bij de appie enzo omdat we om de hoek van elkaar woonde, beetje rare vogel maar paar keer in het begin probeerde hij soms grappig te zijn en sloeg dan de plank mis. van die sex grapjes
>quote:
We zijn te laatquote:
quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:38 schreef James_R het volgende:
Alorske!quote:
quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:06 schreef James_R het volgende:
Zijn er nog slaapgasten dit jaar eigenlijk? *Verheugt zich op een nacht Geraldine Kemper op TV*
That's what she said.quote:
Ah, ik zie het. Er zitten nu andere dj's in.quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:08 schreef houdjemond het volgende:
[..]
20.00 geloof ik, 20.30 deur op slot.
Nee, ze doen 2 dagen locatie uitzendingquote:
voor het glazen huis.quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:11 schreef Max-Westerman het volgende:
waar moet ik mijn fiets nou neerzetten in Heerlen? :s ;s ;s
jij kwam me toch ophalen? stukje schrijven voor de frontpage enzoquote:Op vrijdag 18 december 2015 17:17 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wanneer ga jij ook alweer die kant op namens FOK!?
Heeft onze Giel nog met dat tienergroupiesletje?quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:20 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik denk nog even in hun vriendin/vrouw voor ze opgesloten zitten.
ik mis nog wat bannersquote:
Zou slim zijn van ze.quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:20 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik denk nog even in hun vriendin/vrouw voor ze opgesloten zitten.
Onze isax namens FOK!quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:25 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Hier nog iemand die langsgaat
Nee, Heerlen is te ver van de beschavingquote:Op vrijdag 18 december 2015 17:25 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
ga plaatje aanvragen van isabella smit.quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:25 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Open een topic met die vraag zou ik zeggen, komt er een beetje leven in dit subforumquote:Op vrijdag 18 december 2015 17:25 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Mwa. 2 uur trein. Met studenten OV te doen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:26 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Nee, Heerlen is te ver van de beschaving
Ik gok van hole1988.quote:
quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:30 schreef Max-Westerman het volgende:
Misschien gaat hakuna wel langs met zijn mooie stijle haren
Zal wel een uitkeringstrekker zijn.quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:29 schreef James_R het volgende:
Die ene man van rond de 50 in die gele jas staat er echt al de hele middag
Vast wel, daar halen ze flink wat inkomsten van.quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:33 schreef houdjemond het volgende:
Waarom geen appjes/smsjes in beeld, of komt dat nog?
ah een fok username inderdaad, niet meer gepost sinds juni 2015quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik gok van hole1988.
Dat durf ik echter niet zeker te zeggen.
Denk teveel haatzaaiende teksten van den PVV-ersquote:Op vrijdag 18 december 2015 17:33 schreef houdjemond het volgende:
Het is wel een PVV provinciequote:Op vrijdag 18 december 2015 17:32 schreef Joezi het volgende:
Denk jullie dat er rellen komen van den PVV-ers?
denk het niet.quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:32 schreef Joezi het volgende:
Denk jullie dat er rellen komen van den PVV-ers?
Zodra ze erin zitten.quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:33 schreef houdjemond het volgende:
SR is nog niet officieel begonnenquote:Op vrijdag 18 december 2015 17:33 schreef houdjemond het volgende:
Ja daarom, misschien als het officeel begonnen is.quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:33 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Vast wel, daar halen ze flink wat inkomsten van.
quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
SR is nog niet officieel begonnen
Wanneer begint het officieel dan?quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:35 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ja daarom, misschien als het officeel begonnen is.
Die zat hier vroeger altijd in dit topic.quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:33 schreef Joezi het volgende:
[..]
ah een fok username inderdaad, niet meer gepost sinds juni 2015
Die kop van Paul mag wel kaal.quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:36 schreef Joezi het volgende:
Deze DJ mag de kop wel kaal voor een paar donaties
Helemaal volvreten momenteel bij de kfcquote:
En was het vroeger beter?quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
Die zat hier vroeger altijd in dit topic.
Net als dat ik hier vroeger veel zat.
En bier drinkenquote:Op vrijdag 18 december 2015 17:38 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Helemaal volvreten momenteel bij de kfc
Geen idee, is alweer een jaar geleden dat ik actief was in dit topicquote:
Weet niet wat beter is, volvreten en teren op reserve vet, of langzaam afbouwen ofzoquote:Op vrijdag 18 december 2015 17:38 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Helemaal volvreten momenteel bij de kfc
Welkom terug op FOK!, we missed u lots!!quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:39 schreef DaMook het volgende:
[..]
Geen idee, is alweer een jaar geleden dat ik actief was in dit topic. Ga ik wel merken de komende dagen denk ik
.
Afbouwen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:40 schreef Joezi het volgende:
[..]
Weet niet wat beter is, volvreten en teren op reserve vet, of langzaam afbouwen ofzo
Kom ik aan met mijn slaquote:Op vrijdag 18 december 2015 17:43 schreef Zelfscanner het volgende:
Ondertussen nog een lekker bordje patat hier
Lekker!quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:45 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Kom ik aan met mijn sla
Ze lijkt op je moeder.quote:
Ik geloof dat ik Hakuna ooit zag lopen in de stadquote:Op vrijdag 18 december 2015 17:31 schreef Toto69 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
mijn ex (ex fokster) zal er ook wel heen gaanen hakunaspotten
Nee, is niet zo gek toch? Ik zou dat ook niet willen.quote:
quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:56 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nee, is niet zo gek toch? Ik zou dat ook niet willen.
is toch leuk joh voor het goede doelquote:Op vrijdag 18 december 2015 17:56 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Als je aan zoiets meedoet is dat behoorlijk gekquote:Op vrijdag 18 december 2015 17:56 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ga je gang!quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:56 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
[..]
is toch leuk joh voor het goede doel
zeursokquote:Op vrijdag 18 december 2015 08:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee hoor
De Bilt Eelde Rotterdam Maastricht
Gemiddelde temperatuur in graden Celsius 4,0 3,2 4,5 3,8
Gemiddelde minimum temperatuur in graden Celsius 1,3 0,5 1,9 1,2
Gemiddelde maximum temperatuur in graden Celsius 6,4 5,5 6,9 6,1
https://nl.wikipedia.org/wiki/December
Misschien tijdsschema in spoiler, dan is het wat compacter, verder prima OPquote:Op vrijdag 18 december 2015 18:06 schreef Fokker89 het volgende:
Zijn er nog suggesties voor de openingspost?
Een mooie holly.gif.quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:06 schreef Fokker89 het volgende:
Beetje treurig inderdaad.quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:09 schreef Pino112 het volgende:
Al die anthems en thema's die nu gedraaid worden
Bieberquote:Op vrijdag 18 december 2015 18:10 schreef jcdragon het volgende:
Ik ben benieuwd wat de Anthem gaat worden.. Welke worden er gepushed?
quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:06 schreef Fokker89 het volgende:
Ja dat is misschien een 3FM livetopic grapjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 18-12-2015 18:17:12 ]
quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:16 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja dat is misschien een 3FM livetopic grapje? Kende hem niet, maar als iedereen dat wil kan hij er natuurlijk in.
lol nee joh irritante gifferSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:16 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja dat is misschien een 3FM livetopic grapje? Kende hem niet, maar als iedereen dat wil kan hij er natuurlijk in.
3fm livetopic grapjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
nu heb ik je twitter ontdekt, lekker kontje hoorquote:Op vrijdag 18 december 2015 18:15 schreef miieejj het volgende:
geen veiling tv he.. (mag ik ff beetje blijei zijn? domien heeft me geretweet..)
We hebben nog geen SR mod, zal ik jou voordragen?quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:19 schreef Fokker89 het volgende:
Verder het schema even in een spoiler gezet, misschien een idee om de bestaande dag buiten de spoiler om te doen.
Dat lijkt me een geweldig plan, vooral omdat ik nogal een goede crewgeschiedenis heb.quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:20 schreef Joezi het volgende:
[..]
We hebben nog geen SR mod, zal ik jou voordragen?
moet ineens denken aan heerlen's gekstequote:Op vrijdag 18 december 2015 18:22 schreef asco het volgende:
Bingokaart bij en gáán.![]()
Vannacht maar eens ff langs gaan daar.
Heerlen, wát een stad joh.
In de jaren 80 dé pauperstad van het land!
quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:27 schreef Joezi het volgende:
[..]
moet ineens denken aan heerlen's geksteHahaha, "dat" kwam toch uit Helmond?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pinoquote:Op vrijdag 18 december 2015 18:09 schreef Pino112 het volgende:
Al die anthems en thema's die nu gedraaid worden
Owja shitquote:Op vrijdag 18 december 2015 18:28 schreef asco het volgende:
[..]
Hahaha, "dat" kwam toch uit Helmond?
quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:27 schreef Joezi het volgende:
[..]
moet ineens denken aan heerlen's geksteOf die ene enge gast die je altijd op de webcam zagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
Een zacht boksje van mij danquote:Op vrijdag 18 december 2015 16:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
boks als je vast klant hier bent
quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:52 schreef InFrA-WiZ het volgende:
[..]
Ik bedoelde het plein, niet het anthem
ik zeg doenquote:Op vrijdag 18 december 2015 18:55 schreef Qunix het volgende:
Van de ene hello naar de andere. Hierna Lionel Richie?
Elk jaar meer. Ze sjoemelen gewoon.quote:Op vrijdag 18 december 2015 19:15 schreef Stickertje het volgende:
Ik denk dat dit het jaar wordt dat SR minder geld ophaalt dan het jaar daarvoor
Vorig jaar ook al hoor. Volgens de officiele verklaring.quote:Op vrijdag 18 december 2015 19:15 schreef Stickertje het volgende:
Denk ik ook..quote:Op vrijdag 18 december 2015 19:15 schreef Stickertje het volgende:
Overdag vind ik het er anders vrij treurig uit zienquote:Op vrijdag 18 december 2015 19:21 schreef asco het volgende:
Die plek van het huis is wel de mooiste wat ik gezien heb vind ik zo met die verlichte kerk er pal achter.
Vorig jaar was toch zo'n 100.000 euro hoger dan het jaar daarvoor?quote:Op vrijdag 18 december 2015 19:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vorig jaar ook al hoor. Volgens de officiele verklaring.
De officiele verklaring stelde het een paar honderdduizend naar beneden bij.quote:Op vrijdag 18 december 2015 19:21 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Vorig jaar was toch zo'n 100.000 euro hoger dan het jaar daarvoor?
Oh, dat heb ik nog niet gezien.quote:Op vrijdag 18 december 2015 19:21 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Overdag vind ik het er anders vrij treurig uit zien.
Het is al wel goed druk ja, volgens mij was dat vorig jaar in Haarlem wat minder bij de start.quote:
doet me denken aan de mijnschachten.quote:
Geen idee, je hebt vast die huilende bewoners en kerkgangers met een decibel-metertje.quote:Op vrijdag 18 december 2015 19:30 schreef Joezi het volgende:
Hoe hard staat die muziek op dat plein denken jullie? Basvoelwaardig?
Nee in Enschede en Haarlem stond het redelijk zacht.quote:Op vrijdag 18 december 2015 19:30 schreef Joezi het volgende:
Hoe hard staat die muziek op dat plein denken jullie? Basvoelwaardig?
hmm ja in de nacht galmt t ook over de hele "stad" natuurlijkquote:Op vrijdag 18 december 2015 19:31 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Geen idee, je hebt vast die huilende bewoners en kerkgangers met een decibel-metertje.
misschien heeft hij vakantie. Je weet het niet hequote:Op vrijdag 18 december 2015 19:45 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, maar die vent staat de hele dag al vooraan, lijkt me niet een al te snugger persoon.
En toch nooit anthem geworden want Tsunami is meer erkend als anthem.quote:
Dat is wel waar.quote:Op vrijdag 18 december 2015 19:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En toch nooit anthem geworden want Tsunami is meer erkend als anthem.
Die had dat jaar anthem moeten wordenquote:
Yes Yesquote:Op vrijdag 18 december 2015 19:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die had dat jaar anthem moeten worden
Legendarische plaat ook.
Iron Maiden oid al aangevragd?quote:
Bedankt. Dat was effe nodigquote:
Er zijn elke 24 uur extra DJ's, zal vast wel wat meer gebeuren.quote:Op vrijdag 18 december 2015 19:53 schreef asco het volgende:
Maar als er geen slaapgasten zijn, hoe gaan ze dan de nachten vullen??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |