SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Webcamstreams
› 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
› TV Beelden live
› Webcam + FOK!
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken (nog meer) bijgehouden!
[ Bericht 59% gewijzigd door #ANONIEM op 18-12-2015 18:18:43 ]
dit is de echte shitquote:Op vrijdag 18 december 2015 16:22 schreef houdjemond het volgende:
Zitten we nu hier of? Ben in de war
gewoon hier, ik was in de war dus vanwege dat andere topic en dat SER opeens open wasquote:Op vrijdag 18 december 2015 16:22 schreef houdjemond het volgende:
Zitten we nu hier of? Ben in de war
*boks*quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
boks als je vast klant hier bent
jij had het nog liever in Kerkrade gezien?quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:31 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Inderdaad, Heerlen is naast Rotterdam en Emmen een van de trieste plaatsen in Nederland
Wat zit je te haten op Rotterdamquote:Op vrijdag 18 december 2015 16:31 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Inderdaad, Heerlen is naast Rotterdam en Emmen een van de trieste plaatsen in Nederland
Nee, maassluis of spijkenissequote:Op vrijdag 18 december 2015 16:32 schreef isax het volgende:
[..]
jij had het nog liever in Kerkrade gezien?
Het is trouwens higglunquote:Op vrijdag 18 december 2015 16:31 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Ken het niet, ik kom limburg niet in, tis met agglomeratie wel groter dan ik dachtquote:Op vrijdag 18 december 2015 16:31 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Liever een plaats in Nederlandquote:Op vrijdag 18 december 2015 16:32 schreef isax het volgende:
[..]
jij had het nog liever in Kerkrade gezien?
Roffa, 010quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:32 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Wat zit je te haten op Rotterdam
Jij snapt 't!quote:
als maassluis mooi plein heeft ben ik geheel voor.quote:
Eerst pics van je 30cm in m'n DM graag.quote:
Goed punt, sowieso alles beter dan den randstad, het riool van Nederland.quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:38 schreef James_R het volgende:
Was ik maar in Heerlen geboren. Ver van de randstad, lekker een ambacht leren, shag roken en bij het glazen huis naar je vrouw bellen ''HALLOO HAALLOO KIJK NAAR TV BEN IK IN BEELD???''
Hoe heerlijk ongecompliceerd is het leven dan zeg..
Waarom altijd gelijk zo ordinairquote:Op vrijdag 18 december 2015 16:39 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Eerst pics van je 30cm in m'n DM graag.
En dit is anders dan tokkies in de rest van het land?quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:38 schreef James_R het volgende:
Was ik maar in Heerlen geboren. Ver van de randstad, lekker een ambacht leren, shag roken en bij het glazen huis naar je vrouw bellen ''HALLOO HAALLOO KIJK NAAR TV BEN IK IN BEELD???''
Sorry hoorquote:Op vrijdag 18 december 2015 16:41 schreef Joezi het volgende:
[..]
Waarom altijd gelijk zo ordinairIk zocht gewoon wat gezelschap en genegenheid.
Opzich niet, maar in perifere gebieden liggen de verhoudingen anders wat dat betreft.quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:44 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
En dit is anders dan tokkies in de rest van het land?
ik zag hem vroeger heel vaak bij de appie enzo omdat we om de hoek van elkaar woonde, beetje rare vogel maar paar keer in het begin probeerde hij soms grappig te zijn en sloeg dan de plank mis. van die sex grapjesquote:
Dat is dan wel weer een tikje jammerquote:Op vrijdag 18 december 2015 16:49 schreef isax het volgende:
[..]
ik zag hem vroeger heel vaak bij de appie enzo omdat we om de hoek van elkaar woonde, beetje rare vogel maar paar keer in het begin probeerde hij soms grappig te zijn en sloeg dan de plank mis. van die sex grapjes
>quote:
We zijn te laatquote:
quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:38 schreef James_R het volgende:
Alorske!quote:
quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:06 schreef James_R het volgende:
Zijn er nog slaapgasten dit jaar eigenlijk? *Verheugt zich op een nacht Geraldine Kemper op TV*
That's what she said.quote:
Ah, ik zie het. Er zitten nu andere dj's in.quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:08 schreef houdjemond het volgende:
[..]
20.00 geloof ik, 20.30 deur op slot.
Nee, ze doen 2 dagen locatie uitzendingquote:
voor het glazen huis.quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:11 schreef Max-Westerman het volgende:
waar moet ik mijn fiets nou neerzetten in Heerlen? :s ;s ;s
jij kwam me toch ophalen? stukje schrijven voor de frontpage enzoquote:Op vrijdag 18 december 2015 17:17 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wanneer ga jij ook alweer die kant op namens FOK!?
Heeft onze Giel nog met dat tienergroupiesletje?quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:20 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik denk nog even in hun vriendin/vrouw voor ze opgesloten zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |