Elk jaar meer. Ze sjoemelen gewoon.quote:Op vrijdag 18 december 2015 19:15 schreef Stickertje het volgende:
Ik denk dat dit het jaar wordt dat SR minder geld ophaalt dan het jaar daarvoor
Vorig jaar ook al hoor. Volgens de officiele verklaring.quote:Op vrijdag 18 december 2015 19:15 schreef Stickertje het volgende:
Denk ik ook..quote:Op vrijdag 18 december 2015 19:15 schreef Stickertje het volgende:
Overdag vind ik het er anders vrij treurig uit zienquote:Op vrijdag 18 december 2015 19:21 schreef asco het volgende:
Die plek van het huis is wel de mooiste wat ik gezien heb vind ik zo met die verlichte kerk er pal achter.
Vorig jaar was toch zo'n 100.000 euro hoger dan het jaar daarvoor?quote:Op vrijdag 18 december 2015 19:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vorig jaar ook al hoor. Volgens de officiele verklaring.
De officiele verklaring stelde het een paar honderdduizend naar beneden bij.quote:Op vrijdag 18 december 2015 19:21 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Vorig jaar was toch zo'n 100.000 euro hoger dan het jaar daarvoor?
Oh, dat heb ik nog niet gezien.quote:Op vrijdag 18 december 2015 19:21 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Overdag vind ik het er anders vrij treurig uit zien.
Het is al wel goed druk ja, volgens mij was dat vorig jaar in Haarlem wat minder bij de start.quote:
doet me denken aan de mijnschachten.quote:
Geen idee, je hebt vast die huilende bewoners en kerkgangers met een decibel-metertje.quote:Op vrijdag 18 december 2015 19:30 schreef Joezi het volgende:
Hoe hard staat die muziek op dat plein denken jullie? Basvoelwaardig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |