Dat was wat ik net zei.quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:35 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Blijkbaar, vroeger was dat nogal een happening.
Nu is het gelukkig wel te doenquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:32 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Precies, toen kon je vaak niet eens alles bijlezen
Tsjaquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:35 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Blijkbaar, vroeger was dat nogal een happening.
quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was wat ik net zei.
Dat zal er mee te maken hebben dat het nu niet zo druk is.
En dan is er ook nog een hittegolf.... Ik voel me ook helemaal niet kerst.quote:
Optyfenquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:38 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
[..]
En dan is er ook nog een hittegolf.... Ik voel me ook helemaal niet kerst.
Tijd voor Mariah Carrey.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Heb ik gehoord ja.quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:39 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ze was er begin van de avond al.
Ik ben na een jaar amper posten nu weer hierquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:39 schreef Burner82 het volgende:
En de aanwas van Fok! is niet zo groot... Dus de SR aanhangers, zijn of nog hier of weg... verder geen nieuwe meer... Speelt ook wel mee, lijkt me zo.
Boeiend, hier zitten toch geen mods.quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Optyfen
niet echt hoor...bedenk me dat dit een ander topic is _o-
Ga je nog Glutter FM-en om geld in te zamelen?quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:39 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ze was er begin van de avond al.
Ach wat maakt het uit, ik vermaak me wel en zo niet, dan niet.quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:39 schreef Burner82 het volgende:
En de aanwas van Fok! is niet zo groot... Dus de SR aanhangers, zijn of nog hier of weg... verder geen nieuwe meer... Speelt ook wel mee, lijkt me zo.
Ohja dat is waar.quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:40 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Boeiend, hier zitten toch geen mods.
Ja, om Glutter in de lucht te houden.quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:40 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ga je nog Glutter FM-en om geld in te zamelen?
Je was er dus wel alquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:40 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ben na een jaar amper posten nu weer hier.
Voorgaande jaren posten er toch wel 1 of 2 modjes meequote:Op vrijdag 18 december 2015 20:40 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ga je nog Glutter FM-en om geld in te zamelen?
Shhhh geen slapende honden wakker maken..quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:41 schreef DaMook het volgende:
[..]
Voorgaande jaren posten er toch wel 1 of 2 modjes mee.
Die zijn ook weg.quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:41 schreef DaMook het volgende:
[..]
Voorgaande jaren posten er toch wel 1 of 2 modjes mee.
Dat kloptquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:40 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ach wat maakt het uit, ik vermaak me wel en zo niet, dan niet.
Jaquote:
Altijd goedquote:
Gesjellugquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:42 schreef Strani het volgende:
Ik meld me maar weer eens. Was er niet veel mee bezig in de afgelopen dagen maar nu dat het begonnen is, vind ik het toch wel weer leuk.
Plaat is ok, maar verder....quote:
Nou, ik ben er nogal mee bezig geweest kan ik je wel vertellen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:42 schreef Strani het volgende:
Ik meld me maar weer eens. Was er niet veel mee bezig in de afgelopen dagen maar nu dat het begonnen is, vind ik het toch wel weer leuk.
Ik geloof je meteen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:43 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nou, ik ben er nogal mee bezig geweest kan ik je wel vertellen.
Biggest Turd alivequote:
Dat vind ik van allemaalquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Halloooo![]()
![]()
(Wat is die emoticon lastig te vinden zeg)
Succesquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:44 schreef Fokker89 het volgende:
Ik wil graag het volgende topic nog een keer, want moet nog wat veranderen aan de OP.
quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:44 schreef Fokker89 het volgende:
Ik wil graag het volgende topic nog een keer, want moet nog wat veranderen aan de OP.
Ik hoef hem niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |