Ik denk ook anders over Waylon.quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Daar denkt Waylon heel anders over, geloof ik.
Hagenezen zijn ook niet verstaanbaar. Zie B. Hay.quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nja zuiderlijker is het nog lastiger, maar goed ik woon in Den Haag
Wayloff.quote:
Daar is net zoveel Hagenees aan als ik. Volgens mij zijn we nog in het zelfde land geboren ook.quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hagenezen zijn ook niet verstaanbaar. Zie B. Hay.
Ik heb geen idee wie de remix verkracht heeft, maar het origineel komt uit de jaren 60.quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:02 schreef asco het volgende:
[..]
Ah, thx.
Dit is elk jaar weer ff een sprong in de hedendaagse muziek voor mij.
niet te verstaanquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:03 schreef DeLuna het volgende:
En dan commentaar hebben op Frieswat is dit dan
![]()
Is 't heus?quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Daar is net zoveel Hagenees aan als ik. Volgens mij zijn we nog in het zelfde land geboren ook.
quote:
Oh, dat verklaart waarom een Heerlenaar ( die hier op Fok! zit) zich schaamt voor zijn accentquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:05 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik ben een Limbo, Ik versta bijna alles... Maar Heerlenaren hebben toch wel het ergste accent...
quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:08 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Oh, dat verklaart waarom een Heerlenaar ( die hier op Fok! zit) zich schaamt voor zijn accent
Ik wist niet dat je daar geboren was. Maar wel dat je roots daar liggen jaquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jij wist toch wel dat ik import ben? Of is dat nooit ter sprake gekomen in al die jaren
Alles ten onder van Sittard (en liefst Sittard ook niet) moet zich niet op de radio laten horenquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:08 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Oh, dat verklaart waarom een Heerlenaar ( die hier op Fok! zit) zich schaamt voor zijn accent
Op dit topic? Liever niet.quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:09 schreef DaMook het volgende:
Nou slot erop en dan kan ik gaan slapen.
quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je daar geboren was. Maar wel dat je roots daar liggen ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |