sowieso ook gewoon met armlengte meten ofzoquote:Op donderdag 17 december 2015 21:59 schreef rubbereend het volgende:
waarom meten ze niet even de eerste paar traptredes
ja zoiets verwacht je wel... maaruh... wat tikte je in dat volle topic?quote:Op donderdag 17 december 2015 21:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
sowieso ook gewoon met armlengte meten ofzo
Gecorrigeerdquote:
Geen idee? Moet je op quotealert klikkenquote:Op donderdag 17 december 2015 22:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja zoiets verwacht je wel... maaruh... wat tikte je in dat volle topic?
als je een lange neemt kan je zo kijken hoe breed de volgende moeten zijn, of inderdaad armlengtesquote:Op donderdag 17 december 2015 21:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
sowieso ook gewoon met armlengte meten ofzo
Torentje zal wel vallen.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:00 schreef Negentiendertig het volgende:
Het gaat te goed bij Oscar, er moet nu wel iets gebeuren waardoor hij uiteindelijk niet wint
Iddquote:Op donderdag 17 december 2015 22:00 schreef Negentiendertig het volgende:
Het gaat te goed bij Oscar, er moet nu wel iets gebeuren waardoor hij uiteindelijk niet wint
gedaan maar je hebt je modkrachten gebruiktquote:Op donderdag 17 december 2015 22:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Geen idee? Moet je op quotealert klikken
En daar ging ie.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:01 schreef Punkman het volgende:
[..]
Nee, zijn torentje dondert nog wel inelkaar ..
hij laat blokjes te water vallenquote:
jij hebt goed werkend glazen bolquote:
Ah, zie, daar heb je het al.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:01 schreef Punkman het volgende:
[..]
he heb ik door slotje heengepost ofzo? ik snap het nietquote:Op donderdag 17 december 2015 22:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
gedaan maar je hebt je modkrachten gebruikt
Ik ken de pappenheimers bij de TVquote:Op donderdag 17 december 2015 22:01 schreef F1gamer het volgende:
[..]
jij hebt goed werkend glazen bol
euh... nee vast nietquote:Op donderdag 17 december 2015 22:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
he heb ik door slotje heengepost ofzo? ik snap het niet
quote:
je caps staat aan knulquote:
WEET IK IS IRRITANT HEquote:
Maar we houden wel van jequote:Op donderdag 17 december 2015 22:04 schreef Moira. het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE DIT HELE PROGRAMMA IS EEN GROTE FARCE
quote:Op donderdag 17 december 2015 21:58 schreef Chai het volgende:
Hadden ze trouwens nog gezegd wat voor schimmel Amara aan haar bek had?
ja ze is superleuk met Jan de Hoop 's morgensquote:Op donderdag 17 december 2015 22:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Nogal ja
oh die Amara heeft gewonnen die jullie allemaal zo leuk vinden
En dan staat Feyenoord ook nog achter, jij moet wel een slechte avond hebbenquote:
quote:Op donderdag 17 december 2015 22:04 schreef Moira. het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE DIT HELE PROGRAMMA IS EEN GROTE FARCE
Ik had niks tegen amaraquote:Op donderdag 17 december 2015 22:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Nogal ja
oh die Amara heeft gewonnen die jullie allemaal zo leuk vinden
Ik weet niet eens wie dat mens is en waarom ze zo irritant isquote:Op donderdag 17 december 2015 22:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ze is superleuk met Jan de Hoop 's morgens
Leg eens uit waaromquote:Op donderdag 17 december 2015 22:06 schreef Boogs het volgende:
Grootste kut Robinson ooit. Hoop dat ze een parasiet opgelopen heeft
tijdens het programma schijnen sommige mensen een hekel aan dr gekregen te hebben.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wie dat mens is en waarom ze zo irritant is
quote:Op donderdag 17 december 2015 22:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
Is er ooit een onverdiendere Robinson geweest?
quote:Op donderdag 17 december 2015 22:06 schreef superniger het volgende:
AMARA KOEKOEK RATATATATA SOOOOOW TERECHTE WINNAAR.
Ze deed niks, werd de hele tijd als sterk genoemd door mee te liften met de sterken, ed, edquote:Op donderdag 17 december 2015 22:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Leg eens uit waaromIk heb dus geen idee. Ze deed zeker niks?
quote:Op donderdag 17 december 2015 22:06 schreef superniger het volgende:
AMARA KOEKOEK RATATATATA SOOOOOW TERECHTE WINNAAR.
Tja dan hadden ze haar eruit moeten stemmen. De rest was dus een beetje dom.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze deed niks, werd de hele tijd als sterk genoemd door mee te liften met de sterken, ed, ed
Ze heeft het dus gewoon heel slim gedaanquote:Op donderdag 17 december 2015 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze deed niks, werd de hele tijd als sterk genoemd door mee te liften met de sterken, ed, ed
Wist je al dat Amara daar aan meedoet?quote:Op donderdag 17 december 2015 22:07 schreef Moira. het volgende:
Zo. De TV gaat uit en ik ga dit zaadprogramma maar weer proberen te vergeten. Gelukkig komt WIDM gauw terug om deze vieze nasmaak weg te poetsen.
Kay van vorig jaar.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
Is er ooit een onverdiendere Robinson geweest?
ja maar ja ze hebben al hun stemmen misbruikt tegen Kim en Danny enzoquote:Op donderdag 17 december 2015 22:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Tja dan hadden ze haar eruit moeten stemmen. De rest was dus een beetje dom.
Ik vond haar al vreselijk voor expeditiequote:Op donderdag 17 december 2015 22:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
tijdens het programma schijnen sommige mensen een hekel aan dr gekregen te hebben.
En ze doet het weer op RTL4. Zie ik 's morgens nog wel eens met Jan samen.
Gelukkig nietquote:Op donderdag 17 december 2015 22:08 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Wist je al dat Amara daar aan meedoet?
why?quote:Op donderdag 17 december 2015 22:08 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ik vond haar al vreselijk voor expeditie
Kim en Sander waren ook wel sterker en verder hadden ze niet echt een mogelijkheid haar eruit te krijgenquote:Op donderdag 17 december 2015 22:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Tja dan hadden ze haar eruit moeten stemmen. De rest was dus een beetje dom.
yep als eerstequote:Op donderdag 17 december 2015 22:09 schreef Karina het volgende:
Ik was voor SBSKees. Die was er zeker al heel lang uit.
Als eerstequote:Op donderdag 17 december 2015 22:09 schreef Karina het volgende:
Als eerstequote:Op donderdag 17 december 2015 22:09 schreef Karina het volgende:
Oh ja, dan kan heel FOK! daar weer over janken. Heerlijk.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:07 schreef Moira. het volgende:
Zo. De TV gaat uit en ik ga dit zaadprogramma maar weer proberen te vergeten. Gelukkig komt WIDM gauw terug om deze vieze nasmaak weg te poetsen.
Dat mag niet eens.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:08 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Wist je al dat Amara daar aan meedoet?
Is de evenwichtsbalk niet eens geweest? Dat vond ik altijd de beste proef. Gewoon simpel, niet met van die ingewikkelde dingen.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:09 schreef Kinga het volgende:
Wat een kutproeven ook. Blokken bouwen? Fuck dat. Waar is de eetproef? De evenwichtsbalk? De slaapproef?!
jawel hoor, alleen het kan niet omdat de opnames zo goed als tegelijk plaats vindenquote:
jawel. Marian vloog er daar mee uitquote:Op donderdag 17 december 2015 22:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Is de evenwichtsbalk niet eens geweest? Dat vond ik altijd de beste proef. Gewoon simpel, niet met van die ingewikkelde dingen.
Als eerste.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:09 schreef Karina het volgende:
Op het loserseiland wel.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Is de evenwichtsbalk niet eens geweest? Dat vond ik altijd de beste proef. Gewoon simpel, niet met van die ingewikkelde dingen.
Ah jammer dat ik die niet heb gezien. De rest van de proeven lijkt steeds ingewikkelder te moeten. Heb het al vaker gezegd: volgens mij worden die proeven allemaal voorgedaan en/of geoefend anders snapt niemand er ene reet van.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
jawel. Marian vloog er daar mee uit
Ik heb genoten van de ontknoping. Alleen jammer van die 80minuten er voor aanquote:Op donderdag 17 december 2015 22:10 schreef Punkman het volgende:
Wat een fantastische dag voor ER kijkers ...
http://www.televizier.nl/(...)t-meer.7951571.lynkxquote:Op donderdag 17 december 2015 22:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
jawel hoor, alleen het kan niet omdat de opnames zo goed als tegelijk plaats vinden
sowieso vind ik het knap dat ze dat in de hitte van de strijd kunnen onthouden wat ze ook alweer moeten doen met zo'n lange proef.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah jammer dat ik die niet heb gezien. De rest van de proeven lijkt steeds ingewikkelder te moeten. Heb het al vaker gezegd: volgens mij worden die proeven allemaal voorgedaan en/of geoefend anders snapt niemand er ene reet van.
Ja, dat was echt saai inderdaad.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik heb genoten van de ontknoping. Alleen jammer van die 80minuten er voor aan
tsssssssssssssssss dat is wel heul erg zwam van WIDMquote:Op donderdag 17 december 2015 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
http://www.televizier.nl/(...)t-meer.7951571.lynkx
Dan vermoed ik dat er ook iemand stiekem staat te roepen wat ze nu moeten doenquote:Op donderdag 17 december 2015 22:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
sowieso vind ik het knap dat ze dat in de hitte van de strijd kunnen onthouden wat ze ook alweer moeten doen met zo'n lange proef.
Zie je?quote:
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 13:23 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Oh bah die weervrouw en Sandra van nieuwland
Gaat het nog een beetje ?quote:Op donderdag 17 december 2015 22:12 schreef Moira. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja ze speelde gewoon goed. Slim door aan te haken bij geel en in de schaduw van Kim te hangen. Ze wist dat Kim er eerder uit zou gaan. Daarna zou zij pas gezien worden.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:12 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ja, dat was echt saai inderdaad.
Maar ik ken mij wel vinden in de winnares, ze heeft toch ook 3 proeven gewonnen ?
[ afbeelding ]
ik vind dr best oke in de ochtendquote:Op donderdag 17 december 2015 22:12 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Zie je?geen idee gewoon irritant
[..]
valt me mee dat er nog posts vanaf dat account komen, dat het toetsenbord nog niet vernield is.quote:
truequote:Op donderdag 17 december 2015 22:14 schreef Karina het volgende:
Ik moet zeggen voor het topic is het wel grappiger als iemand wint waar bijna iedereen een hekel aan heeft
Dan moet je elk jaar de finale met fok gaan kijken. Alleen vorig jaar was iedereen blij dat het niet Ferry of dat karaoketrutje wonquote:Op donderdag 17 december 2015 22:14 schreef Karina het volgende:
Ik moet zeggen voor het topic is het wel grappiger als iemand wint waar bijna iedereen een hekel aan heeft
Ojaquote:
Dat seizoen was echt bagger met winnaarseiland prijzenquote:Op donderdag 17 december 2015 22:15 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dan moet je elk jaar de finale met fok gaan kijken. Alleen vorig jaar was iedereen blij dat het niet Ferry of dat karaoketrutje won
Vroeger deed ik dat nog wel. Maar op een gegeven moment boeide het me niet meer zo heel erg. vanwege de BN'ers denk ik.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:15 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dan moet je elk jaar de finale met fok gaan kijken. Alleen vorig jaar was iedereen blij dat het niet Ferry of dat karaoketrutje won
Ik heb meer dan genoeg aan janquote:Op donderdag 17 december 2015 22:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik vind dr best oke in de ochtend
grijnz...quote:Op donderdag 17 december 2015 22:16 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ik heb meer dan genoeg aan jan
quote:Op donderdag 17 december 2015 22:14 schreef Karina het volgende:
Moet je knuffel?quote:Op donderdag 17 december 2015 22:12 schreef Moira. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee heb m'n laptop nodig voor belangrijke dingenquote:Op donderdag 17 december 2015 22:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
valt me mee dat er nog posts vanaf dat account komen, dat het toetsenbord nog niet vernield is.
Ik vind het bijna gewoon schandalig dat ze heeft gewonnen.....quote:Op donderdag 17 december 2015 22:18 schreef Punkman het volgende:
Was dit hier al bekend ?![]()
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ditie-Robinson.dhtml
Ik kan het niet helpen, ik geniet nog steeds ...
Waarom dan ?quote:Op donderdag 17 december 2015 22:19 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik vind het bijna gewoon schandalig dat ze heeft gewonnen.....
ow ja dat is idd ook net een soapquote:
Ze wilde voor de halve finale naar huis, dan ben ik er er eigenlijk al klaar meequote:Op donderdag 17 december 2015 22:20 schreef Punkman het volgende:
[..]
Waarom dan ?
Ze heeft toch 3 proeven weten te winnen.
Plus nu de finale.
Omdat ze lelijk is.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:20 schreef Punkman het volgende:
[..]
Waarom dan ?
Ze heeft toch 3 proeven weten te winnen.
Plus nu de finale.
Dit.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:10 schreef Cracka-ass het volgende:
Natuurlijk vooral erg triest dat ze er gewoon mee gestopt was als Dennis niet op haar had ingepraat.
Ja, dat is waar.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:23 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ze wilde voor de halve finale naar huis, dan ben ik er er eigenlijk al klaar mee
quote:
Dit idd. Raar seizoen overall. Sommige stukken top, sommige stukken zwaar zaad.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:24 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dit.
Vreemde inmenging van het programma een aantal keer. Het alternatieve eiland werd ook steeds op een verschillende manier aan de afvallers voorgelegd. Bij Ryanne gingen ze het bijvoorbeeld eerst uitgebreid over thuis hebben voordat ze haar vertelden dat ze ook nog door kon gaan.
http://www.televizier.nl/(...)idaten.8337030.lynkxquote:Op donderdag 17 december 2015 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
http://www.televizier.nl/(...)t-meer.7951571.lynkx
ben je alweer een beetje tot rust gekomen?quote:Op donderdag 17 december 2015 22:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dit idd. Raar seizoen overall. Sommige stukken top, sommige stukken zwaar zaad.
Gewoon oprecht ontevreden over de uitkomst van dit seizoenquote:Op donderdag 17 december 2015 22:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
ben je alweer een beetje tot rust gekomen?
tijd voor een lekkere borrel.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Gewoon oprecht ontevreden over de uitkomst van dit seizoenDeze teleurstelling heeft z'n tijd nodig om verwerkt te worden
quote:Op zondag 13 december 2015 00:59 schreef Punkman het volgende:
Zou toch mooi en verdient zijn als Amara dit zou winnen.
quote:Op donderdag 17 december 2015 21:03 schreef Punkman het volgende:
Nou komop, ik wil Amara zien winnen.
quote:Op donderdag 17 december 2015 21:48 schreef Punkman het volgende:
[..]
Of Anna keek naar Oscar zo van: "jammer dat wij niet gewonnen hebben, maar Amara"...
quote:Op donderdag 17 december 2015 22:01 schreef Punkman het volgende:
[..]
quote:
Ik pas even.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:44 schreef DKUp het volgende:
Amara en Danny zitten bij RTL Late Night.
Dit.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:57 schreef jpjedi het volgende:
Man man man, dit heeft echt niets meer te maken met bikkelen en overleven als zulke kansloze wijven uberhaupt een kans maken om in de finale te komen.
Ik vind de haat ook overdreven, alsof Oscar of Anna het veel meer verdiend hadden, wat een onzin. Ik had het alleen Anna net iets meer gegund.quote:Op vrijdag 18 december 2015 08:01 schreef Wimperkruller het volgende:
Wat een frustratie hier (en overal). Wat is er mis met die vrouw dat ze zo moet worden afgebrand? Finale heeft ze gewoon terecht gewonnen.
Ik heb me persoonlijk vele malen meer gestoord aan Amara dan aan Oscar en Anna. Bepaalde keuzes die ze maakte, het gelijk willen opgeven na het verliezen van die proef en alhoewel iedereen aan complotten meewerkte vond ik haar op de een of andere manier net even 'vuiler' dan Oscar en Anna.quote:Op vrijdag 18 december 2015 08:08 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ik vind de haat ook overdreven, alsof Oscar of Anna het veel meer verdiend hadden, wat een onzin. Ik had het alleen Anna net iets meer gegund.
Ze wilde niet opgeven vanwege de proef, maar omdat ze er helemaal doorheen zat. Dat lijkt mij totaal niet onmenselijk, daar hebben meer kandidaten en het is dan ook vrij zwaar allemaal. Ik begrijp dat mensen voorkeuren hebben, maar ik begrijp niet dat mensen zo gefrustreerd zijn dat ze meerdere keren moeten herhalen dat het super onverdiend is en dat mensen haar moeten uitschelden. Get over it denk ik dan: ze stond er en ze heeft dus - terecht - gewonnen. Anders had ze niet gewonnen. Complotten horen er gewoon bij, het is een spel.quote:Op vrijdag 18 december 2015 09:10 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik heb me persoonlijk vele malen meer gestoord aan Amara dan aan Oscar en Anna. Bepaalde keuzes die ze maakte, het gelijk willen opgeven na het verliezen van die proef en alhoewel iedereen aan complotten meewerkte vond ik haar op de een of andere manier net even 'vuiler' dan Oscar en Anna.
Daarnaast is het typeren van de reacties als 'haat' natuurlijk net zo overdreven, want er is hier niemand die haar letterlijk haat. Je gunt het de één meer dan de ander. Amara stond van alle kandidaten bij mij zo een beetje bij de laatste 5. Dan baal je als zij wint. Dat uit je hier op een ludieke overdreven wijze om vervolgens volgend jaar weer te gaan kijken naar opnieuw een overdiende winnaar
Als Dennis had gezegd: "Ok Amara, als je dat wil dan ga je lekker naar huis.", dan was ze gestopt.quote:Op vrijdag 18 december 2015 09:33 schreef Wimperkruller het volgende:
Get over it denk ik dan: ze stond er en ze heeft dus - terecht - gewonnen.
Iemand schimmel/aids/herpes hoofd noemen heeft dus totaal niks met haat te maken.quote:Op vrijdag 18 december 2015 09:10 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik heb me persoonlijk vele malen meer gestoord aan Amara dan aan Oscar en Anna. Bepaalde keuzes die ze maakte, het gelijk willen opgeven na het verliezen van die proef en alhoewel iedereen aan complotten meewerkte vond ik haar op de een of andere manier net even 'vuiler' dan Oscar en Anna.
Daarnaast is het typeren van de reacties als 'haat' natuurlijk net zo overdreven, want er is hier niemand die haar letterlijk haat. Je gunt het de één meer dan de ander. Amara stond van alle kandidaten bij mij zo een beetje bij de laatste 5. Dan baal je als zij wint. Dat uit je hier op een ludieke overdreven wijze om vervolgens volgend jaar weer te gaan kijken naar opnieuw een overdiende winnaar
Ze zat er doorheen. Niet gek, denk dat die hele situatie genoeg doet met je psyche. Ze kreeg een peptalk, is doorgegaan en heeft zelf de proeven gewonnen. Dat maakt haar geen onverdiende winnares of een schimmelhoofd. In mijn ogen is het verdiend als je daar een maand loopt te strijden en meedoet aan alles. Maar ok, verbazing dingetje van mijn kant vooral.quote:Op vrijdag 18 december 2015 10:15 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Als Dennis had gezegd: "Ok Amara, als je dat wil dan ga je lekker naar huis.", dan was ze gestopt.
Ze heeft tijdens het spel coaching gekregen, dan heb je gewoon niet terecht gewonnen.
Onzin, het verschil is dat ze het bij haar gewoon in beeld hebben gebracht.quote:Op vrijdag 18 december 2015 10:15 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Als Dennis had gezegd: "Ok Amara, als je dat wil dan ga je lekker naar huis.", dan was ze gestopt.
Ze heeft tijdens het spel coaching gekregen, dan heb je gewoon niet terecht gewonnen.
Nou ja, ook niet echt. Want ik vind dat wat je doet op/voor/rond het kamp doet en hoe je in de groep ligt ook wel onderdeel van wat een echte robinson maakt...quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:34 schreef opreis het volgende:
Sws is het meer geluk dan skills of wijsheid. Pas als ze alleen op basis van proefen (en dan niet belachelijke proefen zoals muntjes stapelen of wie het best karaoke kan zingen) gaan bepalen wie er afvalt inplaats van stemmen dan pas kan je spreken van een terechte robinson
Niet mee eens, volgens ging het bij het verhaal van robinson crusoe erom dat hij wist hoe hij ALLEEN moest overleven. Maarja, 20 kleine eilandjes maken waarbij alle kandidaten afzonderlijk van elkaar moeten zien te overleven, en wie dat het best doet komt het fitst aan bij de proeven/maakt de grootste kans om door te gaan. Maar dit gaat natuurlijk wel wat ver voor een tv programma.quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nou ja, ook niet echt. Want ik vind dat wat je doet op/voor/rond het kamp doet en hoe je in de groep ligt ook wel onderdeel van wat een echte robinson maakt...
Volgend jaar kijk je gewoon weer hoor.quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:05 schreef Rickertman96 het volgende:
Amara gewonnen
Ik kijk dit nooit meer
Alleen als Chantal Janzen meedoetquote:Op vrijdag 18 december 2015 16:22 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Volgend jaar kijk je gewoon weer hoor.
Neuh, ik geloof niet dat die personen haar oprecht haten. Dat is gewoon even frustratie eruit gooien.quote:Op vrijdag 18 december 2015 10:46 schreef superniger het volgende:
[..]
Iemand schimmel/aids/herpes hoofd noemen heeft dus totaal niks met haat te maken.
Ze heeft deels wel gelijk maar ze komt ongeloofwaardig over.quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:42 schreef Punkman het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)finale___.html?vp=32
Klopt, een beetje overdreven.quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:40 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ze heeft deels wel gelijk maar ze komt ongeloofwaardig over.
Dat vind ik ook al jaren vervelend. Doe het dan zoals WidM, dat je na de bekendmaking nog even de winnaar (/ Molquote:
Zeker pas kort aan het kijken, de minst populaire finalisten zijn met stipquote:Op zaterdag 19 december 2015 15:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
Na Fatima en Edith al weer een niet populaire winnaar.
Robert Kranenborg gedroeg zich precies zo op het eiland als in de keuken. Hij liep dominant allemaal orders uit te delen, nogal logisch dat hij direct weggestemd werd toen die mogelijkheid zich voordeed.quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:00 schreef opreis het volgende:
[..]
(...)
Wat iemand voor het kamp doet wordt al lang niet meer meegenomen in de stemrondes. Ik kan me herinneren dat er een klusser was die een heel kamp uit de grond had gestampt en er de volgende ronde uit werd gestemd, en Robert Kranenborg die van stront chocolade kon koken op het eiland moest ook optyfen. Niet dat ik Robert een echte Robinson vond, maar het was wel een aspect waarop ik hem meer robinson waardig vond dan anderen die langer bleven.
Oef dat was een verschrikkelijk seizoen. Ze werden toen zelfs in de studio uitgejoeld.quote:Op zaterdag 19 december 2015 17:22 schreef Coritchando het volgende:
[..]
Zeker pas kort aan het kijken, de minst populaire finalisten zijn met stipYin
en
Hans
Zoveel swag.quote:Op zaterdag 19 december 2015 19:56 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Ronnie kreeg zelfs de meeste screentime in de finale aflevering![]()
Flikker toch op, spuitelf. Yin was een geweldige speler en de meeste verdiende winnaar ooit van ER.quote:Op zaterdag 19 december 2015 17:22 schreef Coritchando het volgende:
[..]
en
Hans
Dat was Richardquote:Op zondag 20 december 2015 00:51 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Flikker toch op, spuitelf. Yin was een geweldige speler en de meeste verdiende winnaar ooit van ER.
Fatima was mijn favoriete winnaar van de BN-seizoenen.quote:Op zaterdag 19 december 2015 15:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
Na Fatima en Edith al weer een niet populaire winnaar.
Yin was toch juist wel leuk dat was die chinees toch die tegen Hans en een nog een vrouw moest strijden?quote:Op zaterdag 19 december 2015 17:22 schreef Coritchando het volgende:
[..]
en
Hans
Erg lullig hoe ze de die tuinman er toen uit stemde. Bedankt voor je hut op een plateau in het moeras waar eerst niks stond en wegwezen maar.quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:30 schreef Stranger het volgende:
[..]
Fatima was mijn favoriete winnaar van de BN-seizoenen.
Geweldig gespeeld en de huidige speelstijl toch een beetje geintroduceerd.
Fatima en haar pokervriendjesquote:Op dinsdag 22 december 2015 15:30 schreef Stranger het volgende:
[..]
Die speelstijl heeft heel het programma verneukt en Fatima is lelijkquote:Op dinsdag 22 december 2015 15:30 schreef Stranger het volgende:
[..]
Kiu Khan oid toch?quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Yin was toch juist wel leuk dat was die chinees toch die tegen Hans en een nog een vrouw moest strijden?
Klopt, hopeloze uitzending.quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:42 schreef Punkman het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)finale___.html?vp=32
Maar ieder jaar gaat de finale toch zo? Afgelopen jaren wel in ieder geval..quote:Op woensdag 23 december 2015 02:30 schreef svann het volgende:
[..]
Klopt, hopeloze uitzending.
Gelukkig keek ik hem later pas en kon ik een hoop doorspoelen.
Amara vind ik een terechte winnaar.
Oscar had ik het niet echt gegund, die speelde het mij wat té tactisch.
Mag, maar ik vond Amara en Anna sympathieker.
Ik ben pas halverwege dit seizoen echt gaan kijken.quote:Op woensdag 23 december 2015 02:34 schreef Tim86 het volgende:
Maar ieder jaar gaat de finale toch zo? Afgelopen jaren wel in ieder geval..
Amara vind ik geen terechte winnares. Als je na het verliezen van de halve finale ''huilie huilie'' gaat doen en naar huis wilt, is dat niet de juiste instelling. Oscar was tactisch, maar Amara heeft ook aan vieze spelletjes meegedaan.quote:Op woensdag 23 december 2015 02:30 schreef svann het volgende:
[..]
Klopt, hopeloze uitzending.
Gelukkig keek ik hem later pas en kon ik een hoop doorspoelen.
Amara vind ik een terechte winnaar.
Oscar had ik het niet echt gegund, die speelde het mij wat té tactisch.
Mag, maar ik vond Amara en Anna sympathieker.
Ik herken Bartho Braat, Tim van 6pack en New Kids, dat russische mokkel , Dioquote:Op donderdag 28 juli 2016 17:46 schreef Nober het volgende:
Expeditie Robinson 2016 begint op 8 september - maar wie doen er mee?
Nog iets meer dan een maand en dan is het zover: op 8 september gaat Expeditie Robinson 2016 van start. Maar wie o wie zijn de kandidaten in het zeventiende seizoen?
De opnames van Expeditie Robinson zijn nog maar net achter de rug: vorige week keerden presentatoren Dennis Weening en Nicolette Kluijver terug uit de Filipijnen. Maar de montage van de eerste aflevering moet op 8 september al afgerond zijn, blijkt uit de programmaschema's van RTL 5. Om 20.30 uur zitten alle fans dan klaar voor de aftrap van seizoen 17.
Deelnemers
Welke BN'ers er meedoen aan de nieuwe reeks, is nog steeds een raadsel. De bekendmaking is pas laat dit jaar. Ter vergelijking: in 2015 begon RTL al eind juni de deelnemers te onthullen. Voor het eerst gebeurde dat toen één voor één, in de stijl van Wie is de Mol?. Verspreid over de hele zomer druppelden de Robinson-namen naar buiten.
Monic Hendrickx?
In 2016 is dat anders. Het is eind juli en we weten nog niets. Wel wordt er op internet natuurlijk gespeculeerd over de kandidaten. Een mogelijke deelnemer is Monic Hendrickx, die in het AT5-programma De Zwoele Stad misschien wel iets verklapte. De actrice zei dat ze vanaf september in een tv-programma zit met 'zwijgplicht'. Expeditie Robinson is een van de weinige tv-shows met een strikte zwijgplicht.
Op basis van de opnameperiode in juni-juli kun je ook kijken welke BN'ers in die periode opeens weinig actief waren op social media. Op Twitter worden onder meer Lex Uiting, Horace Cohen en Beau Schneider getipt.
Gebaseerd op SocialMedia gedrag, zouden hier een paar deelnemers bij zitten van Expeditie Robinson
[ afbeelding ]
https://www.televizier.nl(...)ptember.905961.lynkx
Naast Braat Monic Hendrickx, naast Tim Haars die van het songfestival met indianentooi verder kom ik ook niet.quote:Op donderdag 28 juli 2016 19:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik herken Bartho Braat, Tim van 6pack en New Kids, dat russische mokkel , Dio
en die dude rechts onderin Cohen nog wat een joodse grappenmaker.
Als er een youtuber in moet doe dan maar Ruben Koet.quote:
Onzin. Er zijn er wel meer die aan beide hebben meegedaan.quote:Op maandag 1 augustus 2016 11:08 schreef Gutanoth het volgende:
Tim kan niet toch? Omdat hij al mee heeft gedaan aan WIDM ? Ik dacht ooit gehoord te hebben dat mensen nooit in beide voor mochten komen?
WIDM kiest geen kandidaten die al aan Expeditie Robinson mee hebben gedaan, andersom gebeurt welquote:Op maandag 1 augustus 2016 11:08 schreef Gutanoth het volgende:
Tim kan niet toch? Omdat hij al mee heeft gedaan aan WIDM ? Ik dacht ooit gehoord te hebben dat mensen nooit in beide voor mochten komen?
Ah top, dan ben ik bij deze al voor Tim!quote:Op maandag 1 augustus 2016 11:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
WIDM kiest geen kandidaten die al aan Expeditie Robinson mee hebben gedaan, andersom gebeurt wel
Tevens onzin.quote:Op maandag 1 augustus 2016 11:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
WIDM kiest geen kandidaten die al aan Expeditie Robinson mee hebben gedaan
Anna is tof! Ben heel benieuwd hoe ze het gaat doen.quote:
Dat hebben de makers zelf aangegeven tegen een kandidaat, las het laatst ergens terugquote:
Wie?quote:Op maandag 1 augustus 2016 18:54 schreef Negentiendertig het volgende:
Ik hoop dat Anna Nooshin mee gaat doen, maar dat zal wel niet
quote:
Ik ookquote:Op maandag 1 augustus 2016 19:12 schreef MissJ het volgende:
[..]
Anna is tof! Ben heel benieuwd hoe ze het gaat doen.
en wiesda? waar moet ik haar van kennen?quote:
Blogger/vlogger/oprichter van nsmbl/youtuber/modepopje/modelquote:Op maandag 1 augustus 2016 19:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
en wiesda? waar moet ik haar van kennen?
ow, ja dan snap ik wel waarom ik haar niet kenquote:Op maandag 1 augustus 2016 19:21 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Blogger/vlogger/oprichter van nsmbl/youtuber/modepopje/model
Tuurlijk.quote:Op maandag 1 augustus 2016 19:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat hebben de makers zelf aangegeven tegen een kandidaat, las het laatst ergens terug
http://www.ad.nl/tv-en-ra(...)inson-2016~aa461e02/quote:De actrices Elle van Rijn en Chloé Leenheer en modeblogster Anna Nooshin doen mee aan het nieuwe, alweer zeventiende seizoen van de populaire tv-spelshow Expeditie Robinson. De drie werden samen met 14 andere, nog geheime, BN'ers op een onbewoond eiland gedropt om daar te strijden om de titel.
Is het raar dat ik ongeveer niemand ken daarvan?quote:Op maandag 1 augustus 2016 23:01 schreef Montagui het volgende:
De eerste 3 namen die officieel nu bekend zijn:
[..]
http://www.ad.nl/tv-en-ra(...)inson-2016~aa461e02/
Daarnaast worden ook nog de volgende verwacht:
Monic Hendrickx
Dio
Bartho Braat
Leona Philippo
Horace Cohen
Lex Uiting
Beau Schneider
Euvgenia Parakhina
Tim Haars
Joan Franka
Dan missen we er nog 4.
Klopt, 2012 meen ik. Dus lijkt me sterk dat zij nu weer mee doet.quote:Op maandag 1 augustus 2016 23:03 schreef Cee het volgende:
Had Euvghenia niet al een keer aan ER meegedaan? Of was dat een ander survivalprogramma?
Neuh, ik ken ze ook niet allemaal.quote:Op maandag 1 augustus 2016 23:04 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Is het raar dat ik ongeveer niemand ken daarvan?
Oh Tim Haars ken ik wel, en Joan Franka ook wel
Dit heeft een oud Widm-kandidaat een keer als geintje gezegd. Volgens mij is dit niet waar.quote:Op maandag 1 augustus 2016 19:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat hebben de makers zelf aangegeven tegen een kandidaat, las het laatst ergens terug
Met ondertitelingquote:Op maandag 1 augustus 2016 23:01 schreef Montagui het volgende:
De eerste 3 namen die officieel nu bekend zijn:
[..]
http://www.ad.nl/tv-en-ra(...)inson-2016~aa461e02/
Daarnaast worden ook nog de volgende verwacht:
Monic Hendrickx - actrice, oa Penoza
Dio - rapper
Bartho Braat - acteur, gtst
Leona Philippo - zangeres, won the voice in 2012
Horace Cohen - comedian
Lex Uiting - presentator, oa jakhals en 3fm
Beau Schneider - acteur, oa gtst
Euvgenia Parakhina
Tim Haars - acteur, oa new kids
Joan Franka
Dan missen we er nog 4.
Tim heel tof?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 09:27 schreef Coritchando het volgende:
Die kandidaten lijsten zeggen mij altijd weinig. Mijn ervaring bij ER en WIDM is dat de personen die je denkt dat ze tof zijn verschrikkelijk ruk zijn, en mensen die je niet kent/niets mee hebt zijn heel tof.
Zo noem ik maar even Tim van afgelopen jaar
Ah oké, want kende hem zelf vooraf niet en toen bleek hij ook nog eens ontzettend ruk te zijn.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 09:38 schreef Coritchando het volgende:
[..]
Uhh.. Nee. Juist niet. Wat een verschrikkelijke kwal
Ik kende hem vaag, had verwacht dat het wel een aardige gozer zou zijn. Zat ik ff misquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 09:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Ah oké, want kende hem zelf vooraf niet en toen bleek hij ook nog eens ontzettend ruk te zijn.
Tim was helemaal kutquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 09:42 schreef Coritchando het volgende:
[..]
Ik kende hem vaag, had verwacht dat het wel een aardige gozer zou zijn. Zat ik ff mis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |