QFT.. Check die Ella Bandita.. 30 jaar, en lelijk genoeg om je hond vanaf te trekken als die op het punt staat om er op te schijten...quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 03:26 schreef neggix het volgende:
Tis wel weer een aardig D garnituurtje. Ben benieuwd, meestal zitten er genoeg debielen in die het allemaal weer een leuk seizoen maken
Voor de lekkere chicks hoeft het dit jaar ook niet
Ah, dan mag ik weer aan de slag met paint straks, hehequote:Op zaterdag 15 augustus 2015 00:52 schreef ZaZoe het volgende:
Vorig jaar waren er 18 deelnemers volgens Wikipedia.
Zouden er dus zomaar ook 3 bij kunnen komen.
Stond op de lijst van Klaasquote:Op maandag 17 augustus 2015 10:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Anna Drijver Speller ging toch mee doen?
Klopt.quote:
Dat is nog meer vieze spelletjes en gekronkel toch?quote:Op maandag 17 augustus 2015 11:17 schreef truedestiny het volgende:
Wanneer stoppen ze nou eens met die 4e rangs BN'ers. Laat ze is wat ideeën opdoen bij de US versie.
inderdaad, maar dat gaat niet gebeuren.quote:Op maandag 17 augustus 2015 14:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat is nog meer vieze spelletjes en gekronkel toch?
Zou liever zien dat ze echt op rijst en water moeten.
Ja!quote:Op maandag 17 augustus 2015 11:17 schreef truedestiny het volgende:
Laat ze is wat ideeën opdoen bij de US versie.
Hahaha. Ik vond hem écht heel tof in ERquote:Op maandag 17 augustus 2015 00:19 schreef Oliver23 het volgende:
Eem van de mooiste momenten van vorig seizoen:
quote:Zeven handjes rijst
De expeditie begint volgens Robinson-presentator Dennis Weening 'back to basic' met zeven handjes rijst en meel voor de kandidaten. Het spel begint voor iedereen met een individuele strijd, zonder kampen, tot de samensmelting.
De namen van Campinglife-presentator Sander Janson, zangeres Sharon Doorson, presentator Kees van der Spek, acteur Oscar Aerts, zanger Tim Douwsma, weervrouw Amara Onwuka, rockzangers Elle Bandita, blogster Teske de Schepper, schrijfster en actrice Marian Mudder, rapper Ronnie Flex, hockeyster Kim Lammers, tv-presentator Klaas van der Eerden en Q-music-dj Wietze de Jager zijn eerder bekendgemaakt. Daar kwam maandag via het AD de naam van zangeres Anna Speller bij.
quote:Op woensdag 19 augustus 2015 15:01 schreef TheVulture het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)ditie-Robinson.dhtml
Dit vind ik met afstand de tofste deelnemer dit jaar. Jaap is toch een legendarische presentator!
Individueel overleven dus, best leuk idee.quote:De expeditie begint volgens Robinson-presentator Dennis Weening 'back to basic' met zeven handjes rijst en meel voor de kandidaten. Het spel begint voor iedereen met een individuele strijd, zonder kampen, tot de samensmelting.
Die Elle Bandita lijkt me juist een tough cookie, geen jenkerd.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 22:35 schreef 44rdbei het volgende:
Poll: Eerste afvaller?
• Ronnie Flex
• Sharon Doorson
• Tim Douwsma
• Marian Mulder
• Teske de Schepper
• Oscar Aerts
• Sander Janson
• Amara Onwuka
• Elle Bandita
• Kim Lammers
• Kees van der Spek
• Wietze de Jager
• Klaas van der Eerden
• Danny Ghosen
• Sandra van Nieuwland
• Anna Speller
• Jaap Jongbloed
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 00:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Die Elle Bandita lijkt me juist een tough cookie, geen jenkerd.
Mudder ipv Mulderquote:Op woensdag 19 augustus 2015 22:35 schreef 44rdbei het volgende:
Poll: Eerste afvaller?
• Ronnie Flex
• Sharon Doorson
• Tim Douwsma
• Marian Mulder
• Teske de Schepper
• Oscar Aerts
• Sander Janson
• Amara Onwuka
• Elle Bandita
• Kim Lammers
• Kees van der Spek
• Wietze de Jager
• Klaas van der Eerden
• Danny Ghosen
• Sandra van Nieuwland
• Anna Speller
• Jaap Jongbloed
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Dat is niet mijn schuld, ik heb enkel de namen uit de OP gekopieerd.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 00:45 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Mudder ipv Mulder![]()
En die gaat als eerste huilen.
held van vroeger, al zolang op tv.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 22:27 schreef 44rdbei het volgende:
Jaap is blijkbaar populair, ik vraag me waarom... Ik heb hem weleens op tv gezien maar is voor mij geen held ofzo...
Ken er 10, maar weet nauwelijks wat van ze.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 15:05 schreef Aszley het volgende:
Nou ik ken er welgeteld 3, maar goed word sowieso wel weer tof!
Eh ja, dat is het hele spel toch?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 12:26 schreef Sked het volgende:
Ik geef het maar weer eens een poging dit jaar, laatste jaren elke keer na de samensmelting afgehaakt omdat ze vooral druk waren met de sterkste eruit stemmen
Ja, ik begrijp dat het spel zo gespeeld wordt maar volgens mij was het doel van de programmamakers ooit dat de sterkste speler zou winnenquote:Op donderdag 20 augustus 2015 15:18 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Eh ja, dat is het hele spel toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |