QFT.. Check die Ella Bandita.. 30 jaar, en lelijk genoeg om je hond vanaf te trekken als die op het punt staat om er op te schijten...quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 03:26 schreef neggix het volgende:
Tis wel weer een aardig D garnituurtje. Ben benieuwd, meestal zitten er genoeg debielen in die het allemaal weer een leuk seizoen maken
Voor de lekkere chicks hoeft het dit jaar ook niet
Ah, dan mag ik weer aan de slag met paint straks, hehequote:Op zaterdag 15 augustus 2015 00:52 schreef ZaZoe het volgende:
Vorig jaar waren er 18 deelnemers volgens Wikipedia.
Zouden er dus zomaar ook 3 bij kunnen komen.
Stond op de lijst van Klaasquote:Op maandag 17 augustus 2015 10:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Anna Drijver Speller ging toch mee doen?
Klopt.quote:
Dat is nog meer vieze spelletjes en gekronkel toch?quote:Op maandag 17 augustus 2015 11:17 schreef truedestiny het volgende:
Wanneer stoppen ze nou eens met die 4e rangs BN'ers. Laat ze is wat ideeën opdoen bij de US versie.
inderdaad, maar dat gaat niet gebeuren.quote:Op maandag 17 augustus 2015 14:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat is nog meer vieze spelletjes en gekronkel toch?
Zou liever zien dat ze echt op rijst en water moeten.
Ja!quote:Op maandag 17 augustus 2015 11:17 schreef truedestiny het volgende:
Laat ze is wat ideeën opdoen bij de US versie.
Hahaha. Ik vond hem écht heel tof in ERquote:Op maandag 17 augustus 2015 00:19 schreef Oliver23 het volgende:
Eem van de mooiste momenten van vorig seizoen:
quote:Zeven handjes rijst
De expeditie begint volgens Robinson-presentator Dennis Weening 'back to basic' met zeven handjes rijst en meel voor de kandidaten. Het spel begint voor iedereen met een individuele strijd, zonder kampen, tot de samensmelting.
De namen van Campinglife-presentator Sander Janson, zangeres Sharon Doorson, presentator Kees van der Spek, acteur Oscar Aerts, zanger Tim Douwsma, weervrouw Amara Onwuka, rockzangers Elle Bandita, blogster Teske de Schepper, schrijfster en actrice Marian Mudder, rapper Ronnie Flex, hockeyster Kim Lammers, tv-presentator Klaas van der Eerden en Q-music-dj Wietze de Jager zijn eerder bekendgemaakt. Daar kwam maandag via het AD de naam van zangeres Anna Speller bij.
quote:Op woensdag 19 augustus 2015 15:01 schreef TheVulture het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)ditie-Robinson.dhtml
Dit vind ik met afstand de tofste deelnemer dit jaar. Jaap is toch een legendarische presentator!
Individueel overleven dus, best leuk idee.quote:De expeditie begint volgens Robinson-presentator Dennis Weening 'back to basic' met zeven handjes rijst en meel voor de kandidaten. Het spel begint voor iedereen met een individuele strijd, zonder kampen, tot de samensmelting.
Die Elle Bandita lijkt me juist een tough cookie, geen jenkerd.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 22:35 schreef 44rdbei het volgende:
Poll: Eerste afvaller?
• Ronnie Flex
• Sharon Doorson
• Tim Douwsma
• Marian Mulder
• Teske de Schepper
• Oscar Aerts
• Sander Janson
• Amara Onwuka
• Elle Bandita
• Kim Lammers
• Kees van der Spek
• Wietze de Jager
• Klaas van der Eerden
• Danny Ghosen
• Sandra van Nieuwland
• Anna Speller
• Jaap Jongbloed
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 00:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Die Elle Bandita lijkt me juist een tough cookie, geen jenkerd.
Mudder ipv Mulderquote:Op woensdag 19 augustus 2015 22:35 schreef 44rdbei het volgende:
Poll: Eerste afvaller?
• Ronnie Flex
• Sharon Doorson
• Tim Douwsma
• Marian Mulder
• Teske de Schepper
• Oscar Aerts
• Sander Janson
• Amara Onwuka
• Elle Bandita
• Kim Lammers
• Kees van der Spek
• Wietze de Jager
• Klaas van der Eerden
• Danny Ghosen
• Sandra van Nieuwland
• Anna Speller
• Jaap Jongbloed
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Dat is niet mijn schuld, ik heb enkel de namen uit de OP gekopieerd.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 00:45 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Mudder ipv Mulder![]()
En die gaat als eerste huilen.
held van vroeger, al zolang op tv.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 22:27 schreef 44rdbei het volgende:
Jaap is blijkbaar populair, ik vraag me waarom... Ik heb hem weleens op tv gezien maar is voor mij geen held ofzo...
Ken er 10, maar weet nauwelijks wat van ze.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 15:05 schreef Aszley het volgende:
Nou ik ken er welgeteld 3, maar goed word sowieso wel weer tof!
Eh ja, dat is het hele spel toch?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 12:26 schreef Sked het volgende:
Ik geef het maar weer eens een poging dit jaar, laatste jaren elke keer na de samensmelting afgehaakt omdat ze vooral druk waren met de sterkste eruit stemmen
Ja, ik begrijp dat het spel zo gespeeld wordt maar volgens mij was het doel van de programmamakers ooit dat de sterkste speler zou winnenquote:Op donderdag 20 augustus 2015 15:18 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Eh ja, dat is het hele spel toch?
Als je tactisch bent, ben je ook sterk, me dunkt.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 15:19 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, ik begrijp dat het spel zo gespeeld wordt maar volgens mij was het doel van de programmamakers ooit dat de sterkste speler zou winnen
Dat is best wat jaren heel aardig gegaan tot mensen serieus tactisch bezig gingen
Nee vroeger was de expeditie een stuk zwaarder. Hierdoor werden de zwakste eruit gestemd omdat je de sterke krachten echt nodig had.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 15:18 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Eh ja, dat is het hele spel toch?
Eerste aflevering kun je beter ook maar overslaan. Alleen langdradige voorstel rondjes, waarschijnlijk niks op het eiland.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:19 schreef 44rdbei het volgende:
Kom er net achter dat ik de eerste aflevering niet live kan kijken. Niet dat ik zo'n druk leven heb maar echt precies die avond.
Nee, gewoon kijken. als het saai wordt heb je altijd dit topic.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:18 schreef noodgang het volgende:
[..]
Eerste aflevering kun je beter ook maar overslaan. Alleen langdradige voorstel rondjes, waarschijnlijk niks op het eiland.
En je kunt de namen dan beter onthoudenquote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:08 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Nee, gewoon kijken. als het saai wordt heb je altijd dit topic.
De eerste aflevering kijk ik altijd voor wie ik ben en aan wie eruit moet.
Sport is ook spannender als je weet wie wie is en je voor een bepaalde sporter bent.
niks mis met een tripje naar de bewoonde wereld om zich vol te vreten. maar dan wel eenmalig en na een serieus zware proef (of reeks van proeven).quote:Op zondag 30 augustus 2015 19:01 schreef Roguee het volgende:
Zin in! Ik hoop van harte dat het weer wat meer gaat draaien om het echte overleven, dus geen tripjes naar de bewoonde wereld om een plaatselijke maaltijd weg te kunnen werken
en de slaapproef!quote:Op maandag 31 augustus 2015 08:38 schreef Oliver23 het volgende:
Laat a.u.b. ook weer de evenwichtsbalk terugkeren als proef
#TeamKees
'Al die wijven zijn allemaal lekker zo in bikinietjes en dan met tieten en knappe koppies.'quote:
na de samensmeltingquote:Op maandag 31 augustus 2015 08:52 schreef tralalala het volgende:
[..]
Vooral mooi als ze een paar uur daarvoor flink aan de drank hebben gezeten.
JAAPquote:Op dinsdag 1 september 2015 12:51 schreef Odaiba het volgende:
Wie is jullie favoriet voordat het van start gaat?
Jaap is wel een BAAS inderdaad.quote:
Ja, denk het.quote:Op dinsdag 1 september 2015 12:54 schreef DKUp het volgende:
Is het deze week weer een kennismakingsaflevering?
Voice-over van Geer en Goor is datquote:Op dinsdag 1 september 2015 14:48 schreef Matip het volgende:
Ik irriteer me nu al aan die voice-over.
Dat zit er dik in inderdaad.quote:Op woensdag 2 september 2015 11:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat een groot kamp als spannende verandering doen ze ook maar een aflevering of drie denk ik dan krijg je als nog kampen.
Dat doen ze al jaren eigenlijkquote:Op woensdag 2 september 2015 11:53 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Dat zit er dik in inderdaad.
Dit jaar gaan we wat anders doen maar toch stiekem hetzelfde.
Eh, wat is het nut van de samensmelting dan nog?quote:Op woensdag 19 augustus 2015 16:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Het spel begint voor iedereen met een individuele strijd, zonder kampen, tot de samensmelting.
Vorig jaar begon het ook met een individuele strijd he.quote:Op woensdag 2 september 2015 16:24 schreef Meke het volgende:
[..]
Eh, wat is het nut van de samensmelting dan nog?
Maar er staat toch "individuele strijd tot de samensmelting", of lees ik dat verkeerd?quote:Op woensdag 2 september 2015 16:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vorig jaar begon het ook met een individuele strijd he.
Al werden vrij snel daarna de kampen gevormd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoef met niemand kennis te maken, ik ken ze allemaal al
SOONY
quote:Op donderdag 3 september 2015 09:17 schreef DKUp het volgende:
In de voorstukjes zie je al iemand met een amulet.Ik ook niet, heb van iedereen de Wikipedia pagina al gelezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoef met niemand kennis te maken, ik ken ze allemaal al![]()
Zou er niet teveel van verwachten. Ik vermoed dat ze de eerste 2 dagen allemaal op een ander strand zitten ofzo.quote:Op woensdag 2 september 2015 21:57 schreef Coritchando het volgende:
'de vreemdste start' hoor ik in de reclame. zou deze de start met 100 mensen of directe vrijstelling tot de samensmelting doen vergeten?
dat is toch niet zo bijzonder? dat is toch al eens eerder gedaan als ik het juist heb?quote:Op donderdag 3 september 2015 09:26 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Zou er niet teveel van verwachten. Ik vermoed dat ze de eerste 2 dagen allemaal op een ander strand zitten ofzo.
Dat was geniaal, maar dat was nog met onbekende Nederlanders. Denk dat bekende Nederlanders dat niet zullen accepteren, ging ook best ver.quote:Op donderdag 3 september 2015 10:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ze hebben ooit ook al alle deelnemers vast geketend aan elkaar als begin. Denk dat je het moet zien als de vreemdste start ooit sinds ze het met bekende mensen doen.
Nee is het ook niet, Daarom zeg ik ook verwacht er niet teveel van.quote:Op donderdag 3 september 2015 10:14 schreef Coritchando het volgende:
[..]
dat is toch niet zo bijzonder? dat is toch al eens eerder gedaan als ik het juist heb?
hopelijk gaan we back to basic dit jaar, dat is vooral wat het programma nodig heeft. en geen bn'ers meer, maar dat is al redelijk geluktquote:Op donderdag 3 september 2015 10:35 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Nee is het ook niet, Daarom zeg ik ook verwacht er niet teveel van.
Ik wil niet negatief zijn maar elk jaar zeggen "ow dit jaar zul je wat beleven". komt meestal niet veel van terecht.
Wie deze proef wint, zit direct in de finalequote:Op woensdag 2 september 2015 21:57 schreef Coritchando het volgende:
'de vreemdste start' hoor ik in de reclame. zou deze de start met 100 mensen of directe vrijstelling tot de samensmelting doen vergeten?
ik zat te twijfelen of dat zo was, ik dacht dat het jan was en die ging er voor de finale uit. maar ik kan abuis zijn.quote:Op donderdag 3 september 2015 12:31 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Wie deze proef wint, zit direct in de finale
Dat was, wie deze proef wint is verzekerd van de samensmelting. En na die samensmelting werd hij dankzij Pauline Huizinga eruit gestemdquote:Op donderdag 3 september 2015 12:32 schreef Coritchando het volgende:
[..]
ik zat te twijfelen of dat zo was, ik dacht dat het jan was en die ging er voor de finale uit. maar ik kan abuis zijn.
ja, dat zei ik toch?quote:Op donderdag 3 september 2015 12:36 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Dat was, wie deze proef wint is verzekerd van de samensmelting. En na die samensmelting werd hij dankzij Pauline Huizinga eruit gestemd
De eerste uitzending zal niet boeiend zijn met het jaarlijkse voorstelrondje.quote:Op donderdag 3 september 2015 13:49 schreef Rickertman96 het volgende:
Damn moet de eerste aflevering terug kijken, op dat tijdstip moet Oranje spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |