Niet danquote:
Geen idee, ben je een collega?quote:
Ja duurt vooral langquote:
Geen idee.quote:
Nee hoor.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:36 schreef Onnoman het volgende:
als kabinet valt breekt al helemaal de pleuris uit..
pvv wordt dan de grootste
Alleen op dit gebied, morgen zitten ze weer met elkaar aan tafel als de beste vrienden.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:33 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de motie licht opgevat moet worden. Het is op zijn aller allerminst een hele erge stevige waarschuwing.
is dat erg?quote:Op woensdag 16 december 2015 22:36 schreef sonnyspek het volgende:
Ozturk die er niet is...Jezus man.
jaquote:Op woensdag 16 december 2015 22:36 schreef markvanrinsum het volgende:
gaan ze nu alle namen opnoemen ?
Dat is het principe van een hoofdelijke stemming ja.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:36 schreef markvanrinsum het volgende:
ja.. daarom heet het hoofdelijk stemmenquote:Op woensdag 16 december 2015 22:36 schreef markvanrinsum het volgende:
Waarom?quote:Op woensdag 16 december 2015 22:34 schreef Vallon het volgende:
Hoofdelijke stemming, aangevraagd door Wilders.... erggggg slim.
Nog nooit een hoofdelijke stemming gezienquote:Op woensdag 16 december 2015 22:36 schreef markvanrinsum het volgende:
Een voorstem minder... Aangezien Kuzu steunde, valt me nog mee dat hij hem niet probeerde te imiteren...quote:
Weer een persoon minder aanwezig in de oppositie. Het komt nu niet aan op fractiegrote maar op het aantal aanwezige leden en het aantal voor/tegen-stemmen.quote:
tegen wat?quote:Op woensdag 16 december 2015 22:36 schreef Geralt het volgende:
Teeven is tegen. Je verwacht het niet
Ze moesten met pek en veren door de straten gejaagd wordenquote:Op woensdag 16 december 2015 22:36 schreef GSbrder het volgende:
Kijk ze gniffelen, de VVD-voorhoede.
Wel als hij voor is.quote:
Och.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:37 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ze moesten met pek en veren door de straten gejaagd worden
En dat dus. Samsom had hier goed kunnen scoren.quote:
Zo vaak gebeurt het niet bij een interessant debat, dus jonge of politiek onervaren mensen maken iets mee vanavond.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:37 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nog nooit een hoofdelijke stemming gezien
V.
En dan is onzeturk er niet bij. Terwijl hij het wel eens was met de motie.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:38 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wel als hij voor is.
Volgens mij scheelt het slechts 1 of 2 personen voor een meerderheid.
Hehe, je zou het beste kabinet sinds de oorlog eens moeten installeren in een land waar de bevolking nog niet zo lamgeslagen is als hier.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:37 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ze moesten met pek en veren door de straten gejaagd worden
Overheid + ICT = Failquote:Op woensdag 16 december 2015 22:38 schreef Merode32 het volgende:
Kunnen ze niet alle zetels een stemknop geven? De zetel is toch aan de persoon gekoppeld.
a) Er zijn er een paar niet (zover ik weet)quote:
Ik meende dat ook te horen.quote:
Nee, mondeling stem je ondubbelzinnig.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:38 schreef Merode32 het volgende:
Kunnen ze niet alle zetels een stemknop geven? De zetel is toch aan de persoon gekoppeld.
Nee gaat me te snel en de voors en tegens hebben de mic niet aanstaan dus ik hoor het niet heel goed.quote:
Ongetwijfeld, maar ik ken hem nietquote:Op woensdag 16 december 2015 22:40 schreef Postbus100 het volgende:
Waarom stelde de kamervoorzitter voor om bij nummer 95 ofzo te gaan beginnen? Waarom niet gewoon bij de A beginnen? Zit daar een gedachte achter?
Ze trekken een lootje. Het lot beslist waar ze beginnen.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:40 schreef Postbus100 het volgende:
Waarom stelde de kamervoorzitter voor om bij nummer 95 ofzo te gaan beginnen? Waarom niet gewoon bij de A beginnen? Zit daar een gedachte achter?
Nee, want zo is meteen duidelijk wie wat stemt. In het geval van grootschalige corruptie zoals de VVD hier aan de man brengt, kan dat erg waardevol zijn.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:38 schreef Merode32 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |