Die uitspraak neem ik nietterug.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:31 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Tevergeefs hopen op staatsrechtelijk besef van deze "beste MP sinds Thorbecke"
Ik heb er zin inquote:Op woensdag 16 december 2015 22:32 schreef Geralt het volgende:
Laat dit in godsnaam uitmonden in een "de nacht van".
Het beste kabinet sinds de oorlog...quote:Op woensdag 16 december 2015 22:31 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Tevergeefs hopen op staatsrechtelijk besef van deze "beste MP sinds Thorbecke"
Zit mijn vingers nog steeds af te likkenquote:Op woensdag 16 december 2015 22:33 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het beste kabinet sinds de oorlog...
Ik denk niet dat de motie licht opgevat moet worden. Het is op zijn aller allerminst een hele erge stevige waarschuwing.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:32 schreef Merode32 het volgende:
Mijn cynisme was vooral gericht op de oppositie, het is een pret motie met als doel op de voorpagina komen.
'Ik zie je bij het lijstrekkersdebat voor onze tweestrijd bij de NOS.'quote:Op woensdag 16 december 2015 22:29 schreef napoleonfour het volgende:
wauw, pechtold en dgbl hadden een onderonsje.
Ik heb liever een kristalnacht.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:32 schreef Geralt het volgende:
Laat dit in godsnaam uitmonden in een "de nacht van".
Waarom? Op je werk zit je toch ook met je mobiele telefoon in de hand?quote:Op woensdag 16 december 2015 22:33 schreef Geralt het volgende:
EN FLIKKER AL DIE MOBIELTJES DE KAMER UIT VERBIEDEN MET DIE ZOOI!!!!!!!
Precies mijn bezwaar.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:32 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Die uitspraak neem ik nietterug.
Mijn cynisme was vooral gericht op de oppositie, het is een pret motie met als doel op de voorpagina komen.
Hoi collega?!?!? Wat?!?!?quote:Op woensdag 16 december 2015 22:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Waarom? Op je werk zit je toch ook met je mobiele telefoon in de hand?
Sommige mensen proberen mij te pakken op een quote, maar verzinnen de quote dan maar zelf.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:33 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het beste kabinet sinds de oorlog...
Mooi zo.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:34 schreef Vallon het volgende:
Hoofdelijke stemming, aangevraagd door Wilders.... erggggg slim.
Waar slaat dat nou opquote:Op woensdag 16 december 2015 22:34 schreef superniger het volgende:
[..]
Ik heb liever een kristalnacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |