Ik herken mij niet in deze post.quote:
Daar lijkt het wel op..quote:Op woensdag 16 december 2015 22:27 schreef Schuimpjes het volgende:
Gaat nou de gehele oppositie minus Klein de motie steunen?
Van Klein en een aantal einzelgangers is het nog niet bekend, maar het ziet er wel naar uit.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:27 schreef Schuimpjes het volgende:
Gaat nou de gehele oppositie minus Klein de motie steunen?
Dat roept vd Looi ook altijd na de zoveelste kut wedstrijd.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:27 schreef sonnyspek het volgende:
'Lessen getrokken' flikker toch op
Je zag zijn neus langer wordenquote:Op woensdag 16 december 2015 22:28 schreef Jane het volgende:
"Naar eer en geweten"
blah, blah, blah....
Viel me ook op idd.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:29 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Mag ik hopen... Was al redelijk druk in de zaal...
Afradenquote:Op woensdag 16 december 2015 22:29 schreef Studiotje het volgende:
Wat is ontraden?
Probeer het een keer te volgen, maar de termen soms
Van Vliet stemt ook wel voor gok ik, en Houwers lijkt mij ook wel. Kan die nog even de VVD naaien voor het afwezig zijn bij zijn beëdigingquote:Op woensdag 16 december 2015 22:28 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Van Klein en een aantal einzelgangers is het nog niet bekend, maar het ziet er wel naar uit.
En dan? Tevreden naar huis en morgen weer in ruttes kont kruipen.quote:
Dat waren onder meer die pakken die binnen kwamen lopen bij het beginquote:
Tevergeefs hopen op staatsrechtelijk besef van deze "beste MP sinds Thorbecke"quote:Op woensdag 16 december 2015 22:29 schreef Merode32 het volgende:
[..]
En dan? Tevreden naar huis en morgen weer in ruttes kont kruipen.
Alsjequote:Op woensdag 16 december 2015 22:29 schreef Studiotje het volgende:
[..]
BAM! Meteen duidelijk, thanks!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |