Ik denk dat ie blijer zou zijn met een paar misdienaarsquote:
Omdat, mijn beste tomatenboer, de motie van wantrouwen een te zwaar middel is in deze. Sowieso is de lijn dun en wazig. Van der Staaij koppelde hem expliciet los van de vertrouwensvraag, de rest niet, waarschijnlijk de reden waarom de SGP niet mede heeft ondertekend, maar wel steunt.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:17 schreef Tomatenboer het volgende:
Die ouwe heeft echt wel een punt hoor. Waarom een motie van afkeuring en geen motie van wantrouwen, dat naar mijn mening veel meer recht naar de situatie zou doen.
En die moet de hele tyfuszooi straks overnemen als Mark promoveert naar Brussel.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:21 schreef opperkleurder het volgende:
Waardeloos optreden van Halbe vandaag. Maar ja veel beter kon ook niet.
Dijkhoff wordt de opvolger van Rutte, niet onze Halve denk ik.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:21 schreef opperkleurder het volgende:
Waardeloos optreden van Halbe vandaag. Maar ja veel beter kon ook niet.
Inderdaad, heb immers al 2x op hem gestemd.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Maar dat wisten jij en ik al.
Verkeerde versie van het sprookjesboekquote:Op woensdag 16 december 2015 22:21 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik denk dat ie blijer zou zijn met een paar misdienaars![]()
Ik geloof niet dat ze deze kwestie in de Eerste kamer een rol laten spelen.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:20 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Maar het kan ze wel heel moeilijk worden gemaakt vanwege de minderheid in de eerste kamer.
Edith zie ik dat eerder doen.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En die moet de hele tyfuszooi straks overnemen als Mark promoveert naar Brussel.
twitter:thijsniemant twitterde op woensdag 16-12-2015 om 22:20:54Stemming gaat nog interessant worden. Van Miltenburg zit thuis dus coalitie heeft geen 76 zetels, voltallige oppositie steunt motie reageer retweet
Edith is van de jarretellen, daar houd ik wel van.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:22 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Edith zie ik dat eerder doen.
Teeven zou er goed aan doen zelf voor te stemmen.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:22 schreef sonnyspek het volgende:
twitter:thijsniemant twitterde op woensdag 16-12-2015 om 22:20:54Stemming gaat nog interessant worden. Van Miltenburg zit thuis dus coalitie heeft geen 76 zetels, voltallige oppositie steunt motie reageer retweet
Waarom zit van miltenburg thuis? Ze is toch nog gewoon kamerlid tot nader orde.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:22 schreef sonnyspek het volgende:
Moeten ze wel om een hoofdelijke stemming vragen...quote:Op woensdag 16 december 2015 22:22 schreef sonnyspek het volgende:
Dit zegt hij imo dan toch weer erg leuk.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:23 schreef Schuimpjes het volgende:
Heeft Kuzu als gegodwinned vandaag?
Wie wil je dood hebben?quote:Op woensdag 16 december 2015 22:25 schreef opperkleurder het volgende:
Ik hoop dat hij nog iemand gaat feliciteren.
quote:Op woensdag 16 december 2015 22:25 schreef BlackLining het volgende:
Nou gaan we het krijgen hoor. Mister corruptie himself.
Ik zou niet graag die persoon zijn.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:25 schreef opperkleurder het volgende:
Ik hoop dat hij nog iemand gaat feliciteren.
Groep Klein. Hij is de ex van Henkiequote:Op woensdag 16 december 2015 22:26 schreef Geralt het volgende:
Die klein ken ik niet. Waar moet ik hem plaatsen precies?
Ruziebejaarde van 50Plus, om die reden ook eruit gegooid.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:26 schreef Geralt het volgende:
Oud VVD'er volgens mij dus dan weet je het wel.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:26 schreef Geralt het volgende:
Henkie Krol-lightquote:Op woensdag 16 december 2015 22:26 schreef Geralt het volgende:
Klein is van de Libertarische partij.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:26 schreef Geralt het volgende:
Nee.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Klein is van de Libertarische partij.
Jepquote:Op woensdag 16 december 2015 22:27 schreef Schuimpjes het volgende:
Gaat nou de gehele oppositie minus Klein de motie steunen?
Ik herken mij niet in deze post.quote:
Daar lijkt het wel op..quote:Op woensdag 16 december 2015 22:27 schreef Schuimpjes het volgende:
Van Klein en een aantal einzelgangers is het nog niet bekend, maar het ziet er wel naar uit.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:27 schreef Schuimpjes het volgende:
Dat roept vd Looi ook altijd na de zoveelste kut wedstrijd.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:27 schreef sonnyspek het volgende:
'Lessen getrokken' flikker toch op
Je zag zijn neus langer wordenquote:Op woensdag 16 december 2015 22:28 schreef Jane het volgende:
"Naar eer en geweten"
blah, blah, blah....
Viel me ook op idd.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:29 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Mag ik hopen... Was al redelijk druk in de zaal...
Afradenquote:Op woensdag 16 december 2015 22:29 schreef Studiotje het volgende:
Wat is ontraden?
Probeer het een keer te volgen, maar de termen soms
Van Vliet stemt ook wel voor gok ik, en Houwers lijkt mij ook wel. Kan die nog even de VVD naaien voor het afwezig zijn bij zijn beëdigingquote:Op woensdag 16 december 2015 22:28 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Van Klein en een aantal einzelgangers is het nog niet bekend, maar het ziet er wel naar uit.
En dan? Tevreden naar huis en morgen weer in ruttes kont kruipen.quote:
Dat waren onder meer die pakken die binnen kwamen lopen bij het beginquote:
Tevergeefs hopen op staatsrechtelijk besef van deze "beste MP sinds Thorbecke"quote:Op woensdag 16 december 2015 22:29 schreef Merode32 het volgende:
[..]
En dan? Tevreden naar huis en morgen weer in ruttes kont kruipen.
Alsjequote:Op woensdag 16 december 2015 22:29 schreef Studiotje het volgende:
[..]
BAM! Meteen duidelijk, thanks!
Die uitspraak neem ik nietterug.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:31 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Tevergeefs hopen op staatsrechtelijk besef van deze "beste MP sinds Thorbecke"
Ik heb er zin inquote:Op woensdag 16 december 2015 22:32 schreef Geralt het volgende:
Laat dit in godsnaam uitmonden in een "de nacht van".
Het beste kabinet sinds de oorlog...quote:Op woensdag 16 december 2015 22:31 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Tevergeefs hopen op staatsrechtelijk besef van deze "beste MP sinds Thorbecke"
Zit mijn vingers nog steeds af te likkenquote:Op woensdag 16 december 2015 22:33 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het beste kabinet sinds de oorlog...
Ik denk niet dat de motie licht opgevat moet worden. Het is op zijn aller allerminst een hele erge stevige waarschuwing.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:32 schreef Merode32 het volgende:
Mijn cynisme was vooral gericht op de oppositie, het is een pret motie met als doel op de voorpagina komen.
'Ik zie je bij het lijstrekkersdebat voor onze tweestrijd bij de NOS.'quote:Op woensdag 16 december 2015 22:29 schreef napoleonfour het volgende:
wauw, pechtold en dgbl hadden een onderonsje.
Ik heb liever een kristalnacht.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:32 schreef Geralt het volgende:
Laat dit in godsnaam uitmonden in een "de nacht van".
Waarom? Op je werk zit je toch ook met je mobiele telefoon in de hand?quote:Op woensdag 16 december 2015 22:33 schreef Geralt het volgende:
EN FLIKKER AL DIE MOBIELTJES DE KAMER UIT VERBIEDEN MET DIE ZOOI!!!!!!!
Precies mijn bezwaar.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:32 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Die uitspraak neem ik nietterug.
Mijn cynisme was vooral gericht op de oppositie, het is een pret motie met als doel op de voorpagina komen.
Hoi collega?!?!? Wat?!?!?quote:Op woensdag 16 december 2015 22:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Waarom? Op je werk zit je toch ook met je mobiele telefoon in de hand?
Sommige mensen proberen mij te pakken op een quote, maar verzinnen de quote dan maar zelf.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:33 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het beste kabinet sinds de oorlog...
Mooi zo.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:34 schreef Vallon het volgende:
Hoofdelijke stemming, aangevraagd door Wilders.... erggggg slim.
Waar slaat dat nou opquote:Op woensdag 16 december 2015 22:34 schreef superniger het volgende:
[..]
Ik heb liever een kristalnacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |